- Mobil elektromos páramentesítők - de melyiket?
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Mindent a StreamSharkról!
- Bambanő háza tája
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabx76
senior tag
Tipp: Nézzetek rá az injektorokra!
Nálam tavaly az volt a probléma. (1.6 16V)
Fél évig szívtam, mire kiderült a hiba. Reggelente szinte mindig ment simán, aztán egyik újraindulásnál / vagy akár menet közben kiszállt az egyik henger a játékból, aztán többnyire úgy is maradt.
A bemérésnél minden értéke OK volt, kivéve, hogy 2 Ohm-mal nagyobb volt az ellenállása a csatlakozónak azon a bizonyos injektoron. Akkor azt mondták ez nem gond, de végül a másik szerelő (aki megcsinálta) nem is értette miért nem hajították ki akkor egyből. Kicserélte az adott befecskendezőt, azóta minden rendben. -
Ck.
addikt
válasz
rob210 #34259 üzenetére
Köszönöm a segítséget, viszont most egy kicsit elakadtunk a szerelővel.
Rádugtuk a gépre és a 3-as hengert írta ki. Ki az összes gyertya, a 3-asé eléggé meg volt égve, a többi oké volt. Kapott ugyanolyat, plusz hogy kizárjuk a trafó hibát is, meg lett cserélve a 2-es és a 3-as henger trafója.
Látszólag rendben is volt, hiba eltűnt, viszont pár km után visszajött. Ugyanúgy 3-as hengert írt ki. Ekkor kicseréltük a 3-as trafót is. Szintnén egy darabig jó volt, de pár km múlva ismét hiba. Ugyanúgy a 3-as henger.
Na innen megkezdődött a fejvakargatás, mert ha vmelyik trafó mégis rossz lenne és közben cserélgettük, akkor változnia kellene hogy mikor melyik hengernél van a hiba. De itt állandóan a 3-ast jelzi.
Ötlet srácok? A szerelő szerint itt már a kábelköteggel lehet a gond... -
tresh
veterán
válasz
DonThomasino #34288 üzenetére
Ha centibe lenne akkor nagyobb lenne mint a kereked
mm-be mérve
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz
imyourfriend #34289 üzenetére
Köszi
Tudom, nekem nem kell mondani, ilyet törtem össze. Azóta is összeszorul a szívem. Holnap megyek megnézem a 106 lovast. -
imyourfriend
őstag
válasz
FerNandor #34254 üzenetére
Szerintem keríts egy 1,5 dci 106 lovas darabot (ilyen van itthon is) de jól nézzétek át, vagy jól nézze át a szerelő és ha minden rendben van rajta akkor lehet hajtani.
Jóféle gépek ezek, ha vigyázva van rájuk akkor sokáig elmennek. Bár a miénknek vannak gyerekbetegségei, pl izzó elszáll, szénkefét kellett cserélni benne. Mindenesetre én megkedveltem ezen darabot bár volt még vele 1-2 egyéb baj is. De mióta rá lett költve meg vigyázva van rá valamelyest azóta meghálálja.
(#34279) tresh:
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz
g.gergo #34285 üzenetére
Őszintén megvallom volt pár renault amit csináltunk haverral két egyforma még sose
Jól be is sz*ptam egy 98-as megane 2.0 16v coupe-val anno ( ez haveré volt elől hátul tárcsa ) jött egy ugyan ilyen gép erre hátul dob volt én meg előre berendeltem a hátsó tárcsákat
De megoldottam mentem bontóba és átalakítottuk a tulajnak tárcsássá
Szóval a francia gépeknél (összeszerelés fázisban) ami van a polcon azt teszik bele így van szórás bőven.
-
tresh
veterán
válasz
vallas #34280 üzenetére
Igen ezek a barnás árnyalatok meg a lilás irtó jól néznek ki
Nekem ez tetszik élőben láttam egy ilyen színű megane-t bitang voltDonThomasino: ha 238-as akkor teli ha 258,5 akkor hűtött kell márka meg pénz függvénye ATE, Textar, TRW,Ferodo mind jó választás
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
99 e s twingo ba teli vagy szellőztetett féktárcsa kell ?
C066
Milyen márkát érdemes? És betétből?[ Szerkesztve ]
-
vallas
őstag
Uraim úgy néz ki, hogy péntektől egy új clio kezdi meg a pályafutását alattam, és mivel biztosan örülnétek neki, majd leírom a tapasztalataimat, de addig is még 4-t kell aludni.
röviden, ma hívott a flotta manager, hogy menjek pénteken fel a kocsiért
ez egy igazi mikulás clio lesz.
-
tresh
veterán
válasz
g.gergo #34269 üzenetére
1.5 dci nél jött be a delphi rendszer (ami mint tudjuk hagy némi kívánni valót maga után ) összes többi 1.9 , 2.0, 2,2 3,0 dci bosch rendszerű (legalább is ami a kezem alatt volt eddig).
Renault motor:
1.9 dCi 130 FAP 1870 cc SOHC 8v Turbo Manual 6 spd 130 PS (96 kW) @ 3750 rpm 300 N·m (221 lb·ft) @ 1750 rpmNissan motor:
2.0 dCi 160 FAP 1995 cc DOHC 16v Turbo Manual 6 spd 160 PS (118 kW) @ 3750 rpm 380 N·m (280 lb·ft) @ 2000 rpmTény hogy a nissan fejlesztette (ebbe igazad van én 1.5 / 1.9 dci/2.2 dci be gondolkodtam
) de mint a példa mutatja az alap az 1.9 8 szelep volt ennek is
-
g.gergo
senior tag
Nem hirdetési topik ugyan, de nagyon jutányos áron, vagy 2 tábla csokiért elvihető egy pár vadiúj delphi TA2018-as axiális csukló.
-
g.gergo
senior tag
Hallgatlak hátha mondasz olyat amit még nem tudok
Ettől többet nem tudok mondani. A 2.0 dCi Nissan eredetű motor. Olvass/kérdezz/járj utána. A többi (1.5, 1.6, 1.9, 2.2, 3.0) valóban "powered by renault".
ráadásul a CR rendszere a renaultnak Bosch alapú
Hallgatlak hátha mondasz olyat amit még nem tudok
Akkor nem tudom a 1.5 dCi Thaliámban miért delphi rendszer van.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz
g.gergo #34267 üzenetére
Hallgatlak hátha mondasz olyat amit még nem tudok
De hidd el nekem a váltón kívül nem sok köze van a motorhoz..pont ezért kötöttek megállapodást anno hogy végre legyen normális diesel motorjuk a nissannak és a rönónak meg rendes váltója..
ráadásul a CR rendszere a renaultnak Bosch alapú
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz
g.gergo #34263 üzenetére
Nissan eredetű, láncos motor.
Hála az istenek a motorhoz semmi köze a Nissannak
Váltót tesz a renault motorhoz még hozzá a 6 gangosat.. (japánok nem tudnak jó dieselt gyártani
) Ezért járnak dci motorokkal a Nissanok powered by Renault
Megane alá ha diesel akkor szerintem 1.5 dci 99 /106 le verzió
Laguna 1.9 dci 131 Le /2.0 dci ott elég nagy a szórás telj. terén de abból mindegyik remek választás már ha tudod az elő életét[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
1,9 dCi Laguna 2003-2005 körül milyen volt? Gondolkodom rajta, hogy lecserélem a Megane-om. Nagyon szeretem, a családban van már vagy 4 éve és szinte mindent megcsináltunk rajta, még egy kis esztétikai javítás van hátra. Szüleimnek a már régebben említett 1,8 benzines 2003-as Laguna van, én azt is imádom, de túl sokat fogyaszt. Viszont az én éves futásom annyira nem indokolná a dízelt, de mindig is dízel párti voltam. Heti 150 km a munkába járás, de nem sok araszolás van benne, mert külső kerületből megyek külső kerületbe. Plusz megyek vele elég sűrűn vidékre is, az 300 km oda vissza és olyan évi 20.000 km körül szaladna az autóba. Kettőstömegű és társaitól kell tartani? Milyen dolgokat kell kalkulálnom, ha hozzá kell nyúlni? Az 1,4 Megane-om egyébként nem egy fogyasztásbajnok. Városban 7-7,5 l/100 km, pedig megfontoltan vezetek, ismerem a lámpákat. 4 személyjel, tele csomagtartóval 6,3-6,5 l/100 km, ha egyedül megyek, akkor 5,9-6 l/100 km. 3 ezer fölé csak előzéskor pörgetem, egyébként ha nyugis az út, akkor az a 3000/perc fordulatot tartom (106 km/h) Azt várnám a 6 gangos dCi-től, hogy 4 ember is kényelmesen tudjon benne utazni és a városban is el tudjon szaladgálni 1 literrel kevesebből, úgy, hogy gazdaságos maradjon az üzemeltetése is. Megvalósítható elképzelés?
[ Szerkesztve ]
-
g.gergo
senior tag
válasz
rob210 #34262 üzenetére
Csatlakozom mycso-hoz, a 2.0 dCi az egyik legjobb, Nissan eredetű, láncos motor. Pl. a 2.2 dCi az, ami egy horror, de azzal ne keverjük. Az, hogy az alkatrész ellátottsága milyen, arra nem tudok válaszolni.
Véleményem szerint egy megane-hoz már kicsit túlzás a 2.0 dCi, én is inkább a 1.5-öt venném. Bár ezek a bézs színű kárpitok nagyon szépek, de használni őket úgy, hogy szépek is maradjanak ...
Esetleg azt tudja valaki, hogy a 1.6 dCi-ben milyen márkájú a befecskendező rendszer? Maradt Delphi, vagy esetleg Bosch (mert már hallottam ilyet is)?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ez nem alapjárati probléma, hanem trafó.
Ki kell mérni őket, a lehúzom technika nem jó, mert terhelés alatt szokott átütni a trafó szigetelése.
Nem hiszem, hogy gyertya lenne, az nem így viselkedne.
De ha kétes a kora azt is érdemes cserélni én a denso gyertyát javaslom, de erről megoszlanak a vélemények.A trafóból meg szintén denso, beru, vagy ngk amit érdemes venni bele.
-
Ck.
addikt
Uraim, Rob és a többi szaki:
2001-es Megane 1 benzin 1.6 16V alapjárati problémáira keresünk megoldást. Komámmal jöttem haza ma és egyszercsak piros lámpánál elkezdett a kasztni beremegni, mint amikor kihagy vmelyik henger. Üresben gázadásra nincs az az élénk felpörgés, hanem megtorpan miközben lenyomjuk a pedált. Menet közben szintén elkezd induláskor rángatni. Viszont ahogy egyenként mind a 4 hengernél lehúztuk a kábeleket, úgy kezdett el szépen fulladozni az autó, tehát ezek szerint mégis mennek a hengerek. De akkor mitől remeg a gép és gázadásra miért van a megtorpanás? Check engine lámpa is kigyulladt. Azóta mentünk pár kört, van amikor teljesen eltűnik a jelenség és van amikor visszajön. Mi lehet ez? Megy ezekszerint akkor mind a 4 henger, vagy vmi mégsem oké? Gyertya vagy trafó esetleg? Az produkálhat ilyen rángatást, remegést?
Köszönet előre is
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
sziasztok,
nem írtam mostanában. mi itt a helyzet?
nekem nagyon hiányzik a Megane-om.
most a következökkel szemezek:
[link]
ezt hívtam ma egész delután, de nem vette fel. írtam neki egy sms-t, hogy csörgessen meg, visszahívom, de semmi. Ma került fel asszem a hirdetés vagy tegnap este, mert most ezeket bújomnagyon jól néz ki, holnap megnézném, de hát így..
ez meg a másik: [link]
mindig is csábított ez a motor, de félek, hogy mennyit enne, annak ellenére, ahogy mennelegalább youtube-on lenne valami fogyasztásos video
szerintetek? vegyes 5,5-tel kiegyeznék. -
zsizsef
senior tag
válasz
FrankMonzano #34251 üzenetére
Ha gondos gazdája volt akkor oké.
-
FrankMonzano
őstag
Megane II-rol mi a velemeny?
Mondjuk az 1.6-os? -
Hugo85
aktív tag
válasz
FrankMonzano #34248 üzenetére
Volt az évjárat végén is telilámpás.
-
Hugo85
aktív tag
válasz
FrankMonzano #34245 üzenetére
Én úgy tudom hogy a telilámpa/projektor az motor+felszereltség kérdése volt, mindkettő volt párhuzamosan és nem ráncfelvarrás volt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
FrankMonzano #34245 üzenetére
Ez oké csak itt I-es clióról volt szó PH3 as kiadásban ami tudtommal nincs.
Ne keverjük a szezont a fazonnal mert még nagyobb lesz a káosz.
-
DonThomasino
veterán
Fémes hangon nyikorog valami twingoba
talán a kerék felől inkább lassú menetnél hallom
nem folyamatosan.
Ötlet? -
mycso
Topikgazda
Osram drl ma jóárasítva, akit érdekel: [link]
-
g.gergo
senior tag
Üdv,
Tudja esetleg valaki, hogy thalia 1,5 dci, 48 kw-ba mennyi a fagyálló feltöltési mennyiség?
-
mycso
Topikgazda
válasz
-=Tiger=- #34223 üzenetére
Ahogy írták, csak burkolat. 900ft volt.
Az elektronika az trükkös, mert vagy csak új jó, amit fel kell programoztatni, vagy ha használt, akkor asszem a soklábú cuccot átkell rá forrasztani.Az elektromágneses radart így van, a lökös belsejére kell, viszont az csak fémet érzékel a sima radarral ellentétben.
-
Pecc
őstag
Egy 97es clio ph3 adott.
Jelenség, lekapcsolt lámpákkal fénykürt megy, de ha tompítottról váltana fényszóróra nem vált.
Kapcsoló lehet a ludas, vagy a lámpában valami? Valakinek volt ilyen problémája?[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz
rob210 #34218 üzenetére
No a kipufogóvégem kritizálásában igazad volt, most már jól van ott. (már többen megszóltak, hogy lóg-mozog)
Szét volt szakadva a hátsó dobot tartó bakom, egy ILYEN kis kedves szerkezet.
Gyári alkatrész ára: 13K
Az utángyártott 5kRendeltem kínából kártyát, egész jó anyagból van, meg az illesztései is szinte jók, a sorját kellett itt-ott leszedni róla:
Új - Kínai -HasználtA tolatóradar, meg úgyfest beválik, csak ajánlani tudom mindenkinek. Elég kényelmes tud lenni és eddig tökéletesen működik, még a kiírt értékek is nagyjából stimmelnek, ezt a háromezer-párszáz forintot megérte.
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
Doki16 #34208 üzenetére
Erősen idézőjelesen de ugyan az mint az ABS az se csak a két első kereket szabályozza, hanem a hátsót is még a dobfékes öreg meganeomon is. !!!
Nyugodtan mond meg a kollégádnak, hogy baromságokat ne beszéljen.
Ha csak a két első kereket szabályozná az ESP az nem emelné a biztonságot, hanem különösen baleset veszélyes lenne.
Csak gondoljon bele kicsit, nem beszél többet zöldségeket. -
-
Doki16
addikt
válasz
Mágus2 #34209 üzenetére
A pótkerék úgyis oda van rögzítve az el nem csúszik
Kollégám magyarázott, szerintem hülyeségeket, hogy csak az ővé az isten Lancer képes mind a 4 kereket fékezni megcsúszáskor. Olyasmit mondott, hogy csak a drágább autókban van olyan. Az én "olcsó" Megane-om biztos csak az első kettőt tudja kezelni.
Kíváncsi voltam, hogy mi az igaz így tél kezdetén. Soha nem volt még ESP-s autóm ezért érdekel a dolog.
-
Doki16
addikt
Arról valakinek van tudomása, hogy Megane 3-ban az ESP megcsúszáskor mind a 4 kereket tudja fékezgetni vagy csak az első kettővel játszadozik?
-
ice9
tag
tuner list kazettás fejegységhez lehet virtuális cd tárat (így aux-ot) csatolni?
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- BestBuy topik
- Mobil elektromos páramentesítők - de melyiket?
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Csak egyfajta 5G-t támogat majd az új iPhone SE
- További aktív témák...