Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Építkezünk 6. rész (2024)
- Arctic MX-4 vs. Arctic MX-6. Melyik a jobb?
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 🖥️⛅
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #22021 üzenetére
Az semmi...
Szorozd be kettovel, harommal, ha egy kozep-felso kategorias vag vagy ford stb lenne.
Akkor untam meg, amikkr lattam a szerelonel meg a forumokon a millios rakoltott osszegek ellenere csak haldoklo peldanyokat, ugy, hogy az enyemre is ment par ft, es nem lattam a veget -
Kornel
veterán
válasz mdani01 #22040 üzenetére
Ezt becsuletesneppertol ideztem, idezojelbe is tettem
Szvsz itt csak az a baj, hogy azok is aranyaron mennek, illetve ha motorikusan kevesbe is haladok, futomure, fekre ott is egy vagyont lehet kolteni.
Ha mar mindenkeppen ezek a varhato koltsegek kozepkategorian felul, akkor lehet, hogy egy volvo s60 tajan is szet fogok nezni, ha nem visz ra a lelek az uj suzukira
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #22042 üzenetére
Azert kevesbe huzos, mint egy kozep felso kategorias tarsa, jellemzoen motorral ss elektronikaval nincs baj, foleg nem 70k km-el. Kopot meg nem evente cserel az ember, ha gyarit tesz bele.
Az a durva, hogy majdnem ennyiert adnak hasinlo koru regi sx4-et, mint ezt az s60-at -
biker
nagyúr
válasz mdani01 #24199 üzenetére
elől kb 7cm-el alacsonyabb, és hátul annyira lejt a tető, hogy a fejem veri a tetőt belül, mint egy 3-as bömösben, vagy egy superbben.
gyűlöletesen kicsi a beltér. Értem, hogy 175cm alatti (és főleg nőknek) ez jó, mert a szomszédnak a fiesta is tágas, de konkrétan viccesen kicsiElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Doze
aktív tag
válasz mdani01 #24344 üzenetére
Meg is kérték az árát..... , 470.000, ugy hogy 499.000-re tartotta. Mondjuk volt gazdája az autónak. Én vagyok a harmadik tulaj. Az elsőnél 4 evet volt, a másodiknal meg 2006 óta volt. Megnéztem legalább 10 autót 300.000-es kategóriában.... fuuu nagyon lepusztult példányok vannak. 420-ert volt olyan hogy szép meg jo csak a hátsó ulessor elött a karpitot kiette a moly....
Ehhez kialkudtam egy keszlet lemezfelnit, meg egy navigaciot , de rendben van tenyleg a motorja valtoja meg a futomuve, a belseje nagyon szép, szinte gyarias, a külseje meg itt-ott kopott+kofelverodes... de nincs egy horpadas, vagy mélyebb karc, használatból ered mindenfele hiba. Ami nalam is elofordulna ennyi idosen.
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #24393 üzenetére
Nekem egy 2003-as utolsó szériás 1.0 volt.
Igaz fapad, de beleraktam a gázt, olyan kevésből sose jártam, mint azzal.
Baja sose volt, igaz 12k km-el vettem, folyamatosan szervizeltettem, és 120k-val adtam el.
Mostani fejjel viszont nem ülnék vissza, barmennyivel többet is költök most autózásra.
Akkor inkább azt mondom bárkinek, hogy egy jó régi swift árát (450-500k) rakja bele kezdőbe egy gombóc swiftbe, és kifizeti a maradékot 1-2 év alatt, vagy nem sokkal tobbert (800-900k) már jó FL-es liana van, 1.6-os motorral kevés jobb autó van nála, főleg gs felszereltséggel, bár az inkább 1+M. -
nagyúr
válasz mdani01 #24524 üzenetére
Tobb mint 2 evig. Elso autom volt, szerettem. Civicbol visszaulni persze furcsa, de meg mindig az egyik legjobb A-bol B-be a legolcsobban autonak tartom. Megbizhato, keveset eszik, olcso a fenntartasa. Nekem az ezres teljesitmenye lett keves, talan azert is surgettem az eladast.
-
máyköl
veterán
válasz mdani01 #24528 üzenetére
Nekem is egy ezres suzuki lett az 1. autóm.
Lehet papírautónak csúfolni, de szaladtam bele sajnos 70 -el a szalagkorlátba, és egy első lökös cserével megúsztam. Kasztni nem sérült, csak kicsit horpadt be. Motorháztetőt felnyitottam, es kinyomtam egy mozdulattal a horpadást. Semmi nem látszik belőle... -
Doze
aktív tag
válasz mdani01 #24528 üzenetére
A suzuki legalábbis a régi swift pont az a minimál autó amiért sokan keresik/veszik/használják. Én most sx4 után használom, de egyszerűen nem tudom utálni. A totalcarban volt egy teszt, mikor egy rendes autó "asztrálteste"-nek nevezik, valahol igaz, mert érzed ahogy csúszik a kuplung, vagy pl váltod a sebességet...stb. A mai gumiautókhoz képest ahol a váltó olyan mintha egy mézzel teli bödönben kavargatnál, vagy a kormány szervózottságából adódóan nem igazán érzed éppen hogy áll a kerék, vagy a gázreakciónál mikor csak egy potmétert nyomogatsz. Nem kell sokat beleképzelni, a swift mást nyújt/ad. Valaki nagyot csalódik, más eltűri, a bevakult swiftes meg imádja
Egyébként a jappán autókra amúgy is jellemző a sprődség... és nem mindig az olcsóság miatt
-
HUNPSP
aktív tag
válasz mdani01 #25124 üzenetére
Majdnem egy Humvee a rendszáma alapján, meg az alapján amiket írtatok. Szép, hajrá ahhoz hogy mégjobb gép legyen belőle!
Végülis én is más tábort erősítek már (Civicről jutott eszembe), egy 1.8 16V Focus-szal, viszont mindig emlékezni fogok a Swiftre, és hiányzik is, hiába ég és föld a kettő (mindenben, fogyasztásban is sajnos ). Meg persze ahogy írtam, maradtam itt is olvasgatni, követni a topikot és egyáltalán.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
addikt
válasz mdani01 #25151 üzenetére
Nekem is azért szakadt el minden, mert két hangszórót vágtam a kalaptartóba Végül a ruhaszárítókötél nyert (nem a sima, hanem amiben acélszál is van vagy valami hasonló), a vas kampókra meg ráhúztam vezeték blankolásból a "hulladékot", hogy véletlenül se vágja el.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #25488 üzenetére
Miert rossz a tsi?
Arcod letepné egy jó tsi.
Az hogy költeni kell rá, egy dolog.
Az is, hogy az 1.6 m16a megbízható, sőt az egyik legmegbízhatóbb motor a világon.
Na és?
Attol még langyi.
Miért nincs egy normális 2 literes mocijuk?
Mondjuk már mindegy.
Jön a turbó éra a suzukinal is. -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #25574 üzenetére
Ez nem tores, hogy komplett kaszni elemeket cserélj...
Kemeny lakatos munka.
Márpedig egy: jó lakatos alig van már itthon
Kettő: aki van kemény pénzt kér
100k alatt küszöb, meg egy két lakatolas az alján simán reális.
És akkor még rendezésről szó sem volt.
Alváz és uregvedelemmel kapcsolatban pedig olvasd el a TC ide vonatkozó cikket.
Az, hogy kenjük be sarral, akarom mondani valami fekete trutyival az alját, akarom mondani rá a rozsdára, az nem alvázvédelem, hanem kokanyolas.
Akkor inkább hozzá sem érdemes kezdeni.
Én biztosan nem vennék olyan autót, amin bármi rohad, még egy motorgeneral is jobb annál. -
Kornel
veterán
válasz mdani01 #25782 üzenetére
közbe már látom.
persze az 1.4T kéne csak
át kell gondolni, hogy mire jó egy ilyen.
egy biztos, ennyiért nem rossz. -
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest