Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #21199 üzenetére
Nekem úgy van az ülés, hogy full hátratolva, a támla meg kicsit megdöntve hátra és így jól elférek nem érzek semmilyen hiányt..Nincs a térdem között a kormány és nem is súrolja a fejem.. Ismétlen , ülés koppra hátul van és támla is kicsit hátradöntve..
"Egy ütközésnél ilyen formában szinte biztos a fej- és nyaksérülés, illetve ha nem is töri el a combcsontot a kormány, de beszorulhat alá a láb,"
Ezt pont nekem írod? Ha visszaolvasod előzményeket akkor tudod azt is hogy nem rég törtem össze nem kicsit a swiftet.. És se nyak se fej se combsérülésem nem lett.. .. Pedig nem 20al koccantam bele.. Nekem akkor van a lábam között a kormány ha előre húzom ülést és a támlát alaphelyzetbe állítom.. Így már valóban sz@r..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21198 üzenetére
Ha 5 centivel magasabb vagy, minden bizonnyal neked se elég a fejtér, illetve a térded között van a kormány. Lehet vezetni így is egy autót, csak fokozottan sérülésveszélyes. Egy ütközésnél ilyen formában szinte biztos a fej- és nyaksérülés, illetve ha nem is töri el a combcsontot a kormány, de beszorulhat alá a láb, ami megnehezíti a tűzoltók munkáját műszaki mentéskor. Ez akár a sofőr életébe is kerület. Szóval olyan autó kell, amiben nem úgy ülök, mint majom a köszörűkövön.
Például keresztapám új Vitarája már kényelmes, nagy autó.
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #21197 üzenetére
" ami még az alacsonyabb növésű embernek szódával elmegy,"
Azért túlozni nem kell. Igaz nekem nem 94 es kagyló alapülés van benne hanem nem tudom ezt,hogy nevezik(2000-es 3 ajtós) de 5centivel magasabb vagyok nálad és azért elférek benne. Ülés kényelmességével nincs gond szerintem legalábbis annak a szériának ami nekem van viszont néha lecsúszok róla az a baj mivel nem széles a/hosszó az ülőlap....
Sejtem tiédbe milyen ülés lehet anno mute rgl swiftjébe volt ilyen szintén 96 előtti.. Ott még nekem is elkezdett fájni a hátam kb 10 évesen.
Ez h a sedaneoknak megerősített kasztnija van szerintme hülyeség..
Tény,hogy 96 vagy 98 után passz több merevítést tettek már bele legfőképpen elől de nem hinném h most a manager sedanenak valamivel erősebb lenne a kasztnija.. Ha cserélsz autót akkor minimum mk4(gömbölyű swift) vagy ignis...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
Sziasztok!
Van egy '94-es Swiftem, ütött-kopott szegény, családi örökség, diplomaosztóra kaptam nyáron. Sajnos nem igazán felel meg az igényeimnek, így cserélném. A Swiftnél olcsóbban fenntartható autó kevés van, viszont sajnos nem férek el benne normálisan, a 195 centis magasságom miatt ami még az alacsonyabb növésű embernek szódával elmegy, az nekem nem. Kritikus pontok a tető magassága, illetve a kormányé. Tudom vezetni persze, de nagyon kényelmetlen üléspozícióban, amitől 20-30 km után megfájdul a hátam. 200-300 km után már napokig fáj a derekam (porckorongsérv).
Na mármost sok pénzt nem feltétlenül szeretnék ráfordítani az autóvásárlásra, így gondolkodom egy újabb Swiften. A használtautó.hu-n láttam több régi, még a gombóc előtti Swiftet, amire állítható kormányt írnak a hirdetésben. Erről tudtok valamit? Sose hallottam, hogy választható lett volna ilyen extra abba az autóba.
Illetve még egy kérdés. Egy ismerős tudni véli, hogy a Manager sedánok megerősített kasznit kaptak, de erről se találtam semmi információt. Valaki esetleg megerősítené vagy cáfolná?
Egyébként van egy szolgálati autó nálunk, 2009-es SX4 Cross, 4*4-es, 1,6-os. Na az egy jó kocsi, kényelmesen elférek benne, erős, dinamikus. Csak sokat eszik a 4 kerék hajtás miatt, illetve kicsi a csomagtartója.
-
szakalistvan
senior tag
A központi zárban a motor fog megdögleni,próbáltam megcsinálni de kb 5ször nyitott-zárt.azóta megint szar.
15 az utángyártott,40 az eredeti,csak kompletten lehet venni.Egy kérdés,2005-ös Swiftbe lehet kapni központi zár készletet? Szerintem olcsóbb lenne beszereléssel együtt mint egy db zár. PL : Ezt be tudom szerelni a mostani helyére [link]?
-
roberto211
őstag
Ha már ennyi zsetont áldoznék egy autóra akkor csakis új..
Mitsu ahogy mondta kornel , minőségibb beltér, meg kicsit szebb szerintem az asx megbízhatóság viszont szerintem is ugyanott van ha nem felette..
Meg azért késöbbiekben a szervizköltség se mindegy szerintmem meg alkatrészárak,stb...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Halo
senior tag
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #21188 üzenetére
Ja... 5m-ért meg már nissan.. 6-ért ford.. 7ért már vi os golfok is vannak...
10-ért meg már belépőszintű audik..
Nem így kell nézni ez az egyik, a másik meg ha valakinek nem kell nagyobb autó a swiftnél akkor mivan? Mert pld fölösleges..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
a tpms-t igénylő autó mit szól tpms nélküli kerékhez?
az oké, h kidobja a hibakódot a műszerfalra, de ugyanúgy bimmbammol, mintha leengedett volna a kerék, vagy csak hibaüzenet? ahol vettem a kocsit, ott azt mondták, csak hibaüzi, és azért para így használni, mert nem fog addig más hibaüzit kidobni.várni akarok még egy évet, h megvegyem a téli szettre a szenzort, kinaiak még nem álltak rá a tipusra.itthon meg egyelőre drága a gyári.
szvsz, ha vkinek 3.2 van a kocsira, annak hiába mondod, h 4.0ért jobb ár/értékű van. nekem is ki volt tűzve a keret, hiába lett volna még 800al többért még jobb kocsi,ha ennyit ért meg nekem az új verda.
[ Szerkesztve ]
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Ma kilométer spirált cseréltünk az autón (1.3 GLX, 2000.12. havi), mivel a régi "táncos" kedvében volt. Csere után mentünk egy próbakört. Rendesen mutatja a sebességet, nem táncol a mutató. A garázsba beállva vettem észre, hogy a műszerfal világítás nem működig. Szétszedtük ismét, csatlakozók lehúzása, kontakt spray, összeszerelés, de csak nem akar világítani (izzók jók, kábeleken égés, sérülés nem látható). Biztosíték jó mind. Ettől függetlenül megnéztem, a rendszámtábla világítás és a "csipogó" is működik (ezek vannak a licence biztosítékon). Ekkor vettem észre, hogy a check engine visszajelző sem világít gyújtás ráadásakor.
Várom az ötleteket, előre is köszönöm!
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21183 üzenetére
Akkor egyszerű.
Leszoksz a telefonálásról és megvan a havi törlesztő.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
Diferbe már ismer valmennyire a csaj meg én is a helyet(a csajt sajnos nem annyira ), szerintem itt is lehet valmai kiegészítést kérni de suzuki esetében nem befolyásol engem annyira a garancia h most 3 vagy 5 év.
2 előfízum van aztán így perkálni kell rendesen... Volt már 30 fölött is sajna.. Felmondani meg nem tudom egyik előfizetést se csak a suzukim ára ellenében.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21181 üzenetére
Én ránéznék a Duna autóházra is mert ha jól látom akkor ők 5 év garit adnak rá és ugyanannyiba kerül a kocsi mint máshol.
A Vitarára pedig 6 évet adnak.Telefonszámlára huszonezreket?
Nekem szerencsére legalább mobil számlára nem kell költenem.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
Itt a diferbe 2,8milla..
Havi 35 az abszolút nem sok
Hát most én is elgondolkozok ezen ha megtudom oldani,hogy adjanak mire hitelt.
Ezt eladom 300-350ért hozzácsapok 450et pár hó múlva, befizetem és 35öt még én is kitudok fizetni..
De lehet kevesebb mert itt a diferbe 2,8 ha minden igaz..
MOst ha használt autót vennék hitelre akkor 20alatt az se lenne egy normálisabb 8 éves kb.. Pld stift II..
Így meg egy új 0km es autóm lenne.. MOndjuk 7 évig nem húznám idő közben kifizetném..
Kb telószámlákra fizetek ki huszonezreket, nem autóra..
Na megyek is a difer honlapra.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21171 üzenetére
A régit 800-ért számolták be és azt hiszem, hogy 3.100.000 vagy 3.200.000 az új, téli kerék garnitúrával együtt amit kérésre a hitelbe építettek.
Így, hét évre havi 35.000 Ft a törlesztő.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
dnelb
veterán
Taviranyito 4x egymas utan nem zarta be a vezetoldali ajtom, utana bezartam kulcs nelkul, kattant egy rohadt nagyot, azota jo.. Tippek, mi fog elkurodni ?
-
fess
őstag
Sziasztok
Elemcserekor sajnos az egyik elemtartó pöcök eltört. Lehet ilyet venni valahol?
Erről van szó: -
akos3
addikt
válasz Motion_Blur #21176 üzenetére
értem. kcist most elbizonytalanítottál...
-
Motion_Blur
félisten
Mert a dísztárcsa szélesebb mint a lemezfelni, többek között azért hogy rá tudd pattintani, így olyan hatást kelt mint ha nagyobb lenne. Nem lebeszélni akarlak de volt már olyan ismerősöm aki meglépte ezt, aztán 1 hét múlva már árulta őket...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
akos3
addikt
válasz Motion_Blur #21173 üzenetére
Én nem vonom kétségbe az álításod, csak nem értem, h miért lenne (ennyivel) gázabb a 14-es alufelni, mint a 14-es lemezfelni normális dísztárcsával...
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #21173 üzenetére
+1
Tigi: -1.
Ha osszetori, akkor van 3M hitele es 0 ft-ja.
Igy nem szabad uj autot hitelre venni.
En a sss-ra is kotottem cascot, azert ha lenullazom, igy is 1,6M-m banna...
Casco meg fizet vagy 1,2-t.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #21171 üzenetére
Ha netán a közeljövőben elgondolkozok rajta akkor tudjak nagyjából mivel kalkulálni. Csak ezért..
Pld fele belemenne fele meg törlesztő vagy ilyesmire gondolok..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
akos3
addikt
Sziasztok.
Lenne egy swiftem (2006) amire alufelnit nézegetek.
A gyari méret: 5x14 4x100 ET45
Kérdezném, hogy csak ilyen megy rá? mert látni 5,5x14-et. Ez pontosan mit jelent?
A gumi amit ráraknék az 165/70 R14ja egybként hasonló stílusút keresnék, ugy h ha vn vkinek pont egy feleslegses garnitúra ne habozzon
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz roberto211 #21156 üzenetére
Ez gyorsan ment neki(k)....
Viszont elég "szépen törött" az eleje, az utastérben meg semmi nem látszik.
Jó szerencsét!
-
Joe.36
addikt
Már akár több kilométeröl is be tud mérni, de a fotót max pár száz méterről tud készíteni, de gyakorlatban úgy állnak be hogy ne tudj letérni....
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Kornel
veterán
-
gerii
addikt
Az új "hidas" trafiknál mennyi lehet a táv amitől mér? Szoktam nézegetni mikor elmegyek alatta, de a távollátó is eléggé lefelé áll, kb 50m ha lehet.
-
őstag
válasz roberto211 #21156 üzenetére
ott a casco is ha hitel van
hadd fizessen, azért vancryptot minden termékemért elfogadom
-
roberto211
őstag
Bazz [link]
Szinte ki sem hozták a szalonból és már összetörték. Gondolom hitel meg ketyeg tovább..
De nem lehetett kicsi ha még a légzsák is kinyílt.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Joe.36
addikt
-
Thome
veterán
válasz bajnokpityu #21153 üzenetére
Ebben már az új trafi volt, szóval itt nincs menekvés, talán csak akkor ha nem sikerült a rendszámtáblát elkapni a megfelelő pillanatkor. Utána már besatuztam, akkor már hiába lövöldöz.
-
bajnokpityu
félisten
néhányat láttam közülük, de nem mindet. ha kézi elsütős radarjuk volt, akkor simán meg lehet úszni.
kiscserkész koromban volt néhány ajtóablak szemezésem radarral/lézerrel, és többször nem talált, mint talált.
12 év motorozás alatt 1x sikerült csekket begyűjtenem.az autómata rendszerektől jobban fosok
-
Thome
veterán
válasz bajnokpityu #21151 üzenetére
Lekalkuláltam belőle a műszerem csalását, így jött ki a +20, sajnos.
Hát ha nem találkoztál velük, talán megúszod.
-
bajnokpityu
félisten
+18km/h az alsó határ, aminél jön csekk. 15 a törvényi határ, 3 a műszer hibahatár.
2-t meg a műszered csal. sztem semmi gáz nem lesz.ellenben nagyon mehetnékem volt a 200lovas turbos benyával szerdán, este meg olvasom, hogy az útvonalamra kiraktak minimum 7 sebességmérős kamerát. hát ez sokkal esélytelenebb...
-
Thome
veterán
válasz roberto211 #21149 üzenetére
Telibe frontálisan volt szemben a susnyásban. Egy motoros volt előttem, az satuzott (én is), remélhetőleg takarta a rendszámtáblát, de erre vajmi csekély az esély.
-
Thome
veterán
Ma megtanultam, hogy város vége tábláig nem gyorsítok ki. +20km/h, 30 ezer lesz, köszi. Szidhatnám a trafist, de én voltam a hülye.
-
roberto211
őstag
-
kalozhun100
őstag
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #21143 üzenetére
Végre ilyenre vágytam. Remélem itt is lehet majd kapni.
-
roberto211
őstag
Ez meg mi?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #21141 üzenetére
JAh, de nem zöldkártya hanem mit tudom én mi a neve..
Huuha akkor viszont enyém ha addig meglesz, tuti pluszpénzes lesz. Nincs benne katalizátor, és azért van hidegen egy szag meg ha elszabadul az rpm aztán gondolom nem az autodata szerinti adatot fogja produkálni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #21140 üzenetére
Nem tom pontosan mi a neve, de a kornyezetvedelmi fassagot is muszakin csinaljak es arra is kapsz matricat a rendszamodra (ha jol emlekszem )
-
Halo
senior tag
válasz albiosz #21100 üzenetére
a műszaki most ugye két részből áll, a műszakiból és a zöld kártyából, mindkettő kötött áras, kb 25-ből jön ki a kettő? (nagyjából ennyire emlékszem - nem néztem most utána.)
szóval elvileg (és tudomásom szerint) bárhova viszed, annyit kellene fizetned.az átvizsgálás ugye más tészta.
Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
bajnokpityu
félisten
állítsátok már be rendesen azt az ülést. nagyon érzékeny a derekam, eltelt vagy másfél óra,mire belőttem. kocsiban nem feküdni kell. tapadásból se érzel úgy semmit, hosszabb távon kényelmetlenebb is, nomeg egyébként se feküdni kell. az oké, hogy nekem szélessége miatt nagyobbnak hat a vitara, node akik nap,mint nap autókat tesztelnek, minden újságíró hasonló véleményen van?
és szürke-fekete vitarám van a városi ügyintézésre.
sokat nyűglődtünk a szinen, mert alapvetően jól néznek ki a szinek. de a kéken, és a narancson annyira narancsbőrös volt mindegyiken a festék, hogy nem volt elég másfél méterre elhátrálni tőle. éljenek a modern festékek (többi márka élénk szine se sokkal jobb)
nekem a kék és a nari kiesett, kicsit bazárinak hatnak. egyszinű szürke túl snassz, bár a suzukinak sztem nagyon jó a szürke szine. elefántcsont már jobb egy fokkal, fekete-fehér még jobb, és amikor dönteni kellett, akkor végül a piros-fekete és a szürke-fekete között vaciláltunk. aztán megláttam egy 2 éve polirozott piros régistiftet, és eldőlt. onnastól a piros-fekete se tetszett. Nekem a piros az a hondapiros, élénk, hogy szinte beleharapnék. No, ez új korában se ilyen. kicsit fakópiros felé hajlik. no és nem metálfény.
egyre többet látok vityákat az úton, egyre inkább megerősít, h a szürke-fekete a tuti. nem a simaszürke, hanem a kétszinű. még nagyon szép napfényben, frissen tisztitva a gyöngyházfehér is. de mióta megvan a verda, még nem volt tisztitva. szóval nem sokat látnék a finom selyemfényéből..
hozzátenném, hogy sztem irdatlan mennyiségű vitara lesz 2-3 éven belül az utakon, sztem ugyanúgy el fognak veszni az utcaképben, mint a stiftek.
[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21133 üzenetére
Én a tetőtől talpig fehérre esküszöm.
Ja, a Celerio-ról annyit, hogy beleülve tényleg tágasnak tűnik, első ülést beállítva meglepően sok lábtér marad mögöttem (90 kiló, 180 cm) és a csomitartó is látványosan nagyobb mint a Swift-ben, de a külseje pff..
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
dnelb
veterán
En ma lattam egy szurke vitarat hatulrol, nem tudom miert, de mar most idejet multnak hat nekem a formaja
-
Kornel
veterán
Na végre valaki, aki látja, amit én.
Viszont a GL+ scross "csak" 4M, ennyiért odaadják plusz téli kerék és navi nélkül...
szerintem ennyiért már jó vétel, mert ASX-et nem kapsz ennyiért, ilyen felszereltséggel.
Őszintén szólva én a FL-et várom, ha elég morci lesz az eleje, nem ilyen bárgyú, mint a mostani, plusz lesz benne ülésfűtés és navi, akkor későbbiekben el fogok rajta gondolkozni. -
Tigi
őstag
Ja, mikor beültem a Vitara-ba akkor nézem, hogy GL+ felszereltség, de benne van az óra középen, Japán számokkal a lapján, na az jól nézett ki.
Kérdeztem is a kereskedőtől, hogy ez most hogy?
Azt mondja, hogy volt egy időszak (vagy még van is) amikor nem kapott a gyár 17-es alufelniket mert nem győzte gyártani a felni gyártó és emiatt 16-os kerekekkel csinálták őket és ezért van benne óra kárpótlásul.
Bár megjegyzem, hogy az óra huszonpárezer Ft, szóval ezzel kiszúrni a vásárlók szemét.
Mondjuk nem ront sokat az összképen a 16-os kerék.Nincs hozzászokva, hogy nem úgy reagál a gázadásra a pedál mint a bovdenes.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
Asx az király de az a lényeg,hogy amit állítasz azt elhiszem h valós mert miért kamuznál, de nem nagyon engedheti meg egy gyár sem ezt magának... Muternak is mk4 swiftje van de messziről semmit nem veszel észre rajta de közelről sem.. Meg h lóg a ködlámpa, beljebb van a lökhárító ilyeneket pláne nem.. De még az én régi 15áves swiftemnél se..
Amúgy ha ilyen van ez lehet sokmindentől.. Patent,felfogatási pontok,rossz felcsavarozás, stb,stb.. Az új swiftnél ködlámpánál meg ugye egy "díszbetét van" gondolom patentos..
Na mindegy.. Nincs szerencséd velük.
Amit kiírnak oda meg amennyiért elhozható az két külömböző dolog egyébként. Asx jóval drágább lenne.. De jövőhéten bemegyek valami szalonba és megnézem ezeket.
Wagonr meg... Biztos jó, meg praktikus, meg mit tudom én de maga a forma meg beltér na nekem az nem begyere. Ignis akkor már..
Mi a baja elektromos gázpedállal?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #21125 üzenetére
A Wagon R+-omat imádtam és ezerszer megbántam, hogy becseréltem anno a Swift-re.
Mondjuk a Vitara vesztére a szalonban egy Mitsubishi ASX állt mellette kb. 200.000 Ft-al drágábban és hát a kettő között nem kis különbség volt az ASX javára, nem lett volna kérdés, hogy melyiket hoznám el.A bátyámnak nem volt még elektromos gázpedálos autója és hazáig szitkozódott is rendesen, de majd megszokja.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
roberto211
őstag
Huhh nagyon szép grat. Én is elfogadnám.
Vélemény meg szubjektív. Mindenkinek más jön be.. Mondjuk nem tudom de Te mindig találsz valamit, nincs vmi nagy szerencséd a suzikkal. Azt elvből nem engedheti meg magának a gyár,hogy az illesztések vagy bármi más ne stimmeljen egy új autónál.. Anyagok minősége egyszerű műanyag stb stb ezt nem kell vitatni de a többit én nem nagyon vettem észre.. Lehet hogy így van és én vagyok a vak, de az is lehet hogy te találsz állandóan valami hibás darabot.. Pláne úgy ahogy te mondod h több méterről látni.. Én elhiszem de ezt nem engedheti meg magának a suzuki mert akkor mindenki kiszúrná és senki nem venné,már az olcsósága miatt sem mert ugye nem olyan olcsó mint régen..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
Na, és most a véleményem.
Előre leszögezem, hogy nem akarok vitát kirobbantani, csak az első tapasztalatos saját véleményemet írom le.Kornelka-nak abban igaza van, hogy az Scross érezhetően nagyobb és jobb minőségű mint a Vitara, ezen én is nagyon meglepődtem.
Megnéztem az Scross-t a Vitara-t a Swift-et és a Celerio-t is és egyiktől se dobtam magam hanyatt, pénzt egyedül csak az Scross-ért adnék, de azért se annyit amennyiért árulják.
Sajnos azt tapasztaltam, hogy semmit se javult se az anyagok minősége se az összeszerelésé, hirtelen két példát tudok felhozni.
A szalonban álló GL+ Vitara (a kiállított model ára: 4.990.000 Ft) ködlámpái legalább 10mm-el le vannak csúszva a helyüktől, a másik, hogy ikertesóm körbenézte a bátyám új kocsiját és hamar talált is rajta eltérést.
Méghozzá a bal első lámpa mellett a lökhárító felső része is legalább 10mm-el beljebb van mint a másik oldali és ez több méterről is látszik, volt a telepen még egy ugyanolyan Swift és azon is így állt a lökhárító.
A Vitara géptetőjét felnyitva pedig sokkot kaptam, annyi hely van a motor körül, hogy még egy belefért volna és emiatt mivel nincs semmi leburkolva az alján, láttam az egész padlót ami megint csak elvette a kedvem a kocsitól.
Összegezve, nekem nagy csalódás volt ez a látogatás, de még egyszer írom, hogy ezzel senkit nem akarok megbántani vagy ledegradálni a Suzukit mint márkát, ez csak a saját véleményem.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tarill
őstag
üdv! 1.3-as régi swift váltójában a két nyelestengely csapágy milyen illesztésű nem tudja valaki? gondolom c3 de nem vagyok biztos benne
-
Joe.36
addikt
válasz bajnokpityu #21118 üzenetére
Ez a fűtő radiátor, ami köré építettek egy autót, nagy munka kicserélni. Le kell bontani az egész müszerfalat, és aztán vissza. Nem lehet csak úgy bevinni és otthagyni.
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #21119 üzenetére
Nekem meg elkezdte csipegetni a fagyállót, de úgy, hogy a kocsi alatt sehol nem találtam nyomot, de azért remélem csak valami gumicső kezdi megadni magát. Jövő héten megy a dokihoz.
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #21118 üzenetére
De neki nem a hűtővel van gond, hanem radiátorral asszem mert fűtése nem jó vagy passz a napokban már összezavarodtam itt ..
Én meg 5-ért vettem haha Igaz bontott de kb olyan mint az új.. Hétvégén cseréltem fagyállót -40re sikerült bekeverni...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Joe.36
addikt
De ahhoz ki kell venni, vagy tudsz valakit itt Bp aki ezt a műveletet el tudná végezni ( szakszerűen kisavaznák )? Elvittem egy szerelőhöz, ki kötötte a radiátort, belenyomott egy hideg vizes slagot, és közben ütögette lent a dobozt amiben van a jobb lábamnál, eredmény 0... Viszont elkért 3000 forintot.
Panelban lakom itt a ház előtt nem tudom ezt megoldani sajnos.[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #21113 üzenetére
Meg szarabb minoseg....
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #21110 üzenetére
Pedig orbánt úgy megnézném egy régi Swiftben
-
t1
addikt
válasz Kornel #21106 üzenetére
Nekem kifejezetten tetszik elölről és oldalról, hátulját emészteni kell, de 1000x inkább ez mint mint a régebbi Ignis.
Felraktam ma télieket, nyári szépen pihen a télinek meg most lesz az utolsó szezonja ( nem a minta miatt az olyan 6.5mm körül van ) hanem idős 6. évbe lépett jövőre már nem fogom felrakni így inkább lejárom tavaszig amíg lehet. Most este jöttem haza nem vettem észre semmit pedig direkt ugyanúgy közlekedtem vele mint a nyárival szoktam.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #21108 üzenetére
Hét ugye ahogy mondani szokták.. Minél bonyolultabb valami annál több a hibalehetőség, ez benne van a pakliban közvetlen befecskendezésnél is de hát ez van....2015.
Nagyon nagy hibák szerintem nem lesznek vele de majd kiderül..
"Itt az allami tamogatas hianyaval van a gond, amit a ket nemet orias megkapott termeszetesen."
Hát igen ez már megint más kérdés.. Gondolom a két német óriás mással " hódította" meg az államot.
Gondolom Orbán sem mindig azért jár a legújabb transporterekkel meg azért a vw a kedvence mert gyerekkorában vw matchboxai voltak vagy golf2-őn kezdett.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21107 üzenetére
Jo lenne az a dupla kapacitas...
Lenne ra ember is, mivel munkaerohiany eseten nonek a fizetesek, ergo akar haza is jonne, aki kiment, stb.
Itt az allami tamogatas hianyaval van a gond, amit a ket nemet orias megkapott termeszetesen.
A boosterjettel nem is a turbo a legnagyobb gond, hanem hogy kozvetlen befecskendezeses...
Jo dolog, meg minden, de nem fog elfutni 200+k-t hibamentesen, mint az eddigi szivo motorok. -
roberto211
őstag
válasz Kornel #21106 üzenetére
"ha a kormánynak lenne kis esze, most kéne idehozni még egy kis gyártókapacitást"
Ha arra gondolsz hogy nagyobb gyár azaz több szakember akkor ez már bukó...
A jó szakemberek Magyarországon vagy már sikeres vállalkozásban van vagy elhelyezkedett olyan helyen ahonnét nem mozdul el a ,többi jó meg külföldön többek között a németeknél van..
Újoncok tudnának bekerülni ami nem baj de annyi újonc nincs hogy ellássanak dupla gyártókapacitást..
Swift áron vagy az alatt biztos nem lesz az új ignis mivel a régi ignis is drágább volt a régi swiftnél most is így lesz.. Szerintem vitara alatt lesz kicsivel mert néztem belsejét, azért nem egy swift kategória lesz az is biztos..
Turbós motorokkal meg nem tudom mi a baj.. Oké van egy plusz hibalehetőség: turbó plusz gondolom már ezekben is lesz kettőstömegű ha a suzuki nem talált rá valmai más megoldást.
De ezen kívül nagyon sokminden, nem nagyon.. Szerintem jó ötlet,hogy behozták a boosterjeteket.. Jók lesznek minden bizonyára mivel eddig nagyon sz@r motort nem adott ki a kezei közül suzuki..
Dízelekkel van baj néha de ugye az nem suzuki motor..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Az új ignishez pár gondolat.
Jobban megnézve nem rossz, ha swift áron, vagy picit alatta lesz, akkor szerintem bejövős
Viszont nem kéne erőltetni a kisturbókat, miért nem volt jó a megbízható k12b?
Másik... ez is made in india.
Esztergom teljes gőzzel üzemel a vitara és az scross gyártásával, ha a kormánynak lenne kis esze, most kéne idehozni még egy kis gyártókapacitást, mondjuk megduplázni, gondolom a japók is kapnának a lehetőségen, ha nekik is a németeknek adott feltételeket kínálnák... de hát 20 év alatt az akkor nekik beígért gyorsforgalmi utat se sikerült megépíteni Esztergomig, amivel be lennének kötve az autópálya hálózatba.,
Ezt a ziccert kihagyni szerintem nagy luxus az országnak, ha ilyen teljes pályás modellbővítéssel folytatja a suzuki a közeljövőt, akkor szépen fog tarolni. -
Joe.36
addikt
Ezek mind cserélve lettek, vezérlés, szíjak, vízpumpa, termosztát, a víz akkor forrt amikor papír lappal letakartam a hűtőt és felmentünk a normafához, levettem a papírt és azóta soha, én már így vettem, és sajnos erre nem figyeltem oda. A kiegyenlítő tartály félig volt rozsdás iszappal, többször át lett mosva mindenféle hűtő tisztítóval. Nem tudom miért hanyagolták el ezt a részét, mert az autó meg nagyon egyben van. Csak az ecetet nem próbáltam még.
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
pjen
félisten
Lejárt a szerkesztési idő,de nem lehet hogy folyt az a hűtő és mondjuk rozslisztet öntöttek bele,túl sokat.Amúgy sem értem a suzi hűtő redszere zárt,még ha tavasztól őszig csap vizzel ls járt 5 liter vizben nem lehet annyi vizkő,de ha nem folyt mért nem hagyta benne a fagyállót?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Proxmox VE
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest