- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- R.I.P. Aláírások
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- leslieke farmerzsebe
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Aktív témák
-
klambi
addikt
válasz
Tele von Zsinór #3196 üzenetére
nem játék kell csak vannak exe-s progik azt néhányat felszeretnék dobni...
de a net lenne inkább az első utánna exe utánna meg a témák... -
klambi
addikt
kezdő vagyok segítségre szorulok...
mikor feltettemaz ubi 7.10 es akkor pl még ment a net most már nem ez az 1ik fő problémám, a másik hogy exe-s fájlokat hogyan tudok feltennni ill instalálni, a másik meg ugye ebben benne vana beryl, de ezeket a jó kis témákat meg ablakos vakításokat hol toom leszedni és allkalmazni...
pls smd hlp -
djtoomi
addikt
válasz
Rickenstein #3192 üzenetére
És azt honnan szerzem emg?
-
7
addikt
válasz
qpakcovboy #3189 üzenetére
Akkor azt mondod, hogy nem adod oda, ennyi. A jelszó a nyomatékosításra van.
-
djtoomi
addikt
Sziasztok!
Leszedtem az ubuntut,és mikor telepítem föl,boool ugye cd-ről,hogy lássak valamit,bejön az odlal,kér felhasználónevet emg jelszót,találomra beírok egyet,amit meg akarok tartani nem,jó,de írja hogy ubuntu felhasználó bejelentkeztetése 10 mp-n belül,be is jelentkezik,de épphogy rápillanthatok az asztalra,rögötn el is megy,a a barna háttér,meg utána feka képernyő,és emgint visszadob a bejelntkző ablakba.Mit csináljak?mert mikor bejelntkzezik,ott van hogy telepítés,de nincs annyi időm hogy azt megnyissam. -
Vladi
nagyúr
válasz
qpakcovboy #3187 üzenetére
MIlyen kedves valaki.
Mi sem egyszerűbb:
csinálsz két fiókot:
-saját
-tesóÍgy mindenki csak a saját cuccaihoz fér hozzá. Lehet júzert váltogatni menet közben is.