Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1535) T.Peter válasza kazuma921 (#1531) üzenetére


T.Peter
őstag

Eloszor a cikkre reagalnek:

DiRT 5 lead designer Mike Moreton
“From development and gameplay perspectives, it doesn’t really have an impact. When it comes to tuning, tweaking and optimizations at the end of a game, it might mean slightly less work for one platform.”

Designer-kent nem fog mast mondani, foleg multiplatform cimeket fejlesztve. Mindenkeppen arra torekednek, hogy egyseges elmenyt nyujtson a jatek design szempontbol. A masodik mondata arulja el, hogy hol lesz kulonbseg. A hardveres adottsagok mellett az sdk is beleszol majd abba, hogy melyik mennyire fogja hozni stabilan a kituzott felbontast es frame rate-et.

Az SS-szel kapcsolatban:

Mindenkeppen lesz kulonbseg, nem veletlen, hogy a bc cimeknel a one s verziot futtatja.
Design szempontbol itt sem kene attol tartani, hogy gondot okoz a kevesebb eroforras.
A memoriaval kapcsolatban nem veletlen, hogy kisebb felbontasu texturak lesznek az SS-en. Ez mar alapbol valtoztat a grafikan, szoval nem csak a felbontas lesz mas emiatt sem. A lassabb sebesseg ronthat az osszkepen, mert azzal mar szamolni kell, hogy amiatt nem fog tudni ugyanannyi adatot kezelni egysegnyi ido alatt. Kisebb reszletessegu (valtozo hogy milyen szempontbol) asset-eket kell hasznalni, hogy beleferjenek a limitbe.
Jo hir pl, hogy mivel a processzor tempoja kozel azonos, az animaciok frissitese megegyezo lesz. Voltak cimek xbox-on, amik 15 fps-es animaciokat hasznaltak. Erre nem hiszem, hogy kene szamitani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.