Support is azt mondta, hogy nyissak nekik ticketet. Sok reményem nincs.
Alg: Azért remélem idén nem lesz hóvihar úgy mint tavaly.
Support is azt mondta, hogy nyissak nekik ticketet. Sok reményem nincs.
Alg: Azért remélem idén nem lesz hóvihar úgy mint tavaly.
Csak nem
Bár igazi havas túra úgysem volt most télen
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Tömegtúra sztornó, Pásztó40 lesz
Egyébként jön a hidegbetörés most is
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
50 lett... atta
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Szép volt!
Nekem jövő vasárnap Bia25, mostanában eléggé elhanyagoltam a túrákat, inkább bringáztam.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Tegnap a Vértesben délutánra elkapott minket az autóhoz érkezés előtt 10-15 perccel a jeges(?)eső, de előtte nagyon szép idők volt A fák a szelet is megfogták csak a lehulló ágaktól tartottunk kicsit. Rengeteg szarvast is láttunk, ami külön élmény volt
Ui a Merrell felsőm is nagyon jól szerepelt, a végén tényleg sokat kaptunk és nem ázott át.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Engem is a Norgate védett az utolsó másfél órában, viharos szélben, esőben, száraz maradtam - felül legalábbis
És az alatta lévő dolgokat is nagyon sikerült most eltalálni, a reggeli alig fagypont feletti, a kora délutáni tavaszias és a későbbi hidegfrontos szeles időben is kényelmes volt -> Nike vékony, hosszú futófelső és rá egy Polartec power dry vastag aláöltözet/vékony polár (Zajo Norman)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Én is csak felül maradtam száraz, meg is lepődtem. Bár szerencsére alul sem áztam el annyira
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Holnap Julianus.
Jön valaki? Vagy mindenki Iszkiri T.bányára?
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Lehet bringával megcsinálom a múltkori gyalog túrát és az érinti a Julianust.
Kb. mikor érsz oda!?
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Rajtnyitásra tervezek odaérni, és 5-5,5 közötti átlaggal végigmenni.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Ezt most hirtelen nem tudom felfogni!! Lesz valami szervezéses túra!?
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Így már világos!
Hát talán ebben a hónapban a gyaloglást még hanyagolom mert a múltkorit nagyon megérezte a térdem,kicsit pihentetem.De amint már mondtam bringával lehet lenyomom!
Hát akkor hajrá!Melyik a kiszemelt táv!?
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
50-es a terv - múlt szombaton a Mátra kicsit nehézkesen ment, de az nehezebb túra is volt - ráadásul most nem kell az embertelen Lépéshiba-tempót tartanom
Nem biztos hogy jó ötlet lenne bringával most ez az útvonal, szerintem lesz vagy 100-200 résztvevő biztos.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Ezt teljesen helyt álló meglátás!El is gondolkodtam rajta,szóval lehet csak aszfalton lesz a menet,Köves mező, aztán onnan meg a kilátó!De az is lehet,hogy még közbe jön valami!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Lépéshibával mentél?
Az kemény, még fájós bokával is úgy küldi, hogy az ember néz egyet és már le is maradt tőle. Kb. csak kocogva lehet utolérni.
Na, Ő az én emberem akkor. Tegnap gyalogoltam síkon egy 9.1km/h-s átlagot 1 órán át, a tempó megvan.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Én se szeretek lassan menni,ezért is jobb egyedül "menetelni". Nem kell várni senkire, nem kell megállni csak akkor ha én úgy gondolom!Lehet ez drasztikus módszer de senki nem panaszkodott!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Jah, vele voltam tavaly Éger-völgy 40-en - 6-os átlagtól 10 percre maradtunk le, akkor is fájós bokával jött.
Most meg olyan 5,5 körül, de úgy hogy csak lobogtam mögötte, bal bokája másfélszer akkora volt mint a jobb - kis túlzással
És még mondogatta 40-nél, hogy ha kocogni szeretnék, menjek nyugodtan előre
A kisdolog is közösségi esemény, akkor nem marad le senki
Szóval megállapítom hogy az ő fél-béna tempója nekem pont jó.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Olyan 6-os átlagot szokott menni, de mostanában sokat küszködik a bokájával.
Hű... nos... első benyomások:
Aki a börzsönyi kék új útvonalát megadta, na annak egyem az arany kezecskéjét, mi volt a koncepció? Menj fel minden hegyre/dombra/földkupacra/vakondtúrásra ami az utadba kerül? Mert akkor sikerült.
Mondjuk úgy egyébként is eléggé össze-vissza festették arra a jelzéseket (és mind új). Pl. teljesen jó, max 1 éves piros jelzés le-törlőkeresztezve, és befestve 10m-re párhuzamosan az erdőbe, hol jobb, hol bal oldalon teljesen véletlenszerűen
Jah előbbi miatt hogy ez nem 1600m szint volt az is k***isten tippre olyan 2000, és naggyon alattomosan. Meg 55km, minimális eltévedésekkel együtt. Jól esett leülni a vonaton hazafelé
+Nagybörzsönytől az utolsó 20km vízvételi pont nélkül
+Utolsó EP-n otthagytam a botomat.
Jövőre is jövünk.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Jah, és 10 óra+epszilon idővel
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Látom jól sikerült!! Jó is a Börzsöny!A Piros amit írsz gondolom Törökmező - Kóspallag - Márianosztra útvonalon volt.Ezt most kicsit átalakították, ja és a Kéket is "odébb" rakták!Nekem sajnos munka jött közbe!
Üdv!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Kóspallagi elágazásig OKT, már az is fura, de mindegy... a régi is járható még, létra is van a kerítésnél.
Piros Kóspallagi elágazástól átkötve Márianosztra - Koppány-nyereg - Sas-hegy - Nagybörzsöny az már kicsit zegzugosabb, de a legdurvább Szobra vissza a börzsönyi kék... tök feleslegesen mászik fel mindenféle emelkedőkre, kilátás sincs csak sűrű fiatalos
Ráadásul 1-2 helyen nagyon megtévesztően van festve, olyan fára ami simán a rossz útra hív be, aztán letérés után megerősítő jel semmi több száz méteren, volt hogy visszamentünk hogy biztos erre? Igen biztos, megerősítő jel 1km múlva.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Nem tudom minek a hatására festették át a jelzést?De szerintem az erdészet a ludas benne!Akkor kellett figyelni rendesen gondolom!Kedves jó barátom most hívott,hogy mi lenne ha lenyomnánk a Kinizsi 100-at érre én még szép,hogy lenyomjuk!
Alg, ha esetleg már nyomtad(ha jól emlékszem akkor igen ) akkor mesélj egy kicsit,vagy ha van valami javaslat akkor szívesen veszem!De az is lehet,hogy másik fórumtársunk volt a teljesítő.Ha igen akkor Ő se tartsa magába az információt!Jelentkezéssel kapcsolatban is jöhet!
Köszönöm!
Üdv!
[ Szerkesztve ]
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Én nem mentem még 100-ast, nem is fogok egy ideig szerintem
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Sok lenne a 100!? Vagy miért nem?
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Sok lenne még a 100 szerintem, az ötvenesekkel is megszenvedek.
Tekintve hogy tavaly nyár végén kezdtem az egészet, ez sem rossz
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Ez teljesen helytálló. Akkor gratulálok az eddigi teljesítményedhez és sikereidhez.
Igazából én sem voltam ekkora távon de amint írtam, egy jó barátommal mennénk végig aki külföldön dolgozik és él. Eleve már az jól esett, hogy feldobta a lehetőséget.
Rá fogok készülni mindenféleképpen mert azért az nem olyan kevés valljuk be.
A képeket mindjárt megnézném!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Gerecse 50 - Sárga 70 - Kinizsi 100.
Időrendben is így jönnek, ha jól tudom.
A 100-asra azért már fejben is komolyan fel kell készülni!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Mármint a naptárban?!
Mondasz valamit a felkészüléssel!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Gerecse 50 - Sárga 70 - Kinizsi 100 - Mátra 115 - Kazinczy 200
Na jól van már! Mindjárt kipuskázom a magazinból a 10 magyar legnagyobb teljesítmény túrát és a pontos adatokat!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Az utolsó kettőnek méltó helye lenne köztük.
Egyébként érdekes dolog, mert 2011-ben, amikor a K100 teljesítésem után olvastam a Mátra 115-ről, el nem tudtam képzelni, hogy ezt komolyan megszervezik és van ember, aki teljesíti. Aztán a következő évben már Gyöngyöstarjánban találtam magam, oklevéllel a kezemben.
Mondjuk tavaly be is sokalltam, így most egy jó ideig inkább másra koncentrálok. Ha helyrejön a térdem, akkor majd a másoddiploma után folytatom a túrázást, de nem akarom már olyan rendszerességgel tolni, mint eddig.
[ Szerkesztve ]
Jah azt nem is írtam, hogy az utolsó 10 km-en egyszer csak fura állat-szagot éreztünk, aztán a következő kanyar után előttünk olyan 15-20 méterre jó egy tucat szarvastehén ugrált keresztbe az úton
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Lehet,hogy a Kinizsi 100 előtt nekiesek a Gerecse 50-nek!Elkezdtem begyűjtögetni az információkat!Leírás alapján elég jónak tűnik a túraútvonal!Olvasgattam a interneten,hogy esetleg miben érdemes menni de van aki bakancsot ír de van a ki cipőt!Mennyire rosszak ill. jók a terepviszonyok ezen a szakaszon!?Én inkább túrabakancsot vinnék.
Üdv!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Abszolút sima ügy, jóformán autópálya, de van egy pár kilométeres bokaforgató, köves szakasz még az első felében. Bányahegy jó meredek, nehéz emelkedő, de rövid is. Készülj az iszonyú tömegre.
[ Szerkesztve ]
Ötlet,hogy mikor indulni,elsők vagy inkább az utolsók között?Na akkor ez jól hangzik!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Nem kell félni tőle, én különösebb felkészülés nélkül vágtam neki, sérült lábbal és simán megvolt. Jó persze az utolsó 20 km-en már fájt mindenem, de ez már csak ilyen.
A terep nagyon könnyű, inkább már túl monoton. Nálunk volt is egy mélypont hajnali 2-4 körül sötétben botorkálni az épített autópályán picit morálgyilkos volt, de ha már addig elment az ember nyilván végigcsinálja. Nem mintha sok alternatíva lenne hajnalban az erdő közepén.
Én csak ilyen hétvégi 20-25km-es hobbitúrázó vagyok, meg futni szoktam. Előtte voltunk egy 50km-esen, az egész jól ment, akkor gondoltuk miért ne próbáljuk meg a 100-ast is. kb 2 héttel előtte bejártuk az első szakaszt, Dorogig szintidőn belüli tempóval, az jólment szóval megnyugodtunk, hát kb ennyi volt a felkészülés.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Ha jól értelmezem akkor te most a Kinizsi100-ról írtál!Nekünk is az lenne az első de azt mondtam a havernak,hogy én kipróbálom magam a Gerecse50-en aztán majd meglátjuk!Jönnek az élménybeszámolók és a tanácsok szépen sorjában! Én is hasonló körülmények között szoktam túrázni de aztán itt a fórumon sok olyan embert látni aki már végigcsinálta a nagyobbakat aztán az ember kedvet kap hozzá!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
igen, a 100-ról írtam. annyiban mondjuk más a többi túrához képest, hogy tényleg iszonyú tömeg van. Főleg az első pár órában zavaró, a szűk ösvényeken nem lehet saját tempóban haladni + az első néhány ponton 20-30 perces sorban állás teljesen alap.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Hát akkor ezt így szomorú hallani. Nem vagyok nagy teljesítmény túrázó, de ezt a szervezés is beláthatná, hogy vannak gyorsabb emberek és lassabbak is. Személy szerint én nem is tudom milyen vagyok de ott majd kiderül.
Gondolom van aki az időre megy. Én a szintidő alatti időre fogok menni az biztos.
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Előtte mindenképpen érdemes egy 50-es kipróbálni szerintem, és a Gerecsén a tömeget is szokhatod
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Igen, a Kinizsit egyszer teljesítettem és hatalmas tömeg volt, de a tavalyi Gerecse simán felülmúlta. Az konkrétan végig szlalom.
@Ruszki: A Gerecsén minél korábban érdemes indulni. A legjobb, ha már rajtnyitás előtt odaérsz.
[ Szerkesztve ]
Én is erre gondoltam!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
Egyébként is érdemes a lehető legkorábban indulni. Kevesebb embert kell kerülni és mondjuk ha dagonyás a terep, akkor nem lesz annyira járhatatlanná téve mire nehezebb szakaszokhoz érünk.