Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-30 10:47:05

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15884) Abu85 válasza Hakuoro (#15864) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A 128 ROP csak most érne valamit. Erről kérdeztem az AMD-t, és azt mondták, hogy 2013-ban még tárgyalták, hogy szükséges a ROP teljesítmény növelése, de aztán látták, hogy minden új generációs motor elment a compute felé. Ray-tracing hibrid effektek stb, így több shader mellett döntöttek kevesebb ROP-pal. Ez bizonyos játékokban nem ideális, de a Frostbite 4, CryEngine 3.8.x, Nitrous, LORE, Dawn Engine, szinte mindegyik új dolog ilyen. Még az Unreal Engine 4-be is bekerült a Ray Traced Distance Field Soft Shadows, amit pont azért raktak bele, mert messze túllépik a hardvere az 5 TFLOPS-ot.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.