- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Hóban vigad a ló
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #2896 üzenetére
Így szoktam az Opelt is ellenőrizni, ellenőrizhetetlen össze vissza mutatja a szintet.
VR6-Fan tanácsoltaTök mindegy hogy letörlöd e, a hüvely alja úgy is olajos lesz belülről.
ha egyszer kihuzod a nívót akkor a cseppek amik a pálcán vannak meg akadnak a hüvely belsejébe ahogy húzod kifele, az lassan elkezd le csordogálni, de ha vissza dugod a pálcát, azt össze kéne. -
veterán
válasz K Norbi #2812 üzenetére
Azt biztosra csak a GM beszerzése tudja; 2006 és 2008 kötött használtam, az volt a beszállító aki a legolcsóbban adta.
(#2813) Mágus2: Elvileg 50 000 km volt a maximális csereperiódus. Elenyésző városi használat volt benne; főleg hosszú autópályás használattal ment bele a kilométer. Én a gagyi olaj + a 30 000 km kombóját sejtem mögötte.
(Plusz 200 lóra volt húzva, amit azért kihasználtam; jó barátom vette meg, 230-240 e km körül adta el, minden további probléma nélkül.)Pár ezer Ft különbségről beszélünk 4 liter GM olaj és 4 liter márkás olaj között - nem kockáztatnék még egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
-
Roxbury
őstag
válasz K Norbi #2787 üzenetére
Esetleg ott jelentkezhet, de szerintem sokat kell beszivnia nagyon, hogy gond legyen. Lehet akar, hogy valaki rosszul rakta be a szurot es a szeleinel tudott egy kis falsot szivni akár. Szerintem ne foglalkozz vele. Most mar jo szuro van benne. Elvileg nem sziv falsot se mar sehol ha jol gondolom. A szívócsövet pedig ki kell tisztitani akkor. Ha alapjarati problemak jelentkeznenek a jovoben az lehet akar a fojtoszelepre lerakodott por miatt is. Ha ilyen lenne, rogton gondolj arra. Nekunk mar tobbszor volt ilyen, fojtoszelep tisztitas azonnal megoldotta. Mas problemat szerintem nem fog okozni. Nyilvan lassu kopast eredmenyez a hengerben, gyuruknel, de ha nem eszi durvan az olajat akkor nem lesz gond. A gyurunel leszivargo porszemcseket meg szepen osszegyujti az olaj es a szuro meg megfogja, szoval igazabol no para. Kovetkezo olajcserenel az is kiurul. A gyertyakra szokott még raegni, meg dugattyutetore stb, de igazabol ez nem gaz.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #2762 üzenetére
Bevilágítottam ebbe a műanyag csőbe. "Szűrt rész"
És belül eléggé poros volt, nem az a finom porréteg..
Hanem kajak poros volt mikor meghúztam a kezemmel.
Olyan mérges lettem... Vagy falsot szívott, vagy a gagyi levegőszűrő nem úgy szűrt mint egy minőségi.
Majd leszedem az egész csövet és kitörölgetem.
Bár az már odavan rakódva, nem ezzel van a baj hanem amit már beszívott poros levegőt..
Kíváncsi leszek Mann levegőszűrővel is vajon poros lesz belül idővel.
De szerintem semennyire nem kéne..Levegőszűrő ultra gagyi no name, semmi márka jelzés.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz K Norbi #2762 üzenetére
Erre csak annyit, mondok, hogy mindíg nézzétek meg amit beszereltek az autóba, mert nekem jött olyan vadi új légszűrő Nipparts ahol az egyik végén nem ért bele a keretbe a szűrőbetét, szóval kb 0.5x10cm csíkban szivhatott volna mindent.
Tegnap isminek cseréltünk olajat + szűrőket Clio3-ban a Filtron légszűrő meg kicsit nagyra sikeredett de szépen betuszkoltam, viszont az a pollenszűrő megoldás, a francia kezét kellett volna eltörni aki tervezte.
Össze kell nyomrgatni csak úgy megy be a helyére majd ott újra felveszi az alakját, és némi holtjátékkal jó lesz az...A Knecht olajszűrő viszzont csillagos ötös, adták mellé a csavart és az alátétet is!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
BlacKSouL
addikt
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #2739 üzenetére
Szerintem nem magyar nagyker, a többit meg a fantáziára lehet bízni
Na meg ugye hírlevél, pár havonta -500Ft-os kupon ami szállítást csökkenti
Amúgy nem irreálisan olcsók, nézd meg a többi helyen mennyi [link]
(#2738) Qru
Ezt találtam még a Eneos-hoz [link]
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Motion_Blur
félisten
válasz K Norbi #2411 üzenetére
"Mikor voltak a hideg napok, indítgattam direkt"
Te gyilkos!
Nekem holnapután az év leghidegebb hidegindítása következik, a kb 13 fokos garázsban nade 3 hét után.. mínuszokat még nem látott nálam az autó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz K Norbi #2301 üzenetére
Pedig ez a bele való
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Roxbury
őstag
válasz K Norbi #2156 üzenetére
Ahogy nézem kb. ugyanezt tudja a Helix Ultra 5W40 8 ezerért.
Sőt az 40 fokon még hígabb is, mint a Castrol, ami jó.
De a Total Quartz 9000 is a kozelukben van, bár annak a hidegfolyóssága csak 90. Bar abbol 6 ezer csak 4 liter. 😁
Igaz az nem full szint.Brutal arkulonbsegek vannak a markak kozott. Nem hinnem, hogy ez ekkora minosegbeli kulonbseggel is jar. 🙂
-
8
senior tag
válasz K Norbi #1998 üzenetére
Volt ilyen céges autó anno a közelemben, akárhányszor vittük szervizbe, tuti a rosszat rendelték hozzá. De volt, hogy a márkaszerviz is rosszat póbált beletenni, és ki akarták fizettetni a számlán mindkét (!) szűrőt - olyan alapon hogy cégnek úgyis mindegy, valószínűleg meg sem nézzük a számlát... megnéztük. Oda se vittük többet.
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. MC Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. K&H vagy Erste számlanyitáshoz 50.000Ft. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. Revolut regisztrációhoz 8.500Ft, Curve 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
Motion_Blur
félisten
-
BlacKSouL
addikt
válasz K Norbi #1903 üzenetére
A legáltalánosabb 5w30-ak melegoldalija jellemzően akörül van, mint a 0w40-esek-é. Ilyen szempontból nézve a melegoldalin elméletileg nincs vesztenivaló, a hidegoldalon meg nyersz. Plusz jellemzően a 0w40-nek magasabb illene hogy legyen a VI-e, ami meg alapvetően szintén nyerőbb.
Szerintem
Ha a minősítésben azonosak, vagyis a motornak megfelelő[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #1856 üzenetére
Mann ragasztó szalaggal volt ragasztva a doboza
Csávó aláírása alatt ott a MANN+HUMMEL FT Poland
Én azon a linken töltöttem ami ide volt linkelve
(#1855) csiga8
Jó ez a csatorna
Nem gondoltam volna hogy Total olajok ennyire jók, még a többihez képest is
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
BlacKSouL
addikt
válasz K Norbi #1674 üzenetére
Ilyenkor az van, hogy a dermedéspont nekünk egyik olaj esetében sem mond semmit, mivel -20-25 ugyan előfordul nálunk is télen, de -50-60 nem igazán.
A még megadott 40°C-on mért viszkozitás értékek többet mondanak, abban pedig a w30-as alacsonyabb valamivel mint a w40. De melegen is ugyanez a helyzet. És -20 fokban is a w30 alacsonyabb viszkozitású lesz, mint a w40.Én amúgy végigjártam az olajokat, a gyári 0W20 után két évben 0W30 került bele, majd utána 0W40, de végül visszaváltottam 0W20-ra. A tapasztalatom pedig az, hogy télen is és nyáron is a 0W20-al nyújtja a legkiegyensúlyozottabb teljesítményt az autó, érezhetően halkabb, és a fogyasztás is kimutathatóan alacsonyabb vele. A téli indítás is zökkenőmentes. Minden olaj évente volt cserélve, 9000-13 000 km futásteljesítményekkel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Morris
veterán
válasz K Norbi #1671 üzenetére
Mondj valamit.
Most mobil esp formula 5w-30 van benne.
Amúgy télre nem lenne fontosabb a kenési biztonság? Vagy úgy általában?
Ha mondjuk egy 0w30-as olaj c3 akkor az kb ugyanaz mint a a5/b5?
Szigorúan most ebbe az 1.4 közvetlen befecsis turbós benzinesbe.Hajtsam egész évben valami jó 0w-40 - el?
Ez a mobil1 new life 0w-40 tetszik
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz K Norbi #1665 üzenetére
Egy időben én használtam C3-as olajat elvileg semmi kártékony hatása nincs a benzinesnél de ennek ellenére azért nem is erőltetem/erőltetném. Áttértem én is A5-re inkább. Érdekes hogy az olajválasztó az én benyósomhoz is csupa C3-as olajat hoz.
mod:
Morris: Télre pláne jobb a 0W30. Márciusban meg jöhet a 0W40.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #1647 üzenetére
Van ám
Én most hogy cseréltem benyúltam neki(jó mélyen ) hogy mégis mi van ott, hát nem kicsit lett fekete az ujjam.
És nem ám csak egy oldalt hanem mindkét oldal felőlKi tudja az előző gazdája mennyi port nyeletett a szellőző rendszerrel
Így szerintem a kell egy jó szűrő , de hiper szuper szűrő felesleges főleg egy 7+ éves(70+ e Km) kocsi esetén
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #1617 üzenetére
Enyémbe még elmegy kategória az ára, HENGST 2537Ft [link]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest