Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Venyera7 #25796 üzenetére

    A shader model 6-os szabványos megoldást kérdezed, vagy az AMD-féle zárt opciót? Előbbi valószínű, hogy lesz, illetve a SPIR-V is ki fog egészülni idén egyre több szabványos beépített függvénnyel. Nyilván hosszabb távon ezeket érdemes használni, tehát amint megérkeznek, áttérnek rá a fejlesztők. Már csak a szabványosság miatt is.
    Az AMD-féle megoldás addig általános lesz, hiszen az Xbox One-hoz meg van írva a shader. Ahhoz minimális módosítás kell, hogy PC-n is működjön a GCN-en. Az érkező játékok közül a Resident Evil 7: Biohazard, a Sniper Elite 4, Styx: Shards of Darkness és a Mass Effect Andromeda használja. Utóbbi ugyanazt fogja bevetni belőle, amit a Battlefield 1, míg az előbbi három esetében kérdéses, hogy milyen függvényekhez nyúlnak.

Új hozzászólás Aktív témák