Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- MasterDeeJay: i7 4980HQ asztali gépben (vs i7 4770)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
daveoff
#3052
üzenetére
Nem érted mit írtam le. A Mantle használata csak akkor nem ajánlott, ha az adott fejlesztő mindent meg tud csinálni DX12-vel. De van számos dolog, amit DX12 nem támogat, míg a Mantle igen. Például a fedettségmintákat, amit ha egy analitikai élsimítás esetleg használ, akkor a DX12-n nem futtatható le ez az algoritmus. Például ilyen a Nitrousba épített új AA is. Teljes minőségben csak Mantle-ön működik, mert a DX12-ből hiányzik az a funkció, amivel fedettségmintákat lehetne szerezni.
Ha egy olyan eljárást igényel a program, amit a DX12 nem támogat, akkor mindenképp hozzá kell nyúlni a Mantle-höz. Ezért maradnak páran rajta. Viszont, ha mindenféle extravagáns, egyedi, csúcsszuper effekt vagy AA nem prioritás, akkor elég a DX12, mert az is megadja azt a grafikai minőséget, amit a fejlesztő elgondolt.(#3054) gbors: Azt mindenképp bele kell számolni, hogy az Oxide a világ két legjobb programozóját alkalmazza, tehát az, hogy ők a low-level API problémáival megbirkóznak az nem meglepő. Ha nem birkóznának meg a feladattal, akkor nagy gondban lennénk.
A görbét akkor lehetne megállapítani, ha a Mantle és a DX11 kód nem lenne egy éves, a DX11 deferred context ezért fagy ki, mert az új optimalizálást nem írták vissza a StarSwarmba, pedig ezt az NV megoldotta az elmúlt év őszén. Mint írtam, az AMD-t már nem érdekli a StarSwarm, tehát nem igénylik, hogy az új Mantle pathot visszaírják bele. Egy másik demóval akarnak kampányolni 2015-ben és annak a teljesítménye a fontos.(#3065) HSM: A submission time-ban az a jó, ha kisebb. Erre ráoptimalizált a Nitrous, csak ezt is vissza kell írni a StarSwarmba ahhoz, hogy ennek az eredménye látszódjon. De valszeg csökkentené ezt az időt a specifikus Mantle batch optimalizálás kikapcsolása is. Nem tudom, hogy ez aktív volt-e vagy sem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- S.T.A.L.K.E.R. - Anomaly
- Sorozatok
- S.T.A.L.K.E.R - Lost Alpha
- Házimozi haladó szinten
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3627
- iPhone 12 64GB 100% (1év Garancia)
- Dell Precision 7550 i7-10850H 32GB 1TB Nvidia RTX3000 6GB 1 év garancia
- Dell Latitude 3310 13,3", Gold 5405U, 8GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

