Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    A heten kesz vagyok a meloval kapcsolatban.

    Legnagyobb ISP usaban, uzleti elofizetes, Cisco router jar hozza, fix ip. Kene egy nyomorult port forward, beallitom, de nem engedi ementeni a router. Google, hat igen, elofordul, support kell. Hivom 45 perc utan kozli a csavo, hogy hat mennie kene, de nem megy o sem tudja miert, miert nem keresek ra google-be o meg zarja a hibajegyet.
    Hogy micsoda?

    Keressek mar ra google-be legyek szives aztan hivjam vissza , ha nem megy.
    Moziba ne vigyelek?

    Dell Vostro, 0 perces laptop, be sincs kapcsolva, nehezen nyilik a fedel, es surrog-csattog, vagy a zsaner szar vagy valami nincs a helyen, mintha hagymat vagnal a vagodeszkan olyan hangot ad.

    Dell support chat, elmagyarzom erthetoen. Laptop fedel, zsaner gond, nincs bekapcsolva.
    Elso kerdes? Szerintem a venti adja-e a hangot?
    Nem, hanem a fedel vagy a zsaner.
    Ok.Erti.
    Akkor szeretne ra tavolrol bejelentkezni, es futtatni a Dell diagnosztikat.
    Nem kell, mert nincs bekapcsolva a laptop.
    Hat akkor nem tud hibajegyet nyitni.

    Oke, support kint van Indiaba mindeket esetben, konkretan hasznalhatatlan.

    Orvosi ceg, altatasban mutenek es a voip telefon megszakad, nem lehet erteni a beteget vagy ok nem ertenek minket.
    1 honapja nyitva a hibajegy, hivom oket, mi a helyzet. Hat nem tudjak, szerintuk nem jo az internet nalunk.
    IPS fel napig telefon , nincs packet loss, high latency, minden ok.
    Vissza nekik, nincs gond az internettel.
    Hat akkor vagy a sajat modemuk vagy a sajat telefon szerveruk vagy a ketto kozti kapcsoat lehet a gond.
    De en mire gondolok?

    Hat b+ en arra gonolok, hogy ez USA support level 2 es kb India level 1 szintjen van.

Új hozzászólás Aktív témák