Hirdetés
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Sh@dowMAN007 #22594 üzenetére
Pedig egyebkent nem ismeretlen hiba a p0420 ha visszaolvasol.
Amugy no para, ha 500-1000 km-en egyszer jon elo az nem gaz, de azert ilyen surun... -
bajnokpityu
félisten
válasz dedike #22583 üzenetére
mi anno astráért, meg focusért indultunk anno. anya meg a vitarát erőltette, én meg elhesegettem, h suzukiért 4.9M-t nem adok. aztán a fóka is astra is brutál passzentosak. a maiak sokkal kisebbek belül, mint a régebbiek
és igen, azok belül egy fokkal kúltúrabbak. aztán úgy alakult, h a szomszédban volt egy suzuki szalon, bementünk. próbáltam erőltetni az scrosst, h nagyobb a csomitartó. de olyan randa volt belül is, kivül is, ráadásul ugyanolyan hulladék anyagokból volt belül, hogy mondom ezért 4et se adok. 3ért talán, duster ellenében, de 4ért kizárt.
aztán mondta az eladó, h 4.2ért is meg tudjuk oldani a vityát is. átültem, beállítgattam magamra, és mondom, menjünk egy kört. kajak nem győzött meg. iránytartás nulla, kormány nem áll vissza középre, totál döglött középtartományban, stb...
aztán jött az ötlet, h mi van, ha némi járatás kell. levadásztam egy 8ezret futott tesztautót, elmentem egy karikát, meggyőzött, ennyi. alkudtam még, tököltünk a színnel két kört, azóta boldogan használjuk. 5e van benne 3 hónap alatt, működésileg egyre inkább a 8at futottra hasonlít.
ja és már felment a mi téli átlagunk is 6.2re... szóval vitaránál nem 5, hanem inkább 7-8deci plusz a tél. szeptemberi bejáratás alatt közelebb voltunk az 5höz, mint a 6hoz.
[ Szerkesztve ]
-
Gyíkac
aktív tag
válasz Kornel #22586 üzenetére
hy,
nálam van december óta ( előző év) és az átlag amit február 27 óta írok az 4,76 volt. Ez 19 000 km-es átlag.
Most meg az 5,5-ösök viszik fel az átlagot.
A régit nem akartam benthagyni mert nem tudtam, hogy a kerámia mitől pergett ki.
Elég tréé állapotban volt már, egyik cső még keskenyebb is volt (erre gyanakszok még), továbbá előző éven az két ünnep között el is tört mert szét volt égve a katalizátor után a cső.
Akkor is kész élmény volt találni valakit aki hajlandó volt körbevarrni.hát most akkor megint írogatom, csak újat kell kezdeni mert azt folytatni így nem érdemes.
Vezetésemmel nem érezném h. baj lenne, mert nem tapogatom neki. napi 90km-et teszek meg. Néha, nagy ritkán ha elkap a sebesség élménye akkor megyek 100-110-el, de másképp 90 felé nem megy a mutató.
Azért várok még hátha ír valaki valami okosságot. Azt hallottam h a magas oktánt szeretik az 1.0-ások.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Sh@dowMAN007 #22587 üzenetére
2007-es swiftre nem dob kene, inkabb motor kene bele
En nem koltenek ilyenekre, akkor inkabb csereld le egy sss-ra, annak gyarilag is "szep" a hangja.
De legalabb megy is
Gondolom p0420 hibat dob.
Amugy nem dobta eddig?
Az utolagos modositgatasok egyebkent amellett, hogy illegalisak, meg gondot is okozhatnak, pl. ez esetben megvaltozott a motor toltescsereje, ami vagy jo, vagy nem, ez esetben a vagy nem valoszinubb.[ Szerkesztve ]
-
Sh@dowMAN007
tag
Sziasztok!!
Vettem a 2007-ben gyártott Swiftre ma egy Parragi saválló kipufogót.
Kb 3-4000 között eszméletlen nagy hangja van.
A többi tartományban szép morgós.
A lényeg, hogy elkezdett 30-40 kmenként emissziós hibakódokat dobálni.
Törölni lehet, de megint előjön...Vissza a boltba a dob?
Vagy esetleg van valami más megoldás?Köszönöm előre is.
-
Kornel
veterán
válasz Gyíkac #22585 üzenetére
Volt mar telen is nalad?
Azert ez a hideg legalabb +0,5 litert jelent.
Suzukiba meg katalizatort venni felesleges volt, ki kellett volna utni belole a keramiat
Szerintem teljesen jo a teli fogyasztasod, amit meg irtal vagy rosszul merted, vagy parades, az enyem bemzinbol atlag 6 litert evett, igaz tapostam is, a legkisebb fogyasztasom is 4,78 liter volt, aki ezt alulmulja, annak gratula -
Gyíkac
aktív tag
Hello,
lenne néhány kérdésem remélem tud valaki válaszolni rá.
Van egy 1.0-ás 94-es swiftem.
Nem régiben a fogyasztása 4,6-4,8l, között volt. Kb két hónapja a katalizátorban a kerámia összetört, vagy össze olvadt, a lényeg, h. csörgődobom lett 5,9-6l fogyasztás.
Vettem ÚJAT! 22k utángyártott, a kocsi szépen csendben megy de 5,6-os a fogyasztása (tudom ez az átlagos gyári értéknek megfelel).Ennyit jelent, hogy az új nincs eltömődve? A régi ennyire visszafogta volna? Akkor most minden rendben? Ne is keressek hibát a rendszerben? Vagy még nem égett össze rendesen?
Tetszett, amikor 4,6-os fogyasztása volt. Most sincs panaszom mert megy és még
mintha ereje is jobban akadna.
(EGR szelep és PCV szelep csillog kívül belül, a közép"gyorsító"dob, és a kipufogó dob sincs egy éves a teljes csövezésével.)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Suzuki a Ti autotok
Kivancsian varom a balenot...
Aztan ki tudja...
Az indiai minoseg is kerdeses, bar a magyartol se vagyok elajulva. -
addikt
válasz bajnokpityu #22578 üzenetére
Dehogy baj! Csupán az első találkozásom élményét írtam le. De ahogy elindultam az SX4 feeling volt. Amit imádtam anno...
Egyébként meg biztosan jó autó, hiszen Suzuki!
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
Mondom, kovetkezo talit ugy kell tervezni, hogy ott legyetek mindketten.
Es akkor lehet nagy ph suzuki tesztet csinalni -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22578 üzenetére
Erdekes, mert en is az scrosst vennem, ha ennyit raszannek, es ugyan ezekert, amit dedice irt,.
-
bajnokpityu
félisten
válasz dedike #22575 üzenetére
nem baj, ha nem értek most se egyet? kopogtasd már meg. ugyanaz a joghurtosdoboz, csak más mintázat.
scross nekem büntetés lenne. idióta formák, ugyanolyan hulladék műanyag. de cserébe bűnronda, rosszabbul felszerelt, és egy literrel többet eszik. atom biznisz.
és nem kemény, csak feszes, ezért ügyes, jól fordul, pláne magasságához képest. kettő között nagyon nagy a difi.
-
addikt
Ma volt szerencsém és lehetőségem az új céges Vitarát elhoznom a szalonból.
Háááát skacok, az S-Cross ahhoz képest tényleg egy "álomautó". A Vitara tipikus Suzuki: kemény, tökélestesen igénytelen műanyag, ráadásul menet közben is keményen rugózik, a műszerfala a 98-as Swiftem színvonala, az üléshuzata egy okádék... A nagyobbik társa ehhez képest egy igényes anyagokból készült hajóhinta. Két mentsége van: jól néz ki és legalább megy, ha 3000-nél magasabb a főtengely fordulata. (1,6 benzin, persze.)
Én sokkal többet gondoltam róla a külseje alapján. Ez csalódás volt.
Jó szerencsét!
-
bajnokpityu
félisten
én egy mislennel szoptam meg szomszéd gumis, rábeszélt. én meg mondom, szomszéd csak nem akar átverni. 6 éves volt, újnak nézett ki. első kanyarban kiderült, h kukába való. motoroztam 12 évet, alapszabály ott, h 4-5 évnél régebbi gumit akkor is lerakjuk, ha még szőrös.
nekem a hankook bejött egyébként.
-
-
Thome
veterán
válasz tboy93 #22568 üzenetére
185/60 R15.
48 ezer forint volt a 4db.
Két féle gumi jöhetett szóba. Vagy nagyon prémium ami tényleg csúcs (22 000/db, köszi), vagy a lehető legjobb ár/érték arányú. És mivel adacon nem szerepelt szarul, így bevállaltam.
bajnokpityu: Használt gumit kizárt hogy vegyek, ha csak nem olyan szinten nyomott áron futkos, mint amibe kornélka is belenyúlt most.
kornélka: Bennem van a szar, hogy mi van ha rossz, de tesztek és vélemények alapján is jó (vagy nem rossz) gumi, egyedül csak az az aggodalmam, hogy kínai.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz róland #22561 üzenetére
így van, ahogy gerii mondja.
swift sportom van, ugyanaz a p0420-as hiba, mint ahogy 1.3 és 1.5 swiftnél is, illetve sx4-nél 2008 előtt gyakorlatilag...
mindenki törli, és kész.
állítólag van SW frissítés egyes típusokra, de hivatalos visszahívás nincs.
van itt olyan, akinek az sx4-e "megjavult tőle", de eddigi tapasztalatok alapján az se garancia semmire.véleményem szerint a silány minőségű katalizátor az oka, de egy gyári új gyakorlatilag GTK-al érne fel egy sima swiftnél.
ha 500 km-nél nem jön elő gyakrabban, akkor tényleg törölgesd, én vettem egy vgate kikapcsolható OBD2 adaptert, olcsóbb, mint bármi más
mod: én most veszek 4 használt falken ziex ze912 gumit, 195/45 r17-ben, 2013-as, 6 mm profillal, 40k a szett.
újan 125k, szóval azt most kihagyom[ Szerkesztve ]
-
Thome
veterán
Na bevásároltam nyárra. Csájna made Infinity Ecosis XL gumi lett belőle, aztán majd elválik, remélem nem fürdök be vele / nem hoztam ökör döntést.
-
HUNPSP
aktív tag
Mindenképp vegyél, teljes szett 3-5e környékén mozog, van OBI-ban, Auchan-ban, Tesco-ban is ilyen áron. Az enyém ezért a pénzért 2019-ig rendben lesz, 3-4 hónapja vettem.
Más: új Suzukikat kaptak a mentők :-)
Szerk.: ocsisajt, nincs mit, a lényeg hogy rendben lesz az autó!
[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
_ocsisajt
őstag
válasz HUNPSP #22556 üzenetére
koszonom szepen, de miutan felkeltem (tegnap 24-es szoli rulez) du 1 korul megneztem a tartaly aljat es nagyon gyaszos volt a kep... hirtelen felindulasbol felhivtam a nem messze levo autoszerelo muhelyt rakerdeztem es tudtak egybol fogadni, gyorsan kellett a javitas, mert az hagyjan, hogy most tikk-takkban jarok vissza melozni, de meg du. kellett az auto ujra, igy rendesek voltak megoldottak (atmenetileg*)
*korbetelefonalas utan (vagy csak januarra volt rendeles, vagy bezart mar az alkatreszbolt) ugy oldottak meg, hogy a ket motoros gyari megoldasbol az eloremeno tropara ment, gyak. szetrohadt, de a hatrameno priman mukodik meg es atkotottek meg a likas csovet (Az is volt) is megoldottak... 8K-t fizettem, de szerintem jol jartam, mert ad1: kell az auto egyfolytaban ad2: unnepek are coming ad3: fogok latni legalabb elore (hasot ugy sem hasznalom csak a sima lapatot)
azert koszonom szepen!
tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (only Hardcore mode!) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
róland
veterán
2005-ös Swift II-höz hol lehet olcsón, jó lambda-szondát kapni/szerezni?
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Hego
tag
Azt nem tudjátok véletlen, hogy kell-e még érvényes elsősegély doboz az autókba? Az enyém lejárt, vegyek újat?
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
HUNPSP
aktív tag
válasz _ocsisajt #22555 üzenetére
Ha nem lesz rendben akkor szívesen megadom a szerelő számát akihez járok, ő normál munkaidőn túl foglakozik ezzel, ismerősök-ismerőse útján terjed a dolog. 10ker, Kőbánya alsótól 5p autóval. Privátban adom majd meg az elérhetőségét, ha szükséges.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
zsoika
addikt
Szia!
Nekem Békéscsabán a "kis"TESCO-nál nem nyit és zár a riasztóm, mert mellette van egy nagy villamos főelosztó telephely. Figyeld meg, hogy mindig ua. a helyen csinálja vagy nem. Esetleg van e valami magasfeszültségű kábel a közelben amikor nem működik . Lehet elem is pl: lehet csak ki van mozdulva a helyéről(apámnak rendszeres) vagy tényleg gyengélkedik. -
_ocsisajt
őstag
Sziasztok! Adott egy 2000-es evjaratu 3 ajtos 1.0-s kis gepsarkany es sajna nem akarja az ablakmosot mukodtetni, nincs az a hummogo hang amikor meghuzom a kart, a szelvedot torlo lapat priman mukodik azzal nincs gond Kerdes: Ugyanaz a biztositek felelos az aramellatasban a motornak mint a szelvedotorlo mozgatasaban (amugy az a bizti jo)? Illetve ha nem, akkor hogyan tudom megallapitani, hogy a vezerlomotor a rossz es nem az oda meno vezetek? (sajna muszerem nincs kicsengetni a vezeteket es hiaba vagyok eredetileg muszeresz, nem ertek az autovillamosaghoz, max koca szinten) Sajna jonnek az unnepek es meg vagyok lo"ve mivel nekem mennem kell eleg sokat es ugye eleg rossz az ido Az is segiteseg lenne, ha Budapesten a XIV, XV, XVI, X.-ker kornyeken valaki megnezne nekem. (felek hivatalos villamossagihoz betolom, lehuznak es ramszamlaznak ezer munkaorat)
Koszonettel:
_ocsisajt.tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (only Hardcore mode!) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
addikt
válasz Motion_Blur #22547 üzenetére
Mióta a környékünkön van Shell kút, azóta én ott tankolok (20 éve elmúlt már a dolog), de eddig semmi bajom nem volt. Mióta üzemeltetésre átvette a Tesco kutakat a Shell. azóta ráadásul ott...
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22547 üzenetére
Karacsonyra kap a ss is egy tank mm100-at.
-
Motion_Blur
félisten
válasz HUNPSP #22546 üzenetére
Köszi.
Érdekes, nekem pont a teszkós Shell-t ajánlották, sőt szakmában dolgozó ember mondta azt hogy kifejezetten ennél a kútnál tankoljak mert viszonylag új kút és új a tartály is amit egyébként ugye bizonyos időszakonként mosni kellene de mindenki szarik rá.
Sőt, olyat is olvastam rogobós topikban hogy ahova jártam évekig MOL kútra tankolni, kiderült hogy megfingatott egy robogót az ottani benzin, a szerelő látatlanban rákérdezett hogy ugye azon a kúton tankolt... stb.. nekem meg évekig semmi bajon nem volt ott.
Igazodjon ki az ember...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
HUNPSP
aktív tag
válasz Motion_Blur #22534 üzenetére
Én például kizárólag OMV-hez járok és tankolok, a maxxmotion-t az elején próbáltam de nem hatott meg. Most karácsonyi ajándékként újra ez van az autóban, és meglep a különbség, pedig mondom, előzőleg nem igazán volt ilyen. Autópályán nagyobb tempónál is jobban húz, városban pedig egyértelmű a különbség. Ameddig ennyibe kerül a benzin, és kb. 7000-ig megúszom a 20 litert, addig szerintem megy majd a maxxmotion. Motornak és minden másnak is jobb ezzel, kivéve az ember pénztárcáját.
(anno a vásárlás előtt olvasgattam hogy melyik benzinnel érdemes, és jópár megkérdezett alapján végülis az OMV-Agip-Esso-Shell-Mol sorrend alakult ki, a Tesco-sat pedig egyáltalán nem javasolták. - az hogy ebből mi igaz és mi nem az jó kérdés, nyilván lehetetlen ezt felmérni)
Szerk.: a legfontosabbat kifelejtettem, hogy eddig nem volt gond vele.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Tothgera30
Ármester
Ignis/Wagon R+ pótféklámpa/3. féklámpa izzót még nem cserélt senki? Érdekelne hogy kell leszedni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kiskacz
senior tag
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22536 üzenetére
Családból azért kevesebb a kockázat, de ha tisztában vagy mindennel akkora fasza hajrá, sok szerencsét hozzá, kényelemben, presztízsben nem összehasonlítható a két autó.
-
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #22534 üzenetére
Jó is az a 2.0 pdtdi 100-120k km után beadja a kulcsot normális karbantartás mellett is, kell rá még a chip az a tuti.
"Kezdetben pl. a BKP-motorokon a főtengely egy rövid lánccal hajtotta a hátsó balansztengelyt. Az meg fogaskerékkel az első balansztengelyt, ami pedig a hatszöggel az olajszivattyút. Agyrém nem? Olyan puha volt a lánckerék, hogy 120-150 ezer kilométer elég volt ahhoz, hogy a kiegyensúlyozótengelyek "lerángassák" róla a fogakat"
"Ezt később leváltották közvetlen fogaskerék-hajtásra. ami megoldotta a lánchajtás és lánckerék problémát, de az olajszivattyú meghajtásáért felelős hexagont ettől még meghagyták"
Gyári új olajpumpa 200k khm...
A fenti hiba miatt egyébként besülhet a motor is, ezt 3 éves korukig gariba javították.
"Az olajszivattyút ugyanis az új rendszerben - és csak a 2.0 TDI-motoroknál, amelyekben van kiegyensúlyozótengely - a második kiegyensúlyozótengely közepéről, egy hatlapú tengellyel hajtják meg. Nos, az a kis hatlap egy idő után elkezd mocorogni, lassanként lenyalja a sarkait, majd egy óvatlan pillanatban elfordul. Ilyenkor a következő sorrendben mennek tönkre a rendkívül kenésigényes és drága alkatrészek: 1) turbó, 2) hidrotőkék (16 db), 3) maguk a kiegyensúlyozótengely-csapágyak, 4) az adagolóelemek. A hiba mértéke sokszor akkora, hogy gazdaságilag nincs értelme felújítani a motort, csak a csere segít."
Ne akarj felülni a rollerre
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Járókeret #22533 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék
ha már témánál vagyunk: bebizonyosodott hogy az autóm egy féle benzint nagyon nem szeret, ez pedig az OMW MaxxMotion 95, eddig akárhányszor tankoltam mindig rángatott tőle az autó, akkor is amikor gázra léptem, akkor is amikor levettem a lábam... minden más üzemanyaggal normálisan üzemel, kicsit messze van az osanos kút (4-5km), de inkább eljárok oda 98-asért, annyi mint máshol a 95-ös.
OFF: [link] - nagyon komoly hogy a dízelekből mit lehet kihozni... jövőre valszeg átülök egy A6 2.0 PDTDI-be, ami gyárilag 138hp/320nm, na abból zokszó nélkül kijön 180hp/400+nm --- "Swift2"-re is megcsinálták páran de 10/10nél többen nem hoz, annak meg sok értelme nincs közel 100k-ért..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Járókeret
senior tag
sziasztok
most tudtam meg,hogy évek alatt a pára lecsapódik a benzintartályba, és víz lesz ezáltal alul. ezt hogyan lehet kitakarítani? egyáltalán foglalkozni kell vele?
bocsi ha hülye a kérdés.
-
nagyúr
válasz roberto211 #22530 üzenetére
Mindenből lehet fostalicskát venni, de tény hogy 300-ból swiftet vennék semmi mást.
-
Hego
tag
válasz roberto211 #22530 üzenetére
Tanulság: Fiatom van, jobb mint a Swiftem volt..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
roberto211
őstag
Ma a kicsi ezredessel húztam valami fostalicska olasz fiat bravot.
Szomszéd gyerek kb velem egyidős, vett valami hulladék boyracer fiat bravot..
Bejön nagy lihegve kifáradva kérdezi ráérek? Mondom mire? " Hát kb már 1 km-t toltam a fiatot de nem akar beindulni"... Mondom az szép...
Azt mondja vagy betolni kéne valahogy, vagy húzni..
Mondom akkor menjünk nézzük meg, megpróbálom betolni.. Toltam kb 200m-t pöfögött röfögött de h beindulni .....Felejtős.
Mondom jólvan várj meg itt.. Visszamentem swifthez, beindít, rátolattam.. Rátettük kötelet.. Mondom tedd üresbe csak fékezz ha kell .
Beindítottam swiftet is, elhúzta rendesen a kicsi stift pedig nehezebb nála a fiat.
Amíg engedtem fel a kuplungot kerék alákapart de utana mar siman húzta.
A tanulságot mindenki vonja le maga.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
Milyen hibara utalhat az, hogyha a tavkapcsolok neha(havi 2x) nem nyitjak a kocsit , csak 60bol 1x ? Neha meg rogton elsore. Riaszto, meg kocsie kulon taviranyito, szoval nem elem...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22527 üzenetére
én regelve voltam, de nagy halál volt ott..
splash topicban rajtam kívül senki se írt.
magával meg nem szívesen beszélget az ember -
Motion_Blur
félisten
SKE fórumon van valaki regelve?
Nekem kb. 5 éves regemet törölték, a hozzászólásaim látszanak de mint törölt felhasználó nincs profilom... normálisak ezek?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mdani01
aktív tag
válasz Motion_Blur #22523 üzenetére
Nem csalodtam bennuk ismet hogy ez az egesz Lada egy puritan olcso sz@r. Belulrol rossz ranezni is, kivulrol elmegy hat jobb ha nem folytatjak egyinek sem a gyartasat, semmi penzert nem kene
iPhone 15
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22521 üzenetére
felnit nem akarok újat venni, tetszik ami van akkor lehet downgradelek 185-ös gummákra
r17-hez meg ültetni kéne 3-4 centit biztosan, az se occó'
Lada 5 év garival 2 millás kezdőár alatt: [link]
Kár hogy ocsmány kívül, belül az a zöld világítás.... áhhh...
Mondjuk a Niva még mindig kéne, kiállítási tárgynakStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Járókeret
senior tag
sziasztok
pár napja beszéltünk arról,hogy ha nyelestengely csapágy cserés a gépállat, akkor érdemes teljes kuplungszettet és akár egy bontott váltót cserélni.
az a kérdés,hogy anyagiak miatt lehetséges, hogy egyik hónapba kumplung szett csere, másik hónapba váltó? vagy ezt együtt kell ?
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22519 üzenetére
ne tedd...
nekem a splash-en nagyon rossz volt...
185/55 r15 vagy 185/60 r15...
195/50 r16-ban lenne váltó méret
vagy ha már lúd...
195/45 r17.
de a 205/45 r17 is alámegy, bár oda már kéne erő is -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #22517 üzenetére
hankook nem rossz gumi, de esetleg firestone is jó, stb.
ezeket is nézd meg.
csapj fel egy adac meg egy autobild tesztet, és szemezgess az árlisták alapján. -
Motion_Blur
félisten
Nekem is ez a Conti van, imádtam de idén már nagyon kemény volt. 2010-ben vettem, de 2008 végi a DOT száma.
Tavasszal vennem kell, legszívesebben ugyanilyet vennék de a méretemben 100k fölött van a szett anno okosba megvolt 18k/db áron...
Most jobban fogok arra figyelni hogy friss legyen a gumi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zedok
őstag
Sziasztok!
Régi swift sedan - hátsó ablak (szélvédő) belülről párásodik be. Ötlet, hogy mitől lehet? Eddig nem jelentkezett, ezen a télen tűnt fel, hogy belülről is párásodik - hiába keringtetek külső levegőt a kocsiban. Fűtőszál a külső részeket felmelegíti simán..de belül benn marad a pára..
Valami tipp?
[ Szerkesztve ]
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Thome
veterán
Nem épp az időszakhoz aktuál, de milyen nyári gumit vegyek? Ha már a régi téligumik fenn vannak, így a nyárit lecserélem, hogy ne tavasszal kelljen szenvedni vele.
12-15 között kapni értelmeset? Mondjuk nem baj ha van olcsóbb, de kötve hiszem hogy 185/60 R15-ből lenne olcsóbb. Inkább csak drágább.Pl ez a conti most mitől ilyen olcsó? Mert hanem fake, már rendelem is...
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
[link] Ezt hány kocsiból legózták össze?
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #22503 üzenetére
Honnan gondolod h házas ember leszek? Amúgy nem hiszem h az leszek mert néha még így is sok nem h összekötve papírokkal. De amúgy nem a zasszony miatt nem fért bele hanem más progim volt sajna.. Viszont januárba találkozhatnánk megint aztán akkor megoldom.
De tény sok időt elvesz az egész kapcs... Eddig szabad voltam mint a madár most meg.... Örülök ha tankolni eltudok menni..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22502 üzenetére
Lassan hazas ember leszel, mar topic talira se fer bele
-
roberto211
őstag
válasz Tarill #22489 üzenetére
Ülnél az enyémbe....Persze h szeretik.. Ez szinte csak pörgetve van járatva,mostanában főleg..
3500-5000es váltások, ilyenkor szeretek vezetni... Normális váltásokkal pld 2-2500 (amit nem tudok mikor csináltam utoljára, hideg motoron kívül mert mikor hideg akkor max 2500) pár perc után elkezdek unatkozni így meg van mit csinálni, van mit érezni..
És nem égeti-nem eszi az olajat.. Eneos 5w30 van benne.. Nem eszik semmit belőle..
Sajnálom is majd jövőre eladni de hát... Öregszik sajna muszáj valami fiatalabbra cserélni.. Vagy az is lehet megtartom és jó lesz zasszonynak...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest