- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
- sziku69: Szólánc.
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Keychron B6 Pro billentyűzet az iPad mellé
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
addikt
Lassan működik a folyamat, de úgy az egész. Az ügyfélszolgálat és a szerviz is.
Emellett például kijelző meghibásodásnál hiába küldesz képeket, vagy akár videót a problémáról, az általában nem elég. Nálam például vízszintesen, pár milliméterenként fekete csíkok jelentek meg a kijelzőn. Végig az egészen.
Bevett szokás, hogy videó beszélgetést kezdeményeznek és meghatározott távolságról kell mutogatni a TV -t a szoftverben lévő tesztábrákkal.
Ami egyébként nem rossz, csak éppen olyan ábrák vannak, aminél egy csomó meghibásodás egyáltalán nem látszik. Főleg, ha "x" méterről kell videózni, mert ezt is kérni fogják.
Ezen ponton pedig még nem jutottál el a szervizig, csak a Samsung -gal kommunikálsz.
Ha keresgélsz a Samsung topikban, akkor találkozol pár érdekes sztorival. Kicsit olyan, mintha az ügyfélszolgálat feladata elsősorban az lenne, hogy kibújjanak a garanciális javítás alól.
Nekem egyébként különösebb gondom nem volt velük azon kívül, hogy hetekig, majdnem hogy 1 hónapig tartott az egész sztori javítási idő nélkül. Mert amúgy nálam nem volt alkatrész a TV -hez. Elfogadtam azt is, hogy elég szigorú a policy.
Ugyanakkor sokan elég nagy küzdelmek árán tudták javíttatni a készüléket. Ezért alakult ki több topikban is az a vélemény, hogy a Samsung -nál a garanciális támogatás nem túl jó.
LG -hez is volt szerencsém a múlt hónapban. Ott bejelentettem a hibát, pár nap múlva hívott a szerviz és megrendelték a kijelzőt. Majd kijöttek és kicserélték. Nem kellett napokig várni, bizonygatni a problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Óvodások homokozója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Dől az infó a Xiaomi 17-tel kapcsolatban
- További aktív témák...
- Samsung 55" QLED 4K Q60D Smart Quantum HDR TV
- LG 50QNED85T3A 4K UHD Smart 120Hz TV Kiemelkedő Képminőség, Professzionális Gaming!
- SAMSUNG QE43Q60C 43" QLED 4K Smart TV kifogástalan kép & hang
- LG 75QNED87T 190 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- Hisense 75E77NQ Pro 144Hz, 4k, 189cm, dobozos, garanciás
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3512
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3500
- Apple iPhone 16 128GB,Újszerű,Kábel,12 hónap garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest