- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- Meggyi001: Egy olcsó vállfás megoldás a pólóimnak...
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #18168 üzenetére
Nagyon meg lettem alázva.
Annak idején amikor szimulátoroztam, hozzá voltam szokva a hátsókerekes autókhoz, és nagyon kényelmetlen volt elsőkerekest vezetni. Itt elsőkerekes van, próbáltam hozzászokni, már egész rutinosan megyek vele, de elég messze végeztem az elejétől. Igaz, hogy mindössze 13 órát töltöttem a pályán a játékban, de nem nagyon látom, hogy hol lehetne még 2.7 mp-et javítani, mert annyival maradtam el az elejétől.A 820. helyen végeztem! Az első 92. ember 1 mp-en belül van. Én azért reméltem, hogy 2 mp alá tudom gyűrni a hátrányomat, ez a 2.7 mp hátrány ez rettenetes! 3477 ember van a táblázatban, azért mondjuk beférhettem volna az első 400 közé mondjuk!
Ilyen túraautónál bal lábbal illene fékezni amúgy? Mert én már csak azt tudom elképzelni hogy bizonyos kanyarokban egyszerre kezelve a kettőt, játszva az egyensúllyal, lehet gyorsulni köridőben. Én hagyományosan csak jobb lábbal kezelem a pedálokat.
-
proof88
addikt
A Michelisz-féle RaceRoom bajnokságra nevez valaki? Most ingyenes a játék Steamen, csak fel kell rakni és menni a gyors köröket. A Top20 indulhat a versenyen. Nem hiszem hogy bekerülök a Top20-ba mert egyrészt nem igazán szeretek elsőkerekes autóval "gyorsan" menni, nehéz nagyon, másrészt meg nem fogok annyi időt belerakni mint a régi időkben rFactorba, de ha már itt porosodik a kormányon jó ideje most mégiscsak kipróbálom ezt, hogy legalább lássam kb meddig tudok feljutni a selejtezőben. Egyelőre 14 kört mentem, abból 10 érvénytelen volt
, sajnos még könnyen megcsúszok és az utolsó kanyarban hibázás érvényteleníti a következő kört is. Setupolni nem igazán lehet mert 99% itt fix, hála az égnek legalább azzal nem töltöm majd az időt.
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #18163 üzenetére
A linkelt cikk bár a hivatalos oldaról származik, hibás. Jól mondja hogy toe-in, meg toe-out, de a kerékdőlést magyarázza ami a camber, de valójában nem a kerékdőlés változik, hanem az összetartás, ahogy a Scarbs is vázolja a képen.
-
proof88
addikt
Most már menet közben is lehet állítani a kerékösszetartást
Egyenesekben a kormány hátrahúzásával 0 fok környékére vagy pont 0-ra állítja, így elvileg jobban vissza tud hűlni az egyenesben a gumi, valamint talán kicsit nagyobb lesz a végsebesség. Kanyar előtt visszatolja a kormányt, így visszaáll az összetartás az eredeti állásba, azaz a kormányzott kerekek ismét kicsit középre tartanak (asszem max 1 fok szokott lenni, de lehet sokat mondtam).
-
proof88
addikt
Voltam múlt hétvégén, nagyon jó volt, szervezésügyileg is pörgős volt, látszik hogy nem ma kezdték.
Viszont edzenem kell. Időmérőn 16-ból 9. lettem, azt mondom kezdésnek jó az, sosem voltam ezen a pályán. Viszont ebben a kategóriában túl sokan neveztünk, 2 részre szedték a mezőnyt emiatt, szóval volt A verseny az első 10-nek, és B verseny a többinek ebben a kategóriában. Így én az A verseny 9. helyéről azaz utolsó előtti helyről indultam.
Elég enyhe idő volt, már szabadedzéseken éreztem hogy el fogok fáradni, hát futamon eléggé el is fáradtam, volt egy kanyar ahol alig bírtam rendesen befordítani a kormányt, a fáradtság meg lassúságot eredményez, mert volt hogy inkább kanyar közben is ráfékeztem csak hogy jobban elforduljon a gép, mert nem bírtam már tekerni a kormányt. Egyébként rajt után egyből utolsó helyre kerültem, mert én egyedül féktávon megpörögtem. Optimista voltam és a kelleténél erősebben fékeztem, pedig még nem voltak eléggé melegek a gumik. Utána kissé felszabadultan a mezőny után eredtem, és jól láthatóan körökön keresztül közeledtem az előttem lévőre, aki előtt szintén 2-3 mp-es űr volt szóval őt sem zavarta senki. De aztán egyre jobban fáradtam, leginkább abban a bizonyos balos visszafordítóban szenvedtem. Főleg hogy a nap utolsó előtt versenye volt a miénk, tehát addigra volt legmelegebb az idő és nagyon fel volt már gumizva az ív. Nagyon brutálisan be lehet támadni azt a kanyart, késő fékezéssel, kanyarodás közben stabilan, de kell hozzá az erő. Volt egy pont ahol már nagyon elfáradtam. Onnantól kezdve már nem közeledtem a gyerekre. Pedig figyeltem arra egész nap hogy egyek-igyak. De fizikailag egyelőre ennyi. Alig vártam hogy jöjjön a kockás zászló.
Azóta azon gondolkodok miket lehetne edzeni. A hosszú hétvégére gokartozást terveztem, de megszívtam, hála az időjárásnak a kültéri aszfaltos gokart pályák nem nagyon vannak nyitva. Tegnap elmentem stadionokhoz gokart sportarénába, toltam 5 menetet, de az nem aszfalt, eléggé csúszik és nem adja vissza egyáltalán azt a terhelést mint az aszfaltos pálya.
A G27-en meg egyszerűen nem tudok akkora FFB-t állítani hogy eléggé terheljen, annyira nem erős, pedig még gokartos modot is szedtem az Assetto Corsa-hoz.
Arra gondoltam hogy veszek decathlonban csukló környékére rakható súlyt (bokasúly), 1-1 vagy 2-2 kilósakat rakok a csuklóimra és úgy szimulátorozok. Bár az sem ugyanaz, de azért valamennyire segít, és olcsóbb mint mondjuk hetente többször gokartozni menni az edzettség fenntartása érdekében (ami ugye időjárás függvénye is, hogy tudsz-e menni kültéren vagy sem).
Összességében nagyon jó volt, a nap folyamán összesen 7 futam volt (6 kategória), szóval olyan feeling mint amikor kimegy az ember a Ringre, csak itt saját verseny is van.
Most azt nézem hol tudok szerezni bordavédőt, mert még úgyis jól összeütődtem a gokartban, hogy senkivel nem volt test-test elleni csatám.szerk.: illetve hosszúujjú bringás kesztyű is volt rajtam, és néhány kör után azt vettem észre, hiába szorítom a kormányt, elcsúszik rajta a kezem, nem tudtam rendesen fogni. Ilyet sem éreztem még soha, legalábbis emlékeim szerint. Lehet mégsem volt jó döntés ez a kesztyű erre a dologra. Tegnap ujjatlan bringás kesztyűvel is próbálkoztam, rájöttem az a jó, kevésbé izzad meg a tenyerem, és ha hűvös van akkor csak az elején para hogy lefagy az ujjad vége, később az is jó lesz mikor a vérkeringés jobban felpörög.
-
proof88
addikt
válasz
JColee #18157 üzenetére
persze, bármikor!
Én azért is regisztrálok egész évre, mert egyrészt elköteleztem magam, és jobban rávenném magam a futamok közötti rendszeres mozgásra is hogy aztán amikor nyáron kánikulában van verseny mosolyogva szállhassak ki a kartból és ne kelljen kitámogatni belőle
meg kicsit olcsóbb is futamonként ha regisztrálva vagy. Még akkor is ha párat kihagysz.
-
proof88
addikt
válasz
kokoaliga #18152 üzenetére
Nekem a szimulátorozás nagy emlék marad, és mai napig visszasírom, kár hogy anno nem szerveztünk csapat találkozót többször. Egyszer volt csak, 3-an voltunk rajta mindössze.
Időhiány miatt nem szimulátorozok ligában, de igazából a kormányt is baromi ritkán használom.
Most jelentkeztem amatőr gokart bajnokságba, ha minden jól megy egész évben indulok, első verseny most hétvégén lesz, jelentkezni még mindig lehet. -
proof88
addikt
válasz
IntelKiller7 #18148 üzenetére
Jaja, egyik legjobb mod szerintem a 2008-as FSone volt.
-
proof88
addikt
válasz
Szabesz #18139 üzenetére
Én is jelentkeznék
Silverben egyszer voltam asszem, télen mikor a csarnokban kb 5 fok volt. Első kanyarban azt hittem el van törve a kormányösszekötő vagy valami, mert mikor elfordítottam a kormányt kis sebességnél, csak csúszott egyenesen előre a hideg csempén a gokart irányváltás nélkül.
3x8 perces jegyekkel voltunk, így elég frusztráló volt hogy 3-4 kör csak a gumimelegítésre ment el, ugyanakkor elég fun volt ezt is megtapasztalni. Aki jobban melegítette a gumit az előbb teljesíthetett jobb köröket. Nagyobb súllyal ez egyszerűbb amúgy. Aztán amikor ugyanolyan hőmérsékletre érnek a gumik akkor máris hátrány a túlsúly. Rengeteg összefüggést lehet élőben megfigyelni egyébként, amit anno csak szimulátorban fogtam fel, ezért szeretek gokartozni. -
proof88
addikt
válasz
Szabesz #18133 üzenetére
Azt sajnálom, hogy ahhoz képest mennyit szimeztünk együtt, sosem mentünk el pl gokartozni. Én 2013-ban rákaptam a gokartra, kollégákkal jártunk el. Mondjuk jó sok pénzt elvitt már, de nagyon jó, Bp-n lévő összes pályán voltam már sokszor azóta. Mondjuk nemrég nyílt egy elektromos kart pálya a Blahán, na oda még nem jutottam el, pedig az kb 2 év létezik asszem.
Amúgy hamarosan szerzek valami videokártyát (1 éve integrálttal nyomom mert ritkán játszok bármivel is, ha igen akkor az CS 1.6 vagy warcraft 3 LAN), aztán újra használom a kormányomat is (sajnos lassan 1 éve pihen a kormány is).
-
proof88
addikt
Ismét eltelt 1 év.
Holnap Brazil Nagydíj!
Sajnálom hogy már nincs meg ez a szimulátoros csapat, nagyon szerettem. Több mint 18 ezer hozzászólás van benne ebben a topikban, sok tanulás, gyakorlás, időmérők, versenyek, csapat honlap, szabályok, BT ülések, videók, öröm és sírás, elég fasza volt! Remélem mindenki jól van! Mostanában sajnos senkivel sem tartom a kapcsolatot az itteniek közül.
Nosztalgiaként belenéztem itt 1-2 videóba. -
proof88
addikt
Sziasztok,
nem tudom ki használ XD plugint, de gondoltam szólok hogy több mint 3 és fél év után frissítés jött ki hozzá, nem tudom konkrétan mivel támogatja jobban az rfactort de ha valakinek volt vele gondja akkor egy próbát megér.
ui.: nem szimezek sehol, fészbukon láttam a hírt és gondoltam megosztom aktív szimesekkel.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
acsati #18114 üzenetére
én idáig életemben 1 esős és 1 havas pályán mentem.
Az esős az Interlagos volt.
A havas meg Nemuno Ziedas. -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Chosen #18102 üzenetére
ezt most úgy kérdezed, hogy kötelező-e egyesével lépegetni, vagy szabad nem lépésenként is?
Utcai autónál néha ugrottam 2-3 fokozatot is váltásnál, bár inkább ott is majdnem mindig egyesével pakolgattam vissza pl piros lámpa előtt. Szóval kevésbé használtam a fékpedált kiszámítható helyzetekben, inkább motorfékeztem finoman. Nagyon tetszett a visszapakolgatás közben a motor hangja, ezért is csináltam általában így.
De hogy ne rángasson annyira mikor felengedtem a kuplungot, rá is pöccintettem olyankor a gázpedálra.
Szimulátorban túraautó esetén inkább egyesével pakolgattam vissza féktávon, mert ha nem alkalmazod a heel&toe-t, elég nehéz stabilnak maradni egy erős hátsókerekes autóval. Sőt még egyesével visszaváltva is nehéz stabilnak maradni ha nem használsz semmilyen segédletet. Meg ha a konfig fájlban 0-ra van rakva az auto blip (ami alapból 1 ha jól tudom, és menüből nem lehet állítani).
Általában szekvenciális váltónál nem is kell gázfröccsöt adnod visszaváltás közben, mert az elektronika maga intézi ezt. Amikor Kiss Norbi a Hungaroringen 2-3 éve beugrott a Maserati-kupa futamába (és ott is rommá verte a mezőnyt), akkor a saját szemeimmel láttam hogy féktávon minden egyes visszaváltásnál egy nagyon minimálisan kevésbé lassul az autó egy pillanatra, közvetlenül a leváltás után. Akkor sejtettem hogy a heel&toe miatt van ez, de azt mondta hogy az elektronika maga végezte a kis gázfröccsöket. Az is szeki váltó volt. -
proof88
addikt
Csak tegnap tudtam meg, hogy az Assetto Corsa-t ugyanaz a csapat csinálja, mint ami a NetKar Pro-t anno.
Szóval mind az AC, mind a PCARS mögött olyan csapat van, akiknek van tapasztalatuk a szimulátor fejlesztésben. rFactor 2 helyzetére leszek majd kíváncsi, habár a PCARS-t mindenhol kevésbé olvasom szimulátornak, mint az AC-t. LFS-utódról meg ugye nem nagyon hallok, pedig anno annak volt a legjobb gumi fizikája az elmondások szerint. -
proof88
addikt
Anno sírtam, mikor a 2. szezonunkban úgy akartam belőni az ausztrál pályát hogy a lombok árnyékai féktávokon olyan zavaróak legyenek mint élőben. De nem volt dinamikus az árnyék, és akkor megállapodtam abban hogy csak álmodtam. Most viszont megint dinamikusak, és arra jöttem rá, hogy offline teszt esetén azok, de online esetén valamiért nem. Na mindegy most már.
Úgy döntöttem, hogy kipróbálom magam ciláéknál, az A-ligában. Legutóbb Horcsáéknál vettem részt 1 fun futamon, ami egész jól sikerült volna ha nem bénázom el. Ők most Fiat 500 kupát tolnak, lusta voltam abba belevágni. De ha jól kijön a lépés, akkor majd indulok náluk normál kTCC-szezonban, mert hiányzik a túraautózás (de inkább a GT hosszútávon). De most F1 lesz 1 szezon erejéig. Kicsit korán kezdődik a szezon ahhoz képest ami nekem kényelmes lenne, meg kevés időm is van mostanság, de a közvetítésekben megjelenik majd az én arcom is mint versenyző, és lehet saját festést csinálni, szóval bevállalom hogy a szezon eleje kicsit macerásabb lesz időbeosztás szempontjából. Még az a szerencse, hogy most ebben a pillanatban nyugisabb időszak van a munkahelyen.
Akit esetleg érdekelne az A-liga, holnap este lesz megbeszélés TS-en. Kocsi osztás lesz. -
proof88
addikt
rohadt életbe. hirtelen eszembe jutott, hogy rákeressek arra a modern IPM-féle Spa-ra, ami akkortájt készült el, amikor már nem volt kormányom. Akkoriban még linkeltem is, hogy készülőben van egy friss Spa rFactorhoz. Na múltkor megpróbáltam megkeresni az IPM oldalán, de letöltési linket nem találtam. Az rfactorcentralon elvileg fent van, de épp nem jött be az oldal. Most beugrott hogy megnézzem megint, megint nem jön be az oldal.
Pedig nagyon kíváncsi vagyok arra a pályára, bár lehet máshol is fent van.
-
proof88
addikt
válasz
JColee #18082 üzenetére
anno mikor kipróbáltam a shiftet, teljesen meg voltam lepődve, mert az előző nfs-ekkel szemben teljesen más volt az irányítása, meg realisztikusabb volt a mozgás is. Akkor még nem tudtam, hogy miért ez a nagy változás.
Alapvetően ha jól tudom, az nfs hasonlóan a cod-szériához, 2 fejlesztőcsapat által készül, és felváltva adják ki a részeket.Amúgy vannak itt összefüggések, kéremszépen:
A BMW M3 Challenge-et is a Blimey! csinálta. Na a lényeg az, hogy az 2007-es játék volt, de a 2009-es Shiftben amikor mentem a Bömössel, akkor pont úgy mozgott mint az M3 Challenge-ben, sőt asszem a szélzaj vagy mi is pont ugyanaz volt, meg a sóderágy is érzetre ugyanolyan volt, akkor éreztem hogy márpedig ez SimBin alap lesz.
-
proof88
addikt
régen olyan buta gyerek voltam, azt hittem hogy az rfactor meg a simbines cucc az 2 teljesen eltérő dolog. de nem, a simbines cucc is rfactor, csak tovább van fejlesztve benne a kód is rfactorból. Még az 1.150 előtt válhatott ki belőle. Erre úgy jöttem rá, hogy tanulmányozom a controller.ini-ben lévő dolgokat, de simbines leírással.
És van egy kis különbség, ami direkt meg van említve, hogy arra miért nincs már szükség rfactorban. Szóval érdekes dolgok ezek. Meg az is, hogy a Simraceway is rfactor.
Ezek azért is érdekes dolgok, mert végül is az rfactor tovább él más termékekben. Olyan dolgok ezek, amikre az eredeti készítőknek nem volt idejük, energiájuk megcsinálni. Azt mások megcsinálták, befejezték, és minőségi tartalmakkal (pénzért cserébe) dobják fel, így csinálnak pénzt, szóval több mint az egyszerűbb modderek, akik pénzkereset nélkül csinálják ezeket (mivel elvileg rfactor modért nem is lehet pénzt kérni).
És mivel úgy hallottam anno, illetve úgy is éreztem, hogy az NFS Shift is valamennyire SimBines alap (leszámítva pl a grafikát), ezért mondhatjuk, hogy gyakorlatilag az NFS Shift alatt is rfactor leledzik mélyen.
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #18078 üzenetére
ja és persze így minden modhoz külön Controller.ini kell (még szerencse hogy rfactorban tudom váltogatni), nem csak az FFB miatt, hanem már csak a kormány elfordulása miatt is, ami ugye nyilván autónként más és más. Illetve a Logitech Profilerben is modonként lesz a profil.
Mert nyilván egy utcai autónak más lesz a max kormány elfordulása mint egy versenyautónak (szeretnék normál utcai autókat is vezetni rfactorban).
Szerencsére a realfeel is modonként konfigurálható, de a Leo FFB pl tudtommal nem. -
proof88
addikt
válasz
proof88 #18077 üzenetére
egyelőre odáig jutottam, hogy feltelepítettem egy szűz rfactort, és az alap autóval próbálkozok a Toban Raceway-en. Nagyjából már átérzem hogy melyik FFB beállítás a fájlban mire való, és megint rájöttem hogy nem tudja az alap cucc átadni az út egyenetlenségeit rendesen, szal nekem kell a realfeel.
De nem lesz egyszerű dolgom, mert modonként fogom mindezt egyesével kipróbálni és van Leo FFB is.
Viszont a RealFeel-el nem akar egy helyben maradni a kormány álló helyzetben, folyton elfordul valahova és baromira irritál. -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Frenky89 #18071 üzenetére
Régen láttalak.
Emlékszem, mikor üldöztelek Spa-ban. Aztán az orúzsban hibáztam.
Meg amikor Monzában végig üldöztél és megfájdult a fejem a végére. Voltak jó csaták.
szerk.: nekem most az a tervem, hogy ha belövöm az FFB-t, akkor megtanulok bal lábbal fékezni. Mert azt még mindig nem tudok. Ősszel voltam párszor gokartozni, ott magától jött, itt meg furán érzem magam még attól is hogy mit akarok én a bal lábbal féktávon (pedig kuplungolásnál nem fura).
-
proof88
addikt
válasz
Szabesz #18069 üzenetére
Nocsak
és jó?
hú én most nagyon szenvedek.
Az FFB-t próbálom minél jobbra varázsolni. Bonyolítja a helyzetet, ami még visszamaradt 2011-ből, hogy vmiért nem mindig ugyanaz az FFB-beállításom van rfactorban. Ezt úgy kell érteni, hogy elindítom a játékot, beülök a kocsiba. Érzem valami nem stimmel az FFB-vel. Vissza a garázsba, megint beülök és most már jó. Ugyanez van, ha ki ALT-TAB-olok, majd vissza, akkor első elindulásnál olyan mintha sokkal erősebbre lenne véve az FFB. Ez 2011-ben történt nálam. Akkor még a G25-tel. Valami plugin szivat sztem. Ez még ugyanaz az rfactor telepítés, amit akkor használtam.
Ráadásul most alapvető dolgokkal variálok, pl sebességérzékeny kormányzás, kormányzár, RealFeel, stb. KTCC-ben nem voltam megelégedve az FFB-vel. Kicsit variáltam, kicsit jobb, de nem elég jó. Aztán néztem FSone-t, na az olyan mint régen. Megnyugodtam. De még hangolni kell. Ez készít ki, hogy minden modnál külön kell majd hangolnom hogy tökéletes legyen. És minden modhoz külön kell majd elmentenem a controller.ini-t.
A neten olvasgatom mások FFB-leírásait. Ebben a kormányban sokkal több van, mint amit alapból mutat, és ki akarom hozni belőle.Tegnap kipróbáltam az rfactor 2 demóját. Nekem tetszik, bár nem értek hozzá.
BMW M3 Challenge-dzsel próbáltam ki először a kormányt, mert az régi kedvencem.
Tegnap a Volvo - The Game-mel is kipróbáltam, de ott valami nem stimmelt, egy kanyarban mindig blokkolósra fékeztem a kerekeket, annak rendje és módja szerint elment az ellenállás fékezés közben a kormányból, de csak 2-3 mp-cel később jött vissza.
Ezt minden körben azon a ponton eljátszottam.
Meg kipróbáltam a NetKar Pro 1.3 demóját, nagyon király.
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #18065 üzenetére
gyűjtöttem néhány linket, amik majd jól jöhetnek.
http://simracing.hu/
http://www.gphungary.hu/
http://www.hsw.hu/
http://www.rfactor.hu/
http://obhunracing.com/
http://simsporttv.com/
http://www.rfactorcentral.com/
http://www.insidesimracing.tv/
http://www.virtualr.net/
http://www.drivingitalia.net/
http://racesimcentral.com/Rakat pálya rFactorhoz 1 oldalon
Játékok (nem mindet próbáltam még)
LFS
rFactor / rFactor 2
Ferrari Virtual Academy
Volvo - The Game (2009-es S60 Concept ingyenes promo játéka, SimBin alapokon, több típus, 2 pálya)
BMW M3 Challenge (a 2007-es M3-as ingyenes promo játéka, SimBin alapokon, 1 típus, 1 pálya)
iRacing/
Project CARS
SimRaceway
Assetto Corsa
Auto Club Revolution -
proof88
addikt
Lett végül kormányom, egy G27, cilának köszönhetem, szóval köszi cila!
Ahogy időm engedi, elkezdek megint ismerkedni a szimulátorozás világával.
Hirtelen azt se tudom mit csináljak. Nagyon változott a világ, mióta utoljára szimeztem ... fel kell zárkóznom. -
proof88
addikt
Most látom, hogy cila árul G27-et.
nem is mondtad!
-
proof88
addikt
Csinálok egy táblázatot a gokartos helyekről. Még nincs kész, de bárki hasznát veheti.
-
proof88
addikt
válasz
Revolit #18036 üzenetére
Én is kormányra várok, ez a 100k nagyon durva, de sajnos mindenféle hardvernek magasabb az ára jó 30%-kal, mint 2 éve.
A DFGT-t és a G25-t meg azért is árulhatják pofátlanul magas áron használtan gari nélkül, mert megbízható kormányok és nem jellemző, hogy elromlanának. Igaz, a G25-nek is 3 revíziója volt és ha jól tudom, akkor a G27 is már a 2. revíziójánál tart. Egyelőre én is várok, mert G27-et szeretnék. Volt itt hardveraprón olyan arc, akinek voltak Logitech kuponjai. 5-öt fizettél érte, megrendelted a kuponnal a kormányt a logitech oldaláról és úgy alig került az egész többe, mint 60 ezer. De erről is lecsúsztam. -
proof88
addikt
elindítottam most az fsone09-et billentyűzettel, mentem pár kört monacoban és a hungaroringen. Eszméletlen hogy milyen gyorsak ezek a gépek, teljesen el vagyok szokva a sebességtől.
A menükben meg csak bóklászok, olyan idegennek tűnik minden.
Nagyon kiestem már a ritmusból.Soon ...
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Elővettem azoknak a modoknak a menü zenéjét amikkel anno toltuk a különböző ligákban ... olyan jó volt nosztalgiázni és fura is hogy én ezeknek mind a része voltam, vagyis ezek mind életem szerves részét képezték... amikor jóformán ezeknek éltem ... ja és a 2008-as kocsik továbbra is jobbak!
-
proof88
addikt
hát, 2 szezont futottunk, aztán szétszéledtünk. nekem nem fért már bele az időbe meg szüneteltetni is akartam a dolgot, kormányomat is eladtam ... remélhetőleg hamarosan megint lesz kormányom de azt még én sem tudom hogy mikor szeretnék megint ligában versenyezni, nekem az is nagyon jó lenne egy ideig ha csak menni tudnék a pályákon egy magamban megint.
mert az mindenképp nagyon hiányzik.
-
proof88
addikt
hello,
nekem még biztos nem lesz kormányom júl 7-én, szóval ha a 6 verseny közben is van lehetőség beugrani futamra akkor lehet hogy 1-2-n részt vennék majd. De nekem még ezek is nagyon távoli időpontok most szóval azt sem hiszem el amit mondok.
Švejk: mi most nem megyünk semmivel mert ez a liga kb 2 éve állt le, de cila benne van egy másik ligában mint szervező és mint versenyző, tőle érdeklődj, én nem is rfactoroztam már majdnem 2 éve.
-
proof88
addikt
továbbra is úgy tervezem h májusban veszek kormányt.
húbasszus, február vége nagyon húzós nálunk a cégnél. múlt héten is benn maradtam párszor túlórázni kicsit, de ez a hét komolyabb, hétfőn 3 órát, tegnap 4 órát, ma meg kb 5 órát voltam benn pluszban, ez már 12 óra csak ezen a héten ... holnapra mindenképp le kell zárni dolgokat, illetve nekem még van plusz feladatom legkésőbb hétfőig ... annyira nem zavar a dolog egyébként mert bár nem fizetik meg pluszban a túlórát, de később ezeket ki tudom venni, úgyhogy a márciusban igyekszem is visszavenni a szabadidőmetegyetemet is kéne folytatni ősszel, de előtte még le kéne érettségiznem informatikából
ha lesz időm akkor holnap jelentkezek rá, péntekig van a határidő ....
-
proof88
addikt
válasz
Speedg #17993 üzenetére
Lehet, hogy majd valakivel leszervezek egy interjút. Szóval majd valaki meginterjúvol engem a visszatérésem előtt. Igazi exkluzív interjú lesz!
Viszont azt most elmondanám, hogy én nem igazán szeretnék már szervezőként dolgozni. Nem mondanám, hogy soha többé, de most biztos nem, mert egyszerűen nem érek rá. Én csak versenyezni akarok, az is sok időt emészt fel, hátha még szervezősdit kell játszani! Meg BT-döntéseket hozni, ülésezni, stb., én ezt nem akarom. Maximum admin lennék a szerveren, de ennyi. Szerintem találnánk biztosan a csapatból embert szervezői feladatra. Ha az előző szervezők sem akarják vállalni, akkor is biztosan.
És azt is tudom, hogy amikor visszatérek, akkor csak lájtosan, mert rehabilitálódni kell.És a VCRC-ben mindenképpen szeretnék versenyezni. Újoncként, lépdelve a ranglétrán, mintha még sosem versenyeztem volna ott. Az is biztos hogy nem akarok egyszerre 3 sorozatban indulni mint azt tavaly tavasszal csináltam, megterhelő volt (persze élveztem, de túl sok időmet elvette). De az F1 is hiányzik. A zárt kasztnis igényeimet meg bőven ki tudnám élni a VCRC-nél.
-
proof88
addikt
Boldog karácsonyt az egész csapatnak!
Én nem nyomom sehol, mert még mindig nem szimulátorozok, kormányom sincs még. De már csak hónapok kérdése és visszatérek. Tudom-tudom, ezt mondom már régóta, de igyekszem!
Jelenleg dolgozok főállásban, talán jövőre folytatom az egyetemet is.De a meló előtérben marad!
Én most úgy tervezem hogy késő tavasszal vennék magamnak egy kormányt. Szóval legkorábban akkor térnék vissza. -
proof88
addikt
jólvan, a Silverstone interjú videóra máris kaptam egy warningot, hogy a tartalom benne az EMI-é vagy a WMG-é lehet, úgyhogy lehet hogy reklám fog társulni hozzá vagy esetleg nem jeleníthető meg ... szal majd lesz valami, de végső esetben felrakom a végén lévő zene nélkül
-
proof88
addikt
Jó nosztalgiázást és szórakozást!
Abu Dhabi start
Abu Dhabi interjú
Barcelona Szabesz és Ákoska ütközés, hívjátok a tűzoltókat!
Brazília start
Brazília PR00F Start FAIL
Brazília interjú
Hungaroring start
Hungaroring PR00F odacsapja
Hungaroring interjú
Malajzia összefoglaló by Farkas
Monza start
Monza interjú
Nürburgring PR00F-cila-Kleroo incident
Nürburgring interjú
Silverstone start
Silverstone interjú
Silverstone összefoglaló by Farkas
Spa start
Spa PR00F nincs gumi, Farkas és Ákoska ütköznek
Spa interjú
Szingapúr interjú
Szuzuka start Szabesz fail
Szuzuka Speedg-JColee FAIL
Szuzuka PR00F-Speedg FAIL
Valencia start
Valencia interjú -
proof88
addikt
na, feloldották a blokkolást
-
proof88
addikt
válasz
proof88 #17975 üzenetére
remélem ebből nem lesz rendszer hogy a Formula One Management megtámadja minden egyes rFactor videómat. Az is lehet hogy valamiféle video elemző automatika végzi ami felismer logókat a videóban vagy passz. Mindenesetre az is lehet, hogy valami lelkes új alkalmazott vélte jogsértőnek felfedezni a gameplay videót ...
-
proof88
addikt
Dear PR00F88,
Your video "Montreal Incidents - k00-02 - Start, first 2 laps", may have content that is owned or licensed by Formula One Management. As a result, the video has been blocked on YouTube.
This claim is penalizing your account status. Visit your Copyright Notice page for more details on the policy applied to your video.
Sincerely,
- The YouTube Teamszerk.: természetesen fellebbezek
-
proof88
addikt
Nosztalgiáztam kicsit és belenéztem a 2. szezonunk közvetítéseibe kicsit. Hát nagyon durva, szinte kivétel nélkül minden futam elején blőd hibákat követtem el, nem csodálom hogy annyira hátramaradtam a pontversenyben ... tiszta szégyen! De legalább az interjúimon tudok mosolyogni.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Én tavaly azért hagytam abba a szimulátorozást mert nappali tagozat és heti 30+ óra meló mellett nem lett volna rá időm rendesen. Plusz a kormányt is eladtam és egyelőre azóta sincs másik.
Az volt a terv, hogy idén nagyon jó évem lesz, de máshogy alakultak a dolgok és hónapok óta anyagi problémákkal küszködök, meg elégedetlen voltam az életemmel, amit végül sikerült jó irányba terelni és most ismét annyit tudok mondani, mint tavaly ilyenkor
: jövőre visszatérek.
Na de most komolyan. Ha nem jön közbe semmi gáz, és a jelenlegi életvitelemet tudom folytatni rendesen továbbra is, akkor jövőre visszatérek, de csak olyan késő tavasz / kora nyár környékén. Viszont szervező szerepet nem szívesen vállalnék, mert versenyezni szeretnék, és nem akarok plusz időt rááldozni a szervezősdire. -
proof88
addikt
Ericssonnál eddig nem volt elérhető az oldalunk. Fölülvizsgáltattam és most már elérhető.
Így biztos népszerűbb lesz aklánunkligánk. -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Aki tudja, fészbukon vagy akárhol ossza meg ezt az oldalt, sokat segítene, köszi!
-
proof88
addikt
még mindig alszik a liga, és mivel kevesen vagytok fészbukon, ezért ide is rakok néha videókat
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
thx
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Holnap valaki megy innen Hungaroringre?
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #17884 üzenetére
a nagy szimulátor mester tiszteletét adta a mi kis családias exliga topikunkban
-
proof88
addikt
ült már be vki innen a szimulátorhoz a vodafone-os cuccon? Milyen program fut?
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Hivatalos: Lewis Hamilton-t még 10 hellyel hátrébb sorolták, amiért nem engedte a reptéren előre barátnőjét Shezinger-t! A brit így a legjobb esetben is csak a 15. helyről kezdheti meg a nagydíjat. Az esetnek egyébként Schumacher is a szemtanúja volt és amiért nem tette szóvá brit riválisának az illetlenségét ezért a németet kizárták a Maláj Nagydíjról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- EAFC 25
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Energiaital topic
- Baldur's Gate 3
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest