Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #36121 üzenetére
Nocsak, kit fújt ide a szél!
Mizu? Most mit hajtasz?
szerk.: Fékre megoldás az EBC YellowStuff vagy RedStuff.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #32263 üzenetére
Szerintem nem ugyanarról beszélünk. Amit mi mondunk az kb 5-10% terhelésnél hallható, amikor csak tartod a sebességet. Tipikus ikarus hang, aminek az oka a szétkopott 5. fokozat.
Amiről meg te és thome az a sima szívóhang.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz roberto211 #32174 üzenetére
A gumisokat hagyjuk, 4-ből 1 volt az aki ajánlotta, tehát nem hazabeszélt hanem konkrétan megmondta, hogy bátran bevállalható, mert ezek már jók, CC+-ról kérdeztem. A többi gumis élből ellen voksolt, mindenképp a külön gumikat mondta, persze, hisz neki az évi 2 fix bevétel, legalábbis tőlem.
Az F1 meg más pálya, ott szándékosan vannak úgy kialakítva a gumik összetétele, hogy minél nagyobb teljesítményt tudjanak kihozni belőlük, de az is jól látható, hogy pl. egy jó "intermediate"-tel szárazon is vizen is jól lehet menni, persze akkora sebesség mellett a surlódás is nagyon nagy így hamar felhevülnek.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #32174 üzenetére
Nézz be a gumis topicba is.
Egy gumisnak nyilván jó nagy cumi, hogy az eddigi átszerelések helyett csak akkor mennek hozzá, ha elkopott az 1 szett gumi. Te is ezt mondanád, ha a megélhetésed múlna rajta, -
Gergőke88
addikt
válasz roberto211 #32117 üzenetére
Ha ettől a lelki békéd egyensúlyba került akkor örülök.
Viszont továbbra is tartom, hogy az Ignis és a G Astra nem egy kategória. Az Astra legalább 1-el magasabb ligában játszik. (Ez mondjuk a felszereltségeben is látszik...)Szerk.: mindig elfelejtem, hogy merev hátsó híddal itthon autózni nagy élmény lesz.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz roberto211 #32126 üzenetére
1.4 16V és nem ette az olajat.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #32117 üzenetére
Nem csak méretben, de komfortban és biztonságban sem egy kategória a két autó.
Ezt te is tudod, csak kell most ide a flame.
Mutasd már meg hogy az 1.4 ecotec mikor eszi az olajat.
És kevesebb típushibaja van, mint a magyar suzukiknak.
Árban pedig egy szinten mozognak, így nem is kérdés, hogy ár érték arányban használtan melyik a jobb vétel.
Ignist maximum a C Corsa-hoz lehet méretben és komfortban hasonlítani. -
Danex
addikt
válasz roberto211 #32064 üzenetére
nem tudom klíma nélküli autót mennyire lehet majd továbbadni.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #32052 üzenetére
Swift sport nem lesz lényegesen erősebb.
Clio sport annál inkább. -
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #31856 üzenetére
NSX, Legend, CR-V...
Vagy VFR800F, CB1100RS, CRF1000L...Egyébként én most a CR-Z-kre vagyok rákattanva, tetszik a forma.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31585 üzenetére
Ott mindig mérnek.
Hungarian szerencsére ritkán.
Bár haladni is nehezebb, a sok tunyát kerülgetni. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31572 üzenetére
Ezt nézem tegnap, hogy bármikor megvenném magamnak.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31568 üzenetére
140 PS
220 Nm
8,5 környékén meglépi a 100-at.tboldi: 1500-tol megvan az.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #31568 üzenetére
140, de már kb. 2000-es fordulat körül ott a 220 Nm.
Egyébként elég 1,6 millió és 43 ló is lenyomni egy Swift GTi-t, kb. 5-6 mp a százas sprint.
(#31570) Kornel: Már lassan egy éve, hogy vezettem az 1.4T-t, nem emlékeztem annyira. De a lényeg, hogy 2000-nél már biztosan megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31565 üzenetére
Gondold el, építgetsz egy GTI-t, belemegy millió(k), aztán egy mezei családi autóval otthagylak (S-cross 1.4T).
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31563 üzenetére
Yaris TS nem nagy szám, Swift sport szint, 9 mp környéke.
Clio sport jóval keményebb, 7 mp körül van, typeR-ekkel van pariban.
Colt CZT-ben pedig rengeteg tartalék van a turbónak hála. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31561 üzenetére
Aztán betalálsz egy chipes TDI-t, és sírás lesz, mikor lenyom?
Nem tudom mennyit szánsz rá, de 1M körül jó Clio sport is van már, kicsit többért colt CZT, ennyi simán el fog menni egy Swift GTI-re is.Egyébként a LM tényleg a legjobb olaj, LM top tec 4300 igencsak jó.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #30880 üzenetére
Nagyon úgy néz ki egyenlőre ,hogy én nem ebbe a táborba fogok jönni! De persze soha nem lehet tudni. Az Ignisről is jön nekem az autóvadász e-mail minden nap. Illetve ha eljön az idő akkor abból is meg fogok nézni egy pár 1.3 benzinest.
-
MaTTeS
senior tag
válasz roberto211 #30866 üzenetére
Mutass nekem nem 2005-ös 1.5 GS-t, ami csak 50-80-al drágább a 2008+ GLX-nél.
Hidd el, nézem egy ideje. 1.5-ből a kínálat szinte nulla, ami van az is 11-12 éves (vagy csak 3 ajtós..). Ami jó, fiatalabb és megkímélt, az pedig 1,5-1,6m. -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30868 üzenetére
de kiaz?
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #30784 üzenetére
A 370Z nem szívó (gyárilag)?
szerk.: De az. Akkor annyira nem durrog, kivéve ha elég meleg a kipufogó és elégetetlen üzemanyag kerül oda.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30782 üzenetére
Na ennyi, pontosan így vagyok én is, ha már turbo, akkor durrogjon, huhogjon, csinálja amit kell, adja az élményt, ne ilyen 1.0-s 3 hengeres fűnyíró motorok megfújva.. Vicc
Ha csak a nagy nyomatékot akarnám akkor dízel és cső. Amíg nincs rá pénz(+jelenleg igény se még ), addig tökéletes nekem a pörgős szívó.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30778 üzenetére
Hazafelé van sok szerpentin, azokat szeretem, ott általában kevés a forgalom... Nem veszélyeztetek én senkit. Azt meg naiv dolog hinni hogy a többi sss nem ugyanezt kapja, elég sokan még pályára is kimennek vele. Ahhoz képest 0 az, ahogy néha tekergek vele.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #30763 üzenetére
Sokat dob rajta szárny
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30767 üzenetére
Szerintem továbbra is ronda. Láttam 1 hete élőben, úgy még inkább. De lehet majd megszokja a szemem.
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30763 üzenetére
micsoda? a 3 henger ?
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #30756 üzenetére
Múltkor láttam egy ilyen kombi Fókát fehérben, ültetve, arany színű felnikkel. Jól nézett ki így, de a műszerfalra nincs mentség.
-
wertigo1984
őstag
válasz roberto211 #30735 üzenetére
Bpi vagy?
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
wertigo1984
őstag
válasz roberto211 #30650 üzenetére
Nagyon baba igy.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz roberto211 #30711 üzenetére
Páromnak bakancs Swiftje van, szoktam vezetni azzal is elvagyok. 400-ért ment el mert már rozsdásodott meg a fényezése se volt a toppon.
Amúgy mindenki furán néz rám hogy a VTi után miket keresgéltem. Nyilván fura lesz 160Le után egy sokkal gyengébb autóba ülni de én a Hondával se állatkodtam soha, nem voltam egy hülyegyerek mint sok márkatárs sajnos.Més que un club!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30711 üzenetére
Őszinte leszek, ez a kalaptarton és a hátsó rendszámtáblan kívül kussba van, na a Honda azt hagyjuk.
Akinek volt ufo tudja miről beszélek. -
félisten
válasz roberto211 #30659 üzenetére
Nincs ebben semmi jóslás, saját magadat írod le. És igenis rühellem az ilyeneket, ha tetszik neked ha nem.
Attól, hogy megy egy kicsit az 1.5 még az sem versenyautó, tudod mindig van nagyobb és erősebb
-
air
nagyúr
válasz roberto211 #30659 üzenetére
Ha mindenki ignorál a stílusod miatt, kivel fogsz beszélgetni?
Nem jobb beilleszkedni egy közösségbe, mint mindenkit leoltani?[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
félisten
válasz roberto211 #30650 üzenetére
Tegnap beprobalkozott egy fiatal racsingmen
Te sem vagy más -
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #30650 üzenetére
Pedig a fekete a legszebb szín egy autón, abban az esetben ha makulátlan a lakk
Mehet neki egy polír + prémium wax
most én is a 100-as Shellt adom neki, havi 1 tank fogy, nem halok bele abba a 2e Ft-ba
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30650 üzenetére
En auchan 98at akarok. Eddig nekem is 100 vpower ment, 0.5-1l-el kevesebbet eszik belőle mint 95ből.. Lehet 100as progi van ecuban
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30627 üzenetére
Csak épp azt keresztbe lenyeli a turbós
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30625 üzenetére
400
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #30617 üzenetére
1.5-ben is 200-ig mér az óra? Ha azt kivitte akkor az GPS szerint kb. 185, ami simán reális lehet
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wertigo1984
őstag
válasz roberto211 #30463 üzenetére
Popec kis verda foleg igy 3 ajtosban.
En egy ismerosomtol szoktam az ovet elkerni, az 5 ajtos es piros de ugyanez a vvt motoros, 102 LE kis szornyeteg. Imadom vezetni, jelenleg 58 ezer koruli km van benne.(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
félisten
válasz roberto211 #30552 üzenetére
A Honda az csak úgy van, nem az az elsődleges jármű, szám szerint 2 emberre a harmadik
-
-
nagyúr
válasz roberto211 #30488 üzenetére
R888-at
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #30463 üzenetére
A többiek már leírtak mindent, én az autóhoz annyit tennék hozzá hogy kapd le az a hátsó szárnyat a hátsó ablak alól és rakj fel egy gyárit felülre + minőségi 15-ös felni és valami nagyon puha jól tapadó gumi.
Most milyen és mikor gumi van rajta amúgy?
Amúgy nekem is EBC tárcsa és betét is, bár lassan 1 éve asszony használja 90%-ban az autót, be sem koptak még
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
biker
nagyúr
válasz roberto211 #30478 üzenetére
"Ha tudsz vezetéstechnikai tréninget intézni nagyon szívesen elmegyek"
Mit kell ezen intezni, gogsz 30-40-50e ft osszeget, es befizetsz ahol van kedved
Aztan majd szolj, hogy ment.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
air
nagyúr
válasz roberto211 #30478 üzenetére
Google, és 3 másodperc erőfeszítés: http://www.vezetestechnika.eu/araink/
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
félisten
válasz roberto211 #30469 üzenetére
Nem kell a szavaimat kiforgatni. Attól, hogy nem állóra fékezed még nem logikusan vezetsz.
De akkor mond el mitől forrósodik állandóan a fék?
Az üres út is egészen addig az míg valaki ki nem hajt vagy meg nem jelenik és lehet mire lereagálod már késő.
Próbálgatni, szórakozni ki kell menni bármilyen pályára ami el van zárva aztán ott lehet törni magadat.
És hogy miből gondoljuk, hogy csak szórakozol meg versenyzel? Anno te magad írtad le, hogy szinte mindegy milyen autó kell neked csak menjen meg gyors legyen (papír Swift, stb).
Járhatsz felőlem Pesten mivel nem lakok ott
De gondolom mindenki más a hülye ahogy írod is, mivel nagyon érzed 3 nap után a járművet és tudod hol vannak a határok..
-
air
nagyúr
válasz roberto211 #30469 üzenetére
Nem akarok rosszindulatú lenni, de nekem úgy tűnik, hogy te pont az típus vagy, akinek nem való semmilyen jármű.
A sok "műmájer" azt képzeli, hogy ő aztán hűde tud vezetni. Aztán egy vezetéstechnikai tréningen úgy dobják el az autót, hogy rossz nézni.Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30473 üzenetére
yupp
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30469 üzenetére
Azért ne felejtsd el neked nincs esp. Múltkor engem az mentett meg, beleestem 130al egy éles dupla kanyarba, mert nem szóltak előtte, épp hogy íven maradtam. Na azóta visszavettem az arcbol enis, fogyasztásom is -1l...
-
t1
addikt
válasz roberto211 #30469 üzenetére
Nem tudom, nekem az előző hszekben amiket írtál nem úgy tűnik, hogy éreznéd a dolog súlyát majd ha esetleg baj lesz (ne legyen) rájössz, hogy sz@rt sem érnek ezek a száguldozások.
-
t1
addikt
válasz roberto211 #30466 üzenetére
Most végül apuka lettél vagy sem?
Benőhetne a fejed lágya lassan... -
félisten
válasz roberto211 #30466 üzenetére
Ne haragudj, de közveszélyes vagy. Az, hogy fejre állsz nem érdekel különösebben de, hogy ez a vezetés nem normál útra való az fix. Menj ki pályára és hajtsd meg ott a Swiftet ha akarod.
Egy normális vezető aki ésszel közlekedik az nem felgyorsít 130-150-re majd szinte állóra fékezi magát és örül, hogy füstöl.
Vagyunk páran akik dinamikusan vezetnek mégsem elmebeteg módon.
-
nagyúr
válasz roberto211 #30463 üzenetére
Mi a rakot csinálsz te a fekkel?! EBC-t bele, azt nem fustolod el
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30444 üzenetére
Tegnap jártam arra este
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30441 üzenetére
5 környékén meg vettem volna egy pár éves A6-ot vagy 5x0-at, és mire mennék vele?
Évente ramenne 1-2M, abból inkább veszek még egy lakást.Danex: sorry
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz roberto211 #30415 üzenetére
Merre jársz amúgy a Suzukival?
-
Thome
veterán
válasz roberto211 #30404 üzenetére
12 liter? Az úgy elég derék, nem számoltál el valamit?
A fék dolgot sem értem, 1.3-mal nem volt ilyen bajom, mondjuk nem küldtem neki, igaz ezt sem küldöm neki.
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30415 üzenetére
Remélem nem 1 millát adtál érte. Kuplung, komplett fék, abs kocka csere egyből... Ez max 800at ért.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #30399 üzenetére
Nem tudom, szerintem ez az autó nem erre való... el sem tudom képzelni hogy lehet 12 litere átlagfogyasztást csinálni vele, amikor én 6-ból elvagyok.
Szerintem hiába raksz rá bármilyen féket, a futómű, váltó és egyéb elemek nem fogják ezt sokáig bírni.
Persze ha szétküldeni vetted akkor más, bár én inkább kivinném valamelyik versenypályára és ott gyilkolnám
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30408 üzenetére
12 literre még én sem voltam képes
-
nagyúr
válasz roberto211 #30404 üzenetére
Az elso fekszett (yellow betet, TG tarcsa) a te autodra 100k, hatulra a dobfekbe 12k a betet.
De eleg az alap ebc tarcsa + yellow betet is, ugy 70-bol kijon a szett, hatul meg maradhat ami van, en elso korben ebben gondolkodnek.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30404 üzenetére
boyracer
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #30399 üzenetére
EBC Yellowstuff betétek + EBC Turbo Groove tárcsák + Motul RBF660 fékfolyadék
Ha ezeket bepakolod, nem lesz többé gondod a fékkel.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz roberto211 #30399 üzenetére
Jó, hogy nem történt semmilyen baleset.
Sok balesetmentes kilométert kívánok!ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30370 üzenetére
gratula!
lassan kéne már 1 új tali, annyi új autó lett itt -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #30361 üzenetére
Az kell rá, diszkó felni.
De akkor már 195/45 R17-el, persze ültetveEgyébként gyerek mellé simán egy FL-es 1.6 Liana hatchback-et vennék ennyiből.
Kurva jó autó.[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
válasz roberto211 #30357 üzenetére
Alufelni is megvan hozzá?
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #30357 üzenetére
mi az isten az a hátán D km állást kérdezz le azért, egyébként kép alapján nem látok semmit. meg nem is írt róla semmit
-
Hego
tag
válasz roberto211 #28106 üzenetére
Nekem ha most elmenne az eszem, akkor egy PUG 406-ot vennék. Pont mostanában nézegettem őket, hihetetlen szépek & hihetetlen olcsók
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
gerii
addikt
-
addikt
válasz roberto211 #27984 üzenetére
"Milyen autót vegyek Jani ". Válasz :"újat ". Mondom kosz bazze
Ilyen szerelőhöz én nem vinném az autóm. Ha az autóval is annyit foglalkozik, mint a jövőjével, az gáz...
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #27981 üzenetére
figy, ha lenne pénzem, vennék én is, újan, amíg gari van addig tartanám, aztán cumizzon vele más.
lehet hülye nézet, de ott tartok, hogy az új garis autó az autó, minden más szr.
én már nem akarok szervizbe járni olajcserén kívül, ezt pedig bármilyen használt (4+ éves) autóval szinte lehetetlen küldetés.
Nálam egy új autó 8-10 évig hibamentes lenne, utána megint egy új.
Ez a terv.
Mondjuk erős verseny van a fejemben a suzukik és a mégane grandcoupé között, egyelőre a francia vezet -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #27889 üzenetére
mondjuk itt 60k lenne a bünti, akkor még olcsón is megúsztad 45k 135ig van
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #27763 üzenetére
Swiftnel jobb a splash, és kevesebbet is eszik.
***Nagyobb és jobban variálható, kevesebbet eszik még az 1.3-nal is, mi kell még?
Tboldi: nem vagyok benne 100%-ig biztos.
Suzuki igénytelenebb, a szó jó értelmében.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27722 üzenetére
Egy minimum GLX felszereltségű, rendes gazdás megkímélt 10 éves Swift-ért még mindig el lehet kérni 1,2 misit.
Egyik barátom 1,5m-ért adta el 2008-as GS-ét. Pár óra alatt...
Amúgy nézegetem az új S-cross-t, 1.0T GL+ nagyon jó vételnek tűnik... jobban felszerelt, igényesebb belülről mint a Vitara. Csak ne lenne ilyen csúnya az eleje
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz roberto211 #27662 üzenetére
1.2 klímával szerintem sem rossz ár. Az 1.2-es ebben a kategóriában combos motor, hyundai i10-et sem nagyon kapni olcsóbban 1,2-essel pl. (nekem az "olcsó" kicsik között az az etalon, de hát ízlések és pofonok).
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz roberto211 #27600 üzenetére
Sajnos nem... Teljesen normalis hasznalat. Jo, nem az, mert kb 6km oda, 6 vissza. Ennyit megy csak minden nap szerencsetlen gepsas. Ja es nyiregyhaza, nem BP...
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #27585 üzenetére
Mennyit kértek érte ha nem titok?
Javítás mennyi lesz kb.? -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #27585 üzenetére
paraginak pont hogy magas fordulaton nincs hangja. 2k alatt és 4k felett semmi, közötte és alapjáraton jó mély.
amugy nekem most fog visszamenni ugye gyárira a kocsi, ilyenkor ha elakarom adni a dobot lehet kérni új mubizonylatot v mivan? mert ugye rajta van a rendszámom, ha eladom másnak az nem hiszem h úgy jó..[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz roberto211 #27577 üzenetére
Ott azért valszeg más is kapott... ha megvan hozzá minden elem miért nem csinálja meg ő és úgy adja tovább? Itt valami nem kerek.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #27577 üzenetére
Szervízkönyvel ne foglalkozz,pár ezresért megoldják sok helyen.
-
félisten
válasz roberto211 #27574 üzenetére
Egyszer sem írtam, hogy rossz. Olvasd el figyelmesen.
És továbbra is fenntartom meggondolva vegyél bármit is, ne felindulásból.
Mondjuk igaz a hűtővíz corsabol fogyott, olajat locsolta magából tehát eléggé hűtlen volt hiába fagyoskodtam kint a minusz 10be...
Ennyi pénzből szerinted a Suzuki sokkal jobb lesz? Nem lesz más probléma?
-
félisten
válasz roberto211 #27531 üzenetére
Gyűjts pénzt és vegyél egy normális autót. Eddig a Corsatól voltál odáig, hogy mekkora bizniszt csináltál, most már mégsem jó. Ennyi pénzből ne várj tökéletest, ennek így semmi értelme.
Csak egy jó tanács...
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #27553 üzenetére
-
kabdzsi
tag
válasz roberto211 #27553 üzenetére
Egy picike műanyagért igen, amiben valószínűleg csak egy termisztor van. Nekem megfelelne az utángyártott/használt is mondjuk fele annyiért.
[ Szerkesztve ]
-
PH-User
addikt
válasz roberto211 #27542 üzenetére
Gyertyákat 2e km ezelőtt kapott.
Elosztófedelet, kábeleket, rotort megnéztem/kimértem.
Trafót még nem néztem mikor nem indul, hogy egyáltalán van-e szikra.
Benzin folyatást az injektor csere után nem próbáltam, nem akartam lekötni a nyomócsövet.
Az injektor házának felső részét kristálytisztára mostam mikor befecskendező csere volt.
Kb. 1/3 tank benzinhez öntöttem 1dl 99%-os izopropil alkoholt, jegesedés kizárt.''Amíg szól a zene muszáj felkelni és táncolni.''
-
nagyúr
válasz roberto211 #27529 üzenetére
Bazeg, ki kellett volna lakatolnod az ezredest anno.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #27337 üzenetére
Nekem oem Toyota Lexus van a hondaban most.
Olcsó és megy.
Eddig nem fogyott belőle. -
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27308 üzenetére
Nálam olaj is fogy, meg a hűtővíz is
Utóbbi dühít is, amióta átmostam a rendszert és lecseréltem a 11 éves löttyöt, azóta már 1x lement maxról minimumra és azt a pár decit utána kellett töltenem. Nem értem hogy miért... mindezt kb. 8 hónap és 10e km alatt.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #27312 üzenetére
Haverom az UNIX nál volt raktáros,érdekes dolgokat mesélt.Persze máshol sem biztos...
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #27308 üzenetére
Lehet jobb lenne,ha Te vennéd az olajat.
-
nagyúr
válasz roberto211 #27308 üzenetére
Az az ezres motor egyszeruen agyonuthetetlen.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27286 üzenetére
Megy a nagy sírás hogy milyen szegény ez az ország... aztán kb. minden nap látok a környéken zsír új, N-es rendszámú autót. Ez a 25%-os növekedés elég brutális szám. De látom is az utakon.
Vitarákat úgy viszik mint a cukrot és nem a fapadot... ahol 4-5 misit kicsengetnek egy új autóra, ott már ne sírjon senki hogy mindjárt éhenhalunk...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tomi5244
őstag
válasz roberto211 #27286 üzenetére
Én egy 4 ezer fős kis településen élek, de egy év alatt majdnem 10 vitara tulaj lett (amiről tudok)... durva.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #27164 üzenetére
Lehet ez marad örökre, és magamnak veszek majd valamit, avagy több valamit egymás után.
Ahogy néztem még úgy is lehet egy jól megválasztott tipuson haszon, hogy ha anyag nevemre forgalomba helyezem itthon, aztán később adom csak el.
Nyilvan nem mindegy a típus se.
Toledo 2 1.9PD minimum euró 3-as szerintem, de inkább 4-es.
Forgalomba helyezéssel megállok 7-800-bol, itthon 1M alatt nem nagyon van semmi, főleg nem normális.
Közbe meg legalább nyuzok pár hónapig egy igazi VAG TDI-t, hátha megtetszik
Ha nem, max. nyerek rajta egy kicsit, bukni nem nagyon lehet, ha nem nálam fekszik le egyszerre minden benne. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #27162 üzenetére
Egy:
Egyelőre jó a Honda is nekem, gyere próbáld ki, megmutatom hogy miért
Az, hogy most 3,5M-ert autót vegyek, nem első számú prioritás, van most elég más bajom is.A hobbiból autó behozas meg úgy nézne ki első körben, hogy hozok egy 1.9 pd toledot, aztán ha tetszik megtartom, ha nem, akkor keresek rajta egy kicsit.
Aztán így tovább. -
gerii
addikt
válasz roberto211 #27156 üzenetére
A magyar Merci beltere például pont gáz. Ugyanúgy recseg mint a Vitara (jé, az is magyar).
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #27134 üzenetére
Ennyi
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
TommyNagz
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Villanyszerelés
- Spórolós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Napelem
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Parfüm topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest