Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12051) oliba válasza guftabi96 (#12050) üzenetére


oliba
őstag

Én még jó három évig biztosan nem fogok ezzel játszani. Én is csak tesztekből táplálkozom

(#12052) Malibutomi válasza guftabi96 (#12050) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ugy tunik technikailag eleg fos lett, de legalabb nem is szep :)

(#12053) huskydog17


huskydog17
addikt

Fallout 4: a játék képkockasebességéhez van kötve a fizika

Epic Fail Bethesda! Ezt a PC portot (is) jól elk*rták! :C

#12049: Sajnos a legtöbb tesztoldal nem jött rá, hogy a God Rays-t Low-ra kell állítani és akkor megjön a sebesség is képminőségvesztés nélkül.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#12054) #85552128 válasza Malibutomi (#12052) üzenetére


#85552128
törölt tag

Vannak olyan játékok ahol a játékost egyáltalán nem érdekli ez, mert minden másban 110%-osan kárpótolni fog a produktum.
A Fallout 4 egy ilyen játék és ezért sem érdekel gyakorlatilag senkit sem ha egy picit csúnyább mint kellene. Nem hiába az egyik legnagyobb GOTY esélyes volt már a megjelenés előtt is...

Btw. ez a motor már a Skyrim megjelenésekor sem volt a legszebb, most sem kell csodát várni tőle.
Ellenben a technikai megváltónak, a DX12 éllovasának hype-olt Ashes of The Singularity esetében elég ciki ahogy kinéz a játék még akkor is ha a végleges a jelenlegitől "jóval" szebb lesz :B

[ Szerkesztve ]

(#12055) guftabi96 válasza #85552128 (#12054) üzenetére


guftabi96
addikt

Az nem is baj, hogy csúnya.
Pont nem érdekel a grafika. Ha ugyan úgy nézne ki, mint a 3 az se érdekelne, ha a játék jó.
De akkor fusson is jól.

#KeepFightingMichael

(#12056) #85552128 válasza guftabi96 (#12055) üzenetére


#85552128
törölt tag

Egy i3+750Ti konfigon jobban fut mint a két konzolon. AMD-vel problémásabb, dejátszható - ez van, új drivernek egyelőre nyoma sincs úgyhogy "PLEAE STAND BY"... :))

[ Szerkesztve ]

(#12057) velizare válasza FLATRONW (#12047) üzenetére


velizare
nagyúr

a tomb raider 2013 ps4en tressfx 1.0át használ, a felújított változata pedig 2.0át.
franc tudja már hol olvastam. azt hiszem, annak kapcsán, hogy volt az a petíció a CDPRhez, hogy adjanak ki tressfx patchet a játékhoz.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#12058) Malibutomi válasza #85552128 (#12054) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Egyetertek, hogy karpotol a tartalom meg a tortenet, de azert egy ilyen nagyon vart es agyonhypeolt cimnel az fps-hez kotott sebesseg, a lathatatlan falak, meg a skyrim copy-paste animaciok , meg a szettesszelalt god rays rohejesen amator hibak.

(#12059) #85552128 válasza Malibutomi (#12058) üzenetére


#85552128
törölt tag

Bethesda játékok mindig is bugosak voltak megjelenéskor, már a fórumon is ment előre a "viccelődés", hogy érdemesebb várni pár bugfixig... Ezért sem izgat (annyira), hogy teljesítményproblémák vannak AMD-vel, addigra mire rendbe jön/lesz driver a játék is kap majd pár patchet...
Ráadásul alapból olyan a játék műfaja, hogy jóval több dolog okozhat gondot. Az FPS dolog érdekes, mert PC-n 60 FPS-en fut, konzolon meg 30-on szóval előbb utóbb biztos lesz rá megoldás a 120 lehet most is működik. Skyrim motor szóval nem csoda ha áthoztak pár dolgot, COD/BF-et sem írják újra 0-ról már évek óta itt meg azért kicsit többet csináltak :)
A Godrayst meg le lehet venni lowra/OFF-ra (utóbbit van, hogy nem menti el a launcher, de iniből teljesen kikapcsolható).
A Skyrim launch amúgy ettől sokkal rosszabban sikerült nem csak technikai problémák voltak, de a játék is komolyabb bugokkal volt tele (bár itt is kiderülhet még pár ilyen...).

[ Szerkesztve ]

(#12060) FLATRONW válasza velizare (#12057) üzenetére


FLATRONW
őstag

A peticiót én is megtaláltam, de azt nem hogy lett e belőle valami.
PC-n nyilván nem építhették be, mert NV játék. Szerintem az NV-s kapcsolat miatt konzolon sem lehetett beépíteni, tehát felesleges volt a petició.

(#12061) mlinus válasza #85552128 (#12059) üzenetére


mlinus
őstag

dehogy lesz megoldva. skyrim se fut normálisan 60 fps fölött. bethesda technikai szemszögből nézve nagy nulla.

(#12062) Malibutomi válasza #85552128 (#12059) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Igaz lenne az animacios dolog, de azert az a Krapek az iromappat felcsatolja a kezere mint egy pajzsot animacio kicsit eros.
Az AMD tema meg, meg szokhattuk mar, hogy ami NV jatek, az mind igy jon manapsag, eltelik nemi ido amig az AMD visszafejti es optimalizal. Kivancsi leszek mennyit szamit majd ha ok is zart rendszereket adnak, akkor az NV is dolgozhat-e a penzeert majd :)

Amugy ertem hogy mindenre van magyarazat/megoldas, ettol meg ez rohejes amator hiba mindegyik, de igy hogy ennyi van meg plane.

(#12063) #85552128 válasza mlinus (#12061) üzenetére


#85552128
törölt tag

Akkor így marad, 60 FPS még mindig jobb mint 30 ;)

[ Szerkesztve ]

(#12064) mlinus válasza #85552128 (#12063) üzenetére


mlinus
őstag

Jobb? Persze, jobb, de ez nem menti fel a Bethesdát.

Alapból hatalmas input lag van, amit csak kikapcsolt vsync-el lehet megoldani, de ugye akkor elfut az fps és játszhatatlan a játék. Tehát le kell limitálni valamilyen szoftverrel 60-ra az fps-t. Ekkor tényleg megszűnik az input lag(mondjuk attól még mouse accel van, és a Y és X tengelyeken eltérő az egér érzékenység, de sebaj, mindez ugyancsak megoldható config fájlból :((( )

Mondjuk a legnagyobb vicc hogy mindez megvolt a skyrimben is :C tehát 4 év alatt semmi előrelépés nem volt ilyen téren...

(arról már nem is beszélve hogy van egy olyan terület, (Lexington városa, gyár tetőzete) ahol 35 fps alá beesik a framerate beállítástól függetlenül 980ti-n. Még nagyjából le tudom nyelni ezeket, mert maga a játék tényleg jó, de ez egyren nehezebb egy olyan évben amikor kaptunk egy GTA5-öt vagy Witcher 3-at..

(#12065) velizare válasza mlinus (#12064) üzenetére


velizare
nagyúr

frtc? ja, hogy nem amd-d van.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#12066) #85552128 válasza mlinus (#12064) üzenetére


#85552128
törölt tag

Nem menti fel, de "mások" még jóval fejlettebb motorral sem tudtak egy hasonló problémát megoldani.
Pl. a Dragon Age: Inquisition esetében nincs max limit, de párbeszédek és átvezető (scriptelt) jelenetek alatt 30-ra korlátoz PC-n is, amit ugyan feloldhatsz, de csak saját felelősségre mert bugokat (fekete képernyő, fagyás, desync) okozhat a játékban. Az olyan egyéb apróságokról mint, hogy nem tudsz 8-nál több skillt kitűzni (egy RPG-ben, PC-n, 2015-ben :C ) már ne is beszéljünk - és ott mint mondtam az egyik legfejlettebb motor fut a játék alatt.
Szóval lehetne ilyen dolgokat felhozni több játékra is, egyik sem a legjobb.

[ Szerkesztve ]

(#12067) #45185024


#45185024
törölt tag

Nekem God Rays-t Low-on megy a Fallout4 más minden maxolva, így nem volt semmilyen akadásom, még nappal szemben sem :DD
Teljesen rendben van ez így
majd most megprobálom a közepest, látok e minőség javulást a képen.

[ Szerkesztve ]

(#12068) Abu85 válasza guftabi96 (#12050) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Annak a motornak az alapja amire a Fallout 4 épül nagyjából 11 éves. Nyilván nem lehet a végtelenségig foltozgatni, tehát technikailag abszolút versenyképtelen lesz a modernebb alapokra építkező motorokkal. Grafikailag és teljesítményben az egy évtizedes lemaradás valamilyen szinten mindenképpen meg fog látszani.

(#12053) huskydog17: Nyilván oka van annak, amiért állandó a V-Sync. Sajnos a szinkronizációt 30 Hz-re tervezték, de láthatóan nem katasztrófa 60 Hz-en sem, csak fölötte lesz nagyon rossz. Ugyanez a hiba egyébként megvolt a Skyrim esetében is. Ez a motor így működik, még ha nehéz is elfogadni. Igazából az a lényeg, hogy 60 Hz-es kijelzőn játssz aktív vertikális szinkronnal és akkor nem lesz nagy probléma belőle. Nyilván nem elegáns megoldás, de túl rossz az alap, amit használnak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12069) guftabi96 válasza Abu85 (#12068) üzenetére


guftabi96
addikt

Ez érthető, de attól még egy egyszerű földi halandó mit vár? Ha nem jó a grafika, akkor legalább ne legyen nagy a gépigénye.
Azon gondolkoztam pont, hogy az idén megjelent nagy aaa címek közül azért nem sokra lehetett elmondani, hogy jól van optimalizálva.
Ilyenkor örülök, hogy már tényleg csak pár cím tud lázba hozni.
Idén szerintem egyedül az új sw az, ami érdekel is valamilyen szinten a még megjelenő játékok közül.
De az se teljes áron.
Egy új IGAZI Battlefieldért viszont hajlandó lennék gépet is fejleszteni :D ilyen ez :D

#KeepFightingMichael

(#12070) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

A PCGH felrakott egy nagyon jó képet a Fallout 4 God Rays effektről: kikapcsolva és bekapcsolva.

Finoman megkérdeztem a Bethesdát, hogy ki az a vaskalapos balfasz, aki ezt így jóváhagyta. :D Majd megírom a fejleményeket. :))

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12071) Gyula84 válasza Abu85 (#12070) üzenetére


Gyula84
veterán

kikapcsolva mennyivel jobban néz ki :)

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#12072) mcwolf79 válasza Abu85 (#12070) üzenetére


mcwolf79
veterán

Ez tényleg Isteni fény :K
Majd valamikor ha vége a dalnak ilyennek képzelem ez az út végét :P Majd megindulok a fehér fény felé :U

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#12073) gbors válasza Abu85 (#12070) üzenetére


gbors
nagyúr

Biztos vagyok benne, hogy milliónyi okuk volt erre a döntésre ;]

Amúgy ez valami érdekes game logic lehet - ha bekapcsolod a God Rays-t, akkor kikapcsol a hátad mögött a lámpa. Huhh. Sok a baj ezzel a két képpel...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12074) Laja333 válasza gbors (#12073) üzenetére


Laja333
őstag

Az a sárga fény forog, gyakorlatilag egy sárga forgólámpa.. Azért látszik az egyik képen sárgának az előtted lévő 4 lapos fém, míg a másik képen oldalt sárgállik. Vagy mire gondolsz hátad mögött lévő fény alatt?

[ Szerkesztve ]

(#12075) Yllgrim válasza Laja333 (#12074) üzenetére


Yllgrim
őstag

Valoszinuleg arra gondolt, nekem is fura volt, de igy tiszta :) :C

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#12076) Laja333


Laja333
őstag

Rainbow Six Siege gépigény
Hogy kell értelmezni ajánlottnál a
"VGA: NVIDIA GeForce GTX 670 (GTX760 / GTX960), AMD Radeon HD 7970 (R9 280x / R9 380 / Fury X)" sort? :D

(#12077) gbors válasza Yllgrim (#12075) üzenetére


gbors
nagyúr

Arra gondolok, de így sem áll össze. A két megvilágításnak más a szórásszöge, és a pozícióját is nehezen tudom elképzelni, még ha forog is.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12078) letepem válasza #85552128 (#12054) üzenetére


letepem
aktív tag

Nagyon jó, hogy így látod a dolgokat,de:

-ez nem aza a fallout amit megismertünk
-inkább egy shooter minimális rpg beütéssel

Szóval ha a játékélmény kárpótolna, el is nézném ezeket a dolgokat,de sajnos már ez sem ugyanaz csak egy újább bőrt húztak le jó pénzért...

látok, hallok, érzek és gondolkodom.

(#12079) FollowTheORI válasza Laja333 (#12076) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Na mi történt... az utóbbi időben már GTX970 volt az ajánlott minden nVidia játékhoz. :D

Gondolom ezzel is így lesz amugy.

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#12080) Abu85 válasza Abu85 (#12070) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Na szóval az van, hogy ez nem bug, hanem hát ilyen. A God Rays helyenként nem ad jó eredményt, de ennek semmi köze az effekthez, csupán a játék "művészi dizájnját" nem erre tervezték, mivel nagyon-nagyon későn látták meg, hogy milyen az effekt. Emiatt már nem tudták a játék problémás területeit újratervezni, így bár az eredmény bugosnak néz ki, de valójában nem az.
Sírva fakadnék ilyenkor, komolyan mondom. Egyszer annyira elbeszélgetnék azokkal a gyakornokokkal (mert tapasztalt fejlesztő ilyet nem talál ki, az nem lehet :D), akik szerint ez jó így.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12081) marcusa válasza Abu85 (#12080) üzenetére


marcusa
addikt

Elmagyaráznád, hogy mi a hiba a képeken? Én tényleg nem látom mit kéne nézni :B
Azt már látom, hogy a közelben levő fém gépek azért mások a két képen, mert a játékos feje felett van egy sárga körbeforgó lámpa és nem ugyan olyan állásban volt, mikor a két screenshot készült. Ezen kívül mi a baj még? Nekem nagyon tetszik a bekapcsolt fénye a távolabbi lámpának. :K

:-)

(#12082) Abu85 válasza marcusa (#12081) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A God Rays effekt túlságosan extrém és túlságosan elsötétíti az előtte lévő tárgyak hátsó részét. Ez a valóságban messze nem ilyen, és jellemzően, amikor ilyen effektet terveznek, akkor figyelnek erre, de ahogy mondták annyira későn látták meg, hogy milyen az effekt, hogy nem volt lehetőség áttervezni a játékot. Hibának én sem mondanám, még ha annak is tűnik, de egyértelműen nem szép. Valószínű, hogy akik ezt a játékot felépítették azok a konzolra írt effektekre tervezték az egész grafikai dizájnt, és ha a PC-n ezek közül valamelyiket lecseréled, akkor az problémás megjelenítéshez vezethet. Érződik, hogy az effekt nem illik a környezetbe.
A lámpának ehhez nincs köze, az csak a narancs fényt adja, ami nyilván a két képen máshol van.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12083) FLATRONW válasza marcusa (#12081) üzenetére


FLATRONW
őstag

A bal oldali két kiálló valaminek nem kéne megvilágítva lenni hogyha a mögötte levő terület is megvan világítva?

(#12084) #45185024


#45185024
törölt tag

Én fegyver workbench en látom a játékban hogy nagyon máshogy néz ki más fényviszonyoknál
Nappal csillogos aluminium amikor nincs eros fény akkor meg teljesen matt a felulete /god ray mediumon/

[ Szerkesztve ]

(#12085) Locutus válasza Laja333 (#12076) üzenetére


Locutus
veterán

980-on nekem a bétában vagy 250 fps-em volt maxon... Szal úgy kell értelmezni, hogy akár egy konzol is tudna vele 1080p60-at (talán :DDD), amilyen gagyi a grafikája.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#12086) huskydog17


huskydog17
addikt

Én valami ilyesmi látványt vártam volna el egy Fallout 4-től.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#12087) hszilard666 válasza huskydog17 (#12086) üzenetére


hszilard666
veterán

Aztán olyan gépigényt kapnánk hogy letesszük a hajunkat :U Emlékezzünk csak vissza a crysis 3 ra, ezzel a motorral egy csőjáték ami felzabálta az akkori konfigokat, na most egy sandbox játékot csinálni cryengine.nel szerintem több mint öngyilkosság egy fejlesztő csapat részéről...

ÜBER AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER: tinyurl.com/yh5zwxf2

(#12088) huskydog17 válasza hszilard666 (#12087) üzenetére


huskydog17
addikt

Ügyes fejlesztők és pénz kell hozzá, a Bethesda-nak mindkettő van. A Cloud Imperium Games is Cryengine-t alkalmaz, de ők egy egész univerzumot csinálnak vele. Nyugodtan át lehet írni, ez nem Shitworks, hogy nem nyúlhat hozzá a fejlesztő. A CIG is teljesen átírta már az egészet, hogy open-sandbox játékban (Star Citizen) is kiválóan működjön. Na persze a SC PC exkluzív lesz, míg a Bethesda-nál a PC nem fontos platform (ezt most újra bebizonyították).

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#12089) gbors válasza hszilard666 (#12087) üzenetére


gbors
nagyúr

Ne viccelj, a Crysis 3-ban akkora nyitott terek voltak, mint az állat, mitől lenne gépigényesebb a Fallout? Ill. High beállítások mellett nagyon szépen elfut a 660-asomon, nincs szó extrém gépigényről.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12090) Yllgrim válasza hszilard666 (#12087) üzenetére


Yllgrim
őstag

Mar emlitettek, nezz szet Star Citizen haza tajan, CryEngine. Eszi a vasat, de koszonom, vegre olyan minoseget kapsz erte hogy csuda.

Kivallo magyar oldal, Prohardveres topik, Youtube chanel magyarul...

Egy korai trailer, 100% game engine, es persze az oldala a jateknak.

Kis reklam is, jo kis kozosseg verodik lassan ossze.

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#12091) rocket válasza Yllgrim (#12090) üzenetére


rocket
nagyúr

2016 ev vegen talan, de eleg valoszinu, hogy 2017-re atcsuszik.

Addigra meg lehet ez a minoseg mar mainstrem lesz :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#12092) Abu85 válasza rocket (#12091) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nehezen képzelem el azt, hogy az a grafika mainstream legyen. A motort alá meg lehet írni, de rendkívüli befektetés olyan tartalmat készíteni hozzá, mint amit a CIG csinál. A legtöbb stúdiónak egyszerűen nem lesz rá pénze. Ma többen abba sem fektetnek be, hogy átdolgozzák az előző generációs motorokat.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12093) Yllgrim válasza rocket (#12091) üzenetére


Yllgrim
őstag

Nem szamit, jovore kijon SQ42 az egyszemelyes kampany, addigra mar jonnek ki a rendszerek az MMO-reszhez tesztelni es amikorra osszeall az tolem lehet 2017 is.

Ha ez lesz a mainstream (amit Abu utan szabadon nem valoszinu, de nagyon jo lenne) minoseg akkor vegre azt kapjak a PC jatekosok amit erdemelnek, minosegi munkat, cutting edge technologiaval, kivallo szorakozast.

Kivanom hogy igy legyen!

Addig maradnak az ilyen fercmunkak amiket iden lattunk :( Nagy nevek, tragya minoseg...

[ Szerkesztve ]

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#12094) wjbhbdux válasza Yllgrim (#12090) üzenetére


wjbhbdux
veterán

hát nem tudom, kétszer annyi pénzből mint amiből a Half-Life 2 készült én kicsit többet vártam volna 3 év után mint pár crysis editoros pálya, "összeáll" jah megy a reménykedés ezerrel aztán majd véletlenül kiderül hogy nem is alkalmas az engine mmonak :DDD

/s

(#12095) Malibutomi válasza wjbhbdux (#12094) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Attol hogy tobb a penz nem lesz idogep naluk sem. 3 ev MMO fejlesztesre nem sok. De ez itt eleg off, meg lathatoan hianyosak az informacioid rola, szoval ne menjunk bele.

(#12097) rocket válasza Valdez (#12096) üzenetére


rocket
nagyúr

Ebbol biztosan lesz a velemeny rovatba cikk, szakzsargon moge bujtatott BS-el :DDD

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#12098) Yllgrim válasza rocket (#12097) üzenetére


Yllgrim
őstag

Az eredmenyek fogjak igazolni vagy cafolni, erdemes megvarni amig meg nem jelenik a megoldas. En kivancsi leszek ra ;)

Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.

(#12099) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Az AMD LiquidVR és az NV GameWorks VR dolgokat érdemes beépíteni a VR mellé, mert az Oculus SDK-nál jobbak. Amíg nincs szabvány a VR-re, addig ez van. A GameWorks VR egyébként fontosabb a MRS miatt, mert sima Oculus SDK-val bármikor jöhet a róka GeForce-on. Muszáj az MRS-t alkalmazni, hogy le legyen butítva a képminőség a sebesség növelése érdekében, így akár a timewarp is mellőzhető, de minimum biztosítható, hogy nagyobb esély legyen arra, hogy a szinkronablakon belül befut az eredménye.
A LiquidVR nem olyan fontos. Az AMD eredménye Oculus SDK-val is jobb, mint amire a GameWorks VR képes, mivel a hardver kezelni a komplex helyzeteket és nem szorul szoftveres segítségre. Csak akkor kell a LiquidVR, ha 10 ms alatti M2P késleltetést akar elérni az adott fejlesztő.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12100) Laja333 válasza Locutus (#12085) üzenetére


Laja333
őstag

Igazából ezt a "R9 280x / R9 380 / Fury X" sort nem értem. :D
Bár jobban megnézve, valami elírás lesz Iponon. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.