Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12701) Abu85 válasza imi123 (#12700) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nekem mindegy, hogy mi számít nektek. Alapvetően már a futottak még kategória is szép. De az kétségtelen, hogy a Star Wars Battlefront, a Ryse vagy az Order 1886 grafikájával nem vetekszik semmi. Azt nem mondom, hogy ezek legyenek a normák, mert a legtöbb fejlesztőnek nincs arra pénze, hogy ilyen minőségű leképezőket fejlesszen. Ettől vannak a futottak még kategóriában.
Az említett három játék az előnyeit nem a rajzolásokkal szerezi, hanem a PBR megvalósításával. Ebben sokkal jobbak mindennél. Az Order még olyan gondokat is kezel, mint a specular aliassing, ami már régóta bassza a csőröm, és folyamatosan mondogatom az AMD/Intel/NV-nek, hogy kezdjenek már vele valamit.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12702) imi123 válasza Abu85 (#12701) üzenetére


imi123
őstag

Szerinted nem vetekszik semmi.
A Battlefront nálam meg sem közelíti a Witcher 3 grafikáját.
Ízlések és ficamok. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#12703) FLATRONW válasza imi123 (#12702) üzenetére


FLATRONW
őstag

Az Order féle mindent elmosunk grafikáról meg inkább ne is beszéljünk.:)

(#12704) wjbhbdux válasza FLATRONW (#12703) üzenetére


wjbhbdux
veterán

sajnos a ps4 nem tud 640*480-nál nagyobb területen ilyen minőséget megjeleníteni :(

/s

(#12705) nonsen5e válasza imi123 (#12702) üzenetére


nonsen5e
addikt

Hát te tudod. Witcher 3 akkor alkotott volna nagyot, ha azt a grafikai színvonalat tartják amivel beharangozták. Most sem rossz, de szerintem ehhez képest meh. Főleg a fák meg a növényzet sikerültek elég gyalázatosra.

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#12706) #85552128 válasza imi123 (#12702) üzenetére


#85552128
törölt tag

A Witcher 3 grafikailag sehol nincs a Battlefront Endor vagy a másik erdős pályájához képest...
Művészileg szép a W3 világa, de grafikailag - főleg ha a realitást is nézzük - egyáltalán nem.

[ Szerkesztve ]

(#12707) guftabi96 válasza imi123 (#12702) üzenetére


guftabi96
addikt

a Witcher 3 grafikájának az összhatása valóban nagyon szép. Amikor elkezdett lemenni a nap, és egy tó közelében voltam, akkor én is csak álltam, és néztem, hogy aztak*rva :Y
De, ha elkezded vizsgálni, és nem az összképet nézni..
Ettől függetlenül én is baromi szép játéknak tartom.

Gertrius Jééééézus ereje, ez így néz ki kimaxolva? :Y

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael

(#12708) Abu85 válasza FLATRONW (#12703) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az nincs elmosva, csak borzalmasan komplex post-process pipeline-ja van, ami nem csak az adott képkockára számol, hanem temporálisan is vannak adatai. Az egész rendszer 12 analitikai élsimítási pipeline-ból áll össze, amelyek specifikusan reagálnak a problémákra. Hasonló rendszereket fogunk látni majd a PC-n is, ha végre eljutunk oda, hogy a mostani, lényegében előző évtizedből származó post-process pipeline-okat kidobjuk.

(#12702) imi123: Szerintem érdemes jobban megnézned. A Witcher 3-nál már az előző Frostbite is jobb volt Dragon Age-ben, az új pedig összehasonlíthatatlanul jobb.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12709) FLATRONW válasza Abu85 (#12708) üzenetére


FLATRONW
őstag

Attól, hogy valami komplex még nem lesz szép és jó is. És amit én látok, az nagyon elvan mosva. És remélem hogy nem fogunk további hasonló szarságokat PC-n is látni, mert már van így is elég belőle (FXAA, TXAA és SMAA).

[ Szerkesztve ]

(#12710) #45185024


#45185024
törölt tag

Én a Witcher 3 ban azt nem birom elviselni hogy minden fűszálnak van egy ilyen mikrorezgése ami full életszerűtlen mégha pont azért is csinálták, de olyan mintha egy idegbeteg óriás folyton rázná a földet :))))

(#12711) Abu85 válasza FLATRONW (#12709) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Elsődlegesen azért olyan szép az Order, mert tényleg új generációs post-process pipeline-t alkalmaz. Abszolút nem erős az elmosása. Láttam sokkal rosszabbat is a TXAA-val, de az nem használ oversharp filtert.
PC-be azért kellenének ezek, mert az Order 1886 megoldott egy csomó aktuális grafikai problémát, mint például a specular aliassing, amire PC-n nincs megoldás még, de nyilván ahogy dolgozzák ki az új post-process pipeline-okat úgy fogjuk kivezetni az előző évtizedből beragadt technikákat. Ez inkább kutatás és idő kérdése, vagyis nem technológiai probléma.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12712) gbors válasza Abu85 (#12701) üzenetére


gbors
nagyúr

A saját személyes véleményedet próbálod univerzális igazságként eladni. Lehet, hogy a BF vagy a Ryse leképzője sokkal fejlettebb, mint a Witcheré vagy a Project Cars-é (we only have your word for it ;) ), de ez a látványból korántsem "kétségtelen". A Ryse ráadásul teljesítmény terén is erősen challenged.
(az Order meg nincs PC-n, úgyhogy azzal nem tudok mit kezdeni)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12713) imi123 válasza #85552128 (#12706) üzenetére


imi123
őstag

Realitás egy Scifi és egy Fantasy játékban?
Mesélj már ,milyen az Endor élőben? :)

Viccet félretéve tényleg szépek a linkelt képek.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#12714) #85552128 válasza imi123 (#12713) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mi köze van ahhoz, hogy scifi vagy fantasy ha azt nézzük melyiknek van szebb/reálisabb grafikája? Mert a Battlefront ehhez minden eddiginél közelebb van, a Witcher meg jó pár dologban elbukik, már a Dragon Age: Inquistion is szebb volt 6 hónappal előtte... A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni.
De akárhogy is nézzük a W3 kb. GTA V esethez hasonló, pár fény effekt nagyon szépen megvan csinálva, ami szép hatást kelt, de a többi...

[ Szerkesztve ]

(#12715) huskydog17


huskydog17
addikt

A Just Cause 3 más Avalanche motort használ, mint a Mad Max.
Nem biztos, hogy okos döntés volt Shitworks-sel elb*szni és félkészen kiadni az új motort.

#12697 (Abu): "Az idei évben nyilvánvalóvá vált, hogy csak pár tradicionálisan PC-s motor fejlődik igazán: a Frostbite, a Nitrous, a LORE és a CryEngine. A többiek vagy nem értékelik az asztali PC-t annyira, hogy pénz rakjanak bele, vagy szűkös költségvetésük van erre."

Számomra több éve nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem igaz, pontosabban a listát még lehet folytatni, nem csak a sok milliárd dolláros nagy stúdiók léteznek. Vannak olyan független, profi stúdiók, ahol a fejlesztések PC-re történnek, minden a PC-nek van alárendelve és amikor a PC verzió megfelelően működik, utána jöhetnek a konzolos kiadások (FWH,Croteam,The Astronauts stb.).

#12705 (Gertrius): Nocsak, úgy tűnik mára sikerült utolérniük a CryEngine-t. Bár számomra valamiért a CryEngine továbbra is egy hangyányival természetesebb, realisztikusabb fényviszonyokat és növényzetet csinál.

#12714 (Szaby59): "A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni."
De legalább reagál a szélre és a játékosra. Amúgy a Witcher 3 növényzete azért gáz, mert amíg a fűszálak reagálnak a játékosra, addig a nagyobb növényeknél abszolút nincs fizika, ott szellem effektus* történik, ráadásul a legundorítóbb, hogy amikor a kamera közelébe ér egy növény, az egyszerűen eltűnik, semmivé válik (még az 1.10-es verzióban is), ez az én szememet például nagyon bántja, számorma ez nagyon undorító. Amúgy a szél effekt egyáltalán nem olyan rossz, bár egy Far Cry 2 vagy Crysis 3 szintjét meg sem közelíti, de legalább van. Kb. a Unity 5 szintjén van (The Forest)
Amúgy a lengyel Reality Pump a 2010-ben kiadott Two Worlds II-ben jobb fizikát csinált a növényeknek, mint ami a Witcher 3-ban van (A TW2-ben minden növény reagál a játékosra, vagyis nincs szellemeffektus és nem tűnik el semmi a szemed előtt).
A Dragon Age Inquisition pedig szerintem egy vicc, ott abszolút nincs fizika a növényeken, mindenhol szellemeffektus van.

*Szellemeffektus alatt azt értem, amikor a játékosra egyáltalán nem reagálnak a növények, vagyis ha például átmegyünk egy kisebb cserjén vagy nagyobb bokron és az meg sem moccan, akkor gyakorlatilag szellemek vagyunk. :D Viccet félretéve ez 2015-ben egy AAA címnél szerintem ultra nagy gáz. Főleg azért, mert ha egy kis pénzű stúdió meg tudta csinálni azt, hogy minden növény kapjon fizikát, akkor egy sokkal nagyobb pénzű stúdió egy végtelenül agyon-hype-olt játéknál miért nem tudja? Én a TW2-t többre tartom, mint a W3-at.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#12716) Abu85 válasza gbors (#12712) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A látvány terén is egyértelmű a különbség.

A Ryse nyilván teljesítményigényes program, de még így is jobban van optimalizálva, mint a többség.
Mindegy, hogy van-e PC-n az Order attól a leképező etalon.

(#12715) huskydog17: De az említett stúdiók technikailag már teljesen lemaradtak. Nem baj egyébként, mert függetlenek, tehát nincs mögöttük egy EA, aki kinyitja a pénzcsapot bármilyen kérésre, de az biztos, hogy a függetlenként még technikailag magát úgy ahogy tartó Rebellion is kezd lemaradni. Egyszerűen ők is érzik, hogy nem lehet ugyanazt hozni, mint amit tud a Frostbite, ha az R&D tizedannyi vagy még kevesebb.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12717) Shing válasza Abu85 (#12711) üzenetére


Shing
őstag

Nem erős az elmosás? Ha egy helyben állsz és nincs motion blur még akkor is homályos minden. :F
[link]
[link]

(#12718) daveoff válasza huskydog17 (#12715) üzenetére


daveoff
veterán

Legalább a fizika zseniális a játékban... ;]
[link]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#12719) jacint78 válasza Shing (#12717) üzenetére


jacint78
addikt

Ez qa post process antialiasing nem? Ez az első amit mindenben kikapcsolok. :D

type your text here..

(#12720) Anubris


Anubris
őstag

Nem értem miért hasonlítotok össze grafika szempontjából olyan játékokat, mint a Ryse, Order, Battlefront egy W3, GTA V-el.
Ezek néhány pályából állnak, max 10 óra alatt simán végigvihetők. Ha a csekély tartalom mellett még grafikával sem foglalkoznának ezeknél a játékoknál a kutya sem venné meg őket.

(#12721) #85552128 válasza Anubris (#12720) üzenetére


#85552128
törölt tag

Grafikailag ettől még összelehet őket hasonlítani, főleg ha azt vesszük magasabb beállításokon a GTAV meg a W3 is erősebb gépet kér mint a Battlefront...

Asetek Demands AMD Cease Sales of Fury X on Infringement Claims

Mégiscsak elég keményen érinteni fogja őket és egy nV custom kártyát is a CM vs. Asetek per ?

[ Szerkesztve ]

(#12722) imi123 válasza #85552128 (#12721) üzenetére


imi123
őstag

"AMD Crimson Survivor"
Ezt csak most vettem észre.
Nagyon jó. :C

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#12723) FLATRONW válasza Shing (#12717) üzenetére


FLATRONW
őstag

Mivel egy komplex konzolos eljárásról van szó, ezért a végeredmény nem lehet más mint csodálatos.:)
Ez legalább akkora marketing szarság, mint az NV féle volumetrikus fény teszalálása.
Nem mondható az hogy csúnya lenne a játék, de a szépségét kihangsúlyozni erős túlzás.
A kép méretaránya, a DOF, az alacsony látószög mind csak arra szolgál hogy elfogadható sebességgel fusson a játék.
Ez lesz a PC jövője? Remélem, hogy nem.

(#12724) huskydog17


huskydog17
addikt

Amúgy a PH mikor fogja leközölni hírben, hogy az összes piacon lévő Tonga GPU mesterségesen lett visszabutítva és ezzel együtt lefékezve?

A Tonga GPU-kat 385 bitesre tervezték és úgyis gyártották le őket, mindössze deaktiváltak egy darabot a memóriavezérlőből, így lett 256 bit.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#12725) gbors válasza Abu85 (#12716) üzenetére


gbors
nagyúr

3x: De nem! ;]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12726) #85552128 válasza huskydog17 (#12724) üzenetére


#85552128
törölt tag

"The company never found the right price/performance combination."

Ráraktak volna 3 GB VRAM-ot és mehetett volna ez 380X-ként, akkor talán meg is érte volna amit elkérnek érte és gyorsabb is lett volna valamivel...

[ Szerkesztve ]

(#12727) schawo válasza huskydog17 (#12724) üzenetére


schawo
titán

Túl gyors volt? Le kellett butítani? Ezek tényleg golyósok. :))

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#12728) velizare válasza schawo (#12727) üzenetére


velizare
nagyúr

vagy ha kiépítik a teljes gpu feature-t kihasználó kártyát, akkor nem jön ki az előírt profitráta.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#12729) schawo válasza velizare (#12728) üzenetére


schawo
titán

Így meg az értékesítési ráta nem jön. Mint azt a mellékelt ábra is mutatja. Az ugyanannyiért kínált 280/X-re még jutott.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#12730) velizare válasza schawo (#12729) üzenetére


velizare
nagyúr

a spec sheeteken valóban jól mutat, hogy 7970nek/280xnek is ugyanolyan széles adatbusza van a memóriák felé, mint a 980tinek, de ennél azért kicsivel több kell.
akkor lett volna értelme, ha rátesznek 6GB ramot, de azt etetni is kell (táp), hűteni is kell (hűtés), és van némi helyigénye is (512es modulok vannak rajta, ergo +4 modul), és csúnyán el is szálltál a költségekkel. 230-250USD a target, 290nél kezdődik a 970, ami más kávéház.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#12731) schawo válasza velizare (#12730) üzenetére


schawo
titán

Egy 285/380-as szintű VGÁ-nál a 6GB tényleg csak a specsheetnek szólna, a 4GB is főleg csak arra jó. A 3GB pont optimális lett volna, ahogy még a 970 is elvan 3,5-lel, a 280X 3-mal. Ehelyett adtak buta kétgigásokat.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#12732) velizare válasza schawo (#12731) üzenetére


velizare
nagyúr

a 970nél külön rutin van a játékokban, ami nem enged többet használni.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#12733) Interceptor válasza velizare (#12732) üzenetére


Interceptor
addikt

Eggyel korábbi hozzászólásomban említettem, hogy az a játék 3,6-3,8 körül használt folyamatosan kb 10 15 perc elteltével, mégsem következett be fps esés.

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#12734) deadwing válasza Interceptor (#12733) üzenetére


deadwing
addikt

Gondolom úgy értette a kolléga, hogy a 3.5G feletti lassú elérésű részhez nem nyúl hozzá. Ettől függetlenül használhat többet, gondolom, hogy a pagefile-ből nyeri a maradékot.
Egyébként az AB a vram használatot úgy tudom csak becsüli, és abszolút nem hiteles.
De valaki majd kijavít.
:)

60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!

(#12735) Interceptor válasza deadwing (#12734) üzenetére


Interceptor
addikt

Riva tuner statistics servert használtam méréshez, de a gpuz is ugyanazt méri. A játék alpha verziós kereskedelmi forgalomban még nem elérhető(azok tölthetik le akik támogatják a projektet) és még optimalizálatlan, esélyes a fent említett rutin sincs beépítve.

[ Szerkesztve ]

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#12736) Laci13


Laci13
tag

Sziasztok!
A procim i7 4790k 8gb ram
Mit ajánlotok hozzá Sapphire Radeon R9 FURY Tri-X vagy 980Ti megéri felárat?
Hosszabb távra melyik a jobb?
FURY Tri-X jobb lesz VR-re Ocolus rift-re mint a gtx980ti?
Köszönöm.

(#12737) Malibutomi válasza Laci13 (#12736) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

980ti annyial gyorsabb amennyivel dragabb. Azt senki sem tudja a jovoben hogy muzsikalnak majd. De ha most van normalis kartyad amivel kihuzol egy evet, akkor jonnek az uj kartyak, en inkabb kivarnam azt.

[ Szerkesztve ]

(#12738) imi123 válasza Laci13 (#12736) üzenetére


imi123
őstag

Hosszú távra szerintem egyik sem.
Jövő év elején jönnek az új 14-16nm kártyák.
Esetleg egy 980 vagy R9 390 most jó választás.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#12739) Laci13 válasza imi123 (#12738) üzenetére


Laci13
tag

Akkor már február könyékén lehetnek új kártyák?
Ezek szerint nem érdemes már ezek közül egyiket sem, ha nem akarok utána egyhamar cserélni és majd Vr-t is ki akarom használni.
Lehet jobb lesz AMD jövőben?
Mert ahogy olvasom mostanában sok gond van velük.

(#12740) imi123 válasza Laci13 (#12739) üzenetére


imi123
őstag

Én végig próbáltam mindkét oldalon elég sok kártyát.
Most szerintem jobb választás az Nv.DX11-ben jobban muzsikálnak.
Hogy mi lesz fél év múlva az kiszámíthatatlan.A Radeon kártyákkal nincs gond.A driverrel volt gond.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#12741) füles_ válasza Laci13 (#12739) üzenetére


füles_
őstag

Februárra biztos hogy nem lesznek új kártyák.
VR-re a Fiji azaz a Fury jobb a finomszemcsés preempció miatt.
Állítólag egy Fury jobb lesz a jövőben mint egy 980Ti mert tudja az async computeot.
De jelenleg a 980Ti egy jó pár százalékot ráhúz a Furyra.
Én is azt mondom hogy várd meg a következő generációt.A legutóbbi pletykák szerint az AMD nyáron dobja piacra az új generációt,szerintem az NV is ekkor fogja valamikor.

[ Szerkesztve ]

(#12742) Malibutomi válasza Laci13 (#12739) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Szerintem a februar eselytelen, realisan inkabb masodik negyedevre lehet szamolni leghamarabb. Nyar eleje korul

(#12743) h1mpi válasza Laci13 (#12736) üzenetére


h1mpi
nagyúr

Mindig a legerősebb nV vga-t vedd az a biztos :P

(#12744) Egon válasza Malibutomi (#12742) üzenetére


Egon
nagyúr

Így van, és hangsúlyozottan optimista forgatókönyv szerint jöhetnek ilyen hamar.
Realistaként inkább 2016Q3-at tippelnék.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#12745) imi123 válasza Laci13 (#12739) üzenetére


imi123
őstag

Februárban biztos nem fognak jönni.
Én Áprilisra tippelem a belép szintű Pascalt.Kb úgy képzelem mint a 750Ti-nál.Kiadják a belépő szintű kártyát hogy mire a nagy kártyák is jönnek addigra kijöjjenek az esetleges gyerek betegségek.
De ez csak találgatás.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#12746) jacint78 válasza imi123 (#12745) üzenetére


jacint78
addikt

Valójában kezdetben a gyártás nehézségei miatt előbb a kissebb méretűeket gyártják, majd utána nagyobbakat.

type your text here..

(#12747) #52815360 válasza imi123 (#12745) üzenetére


#52815360
törölt tag

Eddig arról volt szó, hogy belépő és közép szinten egyenlőre marad a maxwell.
Szvsz a 980 és a Titán utódjaként fog jönni 1-1 kártya.

[ Szerkesztve ]

(#12748) #45185024 válasza #52815360 (#12747) üzenetére


#45185024
törölt tag

Csakhogy a 980 utodján nem lesz HBM 2

(#12749) jacint78 válasza #45185024 (#12748) üzenetére


jacint78
addikt

És akkor mivan?

type your text here..

(#12750) #85552128 válasza #45185024 (#12748) üzenetére


#85552128
törölt tag

Teljesítményben kétlem, hogy óriási különbség lenne (láthattuk...), hűtés szempontjából meg ugyanolyan 2-3 ventis kell úgyhogy tökmindegy milyen rövid a nyák.
Ezeket figyelembe véve meg lehet, hogy árban előnyösebb lesz ha legalább a HBM2 nem fogja drágítani...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.