- Szólánc.
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Mindent a StreamSharkról!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marvinyo
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
Felhasználástól függően mindegyik ajánlható egyik sem rosszabb a többi márkánál, de diesel és a fentartási költségeivel számolni kell!
Egy kettőstömegű csere a renaultnál se olcsó, ahogy a többi márkánál se.Amúgy a befecskendező rendszere már nem a sokat szídott delphi, így aki szídja az a németekben is megtalálható bosch-t szídja.
Az 1.6 dci és a 2.0 dci hasonló motorok 131Le és alapból 150 Le kíséretében.
De a 2.0 több verzióban van és ezt előszeretettel húzzák is.Az 1.5 dci szíjas hajtás amit szinte minden szerelő meg tud oldani.
Ellenben a láncossal amire kevés műhely van felkészülve, no és itt jóval drágább is a csere.
Magyarán a szjjast egyszerűbb olcsóbb, de sűrűbben kell.
A láncost nehezebb drágább, de ritkábban kell.Mindegyiknek van előnye hátránya, de a láncos motorokkal jobban megy a bodé.
Azért az 1.5 az csak 110 Le és szerintem használható, de egészségesebb 5-7 személlyel a 130 vagy 150 Le[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
-
#89309696
törölt tag
-
vallas
őstag
A 195/60-s már simán felmenne rá, csak hát ugye itt nem nagyon lehet semmit csinálni, mert flottás kocsi, szóval az van rajta amit küldenek, a felniért is külön könyörögni kellett, meg azért is hogy beletehessem a könyöklőt.
megpróbálok egyezkedni a gumissal,akitől vettem, remélem lesz neki másik és akkor becserélem...
Ha nem akkor jövök ide hirdetni.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
Nem vétkeztél jó kocsi az, csak köss barátságot egy lakatossal, mert ha az elkezd rohadni havonta kell lakatolni.
3at rugtak már le magukról a cimboráim nagyon szerették de mindegyik rohadt, sajnos szar anyagból készültek.Ha garázyos volt és te is vigyázol rá akkor nagyon jó kis gép az, anno én is nézegettem, de nem találtam olyat amin nem volt rohadás.
Renault power
-
Josi
senior tag
A motorkód valószínüleg K4j750
Gyujtótrafók ne Sagen vagy Valleo legyen. (Beru, Denso a javasolt elsősorban)
Ha megkapta a törődést, akkor nem szokott gondja lenni. (legalábbis nálam. )
Diagra kellene dugni.
De a hűtőviz hőmérő szerintem nagyon fenn van. Nálam még nem csinált ilyent az elmúlt 12 évben.
És ahhoz képest, hogy meleg a motor és áll egyhelyben magas az alapjárati fordulatszám.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
Ezt felejtsd el, amúgy megbízható használható autó, iszonyat raktérrel, mert az ami a kombiban van már nem csomagtér.
A trafót írta tresh, a másik ami még típus hiba a hátsó lengéscsillapító törés.
Az alsó szemnél el szokott repedni és elpattan egy idő után, ha az már cserélve van akkor jó.A kiszemelt példányról pedig annyit, hogy a service legjobb esetben az alacsony olajszint miatt világít, ami gondos gazdára utal, rosszabb esetben meg egy motorcserére.
Egyszóval ezt a konkrét példányt felejtsd el, ez leharcolt.De ilyet érdemes keresni, ha nagy raktér kell, amúgy én is az 1.6-ost ajánlom és nem azért, mert nekem is az van. Hanem, mert egy kombihoz az az alap motor szerintem, ha nem forgalmi akadály akarsz lenni.
Renault power
-
tresh
veterán
Szia,
Nem tudom mi a keret de első blikkre ami nekem feltűnik : agyon ült első ülés+ lekopott kormány ( 305k futott autómba majdnem új a kormány állapota és gyári) tehát ebbe a 145 ezer csak km óra szerint van ami még nem baj de ugye serv felírat se azért világít mert minden rendben.. ha munkás autónak kell 1 évig hogy vigyen a-b be még bír aztán belököd az első bontóba lehet érdemes foglalkozni vele amúgy nem. Motorikusan nem rossz ez az 1.4 16 v általában gyújtótrafó hibák szoktak lenni ha sagem/valeo van benne azt cser és utána semmi extrát nem kér csak benyát és rendes gazdát. Bár a kombihoz szerintem nem túl ideális választás inkább az 1.6 16 v erősebb és klímánál se hal meg. Fogyasztás eltérés meg minimális. Jó állapotú m1 ph2 -öket én 500-600k között keresnék
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Igen ez az az oldal kérdezel, hogy pontosan mi kell és felsoroljuk neked az összes létező típushibát.
Találd ki melyikbe tennéd be a popót szívesen és leírok róla mindent.
Már ha Megane I PHI-PHII a kiszemelt.
Ha Megane II PHI-PHII akkor szerintem mycso szívesen segít.
Egyszóval találd ki mit veszel és elmondjuk mire figyeljRenault power
-
rob210
Topikgazda
Én a sedánt javaslom.
Rosszabbul pakolható, viszont kevésbé rohad.
Nekem most Sedan van előtte ferdehátú volt.
A hátsó lámpák alatt az összes ferdehátú gyüjti a koszt és vizet.
Amit ha nem kezel le a gazdája időben átrohad nagyon csúnyán.
Illetve van még egy pár buktatója a phI-eseknek, de rendszerint nem a motorral van a baj.Renault power
-
diablo1984
veterán
szerintem ezekkel az egyszerű benzinesekkel nagyon nem lehet melléfogni, régi technika, de cserébe nem halik csomóra, kasztni lehet a gyengéje, meg az, hogy nem fiatal autókról van szó, ebben az árszegmensben a nem éppen a legjobban karbantartott példányok vannak, úgyhogy illik jobban megnézni mit vesz az ember, mert a már évek óta nem költenek rá dolgokból simán összejöhet egy akkora tétel, ami azért jelentős összegbe kerülhet, ha az ember igényes és azt szeretné, hogy ne kopogjon, ne pattogjon, stb.....
Ck.: akár toronycsapágy is lehet, de gömbcsukló, bármi! lengőkar talán húzhat, de csak nem kattog, talpas is max a döcögőben kopogna, kormányzás közben nem, esetleg rugótörés?
[ Szerkesztve ]
-
csucsu63
csendes tag
-
Reaper04
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
Mondjuk ha évjáratot írnál könnyebb lenne segíteni, mert mind a 3 generációból van coupé és 1.6 meg 2.0
De gondolom te erre gondoltál.
Típus hiba a 16 szelepesek első generációjánál a gyújtó trafó.
A sagem szar densot vagy berut kell venni bele utána nincs baja.
Az alapjárati motor és a felső holtponti jeladó szokott elszállni benne.
Ha ezeket már kicserélték akkor hosszú hosszú évekig nincs velük baj.
A 2.0 literes egyébként nagyon jól húz eszméletlen vezetési élményt ad.Amúgy megbízható komfortos kis autók.
Bár én a 3 ajtótól megőrülnék.A karosszériáról annyit hogy ha foglalkoznak vele akkor nem rohadékony autó.
HA elhanyagolják akkor a két hátsó sárvédőív és a küszöbök elrágódnak.Renault power
-
meroly
veterán
Egy hete. De fotót azt találtam ami akkor készült mikor vettük.
Hát nem tudom megéri-e egyáltalán 1,4-ér eladni.... Mindent megcsináltattunk rajta, meg ugye festék miatt szerintem csak kevesebbet adnának. Lehet mégis marad. Imádom a fogyasztásátLouies: váltó hiba??? Erre én is kiváncsi vagyok. Az nagyon drága mulatság lenne.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Rákerestem ugyanilyen évjárat, ugyanilyen felszereltség. 1,2-2MFt között mozgott. Feltettem 1,4-ér, de egy deka érdeklődő, kevesebbér meg már nem éri meg akkor inkább használjuk, hamár igy megcsináltattuk.
Ja hát a kereskedő rászámitja a jutalékát is, de úgy kényelmesebb lett volna, mert ebből kiszállok, az újba beülök. Mindegy megoldottuk volna, viszont ha ennyire nincs rá kereslet, akkor marad.Impossible is nothing
-
Ebit
addikt
Gondoltam.
Érdemes itt a topicban,visszaolvasni az elektronika átállitása,modositása,még kevés az üdvősséghez.
A teljes üzemeltetési költségbe,beleszámolni az általad leirt összeget is,természetesen,ha sokat mész,majd valamikor megtérül,és némi javitási kültséget,ami tipusonként eltérő lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Lejszi
senior tag
Először puntot akartam venni, mert tetszett, de lebeszéltek róla (jól tették)
Nagyon meg vagyok elégedve a CLIO-val.
Áprilisban vettem (gyártási év 1998.08) és júniusban nekivágtunk a párommal Svájcnak a kocsikával
több mint 3000Km volt az út oda vissza, de gond nélkül mentünk hegyen völgyön át.A twingo is cool
Még a Ford Escort is szóba jött, de az autószerelő ismim lebeszélt róla, mert nagyon szervizigényes az a kocsi azt mondta.