Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-03 13:32:02

LOGOUT.hu

A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1951) Zeratul válasza jozsef11 (#1940) üzenetére


Zeratul
addikt

Persze Folding@Home alatt vlaszeg a dupláját fogja tudni mint a 285 mert több mint 2x annyi CUDA egység van benne, de grafika esetén nem egyértelmű. Főleg hogy mindent emulálnia kell, a taskváltások meg brutális penalty adnak.

(#1952) Zeratul válasza rocket (#1947) üzenetére


Zeratul
addikt

DX9re ne fogadj a közeljövőben nagy pénzben, a DX11 környezet könnyen le fogja váltani a könnyű portolhatóság miatt. Lesz a gyors és ronda nV meg lesz a szép de lassú ATi vagy a szép de még lassabb nV.

(#1953) TESCO-Zsömle válasza janos666 (#1950) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Nem pókerezek... ;)

(Lapokkal ütök szét dolgokat) ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#1954) gbors válasza Zeratul (#1952) üzenetére


gbors
nagyúr

szerintem ha tényleg oda jutunk, hogy a DX9/DX10 mód számottevően rondább lesz, mint a DX11, akkor a PC-s játékipartól szép csendben el is búcsúzhatunk. legyünk realisták, észrevehető minőségjavulást hozó tesszelációhoz jelenleg csak az 5800-as kártyák elég erősek - ha annyi eszük lesz a játékgyártóknak, hogy egy ekkora szegmensre lőnek, akkor hatékonyabb már most leépíteni a PC-s részlegüket.

abban viszont osztom Abu aggodalmát, hogy ha az nVidia biztos lenne a dolgában, akkor a fél Internet tele lenne a "top 10 reasons why the HD5800 series suck" típusú kampányaikal...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1955) Zeratul válasza gbors (#1954) üzenetére


Zeratul
addikt

Nehogy azt hidd! Nyugaton nem olyan nagy kunszt kofigot cserélni, vagy DX11 compilant-é tenni. Kelet meg eleve nem piac mert nagyrész warezol.

[ Szerkesztve ]

(#1956) Crytek


Crytek
veterán

Kíváncsi leszek az új dx11-es Geforce-ok mellé is dirt 2-öt pakolnak majd??
Mert ezzel tuti a listák élén lesz a dirt 2 eladása a VGA-k miatt.Vagy Gefrocehoz csak a physx-es Batman dukál majd? :C

Next PC Upgrade: 2022

(#1957) tome.jr válasza TESCO-Zsömle (#1949) üzenetére


tome.jr
addikt

Saját magadnak mondasz ellen amikor azt írod hogy nv-nél nincs semmi titkos adu amivel tarolni tudnának mert akkor előálltak volna vele, ugyanakkor a titkos 5970 adut meg szó nélkül benyeled. :U

(#1958) Abu85 válasza tome.jr (#1957) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A HD 5970 a dupla Cypress lesz. A titkos adu állítólag a gigahertzes Cypress, de utóbbira az infók szerint nem lesz már szükség, így kérdéses, hogy megjelenik-e valaha.
Ha most a HD 6000-re koncentrálnak a mérnökök, akkor 2010 Q3-ra megjelenhet.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1960) einstein válasza Abu85 (#1958) üzenetére


einstein
senior tag

Ha a Fermi ilyen gyenge lesz, mi értelme ennek a sietségnek?

(#1961) Abu85 válasza einstein (#1960) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mert az idő pénz. :) Addig kell ütni a vasat, amíg a GeForce márkanév erős. :) Egy csomó ember azt sem tudja mit vesz, de a GeForce-ot már hallotta, és a jó dolgokhoz köti.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1962) Bici válasza Abu85 (#1961) üzenetére


Bici
félisten

"Ha most a HD 6000-re koncentrálnak a mérnökök, akkor 2010 Q3-ra megjelenhet."

Bármi infó arról, hogy milyen lesz, milyen lehet, milyen irányba indul(hat)?

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1963) Abu85 válasza Bici (#1962) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Szerintem ezt a jól működő architektúrát addig nem cserélik le, amíg a DX11 porondon van. Még mindig skálázható tovább, csak egy új buszrendszer kell, vagy az sem ha a blokkok számát növelik. :)

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1964) Bici válasza Abu85 (#1963) üzenetére


Bici
félisten

És az igaz lehet, hogy a GF 32nm-es SOI sorain akarják majd gyártani?
Üzletileg logikus lenne.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1965) keIdor válasza Abu85 (#1963) üzenetére


keIdor
titán

Gondolom 28nm Cypress.:) Csak egy die-shrink lesz. :K Fogyasztásra már most kíváncsi vagyok. ;]

Bici: Nem lepődnék meg, ha a felét már a GF gyártaná... SOI az nem tudom mennyire lehetséges... 32nm proci is elvileg már nem SOI lesz.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1966) rocket válasza Zeratul (#1952) üzenetére


rocket
nagyúr

Realitas igen messze van attol, hogy konnyen levaltja a DX9 engineket a DX11.
Szerintem nagyon sok ido lesz mire levaltjak a DX9 engineket, Unreal3 engine dominal mostanaban sok nagyobb nevu jatek epul ra, es sok keszuloben levo jatek meg mindig arra fog megjelenni.
Azok a studiok akik konzolra irjak meg a jatekot se fognak kapkodni nehany 10000 darabos eladassal kecsegteto PC jatekoknal a DX11-ert.

Ami marciusig varhato DX11-ben az a Battleforge (mar megjelent a patch), DIRT2 (december eleje), STALKER: COP Retail (nem az orosz verzio ami mar megjelent) 2010Q1, Alien vs Predator 2010Q1, LOTR Online, es a Dungeon of Dragons Online fog hamarosan patchet kapni.
Ezen kivul az AMD prezentacioban 2010-re szerepel a Genghis Khan Online jatek, es 2 DX11 engine a Vision, es a Frostbite 2. (itt megjegyeznem halkan, hogy a Battlefield Bad Company 2 elvileg Q1-ben jon, megse irja sehol az AMD, Crysis 2 is Q1-ben jon az sincs sehol feltuntetve.)
Az se sok jot jelent a kozeljovore nezve, hogy keszulo jatek nevek helyett az engine nevek szerepelnek, az azokra epulo jatekok meg ebbol kiindulva nagyon messze vannak, addigra meg mar az elso generacios DX11 kartyak kifutnak.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1967) Zeratul válasza rocket (#1966) üzenetére


Zeratul
addikt

Unreal Engine az egyik legmodulárisabb engine, nagyon könnyen bővíthető, semmiből nem tart cserélni a D3D9 részt D3D11 re. :) Ezért is közkedvelt. A licenszelt fejlesztő környzethez meg automatikusan érkezik a bővítmény.

[ Szerkesztve ]

(#1968) Abu85 válasza Bici (#1964) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Szerintem 32 nm-es TSMC gyártósorokon lesznek majd készítve. Aztán 28 nm TSMC. A GF talán ilyenkor jöhet képbe leghamarabb.

Keldor papa: A TSMC 28 nm-es tömeggyártásra leghamarabb 2010Q4-ben lesz alkalmaz, de inkább 2011Q1.

rocket: Az AMD márciusig jelentette be a DX11-es játékokat. Ez alól Genghis Khan kivétel ... gondolom kellett nekik a reklám. Márciustól majd új hullám jön. Esélyesek között a Battlefield: Bad Company 2, a The Settlers 7: Paths to a Kingdom és az ArcaniA: A Gothic Tale szerepel. A Crysis 2 tuti nem jelenik meg 2010 első felében ... Q3, de inkább Q4 a valószínű.

1969: Nem lesz az olyan lassú. Az NV is azt nyilatkozta, hogy 2010 második felétől, már a játékok többsége DX11 lesz.
Az AVP az nem tesztprogram lesz hanem játék. Itt nem a hardver leterhelése a cél, mint az Unigine esetében. :)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1969) rocket válasza Abu85 (#1948) üzenetére


rocket
nagyúr

Texturazok hianya az valoban gond lehet, mivel a DX11 lassan fog teret nyerni a tesszallator hianya kevesbe lesz problema.
AVP lesz az elso jatek ami komolyabban hasznal majd tesszallaciot, kivancsi leszek a teljesitmenyre, mert ha max. grafikan szurok nelkul alacsony felbontasban a 25 framet fogja ostromolni az atlag FPS HD5870-nel akkor az max. techdemo lesz, es nem jatek :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1970) Bici válasza Abu85 (#1968) üzenetére


Bici
félisten

Oks, értem, kösz!

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1971) rocket válasza Zeratul (#1967) üzenetére


rocket
nagyúr

Ha konnyen bovitheto lenne mar a DX10.1 verzioja regen megkellett volna jelenjen, es mar 1 tucat jatek kene epulon ra, amivel vegre lehetne normalis AA.
Unreal3 DX10 verzioja jo pelda arra milyen amikor egy DX9 enginet konnyen probalnak boviteni :)

"A licenszelt fejlesztő környzethez meg automatikusan érkezik a bővítmény."

Ez se ilyen egyszeru azert, voltak jatekfejlesztok akik nem kaptak meg az uj build verziokat az ID-tol.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1972) Zeratul válasza rocket (#1971) üzenetére


Zeratul
addikt

DX10.1 és DX10 nem volt akkora különbség hogy újraírják miatta a renderelő engine-t, a DX11 a nagyfokú portolhatóság miatt könnyen lehet hogy felkelti az érdeklődésüket. Unreal Technologynál se hülyék hogyha igéretes az új környezet akkor ne portolnák rá az enginet.

Unreal az EPICé nem az IDjé. ID az Carmakck, Epic az Sweeny.

[ Szerkesztve ]

(#1973) smkb válasza rocket (#1966) üzenetére


smkb
őstag

"Realitas igen messze van attol, hogy konnyen levaltja a DX9 engineket a DX11.
Szerintem nagyon sok ido lesz mire levaltjak a DX9 engineket, Unreal3 engine dominal mostanaban sok nagyobb nevu jatek epul ra, es sok keszuloben levo jatek meg mindig arra fog megjelenni.
Azok a studiok akik konzolra irjak meg a jatekot se fognak kapkodni nehany 10000 darabos eladassal kecsegteto PC jatekoknal a DX11-ert."

Ebben egyet kell értsek Rockettel. De ami nekem inkább szöget ütött a fejemben az az Unigine Techdemóból szűrődött le. a DX11 tud futni DX9 profillal is stb.. Hát abban a demóban ugye az urak használták a tesszelációt. Pl a lépcsőknél. Na most, ha DX9/DX10 alatt nem lesznek meg az ilyen alapvető struktúrális elemek egy játékban a profilok miatt, akkor egy ilyen motorra alapuló játék lehúzhatja magát.

Nézve a DIRT2 tesszelációit is, egyáltalnán nem mérvadó. Nem véletlen. Ugyanis a motor írásakor majd el kell dönteni a kedves fejlesztőknek, hogy szeretnék-e, hogy a termékük DX11 hw-vel nem rendelkező játékosok gépein is emberien nézzenek ki. Dirt2-ben láthatólag úgy oldották meg, hogy teljesen irreleváns területeken alkalmazzák a tesszelációt, ahol nem zavaró ha valakinek a DX10-es kártyája miatt nem jelenik meg.

Azaz a fejlesztők, vagy teljesen marginális pontokon alkalmazzák a DX11 újításait (főleg tesszeláció) vagy elkerülhetetlen, hogy bizony megírják egyaránt a DX9/10-es motort is (lásd unigine lépcső). Vagy csak utóbbit, előbbire meg lesz pecs.

Úgyhogy jó propaganda szöveg ez a DX11 kompatibilis lefelé, csak épp hatalmas kompromisszumokkal fog járni, illetve jóval ramatyabb lesz egy játék DX11-től lefele, mintha DX9/DX10 motor lenne alatta. Mert eddig lehetett ezzel jönni, de amint jönnek a DX11 exkluzív enginere épülő játékok, akkor bizony kifog domborodni ez a hátrány.

(#1974) rocket válasza Abu85 (#1968) üzenetére


rocket
nagyúr

"Az AMD márciusig jelentette be a DX11-es játékokat. Ez alól Genghis Khan ... gondolom kellett nekik a reklám. Márciustól majd új hullám jön. Esélyesek között a Battlefield: Bad Company 2, a The Settlers 7: Paths to a Kingdom és az ArcaniA: A Gothic Tale szerepel. A Crysis 2 tuti nem jelenik meg 2010 első felében ... Q3, de inkább Q4 a valószínű."

Ezt mar a DX10.1 kapcsan regebben megbeszeltuk, nincs ok titkolozni, nem a mennyiseg, hanem a minoseg szamit, inkabb legyen 1 A+ jatek, mint 8 B- ;)
Crysis2 kapcsan akkor rosszul emlekeztem Q1 remlett.

"Az AVP az nem tesztprogram lesz hanem játék. Itt nem a hardver leterhelése a cél, mint az Unigine esetében."

Ilyeneket mar hallottunk anno a Crysis eseteben is megjelenes elott ;)

Nyar elejen meg arrol volt szo iden 6 DX10.1 jatek jon meg iden, ehez kepest ha jol remlik azota nem jelent meg DX10.1 jatek, es fogy az ido, ezek hova tuntek?:)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1975) Zeratul válasza smkb (#1973) üzenetére


Zeratul
addikt

Nem fogják megírni DX9/10re mert visszaskálzódik, max annyira durván nem fognak mindent tesszeláltatni. Lesz lépcső csak míg DX11ben szépen látszanak majd a kövek domborulatai, addig DX9ben csak egy odahányt tapéta lesz a felülete. Na meg a DX11 nem csak tesszelációról szól, bár az egyik leglátványosabb eleme az már biztos.

[ Szerkesztve ]

(#1976) rocket válasza Zeratul (#1972) üzenetére


rocket
nagyúr

Ne viccelj mar, hatalmas kulobseg lett volna, DX10.1-gyel lenne normalisan mukodo AA, 2009-ben azert nem hiszem ez nagy elvaras lenne, evekkel ezelott se szamitott mar extranak az AA, ilyen szepontbol az Unreal3 engine a kokorszakba repitette vissza a PC jatekokat.

Igaz, osszekevertem :B

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1977) Abu85 válasza rocket (#1974) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az AMD nem titkolózna, de ha a stúdió nem engedi meg, hogy beszéljenek a DX11-es játékáról, akkor ez van. Ezért lebbentették fel a motorok nevét, hogy lehessen keresgélni.
A DX10.1-es játékokat átették DX11-re. Azért készítenek jelenleg több mint 20 játékot ezzel az API-val, mert már eleve készült 6 DX10.1-es. :)

smkb: Hol érdeklik a fejlesztőket PC-s minőség. Nekik a fontos, hogy olcsón megússzák a portolást. Ezért álltak egy csomóan rá a DX11-re. Ha valakinek nem tetszik, hogy nem kidolgozott a felület DX9/10-ben, az vegyen DX11-es kártyát, vagy menjen át konzolra. Utóbbi döntéssel megint a fejlesztők járnak jól, mert a konzolos eladások több pénzt hoznak. :D

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1978) Zeratul válasza rocket (#1976) üzenetére


Zeratul
addikt

Reklmálj Sweenynél hogy miért nem fordított rá elég időt hogy neked AA is legyen :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1979) rocket válasza smkb (#1973) üzenetére


rocket
nagyúr

"Dirt2-ben láthatólag úgy oldották meg, hogy teljesen irreleváns területeken alkalmazzák a tesszelációt, ahol nem zavaró ha valakinek a DX10-es kártyája miatt nem jelenik meg."

Pontosan igy van, egy ideig kirakat featurekent ott lesz a DX11, de semmi revolucio nem lesz, lenyegeben ugyanaz fog tortenni mint a DX10 megjelenesekor.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1980) Zeratul válasza Abu85 (#1977) üzenetére


Zeratul
addikt

Másik DX11 miatt a XP tulajok kénytelenek lesznek majd Win7re váltani, ami megint csak hozza magával a DX11 HW terjedését, mert ha már új oprendszert rak akkor nehogy már Csak DX9t tudjon használni. Szépen kifundálták ez ott picipuhájéknál is. :D

(#1981) smkb válasza Abu85 (#1977) üzenetére


smkb
őstag

"Hol érdeklik a fejlesztőket PC-s minőség. Nekik a fontos, hogy olcsón megússzák a portolást. Ezért álltak egy csomóan rá a DX11-re. Ha valakinek nem tetszik, hogy nem kidolgozott a felület DX9/10-ben, az vegyen DX11-es kártyát, vagy menjen át konzolra. Utóbbi döntéssel megint a fejlesztők járnak jól, mert a konzolos eladások több pénzt hoznak. "

Hú mekkora ostobaságot írtál itt Abu.... Egyik válaszodat vágod agyon a másikkal. Nagyon jól tudjuk, hogy a konzolok grafikája DX9-nek fekszik, köszönhetően a konzolokban alkalmazott DX9 alapú GPU-knak,. Azaz PONT HOGY könnyen menjen az ide oda portolás TOJNAK a DX11 featureörökre. Mert PONT HOGY azt nem játszhatják el hogy DX11-re fejlesztenek, abból meg majd skálázódik ami skálázódik a konzolos DX9 közeli grafikára....Ehhh.... Azaz... PC-n marad feature a DX11...

[ Szerkesztve ]

(#1982) Zeratul válasza smkb (#1981) üzenetére


Zeratul
addikt

DX11 környezet portoláskor lefordítja az adott vasnak megfelelően, ez benne a szép.

(#1983) Abu85 válasza smkb (#1981) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Honnan jött ez a DX9 kompatibilis konzolos szöveg. Ez hülyeség. A konzolban található GPU-knak saját fejlesztő környezetük van. Nem kötődnek egyik DX-hez sem, minek is nekik API, amikor csak egy célhardver létezik. :D A Xenos még mindig tud olyan dolgokat, ami a DX11-be sem került bele. :))
A portolás nem abból áll, hogy átfordítják a konzolos kódot. A rendert ugyanúgy meg kell írni PC-re. A DX11 annyiban előny, hogy vannak szabványos specifikációk, ami miatt nem kell egyes eljárásokhoz több algoritmust keresni, továbbá az API visszaskáláz DX9-ig, ami abban segít, hogy a DX9-es render mellé nem kell írni egy DX10-est. :) Ergo: olcsóbb, gyorsabb és hatékonyabb fejlesztés. Aki ebbe nem ugrik bele, az hülye. De láthatóan kevés hülye van még az NV szerint is, mert ők is a DX11 nagyvolumenű elterjedését prognosztizálják. Azzal a kitétellel, hogy 2010H2-re várják a tömeges inváziót. Az AMD ugye már most DX11-et hirdet.
Én alapjában azt látom, hogy a játékáradat istenigazából 2010Q2-től kezdődik meg, év végére pedig rengeteg DX11-es cím lesz.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1984) Bici válasza smkb (#1973) üzenetére


Bici
félisten

A dx11 skálázódás + tesszelációs dologban részben tévedsz.
Nyilván, úgy fogják használni a tesszelációt, hogy a régi karikon is normálisan nézzen ki normal map használatával, ahogy eddig is.
Az ilyen lépcsős túlzásokra azért sincs szükség, mert mit ér, ha megspórolnak vele 30db polygont? :D Semmit. Ráadásul több pöcsölés megcsinálni a lépcsőzetes displacement map-et, mint polyból összedobni a lépcsőt.
A nagyobb körvonalakat meg lehet csinálni rendesen is, ettől nem lesz lassabb a játék. A régi karikon meg megy rá a normal map, a dx11-es karin meg tesszeláció + displacement.
Nem kell ettől megijedni - szerintem.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1985) gbors


gbors
nagyúr

az elmúlt cca. tucatnyi üzenetre: azért én szeretném a gyakorlatban is látni, hogy amikor a DX11-re írt játék a DX11-es feature-ök nélkül megy, az hogy fog kinézni. most röpködnek a nagy szavak, hogy így visszaskáláz, meg úgy hatékony, de azért ennyire nem modulárisak az effektek - ha valamelyiket kihagyod, esetleg ultraronda lesz a végeredmény...

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1986) smkb válasza gbors (#1985) üzenetére


smkb
őstag

Teljesen mindegy... A DX11 itt már Krisztus urunk 2. eljöveteleként van kezelve.... megváltja a világot... mindenre jó az... lassan eljutunk oda, hogy ha kell leskáláz az mindent a profilok segítségével akár gameboy szintre is...anélkül, hogy BÁRMIT kellene alacsonyabb DX verziót támogató kártyákra optimalizálni...

Az meg ugyancsak elhanyagolható, hogy bár máshol hangoztatva van, hogy nincs szebb mint fixfunkciókat hardveresen megvalósítani az adott DX apihoz, de a konzolok, pl a PS3 ban csücsülő keményen DX9 API alá tervezett és a DX9 fixfunkcióit megvalósító 7800GT alapú GPU-nak biza nem a DX9 alapú funkciók fekszenek a legjobban.... nem itt mindenre a DX11 a megváltás.

Lássuk, de ne a DIRT2 féle viccekben, mert az vicc ami DX11 abban van. A DIRT2-ben bemutatott DX11 víz meg szánalom... mint egy higanytócsa...

[ Szerkesztve ]

(#1987) Zeratul válasza smkb (#1986) üzenetére


Zeratul
addikt

PC biztos hogy nem fognak alacsonyabb DX kártyára optimalizálni. Konzol nem csak PS-t takarja hanem ott az XBox is, az meg véletlenül picipuha termék, szerinted az fogja érdekelni hogy egy játék hogy fog PS3n futni ha Xbox és PCn ők az uralkodók?

(#1988) Zeratul válasza gbors (#1985) üzenetére


Zeratul
addikt

Unique alatt megmutatták hogy mi a különbség, bár szvsz játékokban ennyire durván nem fogják merni megcsinálni, ha csak nem Crytekék.

(#1989) antikomcsi


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog (1)

Remélem a játékokban minnél hamarabb visszakönnek az ilyen arcok. És nem csak az átvezető videókban.

(#1990) Zeratul válasza antikomcsi (#1989) üzenetére


Zeratul
addikt

Na én inkább ilyet néznék szívesen. :DDD

(#1991) Abu85 válasza Zeratul (#1990) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Bazze ... ő már beépített légzsákokkal rendelkezik? :Y Hogy mik vannak. :DDD

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1992) rup1u5 válasza Zeratul (#1990) üzenetére


rup1u5
nagyúr

tesszellálnám! :DDD

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#1993) Zeratul válasza rup1u5 (#1992) üzenetére


Zeratul
addikt

Akkor már zeppelin lenne belőlle. :))

(#1994) antikomcsi válasza Zeratul (#1990) üzenetére


antikomcsi
veterán
LOGOUT blog (1)

Na jó, de hozzá más lőszer kell!

(#1995) Bici válasza Zeratul (#1990) üzenetére


Bici
félisten

Figyelitek, milyen faja Ambient Occlusion van a mellei között? :DDD

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1996) zoltanz válasza gbors (#1954) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Mért kéne elbúcsúzni? A NV -től kell elbúcsúzni ilyen téren, hogy örökre vagy nem fene tudja néhány kategóriában. Ott van a fizikai számítások pl, vagy egyéb ha megéri megveszik azt is. Viszont semmi sem hátráltatja hogy CPU -kat használjanak ilyen számításokra is, meglátjuk az Intel a Larrabee -val ha belehúz és nagyott alakít, középkategóriás AMD ATI VGA vezérlő szintjét hozza, észre sem vesszük mi történik, amúgy itt az ideje. :)

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#1997) rocket válasza Abu85 (#1977) üzenetére


rocket
nagyúr

"Az AMD nem titkolózna, de ha a stúdió nem engedi meg, hogy beszéljenek a DX11-es játékáról, akkor ez van. Ezért lebbentették fel a motorok nevét, hogy lehessen keresgélni."

Ingyen reklam melyik studionak jon rosszul?

"A DX10.1-es játékokat átették DX11-re. Azért készítenek jelenleg több mint 20 játékot ezzel az API-val, mert már eleve készült 6 DX10.1-es."

Ez valami magyarazkodasnak tunik ;)

Eleve nem is jelenik meg 6 DX11 jatek iden, abbol ami igen az egyik nem volt DX10.1-nek tervezve (DIRT2), a Battleforge mar regebben amikor megjelent tamogatta a DX10.1-et, STALKER: COP meg mar regota DX11 jateknak lett igerve, igy akkor eltunt 6 DX10.1-es jatek feluton az igeretek, es a gyakorlati megvalositas kozott. (persze meg van 2 honap az evbol, de nem hallani semmi DX10.1 jatekrol ami meg megjelenne iden.)

Az meg hany jatekot irnak egy grafikonon nem sok mindent jelent, Far Cry patch utan 2004-re 30 jatekot igert az NV ami tamogatja a SM3.0-at, jol emlekszem akkor a Splinter Cell: Double Agent volt az egyetlen ami megjelent.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#1998) Abu85 válasza rocket (#1997) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Aki esetleg nem tudja, hogy mikor jelenik meg a játéka. A H.A.W.X. is titok volt a megjelenés napjáig, persze lehetett sejteni. Ugyanez volt a Batmannal is, amíg a kiadó nem járul hozzá, addig titok.

A Dirt 2 DX10.1-nek készült. Azért tudják három hónapon belül DX11-re portolni. Ugyanez volt a STALKER-rel. Ott van még a Battlefield 1943 ami átcsúszott jövőre. A GSC doksikon mutogatták a gather4 utasítás hatását. Volt még két Techland-es cím (Warhound, Chrome 2), de azok is DX11-ek lesznek, és eltolták őket. Egy játékról nincs pletyi sem. Nem tudni melyik az, nagyon halvány tipp van a Just Cause 2-re, mivel Emil Persson dolgozik a motoron, róla pedig tudjuk, hogy a DX10-et nagyon kedveli, talán már a DX11-et is. :))

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1999) Bluegene válasza Zeratul (#1990) üzenetére


Bluegene
addikt

azt ne mond hogy ő is DX11-gyel készült :W

ki ez a csaj? privibe is jöhet, ha mellékeled a telefonszámát is nem sértődök meg :DDD

Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!

(#2000) TTomax válasza Bluegene (#1999) üzenetére


TTomax
nagyúr

Engem meg a photoshopos kolléga,na meg a doki száma érdekelne aki feltöltötte a hölgy száját botoxxal.....az előbbi kollégának lenne munkám,az utóbbi kollégát viszont feketelistára raknám ezért a botrányos munkáért...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.