Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-08-12 16:10:56

LOGOUT.hu

Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12001) ftc


ftc
nagyúr

Kérdés:

42PFL7108K/12 helyett(30 nap letelett):

PHILIPS 49PUS7150
PHILIPS 55PFT6550
PHILIPS 43PUS7150/12

?

(#12002) #94529552 válasza ftc (#12001) üzenetére


#94529552
törölt tag

6550? Az előtted szóló syC problémáit nem olvastad a típussal? UHD-t meg milyen műsorokhoz vennél? A 49 cm-est kb. 1 méterről kell nézni[link] a táblázat szerint hogy észleld a jobb felbontás előnyeit, tehát 2 méterről nézve nincs semmi értelme.

(#12003) csalafinta65 válasza ftc (#12001) üzenetére


csalafinta65
senior tag

PHILIPS 49PUS7150 :K :K :K :K :K :K

(#12004) TIT válasza syC (#12000) üzenetére


TIT
veterán

Nem dolgozom több éve sajna de elintézném ha tudnám,de 1 hónap utén nem tudsz mit kezdeni a bolttal sajnos csak a szervízzel.
Sajna nem szabad hagyni magad mert kiszarnak veled.
Ez a tv használhatatlan így úgyhogy csere vagy menj a fogyvédhez.
Nehogymár hónapokat kelljen várnod mire talán helyrehozzák szoftveresen,mint nekem amikor az ambit elcseszték egy frissítéssel és 2 hónap után hozták csak rendbe,pedig az egész net tele volt vele.

ftc: Visszafele már nem mennék.

[ Szerkesztve ]

(#12005) laca770311


laca770311
csendes tag

Sziasztok
adott egy 24pfl3108-as led tv
olyan gond van vele hogy média lejátszáskor széthúzza képet, és nem lehet képarányt állítani.
az utolsó sw van rajta. több formátummal is próbáltam, mindegyikkel ez a helyzet.
tud-e valaki valamilyen megoldást, vagy ez ilyen és kész?
írtam a philipsnek, de nem is válaszoltak. amúgy visz minden elterjedtebb formátumot.
előre is köszi

(#12006) lorinser válasza #94529552 (#12002) üzenetére


lorinser
senior tag

A PFT-k FHD TV-k. Az 55PFT6550 ezért egy FHD TV.
A PUS jelűek az UHD-k.

Egyébként nem rossz TV ez, már csak a méret miatt is komolyan számításba venném.

[ Szerkesztve ]

Poco F5, Philips 55PUS8303, Philips 58PUS8535

(#12007) #94529552 válasza laca770311 (#12005) üzenetére


#94529552
törölt tag

Addig zaklasd a szervizt, amíg meg nem oldódik a probléma, meg amíg garanciális. Ez így nem normális.
lorinser Tudom, azért előbb a 6550-ről írtam azt, majd az UHD-król amit. Csak nincs elkülönítve a két tétel.
A méret miatt nézzük el a hibákat, hiányosságokat? Ezt nem osztom, sőt, minél nagyobb tévé, annál jobb minőség kell. Akaratlanul is jobban látszanak a képhibák rajta. Szerintem.

(#12000) syC "Pedig már majdnem 1 hónapos a tv .. Nem lenne vele semmi bajom, ha megfelelően működne, befognám a számat, ha írnak hozzá egy bugmentes szoftvert. De ez azért k....ra bosszantó."

Ezek után ajánlod még a 6550-et?

(#12008) ftc válasza #94529552 (#12002) üzenetére


ftc
nagyúr

Én TV-m se volt jobb...

Mivel erre fele 5 év garanciat adnak ezekre a tipusokra...s ambilight kell

Ha van műsor ha nicns TV-t pár évig nem szeretnék cserélni...

(#12009) #94529552 válasza ftc (#12008) üzenetére


#94529552
törölt tag

Ahogy gondolod, ez csak egy vélemény volt, de attól még igaz amit írtam. Tudom, már elindult a 4K műholdas sugárzás is, van egy Fashion tv nevű adás. Tehát 1 db. Én majd akkor veszek UHD-t, ha már lesz vagy 15-20 ilyen felbontású adás, és nem ez a sok hulladék SD, ami itthon van. (PC, külső lejátszó, és egyebekről még nem is beszélve minden eszköz alkalmasnak kell lenni majd ehhez.) Ezt 3-4 événél korábbra nem saccolom. Lehet, hogy ahol te laksz, már jobb a helyzet tv adások tekintetében.

(#12010) syC válasza #94529552 (#12007) üzenetére


syC
addikt

Szép tv, szobadísznek is ideális. Bár ha működne, még jobb lenne.

Komolyra fordítva a szót: egyre közelebb kerülök a hiba detektálásához. Konkrétan miután 1-2 napig hibamentesen működik, egyszer csak [upc mediacard] amikor átkapcsolom a 156-os csatornára [Eurosport HD, néha 152 - Sport1 HD, ill 158 - Eurosport 2 HD is], akkor fagy meg teljesen, tehát semmire nem reagál. Ilyenkor csak az segít, ha kikapcsolom , kihúzom 220-ból, várok egy kicsit, vissza dugom. Ezután [ én még nem nyúlok a kapcsolóhoz, várom a fejleményeket:] magától bekapcsol, villog párat az ambi, majd kikapcsol. Ezután én bekapcsolom távirányítóval, és minden tökéletes. Max 2 napig.

Kellene szerválnom egy upc mediaboxot, és azzal kipróbálni, hogy vajon a cl+ foglalat - kártya fagyasztja-e, vagy a tv szar.

(#12011) TIT válasza syC (#12010) üzenetére


TIT
veterán

Gyári visszaállítást próbáltad?
Szerintem is lehetséges,hogy a szutyok upc mediacard zavar be mert nekem is írt ki baromságokat pl.kódolt adás,nincs hozzáférés stb.de nem fagyott,az kicsit durvább.
Esetleg frissítsd a mediacard interfész-t a menüben...hátha,de tényleg ki kéne próbálni nélküle,pár csati bejön.
De jó,hogy otthagytam őket,már mediacard se kell mégis jön minden hd-ba.

[ Szerkesztve ]

(#12012) atius


atius
csendes tag

ÜDV!Serviiooval keresztül játszom le a filmeket pc-röl.Az lenne gondom hogy FULL HD és magas bitrate filmet akadozik hang...elég idegesítő.Mi lehet gond?Routerem TP-LINK WR 741 ND.Kábelel van összekötve a gép és TV!(PHILIPS PFH 6309)ÜDV!Elöre kösz segitséget!

(#12013) csalafinta65 válasza syC (#12010) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Nekem is volt gondom anno a UPC kártyával..( én elsősorban mechanikusnak gondoltam). Médiaboxot hibamentesen tudok használni, feltétlenül játszd le még ezt a kört!

(#12014) syC válasza csalafinta65 (#12013) üzenetére


syC
addikt

Amikor jött ki a upc szerelős csávó, még említette is, hogy "úúú philipsz ...". Kérdeztem tőle, hogy ezt miért mondta. Azt válaszolta, hogy a régebbi tv-k nem voltak hajlandóak együtt működni a mediacard-dal. Ezek szerint nem csak a régebbiek. Én már látom mi lesz ebből. A upc azt fogja mondnai, hogy a tv szar, vagy használjak boxot. A philips meg a upc-t fogja hibáztatni, hogy nem képes normális mediakártyát kiadni. :(

(#12015) bluemirage válasza atius (#12012) üzenetére


bluemirage
őstag

A jelenség nagy eséllyel megszűnik, ha utp kábelel csatlakozol a routerhez. A próba filléres megoldás. Ha beválik, akkor gondolkodhatsz

-Végleges kábelezesen
-vagy utána kell nézned a wifinek*

*az emberek nagy része nem ért hozzá, csak használja... Pedig szinte külön szakma.

[ Szerkesztve ]

Meliora sunt bono inimica

(#12016) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Nem is értem, miért nem ad boxot a UPC? Nekem UPC lenne, 100000%, hogy nem erőltetném a tv kártyaolvasóját semmiképp, ha a UPC ilyen k@k@..

(#12017) lorinser válasza syC (#12010) üzenetére


lorinser
senior tag

A UPC kártyákkal valóban vannak problémák. Ha van lehetőséged rá, akkor próbáld ki másik kártyával. Persze ettől még lehet a TV is hibás, de azt nem hiszem, hogy ez a típusra jellemző, általános hibák lennének és hogy ilyen SW hibákat nem javítottak volna még.

Poco F5, Philips 55PUS8303, Philips 58PUS8535

(#12018) atius válasza bluemirage (#12015) üzenetére


atius
csendes tag

Kábelel van összekötve a gép és TV.Ahogy irtam UTP Kábelel van összekötve...

(#12019) cigam válasza atius (#12012) üzenetére


cigam
félisten

A gép lejátssza rendben? Mekkora a terhelése? (CPU/RAM/LAN), a 741-en gyári fw van? Másik (gigabites!) switch-el próbáltad?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#12020) atius válasza cigam (#12019) üzenetére


atius
csendes tag

cpu 8 magos 4 ghz ram 8gb lan 30% 40% .Nem a gyári van nem rég raktam fel az új firmware direkt ezért. A lan100 mbites.

[ Szerkesztve ]

(#12021) csalafinta65 válasza syC (#12014) üzenetére


csalafinta65
senior tag

Nekem is ugyan ezzel a szöveggel indított a fickó.

Kérj médiaboxos cserét!

(#12022) #94529552 válasza ANDROID??? (#12016) üzenetére


#94529552
törölt tag

Én nem úgy gondolom. Ha a UPC adott hibás cuccot, akkor kérni kell a cserét tőlük, ha pedig a tévé nem tudja azt a funkciót ellátni, amit beleraktak akkor szerviz. A mediabox-oknak is vannak problémái: UPC topik
syC Az itt linkelt topikban is érdeklődhetnél.

(#12023) ANDROID??? válasza #94529552 (#12022) üzenetére


ANDROID???
addikt

A UPC is egy kalap sz.r, mert ugye ilyenkor hívod a szerelőt stb. idő ....
Nem jó ez, hogy megy a havidíj és a tv-t meg nem lehet normálisan nézni, a Philips és a UPC pedig mutogat egymásra. Mondjuk érthető, az a legkönnyebb.
Az tuti, ha van másik kártya ki kell azzal próbálni, ha úgy sem akkor tv szervizbe, ha azzal megy akkor hívni kell a UPC-t.

Nekem a box vacakolt ( a tv csak 4-es széria), csak ez T-s. Hívtam a szerelőt jött cserélte.

(#12024) TIT


TIT
veterán

Az érdekes,hogy a upc a philipset nem szereti mert a beltérijük is az és minden upc-nél philips volt régebben.
Még az stb.is vitte a philips tv-t,nem véletlenül.
Nekem a card nem produkált fagyásokat soha.
Nekem is mondta a kiscsaj,hogy ha nincs benne a listába a tv-m akkor nem kompatibilis,fenéket nem.Nőnek amúgy sem hiszek.

(#12025) bluemirage válasza atius (#12020) üzenetére


bluemirage
őstag

bocsi... nem vettem észre, hogy kábeles összekötés.
Sajnos, akkor sakk matt lesz a helyzet. Át lehetne kódolni a filmet valami egyszerűbb, szabványosabb formátumba, de az minőség romlás és idő.
A TV sajnos még messze nem 100%-os mediaplayer. 15 év stúdiós múlttal is feladtam én is a próbálkozást és anno ezért vettem pl. egy R6S médialejátszót még néhány éve... Ami akkor és most és még sokáig mindent lejátszik.

Szóval marad pl. a Handrbrake-el (van hozzá a neten egy csomó, akár magyar leírás is) való átkódolás valami kisebb... de legalábbis szabványosabb formátumba... Az általa készített X264-et,ha a többi beállítás is helyes, már le fogja játszani...

Meliora sunt bono inimica

(#12026) atius válasza bluemirage (#12025) üzenetére


atius
csendes tag

Akkor tv lesz a ludas?Ne probálkozak valamivel?

[ Szerkesztve ]

(#12027) cigam válasza atius (#12026) üzenetére


cigam
félisten

A serviio csak stream-el, vagy transzkódol is?
Ellenpróba egy másik szerverrel (Subsonic, plex,...) Ahogy nézem a Philips-nek is van saját megoldása:[link]
Minden HD filmmel akad, vagy csak 1-2 vel? Mi más ezekben?

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#12028) allein


allein
addikt

Jó estét mindenkinek. Tv-n az óra késik 5 percet. Hogyan lehet ezt korrigálni? Beállítások, óra, ezenbelül nem tudom beállítani :U

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#12029) atius válasza cigam (#12027) üzenetére


atius
csendes tag

Csak stream-el a serviio.Oké kipróbálom...Nem minden csak a magas bitratáju..30-35mbit/s..

(#12030) cigam válasza atius (#12029) üzenetére


cigam
félisten

A TV-re kötve megeszi az ekkora bitrátájú videókat?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#12031) atius válasza cigam (#12030) üzenetére


atius
csendes tag

Hát nem tudom akad hang kép....föleg ha 35mbit/s felé megy,,,Esetleg akinek van ilyen készüléke kipróbálhatná.(PFH6309)

(#12032) okuma79


okuma79
újonc

Sziasztok! Van egy Philips 50puk6809/12 UHD tv-m! Problémám több is van vele.
1. A tv néha magától bekapcsol! :W
2. Ha az usb portra rá van dugva a külső HDD és kikapcsolom a Tv-t, az is kikapcsol,de kb 1 perc múlva felpörög és megy kb 3-5 percig,pedig a tv ki van kapcsolva! :W Több HDD-vel kipróbálva és minddel ugyanezt produkálja.
3.Ha a tv-t bekapcsolom kb 2 percig semmilyen gombra nem reagál, nem lehet hangerőt állítani :W :W :W ,nem lehet csatornát állítani stb stb., ami baromi idegesítő!

Valakinek voltak már hasonló problémái Philips Tv-vel?Segítséget várok nem pedig tv fikázást!(Van 1 samsung smart és az nem produkál ilyeneket)szóval lehet hogy philips hiba , típushiba vagy csak egyszerűen enyém a szar!
Valakinek ötlete?Hasonló problémája?Help

(#12033) TIT válasza okuma79 (#12032) üzenetére


TIT
veterán

Nem hinném,hogy itt valaki fikázná a philips-et,akkor nem azt vettük volna+itt nem divat.
Nekem bekapcsolt magától régebben párszor,aztán abbahagyta.
Tedd fel a legújabb fw.-t.

(#12034) okuma79 válasza TIT (#12033) üzenetére


okuma79
újonc

Elsőre erre gondoltam én is, feltettem,de semmi változás, talán annyi hogy azóta kb 2 kapcsolt be magától és nem 10x !

(#12035) TIT válasza okuma79 (#12034) üzenetére


TIT
veterán

Az is valami,gyári beállítások voltak?

(#12036) allein válasza okuma79 (#12032) üzenetére


allein
addikt

Szia. Megnyugtatlak :K Nekem Az egyik tv-m Philips, a másik pedig Samsung. És a Samu is csinál olyat, hogy magától bekapcsol. SŐT, van olyan, hogy kikapcsolom és magától visszakapcsol :DDD Röhej. Minél okosabbak a tv-k annál több a gond :K

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#12037) okuma79 válasza TIT (#12035) üzenetére


okuma79
újonc

Mármint melyik gyári beállításra gondolsz? kép , hang , stb...?

(#12038) cigam


cigam
félisten

Összeszedtem a problémáimat , és leírtam egy levélben. A támogatás oldalon linkeltek egy Szerviz központok listája PDF-et. Innen kimásoltam a címet, de a levelet elküldeni nem sikerült:
<philipsszerviz@t-online.hu>: Recipient address rejected: Recipient address does not szexist

Philips, én így szeretlek...

okuma79
Egy reset-re célzott. Vagyis BeüzemelésElső üzembe helyezés, vagy hasonló menüponttal "nullázni" a beállításokat.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#12039) atius


atius
csendes tag

Csak stream-el a serviio.Nem minden csak a magas bitratáju..30-35mbit/s..pendriver keresztül nincs akadás....érdekes...

(#12040) #94529552 válasza cigam (#12038) üzenetére


#94529552
törölt tag

E-mail: www.szervizkft.hu weboldalon keresztül.
Itt is lehet nekik írni [link], meg van ez is [link]

(#12041) Shenkick


Shenkick
csendes tag

Sziasztok!

Harmadik hete szervizben van a tévém, ma felhívtam őket, hogy mi a helyzet a készülékkel , azt a választ kaptam, hogy készen van és a héten vissza szállítják, kérdeztem, hogy mi volt a probléma a készülékkel cseréltek-e valamit benne azt választ kaptam, hogy ők nem találtak semmi hibát a készülékben semmi, olyan hibát nem tapasztaltak amivel javításra le adtam... most akkor vagy meg javult magától, vagy ők nem látják azt amit én, ha vissza szállítás után is fent áll a probléma amivel leadtam a fogyasztó védelemhez fordulok, hihetetlen amit ez a szerviz művel, semmi hibát nem találnak benne és ott tartják több mint 2 hétig?Érthetetlen és hihetetlen ez számomra, soha többé philipset....

(#12042) TIT válasza Shenkick (#12041) üzenetére


TIT
veterán

Jó,hogy 14 nap a max.amíg szórakozhatnak.
Engem is szivattak 2 hétig lg házimozival,hogy várják az alkatrészt,másnap már nem volt javítható :)
Elég szar dolog,hogy szervíz miatt nem veszi meg az ember ezt a márkát,írj a philipsnek aztán zárják be ezt a szervízt Gusztibácsival együtt.

(#12043) TIT válasza okuma79 (#12037) üzenetére


TIT
veterán

Van egy gyári visszaállítás ami mindent alapra állít vagy húzd ki 2 percre a tv-t.

(#12044) okuma79 válasza TIT (#12043) üzenetére


okuma79
újonc

Köszönöm, ezen is túl vagyok már! De semmi! A legidegesítőbb , hogy bekapcsolás után kb 2 percig semmire sem reagál! :F

(#12045) syC válasza okuma79 (#12044) üzenetére


syC
addikt

Nálam olyan 30 s -ig nem reagál bekapcsolás után.

(#12046) allein válasza Shenkick (#12041) üzenetére


allein
addikt

Szia. Nekem annó másfél hónapig volt szervízben a TV készülék szoftver probléma miatt. Aztán közöltem a szervízzel, hogy köszönöm szépen nem kérem vissza. Kaptam a TV helyett cserébe utalványokat, dobtam pénzt mellé és Samu lett belőle.

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#12047) sirály69 válasza Shenkick (#12041) üzenetére


sirály69
őstag

Remélhetőleg az utolsó LCD cserére a múlt héten hétfőn de. elvitte a futár a tvm. Délután hív a szervizes hogy itt van debrecenben és elvinné. :Y Mondom a futàr most vitte el...
szerdán felhívtam őket, hogy mi a helyzet, mivel a kijelző már megvolt, csak be kell rakni és jöhet vissza.
A telefonos kolléga szerint alkatrészre vár! :Y Mondom neki, hogy azért lett elvíve mert meg jött a kijelző!
Lett kapkodás! Adták is gusztibácsit..., utánna néz...
Nem tudom mi volt, de úgy hallottam(nagyon halkan), hogy mint ha szervizbe beépítették volna a kijelzőt 1 másik tvbe ami már hetek óta várt kijelzőre. Gusztibácsi nem tudom pontosan mit mondott nekik, de nekem azt mondta, hogy a szerviz felhív amint kész a tv.
Délután 4 körül hívtak is, hogy kész van, de csak csütörtökön tudják feladni.
Meg is mondtam a magamét! Az lett megbeszélve a múlt héten, hogy csak abban az esetben vigyék el, ha csütörtökön visszakapom.
Erre fel csütörtökön délután felhívnak, hogy jó lesz ha kedden hozza a futár?
Mi van? Arról volt szó, hogy hétfő! Sajnos nem tudták már megrendelni....
Ami most a poén, hogy az Mpl szokott smst küldeni, hogy csomagot hoznak. Most még nem kaptam...
Bocsi, hogy ilyen hosszú lett. De így is tömörítettem.
Csak 1 kiegészítés:
Samu tabletnek betört a kijelzője.
Futárt küldtek ugyan csak a múlt hét hétfőn.
Tegnap javítva vissza is kaptam..... Ennyit a philips szervizről...

Szerver Hosting Debrecenben

(#12048) sirály69 válasza allein (#12046) üzenetére


sirály69
őstag

Most már én is arra hajlok.
Amint visszakapom, felrakom és ha ekelt veszek mást, nem philipset!

Szerver Hosting Debrecenben

(#12049) Luck Dragon válasza sirály69 (#12047) üzenetére

Sajnos jól kifogtad a kütyüvel. :(

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#12050) sirály69 válasza Luck Dragon (#12049) üzenetére


sirály69
őstag

:O + a fantasztik szervíz..

Szerver Hosting Debrecenben

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.