- eBay-es kütyük kis pénzért
- norbx: IRC a 90-es évek és a 2000-es évek elején
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Geri Bátyó: Régi VGA, HDMI és a felbontás
- gerner1
Aktív témák
-
gsc73
aktív tag
Sziasztok!
Ismerkednék egy kicsit az unbutuval, totál kezdő linuxos-ként, de lehet hogy nagy fába vágtam a fejszémet. Ami a hardvert illeti, egy EPIA-800-as ITX alaplap (info), illetve egy PCI Nvidia MX 440-es videókártya párosra telepíteném. (512 Mb RAM)
Az hamar kiderült, hogy az újabb verziók nem fognak menni, mert az újabb kernelekben nincs meg a VIA C3 proci támogatása, így a 10.04-es verzióval próbálkozom, az legalább elindul, azaz boot-ol a telepítő CDA gondom az, hogy a telepítő 39-40%-nál megáll, és nem történik semmi. Mivel kezdő vagyok, az lenne kérdésem, hogy merre induljak.
Amit eddig tettem: több HDD-vel is próbáltam, MD5SUM rendben, a telepítésnél mindig a telepítőre bízom a partíciókat, full formázás van.
Üdv: g.
Aktív témák
- Közeleg a Fairphone 6 első főverziófrissítése
- EAFC 26
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Microsoft és egyéb dobozos retro szoftverek
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással