- bambano: Bambanő háza tája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- BITBOYS: Milyen bojlert vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
szabonagyur #72089 üzenetére
Hát az a majd 1 méteres tapis kijelző megijesztett, vezetve nem igazán érződött a +30 paci furcsa volt hogy nagyobb pedálerővel volt ugyanaz a fékhatás. Amúgy nem olyan nagy az belül mint amit gondolnál. Volt hozzá pótkerék ami nagy szó manapság, a kidolgozása sokkal igényesebb, csak nem ért nekem ez +3 gurigát egy boltbajárós 2. kocsinál. Viszont a Mazda vitt mindent, csak épp ha jól állt az ülés vezetni akkor kényelmetlen volt ki be szállni a szabványon kívüli testemnek
és 15 gurigáért nem kompromisszumot akartam ha 8.8 ért is vehetek. Lehetne ez az Scross jobb autó is, csak sok dilettáns megoldás van rajta ha a részletekbe megyünk. Nyilván az ár meg annyi amit még megad érte a célcsoportja.
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
szabonagyur #72086 üzenetére
Mondjuk ezeket még érdeklődés szintjén sem néztem meg.... 4 henger, manuális váltó, ami nem kínai és nem" F" betűs ( Stellantis ) volt az alapkövetelmény. - és nagyobb mint a Bayon. A végére maradt a Sportage a CX30 és ez. Aztán döntött az ár-érték arány.
-
Vigneau
félisten
válasz
szabonagyur #72077 üzenetére
Ezért is nem értettem, hogy a K10C miért nem maradt meg a kínálatban pl. visszafojtva 90-95 LE környékére.
-
szabonagyur
félisten
válasz
lalibatyo #72085 üzenetére
Anélkül, hogy belemennék a dologba, HAHU-t felcsapva amúgy ez a 9-10M a belépő ha városi crossover, automata, benzines, új autó kell.
Ssangyong Tivoli, Opel Frontera, Dacia Sandero, Ford Puma, Citoren C3, Nissan Juke, Yariss Cross. Skoda Kamiq vanEzekből nem igazán van amiben jobban megbíznék, mint mondjuk a Suzuki.
Ha nem kell automata van 1-1 érdekes jelentkező talán VW oldalról még.
-
lalibatyo
csendes tag
válasz
szabonagyur #72081 üzenetére
pár hónapja 8.8- ért vettem egy GL+-t metálfényben, manuál2WD, vonóhorog, metál, gyári tetőcsomagtartó névre írva. - Megint kezd elszaladni a ló a kereskedőkkel.....
-
Jadro
veterán
válasz
szabonagyur #72081 üzenetére
Áh tényleg. A miénk most 10,57M. Kemény...
Sima váltósnál van még GL, csak automatánál GL+ az alap.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Szilágyi84 #72082 üzenetére
Autó kozmetika vagy fényező is leszedi, de elsősorban autó fóliás céghez érdemes fordulni (akár eltávolítani, akár cserélni szeretnéd).
-
szabonagyur
félisten
Lehet konfigolni, GL+-tól indul.
1,4T AT, GL+ alap fehér 9,65M (10,95M listaár)
Ugyanez GLX-ben, panoráma nélkül 10,32 (11,62M).
215/55R17 + festett könnyűfém keréktárcsa (teljesméretű dísztárcsával) / LED multireflektor (Tompított és távolsági fényszóró) / Sötétített üvegezés: Hátsó ablakok + hátsó háromszögablakok + hátsó szélvédő / Kulcs nélküli motorindítás / Külső tükrök: Fűthető, elektromosan állítható, elektromosan behajtható, beépített irányjelzővel / Üléskárpit: Szövet / 9 colos multimédia kijelző+ DAB + Navigáció + Tolatókamera / Adaptív tempomat (ACC) / Ülésfűtés / Holttérfigyelés (BSM) / Hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés (RCTA) / Forgalmi jelzések felismerése / DSBSII (kombinált érzékelős vészfékasszisztens) / Sávelhagyás figyelmeztetés / Sávtartó / Sávtartás figyelmeztetés / Hegymeneti elindulássegítő / Vezetőfigyelő rendszer/e-call / Suzuki Connect
Úgy látom ugyanazt tudja kb, mint 2022-ben az enyém, itt a tablet nagyobb talán, meg ez a vezető figyelő ami tavaly nyár óta kötelező ami plusz.
-
Jadro
veterán
válasz
burgatshow #72078 üzenetére
Valahol én is azt olvastam hogy 110LE lesz ugyanazzal a motorrral. Az általad linkelt cikkben pedig van egy ilyen mondat:
"Az 1,4-es motort továbbfejlesztették, ami a Suzki szerint gazdaságosabb és még kedvezőbb károsanyag-kibocsátású. "
Lehet, hogy ez a kedvezőbb károsanyag kibocsátás úgy lesz megoldva, hogy kicsit lebutítják az 1,4-es motort.
Kis pénzből megoldják, kicsit jobb lesz a fogyi és ezzel együtt a kipöfögött károsanyag is megfelel majd a mai normáknak. Job done!
Ami külön szép, hogy az automata S-Cross 9,65 misitől indul. Gondolom ez akkor a GL. Szépen megszaladt ennek is az ára.
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #72078 üzenetére
Na az jó, konfigolni már lehet, de nem ír ki részleteket a motorral kapcsolatban.
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #72077 üzenetére
Már születésénél halálra volt ítélve. Egész sokáig húzta.
Ez alapjan viszont marad a 130 LE.
-
szabonagyur
félisten
Úgy látom még senki sem rakta be, de megszűnik az 1.5 a buta automatával.
Visszajön az 1.4 hybrid AT, ami talán érdekes, hogy a motor lehet csak 110 LE-s lesz.
-
mouzrr
őstag
válasz
Szilágyi84 #72075 üzenetére
Az folia rajta, le lehet szedni, fenyezve van alatta, de leszedve szerintem rosszabbul nez ki az auto.
-
Szilágyi84
senior tag
2010es Swift A oszlop feketéje nagyon fakó lett. Mivel lehetne lefújni vagy valóban fóliázni szokták? Csináltatott már valaki és hol mennyiért? Köszi
-
Montesantos
senior tag
válasz
molnarpeter #72072 üzenetére
Nekünk kettő van vitara 1.4 2019-es és egy 1.0 swift turbós 2018-as.... 140k van a swiftben eddig semmi baja nem volt..... de mindegyik közvetlen befecskendezős turbós kokszosodik ezek is fognak előbb-utóbb (szívó sor) Tip: minél kevesebb km-es autót nézzél. Amúgy mindegyik márkának van valami kehe... ami késöbb jön ki, csak nem mindegy mennyibe kerül a javítás
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #72072 üzenetére
A lényeg kimaradt, K14D. Szóval az általános konszenzusra lennék kiváncsi, be lehet-e vállalni, vagy csak az 1.6 szívó(/dízel)?
-
molnarpeter
nagyúr
Sziasztok! Az 1373 ccm "1.4 Hybrid" 129 LE, 6-os kézivel mennyire problémás hajtás vajon? AllGrip extra költsége nagyjából mit jelent ebben az esetben (fogyasztásban, szerviz gyakoriságában, esetleges jellemző hibák)? Az autóban ~225e km van, bontóig lenne hajtva.
-
paolinho
őstag
Van valakinek esetleg tapasztalata utólagosan beszerelt ség parkoló radar kapcsán? Nekem konkrétan egy 2020-as Vitarában lenne rá szükségem, a feleségem ugyanis egy kicsit gyengén érzi az autó elejét és hátulját parkolásnál.
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
burgatshow #72068 üzenetére
Hibrid változat akkor gondolom. GLX-ben vannak olyan extrák, amelyek megérik a GL+-hoz képest?
-
burgatshow
veterán
-
fogkefe21
csendes tag
Megbízhatóság, fenntartási költség szinten van különbség a k14c és k14d motor között? Ez a torpanásos hiba melyik évjáratot érinti? Nézegetem az S-Crossokat, nem az újat hanem még a ronda elejűt és azon gondolkozom megéri a k14d a felárat.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Gyöször #71483 üzenetére
Meg fogom csinálni, mert 200k -t nem fizetek. Talàltam műhelyt, ahol nyomáspróbázzák, síkolják a hengerfejet.
Most ledobtam az olajat, meg előre raktam új tárcsákat, betéteket. Nyár végéig elfut ezzel az olajjal, aztán hengerfej levétel után mindenképpen megint cserélni kell. Lesz egy rövid periódus, tisztulhat. Most kapott engine flusht -t is.
Jó lenne, ha kibírna még 1 évet az autó...Más:
A klíma evaporátor merre vagyon a beltérben? A blower megvan. Büdős a klíma, kipucolom. Gondoltam előbb kérdezem, hátha nem kell kiszednem a műszerfalat.
-
kenguru99
senior tag
válasz
angyalpc2 #72051 üzenetére
"Váltóolaj csere lesz. ENEOS Premium Multi Gear 75W-90 Van ennél jobb vagy más? Hány liter kell bele?"
Ez GL5-ös olaj, ami nem jó. Mert GL4-es kell bele.
A 2.2 literes feltöltési érték helyes. De ha picit túl van öntve az se baj, sőt.
" ezt érinti a váltó csapágy gond?" Igen.
A motorolaj felé suzuki nem támaszt magas igényket, de ha szelepszár szimmeringek jók akkor 5W-30-at javaslok.
Szíjból bármelyik megbízható gyártó terméke jó.
-
beef
őstag
válasz
burgatshow #72055 üzenetére
Az enyémhez nem tudtak javítófestéket keverni, pedig "csak" fehér
-
pjen
félisten
válasz
burgatshow #72055 üzenetére
Szia. Ha kód alapján keverik a festéket azt is bele kalkulálják, hogy 20 év alatt mennyit fakult az autó? Például egy benetton zöld vagy sárga?
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
burgatshow #72053 üzenetére
ZU1 ez valami grafit szürke szerű főleg Ignist látok neten ezzel.
Ezek szerint jó ritka?
köszi -
burgatshow
veterán
válasz
angyalpc2 #72051 üzenetére
A színkód rajta szokott lenni a jármű táblán (nem tudom mi a hivatalos neve) amit a bal vagy jobb (márka- /modellfüggő - az Scrosson a bal oldalon van) első ajtót kinyitva a B oszlop alján találsz.
De a színkód ált. megtalálható még a motorháztető belső felén is hasonló plaketten, esetleg a tűzfalon.
Szerk.: segítség.
-
angyalpc2
aktív tag
Sziasztok
Van egy szürke.. .vagy grafit szürke? Wagon R+ kocsink
2003/09 1.3-as
Hogy tudom megállapítani a színkódját?Ha már itt tartunk, MMA53S G13BB motor ezt érinti a váltó csapágy gond? [link]
Váltóolaj csere lesz. ENEOS Premium Multi Gear 75W-90 Van ennél jobb vagy más? Hány liter kell bele?
Motor olaj ENEOS PRO-PLUS 10W-40 vagy van jobb?
Szíjkészletből melyik márkát érdemes venni?
Köszi -
Qtya123
őstag
válasz
dethroner #72047 üzenetére
Apámnak 42e km van benne és mivel extrém paranoiás, hogy jajajajaj szétmegy a futómű, kb minden úthiba és kátyú esetén fékezget, mint egy őrült.... Rendszeresen ledudálják és elmondtam neki, hogy egyszer majd a nagy futómű vigyázás helyett le fogják bontani az autó fél hátulját, az nagyobb gond lesz...
De ilyen felhasználás mellett is csak betétet kellett neki cserélni elöl, a tárcsa még bőven jó.Nekem 36e van a nem túl márkás Nipparts tárcsákban, válla szinte semmi. Nem tudom mi lehet a fórumtárs gyári tárcsáival, de több, mint érdekes.
-
ReFleXx
addikt
Valahol elérhető 2005-s Swifthez kapcsolási rajz? Érdekelne pl hogy a BCM-ben melyik csati melyik pinje micsoda.
-
-
burgatshow
veterán
Az olaj akkor is oregszik ha all, ezert van megadva ev vagy km, amelyik hamarabb eljon. Sot, meg szoktak adni azt is, hogy ha intenziv igenybevetel van (pl. taxi, vagy sok rovid tav, poros kornyezet stb.) akkor ahhoz mennyi a karbantartasi periodus.
En cserelnem, 4 liter olaj meg 2 szuro nem a vilag vege. -
pjen
félisten
Üdv. Haverom bakancs Swift je 19 éves eddig mindíg előírás szerint cserélte az olajat, de most csak 6000km t ment 1 év alatt és nem akarja cserélni. Szerintem nem jó ötlet?
-
-
zsola400
aktív tag
válasz
ReFleXx #72035 üzenetére
Egy csipogó van mindenre, különböző hangokkal. Lehet összefüggésben van az ajtó nyitás érzékelővel amit írtál. A műszerfalon is jelzi a nyitott ajtót? Az első ajtóknál az oszlopon vannak a nyitás érzékelő kapcsolók, a csomagtér ajtón a zárszerkezetben van a mikrokapcsoló, lehet valamelyik eltört, beragadt vagy a belsővilágitás kapcsolója rossz.
-
Cunaja
addikt
válasz
kenguru99 #72034 üzenetére
Egy jó szervizt keresnék a közelemben.. A miénk itt horror árban, van, a másik, ahová hordom az autót, az meg a város ( BP ) túl oldalán. Írja már meg nekem valaki, hogy mennyibe került a 2022-es Swift 3-éves szervize, mert ez alapján, tudnék, elfogadható szervizt találni, itt a közelemben. Ami tőlem 10 percre van, csak egy példa. Nekem a 2-éves szervízem 52K volt a város túloldalán, ami csúcsban, 1-óra 40 perc. Itt nálunk 110K lett volna. Azért keresnék közelebbit, mert ha véletlenül ott kell hagyni a Suzut, könnyebb lenne hazajönni, (tömegközlekedés 2,5 óra ) de azért horrort nem akarok fizetni. Ha megtudom, mibe kerül a harmadik éves szervíz átlaga, akkor tudok, az alapján érdeklődni.
Ti is furcsálljátok, és a haverom is furcsálja, aki buszokat szervizel. Azt mondja, ennyi idő után, nem lehet olyan válla, amit én érzékelni tudok az ujjammal, pláne nem, 0,6mm . -
ReFleXx
addikt
válasz
zsola400 #72018 üzenetére
Ha nincs becsatolva a biztonsagi öv akkor bimbammol, gondolom ez is a BCMben levő csipogobol jön. Az enyemre az van irva hogy 36770-62J31.
Egyebkent eszrevettem, hogy ha ajtonyitasra van allitva a beltervilagitas akkor csukott ajto mellett is vilagit, jartatok mar igy, mi volt a hibas? -
Cunaja
addikt
válasz
zsolt19900 #72031 üzenetére
Pont ezt írtam én is, hogy nem normális.
A futás teljesítmény, nem arányos a kopással, még akkor sem, ha 90% város.
Valójában, a kopás nem garanciális, de az abnormális viselkedés, az már az. Magyarra lefordítva. Ha a tárcsák nem gyári minőségűek, akkor a kopás is nagyobb. Lehet,, valami selejtes darab, ami elvileg garanciális lenne, de ezt úgysem tudnám bizonyítani sosem.
Neked a mazsoláid, nem tapossák szét a féket, napi szinten, akkor én mit szóljak.
Majd kicsit, jobban utána járok, ennek. -
zsolt19900
őstag
válasz
Cunaja #72030 üzenetére
félre ne érts semmiképp sem bántásból írom, de 18k alatt elkopott/bevállasodott a féktárcsa ott akkor valami valahol nincs rendben szerintem és érdemes lenne utánanézni a dolgoknak. Én ugye melóra használom, betéteket kellett cserélni 75nél és kb. a következő betéttel fog felkerülni rá az új tárcsa.... és dimbes-dombos mecseki részen jövök-megyek a kocsival.... jó okés ez most az S-cross, de a Swiftnél is 70-75körül cseréltük ki a betéteket és a tárcsa még köszönte szépen jól volt. Plusz még azt javasolnám -ha ilyen keveset mész évente- hogy a hátsókra is nézzetek rá egy puccantás/csúszkák újrazsírzása erejéig, mivel ott inkább lesz probléma, hogy berohad és nem is a betét/tárcsa kopás végett lesz gond vele
-
Cunaja
addikt
válasz
Brogyi #72029 üzenetére
58500.
Ha így haladok, nálam addigra 3x kicserélik, kompletten.
Viccet félretéve, ha cserélni kell, minőségi megy majd be, hogy ne kopjon így.
Azért meglátszik a Bp. Hungária körgyűrű közlekedési morál a féken. 90%-ban, ott megy. Amenyi örült van, többet fékezek, mint normális autókázásnál. -
Brogyi
őstag
válasz
Cunaja #72028 üzenetére
2018 Swift. Nálam 58500km-nél volt betét, és tárcsa csere. Nekem csak az volt furcsa, hogy tárcsát is cseréltek. Korábbi autóimnál 3-4 betét után jött csak a tárcsa csere. A cserénél Brembo került bele, mert mondtam, hogy valami normális kerüljön bele. Érezhetően kevesebb erővel kell nyomni a pedált, mert különben bólogatás van. Szóval, nem bántam meg a drágább cserét. Az itt említett két márkát mondtam én is, és Brembo lett.
-
Cunaja
addikt
válasz
Qtya123 #72027 üzenetére
Köszi Mindenkinek!
Neked meg maximálisan igazad van. Jól számolsz.
Évi km, ha nem megyek külföldi útra, max 6K/év.
Ha külföldi út van, max 9K.
Egyszóval, nem az típus vagyok, aki még a budira is autóval megy.
Nem zavar ha kopik valami, az zavar, ha nem normális a kopás mértéke. (18-20K, nem normális)
Ha garanciális az autó, akkor is lehet külön szakival tárcsát és betétet cseréltetni? Nem kötnek bele?
Ugyanis a rendes garancia most lejár augusztusban, de mivel át voltam verve, kaptam 2-év prémium garanciát, kárpótlás miatt és ez, a rendes garancia után indul.
Jó, per pillanatban, kopó alkatrész, de ha véletlenül olyan döglik be, ami garanciális lehet, akkor azért azt, nem akarom bukni.
Ha viszont úgy nézzük, az egész autó kopó alkatrész.
Ez a legjobb szlogen.
Azért vettem új autót, hogy normális használatnál, évekig csak itatni kelljen, meg ugye az éves karbantartás. ( Olaj, pollen, levegő ......)
Erre, két évesen, már az egyik legfontosabb tényezőt kell cserélni.
Lehet olcsó a Suzu a többihez képest, na de ennyire?
Ha nem kötelező a szerviz, biztos márkás féket és minőségi cuccot fog kapni. -
Qtya123
őstag
válasz
simonjoe #72025 üzenetére
+1
Teljesen felesleges márkaszervizben cseréltetni szerintem is. Meg azért nézzen rá egy szaki is, ne az legyen hogy teszem azt túlaggódás miatt cserélve van egy teljesen jó tárcsa drága pénzért a márkaszervizben.
18e km és csere közeli, vagy max 1 év még? Elég furcsa. Ha ilyen futása van, jövőre lesz benne neki kb 25e km. Az is még semmi egy tárcsának normális használat mellett. -
Gyöször
senior tag
válasz
Cunaja #72023 üzenetére
Ez mi, hogy jobb 0,5 bal 0,6? odanyomtad a tolómérőt a vállhoz és megsaccoltad? az úgy akkor 1 milli kopásra enged következtetni?
Ez így semmi, le kell venni a kereket, rátenni a tolómérőt és megmérni a tárcsát. A tárcsának van egy minimum vastagság értéke, ha azt eléri akkor kell cserélni, de persze korábban is lehet . Minden tavaszi őszi kerékcserekor rá szoktam mérni.
-
válasz
Cunaja #72020 üzenetére
Hahóóó!! A középső pedál a gyáva embereknek van kitalálva, mint ahogy a kanyarodásra is a kéziféket használjuk, a kormányban meg csak kapaszkodunk!
No, szerintem jobban jársz, ha tényleg olyan állapotban van a féked, akkor egy jó szakival kicserélteted, és nem a márkás emberekkel. ATE, Zimmermann teljesen jó választás lehet. Így kb. a feléből(se) megúszod, a kopó alkatrész egyébként sem garos termék. Nem fogod vele a garanciát veszíteni. -
-
Cunaja
addikt
válasz
szabonagyur #72021 üzenetére
Van azért még ideje szerintem.
Most hazajöttem és megmértem , ami persze, nem hiteles.
Jobb oldal, 0,5 bal 0,6. Elvileg ez még jó, csak kérdés, mikor cseréli a szerviz. A hátsókon nincs.
Szerintem 1-évet még elmegy, de azért érdekes. A garancia pont most jár le majd, de ez úgysem garanciális, mert kopó alkatrész. Az opel astrán, csak 30K-nál indult a vállasodás. Csak akkor járok autóval, ha muszáj, de azért meglepődtem. Augusztusbam megy szervezte, kíváncsi leszek mit mondanak ott. Szerintem adnak neki még 1-évet.
Az is lehet, 20K-nál, itt ez normális jelenség. -
burgatshow
veterán
válasz
Cunaja #72020 üzenetére
Nekem a 45 is keves. Az automata, hibrid Cross-omban fogok csak elol tarcsat cserelni betéttel valamikor juliusban (meg a kulfoldi nyaralas elott), addigra kb. meglesz benne a 90 ezer (oktoberben lesz 4 eves a paripa).
Szerintem nem cseres az meg. Szerinted az, vagy megbizhato szerelo mondta es bocsi nem a hozzaertesed szeretnem minositeni. Ne erts felre.
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
2022-es Suzuki Swift.
Sikerült 18K kilóméter alatt az eslő tárcsáimat megetetni, jól kígyúrták magukat, megvállasottak.
Tudja valaki, milyen garnitúrára cserélik őket a szakszervízbem? Gyártóra gondolok. Tárcsák + fékbetét.
Azért mentem más autóval is és 45K nál volt csere. Érdekes számomra ez a 18K. Még nincs méret alatt, de úgy készülök, hogy vagy idén, vagy jövőre, biztos cserélni fogják.
Szeretnék egy kb. összeget kalkulálni.
Ugye tudok nézni tárcsa és betét árakat, de az nem valós, csak nagyjából. Elég szétszórt árak vannak.
Most lesz 3-éves Augusztusban.
Nem állandóan fékezek, a motorféket szoktam használni, azért van majdnem mindig tele a Hibrid akku.
Köszönöm előre is a válaszokat! -
Qtya123
őstag
Ehh, ma ebben a szép őszi időben este beült 3 utas a Swiftbe, el is kezdett bepárásodni a hátsó ablak.
Na mondom kapcsoljunk be a fűtését. Akkor láttam a visszapillantóból, hogy az alsó 3 szál nem fűt. Sebaj, javítottam már ilyet, 8-9e Ft körül van hozzá a javító kence, majd veszek hétfőn és megcsinálom.
Igen ám, csak utána leesett... Fólia van a hátul.
-
ReFleXx
addikt
2005-s Swiftben nem volt bimbamjelző, hogy égve maradt a fényszóró vagy a fapadokban nem volt csak? Utolag felokosithato?
-
fogkefe21
csendes tag
Az én gépkönyvem mindkettőt írja. Előző tulaj végig 5w40-el használta. Nálam csak 5w30 megy bele kivéve a legelső cserét. Igazából 5w30 jobb, alacsonyabb fogyi, simább járás miatt szerintem. 4 literes kannát vegyél, mehet bele az egész.
-
Hatvan9
senior tag
válasz
Szilágyi84 #72011 üzenetére
40-et ír a gépkönyv de a 30-as finomabb viszont azt télen érdemesebb szerintem.
-
válasz
Szilágyi84 #72011 üzenetére
Nem a km határozza meg az olaj típusát, hanem a "gépkönyve"! Egyébként 5W30-as kell bele, ha jól emlékszem nem egészen 4l.
-
Szilágyi84
senior tag
2009es 1,3 as benzines Swiftbe 5W30 vagy 5W40 a megfelelő olaj 180 ezer kmnél?
-
burgatshow
veterán
Mióta fent vannak az új gumik (2 100 km-t mentem velük), a fogyasztós XLS alapján semmivel nem nőtt vagy csökkent az átlagfogyasztásom. Ugyanabban a tartományban van 6,6-7 liter között.
Csak gondoltam visszajelzek.
-
Gyöször
senior tag
válasz
tranceplanet #71999 üzenetére
Mire tönkremegy az akksid, a zsebbikád is tönkre fog menni. és vehetsz egyszerre mindkettőből újat.
Szerintem bika kábel és odaadod az asszonynak, hogy integessen vele a fiúknak. vagy te integetsz vele a fiúkáknak, ha egyedül utazol.
-
válasz
tranceplanet #72007 üzenetére
Ok.
-
válasz
tranceplanet #72005 üzenetére
Hol laksz, elviheted az enyémet, nekem most nem lesz rá szükségem vagy két évig az új akku mellett. Ha persze ez segítség.
-
válasz
tranceplanet #71999 üzenetére
Várj míg a Lidl-ben lesz ilyen:
[link]
Én egy Master háromezres dízel motorját indítottam be vele. Szerintem nagyon megéri az árát. Egyébként pont egy Deák bankó az ára ha van a Lidl-ben. -
tranceplanet
addikt
válasz
cherubion08 #72002 üzenetére
Köszönöm! Nézem.
-
válasz
tranceplanet #72001 üzenetére
Ezeket tuti indítja. YouTube van róla csomó videó.
-
tranceplanet
addikt
válasz
cherubion08 #72000 üzenetére
Köszönöm! Akkor én is pontosítok, két benzines autó, Suzuki - 1,2L ; KIA - 1,4L
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hunt: Showdown
- alza vélemények - tapasztalatok
- bambano: Bambanő háza tája
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
- Eladó Techsend Cyber Monster elektromos roller + sisak ajándékba
- Miele TRIFLEX HX2 CAT&DOG akkus kéziporszívó - ÚJ! Bontatlan - 2 év garancia
- FÉLÁRON! illy Francis X7.1 kapszulás kávéfőző - fehér - ÚJ! Bontatlan - 2 év garancia
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Lenovo 14 G2 Core i5-1135G7 (hibás)
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- iKing.Hu - Nubia Z60S Pro - Cyan - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged