Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-08-12 16:10:56

LOGOUT.hu

Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10801) TIT


TIT
veterán

A philips pont nem olcsóbb mint a konkurencia(samu.lg)nem a 4-es,5-ös szériára gondolok.
Dobozhangja pont,hogy nincs de egy lcd-től ne várjon 110db-t.
Samu pont nem a tartósságról híres és sok a baj velük,haver samuja 3-4 év után táphibás lett.
A 9603-am már 7 éves és semmi baja.
A szervíz meg enyhén szólva is a legmodernebb,sony-é se jobb,sőt amit javítottak pár hónap után újra beszart.
Amúgy jó szervíz nem létezik csak jó szerelő,de sajnos ahhoz le kell járni a garnak.

[ Szerkesztve ]

(#10802) Luck Dragon válasza cyanID (#10800) üzenetére

Igazából itt a szín választékra gondoltam, De egy nagyon jó készülék, és itt sok gazdi is van aki szívesen ír róla pár szót, vagy a keresőbe beírod a 6809-et és az aktuálisan hozzátartozó hozzászólásokat kapod meg amit át tudsz olvasni:)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10803) #94529552 válasza TIT (#10801) üzenetére


#94529552
törölt tag

Volt egy másik tévéd is, azzal mi volt a gond? A 3D működése?

(#10804) pixta78


pixta78
senior tag

Sziasztok!
47pfl5028-on hol lehet kikaocsolni a billentyű hangot? A gyerekek valamit elnyomtak és bármit nyomok a távrinyán, csipog a tv! ???
Kössz.

Hegyet alulról, templomot kívülről, kocsmát belülről!

(#10805) cyanID válasza Luck Dragon (#10802) üzenetére


cyanID
tag

Köszönöm, nagyon korrekt infokat kaptam.

(#10806) TIT válasza #94529552 (#10803) üzenetére


TIT
veterán

6509 az muteré,de voltam moziban és ott se jött ki a 3d,igaz másnak se,úgyhogy a tv jó....mondjuk.
Legalább jó a képe,nincs foltosodás,lilásodás.
Csak tudnám melyik lg-n jött ki mint az állat a helikopter,szerintem a 650 vagy 730,de mindegy mert már kifutottak.
Na majd az M4 lesz jó 3d-ben :)

(#10807) Luck Dragon válasza cyanID (#10805) üzenetére

Nagyon szívesen.

pixta78
Tavirányitón az options gombot lenyomva léptes a Beállítás-ra (fogas kerék) ,majd általános beállításra és azon belül léptes lefelé amíg a billentyű hangot meg nem leled , és ott katt rá <<BE><KI>>

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10808) pixta78 válasza Luck Dragon (#10807) üzenetére


pixta78
senior tag

Kössz, kipróbálom meló után. Ám tegnap este nem találtam ilyen opciót. Ezért írtam nektek....

Hegyet alulról, templomot kívülről, kocsmát belülről!

(#10809) pixta78 válasza Luck Dragon (#10807) üzenetére


pixta78
senior tag

Köszi,megoldódott ahogy írtad! :)

Hegyet alulról, templomot kívülről, kocsmát belülről!

(#10810) Luck Dragon válasza pixta78 (#10809) üzenetére

Nagyon szívesen. ;)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10811) zolnagy


zolnagy
őstag

Segítséget szeretnék kérni egy Philips TV csatornabeállításával kapcsolatban.
Apósoméknak konkrétan [ez] van.
Állandóan szívok vele, amikor valami új csatornát kellene beállítani. A menü számomra logikátlan és túlbonyolított. Most is az volt, hogy megjelent az M4 Sport a Digi kínálatában is és állítsam be.
Megtaláltam a manuális keresést. Rámentem, de 10s után kilépett a keresésből, gondolom nem talált semmit. Persze ezt nem közölte, csak kilépett, mindig újra előről kellet ehhez a menüponthoz visszatalálni. Próbálkoztam az összes ott lehetséges beállítással, de ua.
Ekkor elöntött a harci ideg, nyomtam egy automata hangolást. Persze ez felülírja az addigi csatornalistát, de már nem láttam más megoldást. Végigfutott az alapból beállított 106-854 MHz sávon és elvileg talált 108 csatornát. Persze az M4 nem volt benne. De beteszi a csatornákat 1000-es számmal. Tehát az 1. csatorna sorszáma: 1000. Ez mi már? És emlékeim szerint múltkor is így volt és egyesével pakoltam át a csatornákat 1-től felfelé, mert apóséknak így kellett. Persze én megértem, mi a nyavajának 1000-től pakolja.

Valaki mondja már el, ha valamit rosszul csinálok, vagy csak egyszerűen kifogtunk egy ilyen selejt példányt?
Köszönöm!

(#10812) zolnagy válasza zolnagy (#10811) üzenetére


zolnagy
őstag

Németországi beállítással és teljes kereséssel jó lett.
Viszont így újra rendezhetem a csatornákat. Na de legalább így müxik.

(#10813) ftc


ftc
nagyúr

TV-t(PHILIPS 42PFL7108K) most adtam le garanciába...cserélték is az elektronikát... 2 hét alatt szerviz megvolt..erre bekapcsolom...

a jelenség ugyanaz csak már nem percenként :U nc

Vélemény? Vagy ötlet hogyan tudnám jobban leírni a jelenséget...

[link]

(#10814) csalafinta65 válasza ftc (#10813) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Ez a Philips szervíz nem képes helyszínen javítani??

(#10815) ftc válasza csalafinta65 (#10814) üzenetére


ftc
nagyúr

Szlovákiában nem... a legközelebbi helyszín is 70km-re van tőlem...

[ Szerkesztve ]

(#10816) Gergő198805


Gergő198805
csendes tag

Sziasztok ha Philips tv-el bármi kérdés van keressetek nyugodtan és segítek

(#10817) csalafinta65 válasza Gergő198805 (#10816) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Itthon is elviszik javítás esetén a hibás tv-ét?

[ Szerkesztve ]

(#10818) TIT válasza csalafinta65 (#10817) üzenetére


TIT
veterán

Vagy beviszed.

(#10819) csalafinta65 válasza TIT (#10818) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Helyszínen nem javítják?? Ez azért nem kóser így.

[ Szerkesztve ]

(#10820) Luck Dragon válasza ftc (#10813) üzenetére

Olyan mint ha a tápegység és az ssb közt kontakt hiba lenne.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10821) TIT válasza csalafinta65 (#10819) üzenetére


TIT
veterán

Elvileg ki kéne jönniük,főleg ha nagyobb tv.
Régebben beszéltem velük és akkor emlegettek valami plusz díjat ha a tv mégis jó akkor kell kifizetni,úgyhogy elvileg ki is jönnek.

(#10822) Monya78


Monya78
veterán

Nekem egyszer volt philips TV szervízeltetésem: futár vitte-hozta ingyenesen. Budapestől 220km-re lakom

(#10823) csalafinta65 válasza Monya78 (#10822) üzenetére


csalafinta65
senior tag

És mennyi idő múlva kaptad vissza?

(#10824) Monya78 válasza csalafinta65 (#10823) üzenetére


Monya78
veterán

3hétig volt távol a tv (ssb csere)

(#10825) csalafinta65 válasza Monya78 (#10824) üzenetére


csalafinta65
senior tag

csekély idő...ilyenkor a gari legalább 3 héttel hosszabbodik is? ( milyen idős a tv-d?, és mikor szart be?)

[ Szerkesztve ]

(#10826) Monya78 válasza csalafinta65 (#10825) üzenetére


Monya78
veterán

- Philips 42pfl7008-as tipus
- 2013.12.11-én vásároltam (2+3 év garival)
- 2014.10.14-én érkezett be a szervízbe. a szervíz maga 2 hét volt, az oda és vissza út összesen 1 hét volt.
- A garancia meghosszabbodott a szervízben töltött idővel.
- hibajelenség folyamatos újraindulás 15-20 másodpercenként.
- szerelés (ssb csere) után, legalább 2db funkció nem működik (automata kikapcsolás ha külső HDD-ről nézek valamit, random mód néhány feliratos filmnél nem indul el a hang), plusz az összeszerelés sem lett tökéletes a felső ambi ledsort nem tökéletesen rögzítették, eltérő a fényerő a két oldalt.

[ Szerkesztve ]

(#10827) csalafinta65 válasza Monya78 (#10826) üzenetére


csalafinta65
senior tag

7-es széris 10 hónap után besz@rik...Gratulálok a Philipsnek! Kíváncsi leszek a 2db 7109-emre, mikor fog betojni először...az egyik szinte soha nincs bekapcsolva...az a 42-es. Mindenesetre szomorú, hogy pluszban még a szervíz is szarul dolgozik . Valaki itt dícsérte a javító szolgálatot...

(#10828) Monya78 válasza csalafinta65 (#10827) üzenetére


Monya78
veterán

Valami jó is legyen: előző TV-m szintén 7-es széria csak 2010-ből, Nálam tökéletes volt, azóta ismerősnek eladtam Nála is tökéletes.

(#10829) ftc válasza Luck Dragon (#10820) üzenetére


ftc
nagyúr

SSB-t cseréltek.... de múltkor is így kezdődött..

csak akkor kb 1 percenként kapcsolt ki.. Most megy kb 30 percet azt kikapcsol bekapcsol s megint ki/be s megint megy kb 30 percet.

Nem kapcsol ki teljesen ugye mivel Philips felirat nem jön elő... de routerrel pl megszűnik a kommunikáció.

S kontakt hiba javítás után...erre nem figyeltek volna?

(#10830) dualcore válasza ftc (#10829) üzenetére


dualcore
őstag

Inkább az van hogy nem tesztelték rendesen. Így én is jártam már, kipróbálták ment szépen és kész. Csak nem várták meg jelentkezik a probléma.

(#10831) csalafinta65 válasza dualcore (#10830) üzenetére


csalafinta65
senior tag

És Téged ez megnyugtatna? Még egyszer a tróger szervízzel 2-3 hetet lejátszani? Mert ők nem hajlandók lakáson dolgozni....

(#10832) csalafinta65 válasza Monya78 (#10828) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Ja...2010-ből...az még a Philips "rendszerváltása" előtt volt...

(#10833) TIT


TIT
veterán

Nekem is 2 év után kezdett szórakozni a 9603(2008-as),nem ezt várom egy felsőkategóriától.
A thomson-nak sose volt baja és 11 évig bírta,akkor csak trafó kellett,ami hiánycikk.
A szervízre mondtam,hogy korszerű elvileg de lg házimozit szervízeltek 2007-ben,hát katasztrófa volt(egyik nap alkatrészre várnak másnap már javíthatatlan :) )
A legjobb ha nincs rá gari,megcsinálja az ismerősöm háznál aztán kész,csak az nem díjmentes. :)

[ Szerkesztve ]

(#10834) süti5 válasza TIT (#10833) üzenetére


süti5
őstag

Utolsó mondatra: akkor neked valók a szuperolcsó új, max. külföldi garis cuccok, így talán már simán megéri a kockázatot, ha van rá javítóember:)

(#10835) csalafinta65 válasza TIT (#10833) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Köszi! Igen bíztatóak a leírtak...

(#10836) Luck Dragon válasza ftc (#10829) üzenetére

Ha volt SSB- csere attól eltekintve lehet kontakt hibás ha nem is az SSB, de a hozzá tartozó videópanel vezérlő lapka ami a kijelzőbe van bele ágyazva, vagy ahogy írtam is a tápegységnél lévő kábel, "szalag kábel valamelyike. :)

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#10837) dualcore válasza csalafinta65 (#10831) üzenetére


dualcore
őstag

Nem írtam olyat hogy ettől én nyugodt voltam! Csak tényként írtam le a tapasztalataimat. Volt már készülékem oda (nem Philips) 2 hónapig is hivatalos szervizbe. :W

(#10838) csalafinta65 válasza dualcore (#10837) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Úgy tudom, hogy az új Fogyasztó Védelmi Törvény szerint a koszos szervízek max. 15 munkanapig baszakodhatnak a készülékkel. Adandó alkalommal biztosan leverem rajtuk, ha így van. ( gondolom, ha készpénzes a javítás, hamarabb megvan, persze horror áron)

(#10839) dualcore válasza csalafinta65 (#10838) üzenetére


dualcore
őstag

Nálam arra hivatkoztak, hogy az anyavállalat nem engedte MO-nak a javítást, így ki kellett küldeni a készüléket külföldre.

(#10840) csalafinta65 válasza dualcore (#10839) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Melyik márka volt ez? Áruld el már legyél szíves?

(#10841) dualcore válasza csalafinta65 (#10840) üzenetére


dualcore
őstag

Ő volt a kicsike.
Így már jobb? :P

(#10842) csalafinta65 válasza dualcore (#10841) üzenetére


csalafinta65
senior tag

ezen esetben eljátszhatták, mert azért ez elég rétegigényű termék, márka...

[ Szerkesztve ]

(#10843) dualcore válasza csalafinta65 (#10842) üzenetére


dualcore
őstag

Azért nem voltam boldog mikor kiderült, hogy a 3 hetes készüléket amit 93000 FT-ért vettem oda kell hogy adjam két hónapra. Bármilyen márkáról is legyen szó. Közben kiderült hogy a magyar szervizekben is van alaplap, csak az anyacég nem adott engedélyt a javításra, vagyis ezzel lettünk elhallgattatva.Na de zen már túl vagyunk,az volt a múlt, és nem is ide tartozik.

(#10844) #94529552 válasza Gergő198805 (#10816) üzenetére


#94529552
törölt tag

Milyen ügyekben tudsz segíteni? Tévé beállítás, kedvezményes vásárlás, vagy javítások ügyében?
Volt már kérdés előbb is.

(#10845) TIT válasza süti5 (#10834) üzenetére


TIT
veterán

Csak éppen ha 1 év múlva krepál be akkor a gatyámat is ráfizetem és mivel nem bízom a philipsben így meg se kockáztatom,főleg hogy külföldi garival csak a gond van.Itthon nem él ki meg nem viszem mert meg se éri.

dualcore: Látatlanban megmondtam,hogy számtech.cucc :) azok szivatják az embert.
Ha normális híradástechnikai vagy ht.cuccot veszel ott nincs ilyen,max.15 nap.

[ Szerkesztve ]

(#10846) dualcore válasza TIT (#10845) üzenetére


dualcore
őstag

Ezt hogy sorolod a számtech cuccok közé? OFF]

(#10847) TIT válasza dualcore (#10846) üzenetére


TIT
veterán

Úgy,hogy a gyártó meg maga a mediaplayer számtech.cucc.

(#10848) ftc válasza Luck Dragon (#10836) üzenetére


ftc
nagyúr

Leadva...

videót megkapta a szerviz.. lehet visszaadják a készülék árát.. vagy csere másikra...

(#10849) gyurlaci válasza Gergő198805 (#10816) üzenetére


gyurlaci
csendes tag

Meg tudnád mondani vagy te vagy valaki aki tudora ezeknek a TV-(k)-nek mi a különbség a két modell között?
Illetve megéri a mindössze 5e Ft. külöbséget.
Philips 42PFT6309/12 3D SMART Ambilight LED Televízió
http://www.edigital.hu/led-televizio/philips-42pft6309/12-3d-smart-ambilight-led-televizio-4db-3d-szemuveggel-p484997.html
vs
Philips 42PFH6309/88 3D SMART Ambilight LED Televízió
http://www.edigital.hu/led-televizio/philips-42pfh6309/88-3d-smart-ambilight-led-televizio-4db-3d-szemuveggel-p410597.html

[ Szerkesztve ]

(#10850) Gabir válasza gyurlaci (#10849) üzenetére


Gabir
aktív tag

Az összehasonlító alapján van, de kérdés, felsoroltak-e mindkét helyen mindent..
(valamint az egyik értékelése 3.8 pont/12 értékelés, a másiké 0/0 ) :)

Sztem eltérő a célország, ahová gyártották(magyar(közép eu) piac <> nyugati piac. Passz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.