Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mi történik egy netes csalás után?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #31122 üzenetére
Nem kellene annyit dolgoznia rajta. Számos módja van annak, hogy a D3D11-et támogassák újszerű motorstruktúrával. Például kaphat a motor kétféle low-level back-endet. Egyet bindlessel, és egyet a D3D11 binding API-jára írva, amelyeken keresztül támogatható akármelyik API.
Ezzel lenne egy ilyen rendszer:
'
Játék
||
High-level leképező
|| ||
Low-level leképező Low-level leképező
|| ||
OpenGL/D3D11 Vulkan/D3D12Ennek az előnye, hogy mindegyik API-ra wrapper nélküli, gyakorlatilag natív a path, viszont hátránya, hogy eléggé melós, mert kétféle low-level leképezőt írnak a kétféle bindinghez, és a közös high-level leképező miatt a gyártóknak egy külön drivert is kell írni a játékra a jó D3D11/OpenGL sebességhez. Így működik egyébként a Nitrous, és csak azért fut jól D3D11-ben, mert az AMD és az NV írt rá egy külön, alternatív D3D11 implementációt.
A másik megoldás ez:
'
Játék
||
Mid-level leképező
|| ||
Binding wrapper Low-level leképező
|| ||
OpenGL/D3D11 Vulkan/D3D12Ennek az előnye, hogy sokkal kevesebb meló a programfejlesztő oldalán, főleg úgy, hogy elég sok kód van meg régebbről, mivel nem nulláról készült a motor, illetve nem kell két különálló low-level leképező. A modernizált mid-level rész támogat mindent, amivel működhet a D3D11/OpenGL, és csak egy wrapper kell alá a bindinghez, míg a bindless kód működhet a Vulkan/D3D12-vel egy low-level leképezőt berakva, ami tartalmazza a memóriamenedzsmentet és kezeli a hazardokat, ugye a bekötés eleve mid-level szinten van itt kezelve. Emellett járulékos előny, hogy nem kell külön legacy implementációt írni a gyártóknak hozzá. Ilyen az AC Origins motorja. Az egész hátránya persze, hogy rohadt lassú a legacy path, és egy rakás felesleges munkát ró a CPU nyakába.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- SSD kibeszélő
- Politika
- Nintendo Switch
- Xbox Series X|S
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- Okos Otthon / Smart Home
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest