Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#38801) Nathan Boggs válasza PoeDameron (#38800) üzenetére
Nathan Boggs
senior tag
A Vanguardnál nem értem a problémádat, simán feláll mindenki a járólapra (ami max 3, de inkább 2 fő), becsukják a belső ajtót és máris nem szökik ki a levegő. Teljesen jó megoldás. Az, hogy egy ajtó más funkciót is betölt (=palló), teljesen jó és logikus megoldás egy űrhajóra, ahol spórolni kell a hellyel.
A Redeemernél pedig azért nincs szükség külön megoldásra, mert ha olyan a szituáció, akkor a lenti rész simán lehet vákuumban, ott be van öltözve mindenki, be tudja "csatolni" magát, akinek be kell, a lakórész és a pilóta pedig a hajó egy teljesen másik részében van.
Szóval mindkét esetben jól működik ez a dolog, nem látom a problémát.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
vagabor
aktív tag
Javítás és karbantartás az SC.hu-n
szívem szerint a crucible-t tettem volna főképnek annyira szépséges, de nem tudtam leszedni rsi-ről
a képek painttel készültek, de szerintem megütik a kívánt minőséget. Modik ha hibát találtok javítsatok köszi.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
Diopapa
addikt
Köszi, remek lett!
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Drenadar
Topikgazda
Tökéletes
csiak
tag
szerintem is, nagyon köszi!
Nálam ebben a témában a legnagyobb kérdés, hogy milyen módon tudják integrálni a játékba ezt a feladatot. Nem e lesz ez miatt tördelt, vagy nehézkes a játékmenet?
Minden esetre már kipróbálnám
"Sok loot disznót győz!"
csiak
tag
vagabor
aktív tag
Szerintem ez a rendszer elég egyszerű lesz ahhoz hogy ne szedje szét a játékmenetet viszont az immerzsönt is kellő képpen mélyíti. A másik meg hogy CR úgy akarja megcsinálni a játékot hogy minden tettnek súlya legyen, ebbe az elképzelésbe szerintem passzol a dolog. Aztán meglátjuk hogy élőben működik e majd.
Alul a videó meg gagyi, komoly ember ilyen szobát 3 monitor nélkül neki sem áll csinálni
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
PoeDameron
aktív tag
Combos munka volt, nagyon köszi. Filóztam, hogy a carracknál ez például hogyan működhet, mivel ugye van neki repair bay-e. Tehát hogy most hogyan fogja saját magát hegesztgetni. Hát kiderült, hogy a drónjaival. Mekkora ötlet!
Viszont ha nem lesz egy gördülékeny automatizmus erre (biztosan lesz), akkor óhatatlanul kőkemény anyázás fog menni minden esetben, mikor átlövik a pajzsot és sérül a hajótest. Ugye elsőre még poén javítgatni a hajót. De a 30. eset után az ember félve viszi bele a hajóját egy konfliktusba, és ha rongyosra lövik akkor ott fog őrjöngeni a monitor előtt mikor belegondol, hogy most mennyi munka lesz a foltozással.
Nathan, meggyőztél!
[ Szerkesztve ]
(#38809) Malibutomi válasza PoeDameron (#38808) üzenetére
Malibutomi
nagyúr
"De a 30. eset után az ember félve viszi bele a hajóját egy konfliktusba, és ha rongyosra lövik akkor ott fog őrjöngeni a monitor előtt mikor belegondol, hogy most mennyi munka lesz a foltozással."
Mibol gondolod hogy maganak fogja az ember kopacsolni? Leszall a kikotoben es beadja a szervizbe amig elmegy elinni a szajret.
En pl szivesen nyitnek egy szerviz/ tuning muhelyt
(#38810) PoeDameron válasza Malibutomi (#38809) üzenetére
PoeDameron
aktív tag
Igen, nyilván amelyik hajó nem tud magán segíteni, annak nem lesz választása, mint hívni a mentőhajót, vagy magától elevickélni egy űrbázisra, és javíttatni. Csak én már carrack magasságokban gondolkodom, hogy milyen lesz a mélyűrben egy foltozás. Erre majd kelleni fog két darab szakképzett NPC, hogy hosszútávon ez automatán menjen. Persze néha bevállaljuk a javítást manuálisan, mert ezt is meg kell tanulni egy űrhajósnak.
Ehhez kapcsolódik a bányászat. Nem tudom, hogy lesz-e pl. kisméretű bányász drón, amit egy carrackról ki lehet zavarni összeszedni a szükséges anyagokat. Ha nem lesz, akkor majd valami bányász szkafanderben, kézifúróval mi fogunk csattogni az aszteroidán a szenzor által jelzett anyaglelőhely fölött. Tiszta Space Engineer.
Jut eszembe izgalmas lesz majd a legénység képzése, szerintem többféle képzettséget is el kell majd sajátítaniuk, tehát például egy orvos/javítómérnök kaszt az értékes lehet, ezek lesznek az értékes automata NPC-k amiket nem szabad tornyokba ültetni, meg kommandóztatni a földön. Az én Amandám egy másodpilóta/doktornő/mérnök lesz, és soha soha nem ölhetik meg, vagy eret vágok!
[ Szerkesztve ]
Diopapa
addikt
Pont ez lenne a lényeg. Látszódjon, hogy a hajó érték, fizikailag létező valami és nem idétlen wowos respawn.. Nem fogok x+1edszer belekezdeni, hogy ez kiválóan működik az EVE-ben mert úgy is ignorálod. De jó lesz ez, hidd el. Remélem nem fogják széjjel butítani.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
PoeDameron
aktív tag
Persze, jó lesz, nem aggódom én. Megvannak az opciók a manuális bíbelődésre meg az automatizmusra is, és ez a lényeg.
Malibutomi
nagyúr
Ne is butitsak, ez lenne a jatek lenyege, hogy nem leegyszerusitett modern fosh mint a manapsag megjeleno jatekok, amik meg azt is kiirjak mikor melyik gombot nyomd. Legyen csak reszletes es oldschool.
Inkabb hegesztem a hajot abban a par oraban amim van, mint hogy elrontsak es arcade lovolde legyen.
(#38814) PoeDameron válasza Malibutomi (#38813) üzenetére
PoeDameron
aktív tag
Nem kell lebutítani, legyen csak egy csodaszép minijáték hozzá. Ugyanakkor ha nekem fontosabb teendőim is vannak, mondjuk egy hadihajó kapitányaként, csak hogy végletekben gondolkodjak, akkor nekem a javítás az olyan alacsony prioritás, hogy nem kívánok vele foglalkozni, tehát automatára rakom. Ennek a lehetőségét is meg kell adni, és meg is lesz adva, hiszen NPC-k meg drónok javítanak majd. Tehát a lényeg, hogy a játékos dönthesse el, hogy mire kíván hangsúlyt helyezni a játékon belül, és amit akar azt meg automatizálja bizonyos keretek között.
vagabor
aktív tag
Azért én szeretnék kérni a devektől annyit hogy az első sorozat után ne kelljen menni foltozni, bár így belegondolva egy foltozás simán kivitelezhető a multitoollal, és ha lyukasan is mész tovább az nem lesz hatással a géped működésére. Viszont a javításkor használható különböző szilárdságú felületek célja talán pont az lesz hogy ne lyukadjon ki az első skúlótól, míg ha sz@rból javítod fel a hajódat akkor vállalod a felelősséget hogy egy napszél szétfújjhatja alattad.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
macy
addikt
Melyik crucible képre gondoltál?
vagabor
aktív tag
Az rsi főoldalon kicsit letekersz és ott van, dokkban a hornettel. Viszont csak egyszer próbáltam és nem is baj a cikkes kép is jó.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
#45997568
törölt tag
Udv,
orommel vettem eszre hogy jo kis kozosseg alakul itt, a jatekot mar varom egy ideje, egy Vanguard-ot neztem ki magamnak, jol repul, erosnek tunik, grat a magyar oldalhoz is.
(#38817) vagabor: probald meg itt, a kepeknel ott az opcio: Download image
[ Szerkesztve ]
Üdv itt (is)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
bladex73
aktív tag
Remek lett az írás. Köszi szépen.
PoeDameron
aktív tag
"De talán elég lesz neki a következő:
- I7-4790K
- 16 GB Ram
- GTX 980Ti"
Remélem ez tréfa volt tőled.
[ Szerkesztve ]
vagabor
aktív tag
Leeshetett volna köszi. Mivel szerkeszteni kellett még a cikken ezért a képet is lecseréltük.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
Nathan Boggs
senior tag
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
Revolit
senior tag
Sebaj, farm simulator meg euro truck simulator is elég közkedvelt
SkyS1gn
félisten
csiak
tag
valaki ma egy közös játék?
"Sok loot disznót győz!"
PodMAN
senior tag
Ez a tiszti kantin 110-es PVC lefolyója!
Tnil
tag
Az utóbbi időben kicsit elvesztettem az érdeklődésemet a játék iránt, se fórumot, se híreket nem olvastam. Aztán ma körbenéztem kicsit, elolvastam ezt, és megint annyira beszippantott, hogy nem igaz... átkozott Star Citizen.
csiak
tag
Xzibiz - X??
"Sok loot disznót győz!"
Tnil
tag
Jaj... Rossz link! Bááár..
Erre gondoltam
PoeDameron
aktív tag
Köszi a dalt, bár a hatása nálam máshogyan jelentkezett. Épp most vágott le faterom a ház előtti lámpavasról, miután önakasztást végeztem. Jól vagyok, köszi mindenkinek az érdeklődést!
***
Más: jaj nagyon hiányzik nekem egy vázlatos fejlesztési terv, hogy lássam pontosan mi következik a következő hónapokban.
[ Szerkesztve ]
Tnil
tag
Még jó, hogy sikerült leszednie.
macy
addikt
Na most, faterod vagy nagyon szeret, vagy Te nem jól csináltál valamit, hogy volt ideje levágni
PoeDameron
aktív tag
Eh, az együttérzés teljes hiánya.
SkyS1gn
félisten
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
warcat
veterán
Na mi ez a csend?
Mindenesetre aminek hírértéke lehet: jövőhéten még nem lesz szétválasztva a Star Citizen és a SQ42 csomag.
Minimum két hetes figyelmeztetés lesz előtte,és lesz opció a sima SC csomag kibővítésére is,gondolom valamennyi kedvezménnyel.
EA: It's in the crate!
pgabor26
tag
Szerintem elég gáz, amit CR mondott a Star Marine-ről az új Ten for-ban.
PoeDameron
aktív tag
Igen, a Star Marine egy jó kis homokozó lett volna amíg ki nem jön az SQ42, illetve a nagyobb frissítések, és a gamer csalódott, hogy már nem is csinálják meg neki, és a PU-ra meg ráun néhány hét után és várnia kell ahogy nagyon lassan csorognak a fejlesztések. Az SQ42 előtti hónapok lesznek talán a legnezehebbek szegény gamer gyerekeknek, minden olyan lassan készül és nem tudnak mit kezdeni magukkal. Most erre lehet azt mondani, hogy az SQ42 majd úgy is kárpótol mindenért, de szerintem inkább érdemes ráerősíteni kommunikációban, bíztatni a sok kis SC-árvát, hogy nincsenek magukra hagyva, készül a játék, ne anyátlanodjanak el.
Malibutomi
nagyúr
Szerintem nem.
Azt akartak hogy a SM legyen az FPS mod Arena Commandere, ahol kiprobaljak es csiszoljak a dolgokat - egy teszt palya amig nincs jobb - de a 2.0 hamarabb lett hasznalhato, ezert ebbe epitik be az fps mechanikakat.
Engem az hogy egy lovoldozos palyat kesobb kapunk meg nem igazan tud izgatni.
Egyebkent ez nekem megint felveti amit regebben is gondoltam, hogy az illfonic elszurta az fps-t, valami nem volt oke vele, ezert kukazni kellett. Ezert vettek vissza belso fejlesztesre.
(#38840) Malibutomi válasza Malibutomi (#38839) üzenetére
Malibutomi
nagyúr
Lejart a szerkesztes:
Szoval a SM elvesztette a lenyeget mint tesztpalya azzal hogy a 2.0 elobb jott. Igy szerintem ertheto hogy a tenyleges jatekmechanikakon a jatek korntezetben dolgoznak, ami elireviszi a fejlesztest, nem pedig egy kulon jatekmodon, amivel szorakozhatunk a 2.0 mellett.
Drenadar
Topikgazda
hát ha elég az a teszt ami a PU-ban van hogy néha néha találkozik 2 - 3 játékos és lelövik egymást egy szem fegvyerrel akkor oké... de így nem nagyon lehet olyan dolgokat csinálni mint ami a SM-ről szólt volna...
plusz: az AC-vel még mindig játszanak egyesek... lenne igény az fps részre is.
Nem kell külön belépni, emenni valahova, reménykedni abban hogy nem dob ki a játék, majd keresni egy rendes fegyvert....
nem értem, hogy miért nem tudják megtenni azt, hogy egyik már kész ürállomást beteszik az SMben, kijelölnek rajta kettő spawn pontot, szétdobálnak pár fegyverraktár szobát, és kéééész! ennyi. kis túlzással.
SkyS1gn
félisten
Hogy járt le a szerk?
"5 perc helyett 15 percig szerkesztheted a hozzászólásaid"
(#38841) Drenadar
Hát igen, én is vártam nagyon hogy durrogtassak... Meg rengeteg dolog benne volt már és készen volt... egy éve hogyan vártuk hogy talán március, és egy év alatt semmit se csináltak vele kb.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Drenadar
Topikgazda
lehet hogy csináltak vele sok mindent, és CR mégsem mondta rá azt hogy indulhat. Biztos van oka ennek is.
de lehet úgy gondolták, hogy akkor inkább a rendes PUba csinálják... én csak azt nem értem, hogy mi akadályozza őket abban, hogy a PUból átemeljenek egy állomást, vagy egy helyszínt, és lehessen csapatni...? jó persze még bele kellene tenni valami Match makinget, meg egy minimális játékrendszert...
Diopapa
addikt
A Sataballt sem sajnálod?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Malibutomi
nagyúr
Ezert mondtam hogy szerintem az Illfonic valamit nagyon elszurt, vagy valami nagyon nem stimmelt es ki kellett dobni / fagyasztani a javitasat mert kulonben berakhatnak ami megvan. Valoszinu nagy reszet ujra kellene csinalnu, de most inkabb koncentralnak az egeszre, illetve az SQ42-hoz szukseges dolgokra.
Ha igy van ahogy gondolom (persze siman lehet hogy nem) akkor jopont hogy nem azt mondjak " bocs az IF elszurta majd ujracsinaljuk".
(#38842) Cris99
Tudom is en, ezt irta ki.
[ Szerkesztve ]
Malibutomi
nagyúr
Oszinten, nem mert nem erdekel.
De mivel be fogjak rakni csak kesobb igy ha sajnalnam is, akkor sem nagyon.
Én örültem volna azért valami normális keretek között tartott fps-nek, mert ahogy mások is mondták, az egy dolog hogy a 2.1-ben is lehet lövöldözni, azért legalább egy sataball elkellett volna, pláne ha már ennyi erőforrás elment a design-ra és a fejlesztésre. Túlélem, mert van bőven mivel játszanom, de biztosan többet SC-znék ha lenne bent valami konkrét fps-re kigyúrt tartalom.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
(#38848) Malibutomi válasza Menthirist (#38847) üzenetére
Malibutomi
nagyúr
Igen mondjuk ez mar egyeni preferencia kerdese, en orulok hogy lehet FPS rohangalni a jatekban, de soha egy FPS lovolde jatek sem tudott lekotni. Ugyhogy ez sem igazan izgat.
EFRM
tag
az a furcsa, hogy az elmult ?masfel ev elegge az SM hypeolasarol szolt, mindjart jon, mar mindjart jon, egy het mulva jon, weekly reportok tomkelege, blabla rakat fegyo, armorok, gadgetek, coversystem stb, erre most meg, hogy majd egyszer lesz.. mintha meg a conon is vmi ilyesmi lett volna, hogy a 2.1 v 2.2
hol itt a konzisztencia es mennyi penz ido es energia elment eddig erre... eh
de ami talan a legfontosabb az fps cuccokat tenyleg egy koncentralt zart rendszerben lehetne a legjobban tesztelni/kalibralni ugyhogy elkepzelni sem tudom miert nem voltak kepesek SM neven egy ures palyat es a fegyokat a cuccokat betenni - ahogy ezt mar reg bemutatoztak..
_Gugu_
tag
Az igazi gond szerintem az, hogy van pu van benne fps de közel sem annyi ficsörrel mint amit beharangoztak (mint ahogy már elhangzott) a másik gond az hogy jelenleg az fps tesztelése kb lehetetlen. Se pályák se fegyver(ek?) Nem túl gyorsan/könnyen elérhetőek vagyis ha valakit pusztán tesztből lelövök akkor megint egy x perces kőr hogy vissza jöjjön fegyverrel...nem vicces. A promo anyagokból az jött le hogy majdnem kész vannak. Ha valóban úgy állnak ahogy bemutatták akkor nem lenne nagy dolog összerakni a marine-t. Engem személy szerint mind a 2 része érdekel a játéknak, viszont az fps oldala is fontos pont azért "mert ilyen még nem volt"