Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz Koczó93 #2311 üzenetére

    Ha át akarod mosni, akkor mehet bele a piros, keverni nem szabad, mert habzik. Zöld a kupakja, de az összes VW konszern szervónak zöld a kupakja bakker. A visszatérő ágat le kell vanni a tartályról, belógatni egy edénybe, beindítani, mikor kiürül a rendszer, tölteni rá a pirosat. Mikor már csak tisztán a piros jön, a segéd elkezdi tekerni a két végállás között a kormányt. Ha tiszta a folyadék, cső vissza, felönteni max-ra és le van cserélve.

    Eredetileg aranysárga ment bele G002000, de azt nem lehet már kapni, mert ásványi alapú. A zöld ami helyette van G004000 meg szintetikus, de hamar feketére ég a rendszerben. Az ATF is szintetikus, de jobban bírja a gyűrődést, nem ég meg benne, nem kopik el a szivattyú.

    Én eddig mindegyikbe azt öntöttem, és mindeki happy. A mostani Golf4-ben is ATF van a szervóban. Szép piros.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés