- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőtA Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
torma99
aktív tag
válasz
Tuomas #16798 üzenetére
Direkt kipróbáltam mindent.
Sima, virtuális és eldobható kártyával is tudtam az egyenlegeimről vásárolni, tudtam a tőzsdei modulba pénzt áthelyezni, részvényt venni és tudtam kriptót is venni épp csak egy picikét. Tehát a pénz feltöltésén kívül az account használható volt. Az átutalást nem próbáltam, de azt most nem is tudtam volna, max magamnak visszautalni, de annak nem lett volna semmi értelme.
Edit: másnak sem próbáltam pénzt küldeni, vagy split billt csinálni. Szóval ezeket nem tudom, de a lényeg, hogy volt rajta kb. 1500 EUR, HUF-USD-EUR között elosztva és a fenti módokon elhasználhattam, tehát 0 forint ragadt benn.
-
torma99
aktív tag
Egy kis helyzetjelentés a source of funds verificationről.
Előfizettem a prémiumra és a MÁK és másik befektetési intézmény irányába átnyomtam jónéhány nagyobb tranzakciót, amire megkaptam az ellenőrzést. Múlt hét pénteken szinte azonnal feltöltöttem minden szükséges dokumentumot, fizetési papírokból az utolsó hármat, plusz az év végi jutalmat, bankszámlakivonatot és a MÁK-os legutolsó elszámoló levelet.
A mai napig nem történt semmi. Próbáltam a chatet, looking for an agent van, nem reagál a live agentre, bot nincs, ugyanígy írtam egy hosszabb lélekzetű normál hangvételű levelet kb. 10 perccel ezelőtt nekik a Facebookra, hogy megértem a leterheltséget, de szívesen együttműködök a magyar nyelvű papírok értelmezésében. Már reagáltak is, hogy az appon belüli chaten felveszik velem a kapcsolatot.
Ami fontos, mivel nem volt semmi trükkös utalás, beérkező pénz, ajándék jóváírással való játszadozás, csak a top-up került deaktiválásra, az egyenlegemet le tudtam pucolni, just in case.
Kíváncsi leszek az ellenőrző kérdésekre és a procedúra további menetére. Majd írok erről is.
-
repasi
tag
Nem tudom valaki járt-e már hasonlóképpen, IKEA online shop-ban fizettem (November 11.) és nem fogadta el a kártyámat, úgyhogy fizettem egy másik bankkártyámmal (magyar bank). Közben a Revolut mégiscsak beterhelte. A Revolut supporttal felvettem a kapcsolatot, azt mondták hogy amennyiben nem tart igényt az IKEA a pénzemre akkor visszakerül a számlámra, ezért is van pending statuszban a tranzakció. Az IKEAt felhívtam, ők is megnyugtattak hogy visszakerül majd a számlámra a pénz. Néhány nap múlva (November 14.) azonban completed státuszba került a tranzakció. Újra Revolut support, hát az IKEA ezt benyelte innentől kezdve nekik kell a tranzakciót kezdeményezni. Az IKEA-t felhívtam és megerősítették hogy akkor ez így valóban nem jó, hamarosan intézkednek. Innen két hét telefonálgatás után eljutottam odáig hogy November 28-án állítólag az IKEA elindított egy tranzakciót a Revolutnak, amit az IKEA szerint a Revolut elutasított "Format Error"-ral. A Revolut support persze semmit sem lát, talál. Újbóli hívások az IKEAnak hogy adjanak már valami nyugtát, bármit, amit tudok lobogtatni a Revolutnak. Persze ők nem adhatnak ilyet, amit tudtak adni egy azonosítót meg egy timestamp-et hogy mikor történt. Azóta pattogok az IKEA meg a Revolut között, valaki járt már hasonló cipőben?
-
Friczy
senior tag
válasz
Tuomas #16787 üzenetére
A nyilvános wifi pont annyira megbízható, mint mondjuk a mobilnet. Ha van end-to-end titkosítás (márpedig a Revolutnál van), és az alkalmazás megfelelően ellenőrzi, hogy tényleg a szerverrel beszél, akkor nem lehet gond. Ha meg nem, akkor bárhonnan probléma, nem azon múlik, hogy ingyenwifi/szállodai wifi vagy bármilyen más netkapcsolat. A telefonod biztonsága számít, az átviteli közeg mindenképpen megbízhatatlan.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Friczy #16785 üzenetére
> Tölts többször, akár kisebb összegekkel, előbb-utóbb megszokja.
Ez nagyon hasznos tipp, köszönöm!
> Tudtommal SMS fogadáshoz nem kell roaming szolgáltatás.
Dehogynem kell! Muszáj hozzá.
Pápua Új-Guineába voltam, ahol a Telekom roaming leírása szerint hivatalosan van roaming, de gyakorlatilag az összes helyi szolgáltató visszautasította a csatlakozási próbálkozásomat, még amikor manuálisan akartam hálózatot választani akkor is. Két telefonban is próbáltam és egyik sem tudott feljelentkezni ott sehova az ottlétem alatt! Szóval ilyenkor nagyon nagy szívás ez az SMS-es ellenőrzőkód!
Ja, a Telekom ügyfélszolgálatát felhívtam IP hívással, ott kapcsolták a roaming technikai osztályt, ott egy technikus csóka 20 percen át nézegette, hogy hát igen látja, hogy a SIM-em próbál csatlakozni a helyi hálozatra, és elvileg mennie is kellene, mert van megállapodásuk és az Telekom oldalán minden oké, de fogalma sincs miért utasítanak el az ottani szolgáltatók. És hihetetlenül sajnálja, de nem tud semmit tenni, nem tud segíteni. -
Tuomas
addikt
A revolut kártya használathoz nem kell net, az alkalmazáséhoz kell, és itt a feltöltés volt a téma, ami az alkalmazáson belül zajlik, amihez meg kell net. A szállodai meg egyéb nyilvános wifi hálózatokról inkább ne is beszéljünk, eszembe sem jutna nyilvános hálózaton bármilyen jellegű pénzügyet intézni....
-
htc07
addikt
válasz
Friczy #16785 üzenetére
A revolut használatához nem kell mobilnet, vagy ha mégis megnyitnád az appot, a wifi nem ritka dolog külföldön sem ( kivéve Németországot
)
-
Friczy
senior tag
válasz
Andralin #16782 üzenetére
Igen, a Revolut számára új a kártyád, emiatt kéri a 3DSecure azonosítást. Tölts többször, akár kisebb összegekkel, előbb-utóbb megszokja. Nekem pl. telefoncsere után kezdett el ismég 3Dsecure-t kérni a feltöltéskor, korábban már abbahagyta.
Tudtommal SMS fogadáshoz nem kell roaming szolgáltatás. Valamint ahol nem működik a Telekom roaming, ott a Revolut használata sem lesz olcsó a külföldi mobilnet miatt (hacsak nem veszel egy helyi kártyát)
-
Andralin
aktív tag
Hónapok óta OTP EUR devizakártyával töltögetem a Revolutot. Most új kártyát kaptam a régi helyett és a újjal a Revolut elkezdett SMS-ben küldött biztonsági megerősítő kódot kérni minden egyes feltöltéskor. Ilyen az előző kártyaval egyszer sem volt.
Most beszéltem az OTP kártyákkal kapcsolatos ügyintézőjével, aki azt közölte, hogy ezt nem az OTP kéri, őnekik erre semmi ráhatásuk nincs, hanem a Revolut kezdte el kérni ezt az ellenőrzést. Szerintem ez elég kamugyanús, véletlen épp a kártyacserém pillanatától kezdte el a Revolut kérni ezt a kódot?
Szerintetek igaza lehet az OTP-s kártyás fazonnak, vagy egyszerűen átvert?
Ha igaza van és a Revolut kezdte tényleg kérni ezt a kódot, akkor van rá bármilyen mód, hogy ezt kikapcsoljam?
Mert ez azért brutálisan gáz, hogy olyan országokban, ahol nem működik a Telekom roaming szolgáltatása, innentől kezdve egyszerűen nem fogok tudni pénzt tölteni a Revolutra! -
bucsupeti
senior tag
válasz
bucsupeti #16485 üzenetére
Na megoldódott a problémám. Eredeti gond az volt hogy megrendeltem a fizikai kártyát, amit megkaptam és probáltam aktiválni a leirtak szerint chip&pin fizezéssel. A pint elfogadta de invalidnak mondta a kártyát. POS és ATM terminálokban is probáltam. Írtam a supportnak akik csodálkoztak mert semmiféle kártya próbálkozást nem láttak. Kérte az agent hogy masnap is probaljam több terminálban ha nem megy jelentkezzek ujra. Megtettem, nem ment másnap se. Írtam ujra. Mondták hogy van az aznapi karzyakkal issu ami meg fog javulni, de igenyeljek ujat es visszateritik az árát. A rwgi kartyat inaktiválják de az issu megoldása után fogom tudni használni. Megrendeltem az uj kartyat, az árát vissza is adták.
-
viktorhu
veterán
válasz
sopruk #16773 üzenetére
A giro rendszer munkaidőben működik. Az OTP pont nem az a bank, amelyik korán bezárja a rendszerét, este -8 óráig simán jóváírják az utalásokat.
A nemzetközi (pl. sepa) utalás más téma, ott nincs giro, van viszont pl. napi reportolás az mnb felé, így viszonylag korán zárniuk kell a napot, hogy a banki munkaidőn belül még az adminisztrációs részt is le tudják zárni. A legtöbb bank 14 óra körül zárja az aznapi nemzetközi tranzakciókat.
-
bigdady
nagyúr
válasz
sopruk #16773 üzenetére
Egyik rendszerbe beérkezik, át kell tölteni egy másikba majd jóváírni (közben a saját bankit feltölteni egy másik rendszerbe ami kiküldi a másik banknak, közben az első és második pontban szereplő pénz egyenlegnek elegendőnek kell lennie, hiszen elég fedezet kell lennie a banknál a kimenőre akkor is ha kevesebb jön be kivülről, összevezetés stb), ez nem automatikus. Ezt tart max 2 óráig. Március után lesz automatikus
-
anadroid
senior tag
válasz
sopruk #16767 üzenetére
Azt jelenti, hogy elküldték. Amikor elindítod az utalást, két értesítést kapsz. Az elsőt a befogadáskor, ekkor még le tudod lőni. Ezután 15 perc múlva jön a végrehajtásról, ekkor már elment (a hajó). Ezzel a Revolut befejezte a maga részéről. Utána a bankközi pokolbugyrokban kevereg az utalásod, és kb. 3 óra múlva megérkezik.
Ha délután (úgy 14 óra után) indítottad, akkor lehet ugyan, hogy a bankba megérkezik, csak éppen tojnak feldolgozni (bezár az elektronikus bank, ami manapság enyhén szólva is nevetséges, de márciusig még így van).
-
sopruk
senior tag
Otp bankszámlaszámra utaltam 10:42-kor
10:59-kor e-mail érkezett, hogy az átutalást sikeresen végrehajtották.
Ez már azt jelenti, hogy már meg is érkezett?
Szerdát írt az app érkezésnek, de tudom, hogy gyorsabb szokott lenni (itt olvasott tapasztalatok alapján)
De ilyen gyors lenne már? -
Tuomas
addikt
Aki visát használ: az is pre paid típusú, vagy az debit? Vagy visánál nincsennek így külön?
-
Andralin
aktív tag
-
-
Faby
senior tag
Sziasztok!
Érdekes dolgot tapasztaltam ma Revolut feltöltésnél.
Hitelkártyáról tettem fel 10 ezer FT-ot a Revolut egyenlegre. (ezt per pill a CIB még internetes vásárlásnak látja, és ebben a negyedévben 3%-os jóváírást ad minden internetes vásárlási tranzakcióra, kérdés meddig, de most nem ez a lényeg) Eddig minden ok, a hitelkártya hozzá van adva az alkalmazásban, eddig mindig kérte a 3 jegyű kódot (CVV/CVC), és utána jött a második lépcsős azonosítás a telefonra küldött megerősítő kóddal. Ez így jónak is tűnik, de ma teljesen másképpen ment, beírtam az összeget, a hozzáadás gombra nyomtam, és sem a CVC kódot nem kérte, sem a 2. lépcsős azonosítás nem volt, simán feltöltötte az összeget, ez látszik a banki alkalmazásban is.
Mi változott, mitől nem kéri a hitelesítő/jóváhagyó adatokat? Vagy ez a CIB sara?
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest