Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7101) cigam válasza darvinya (#7100) üzenetére


cigam
félisten

és mi hajtja meg a másik 2 tv-t?
Ostelsat-nál 28k, de van ahol több mint 30.
Ugyanakkor a netboard-on azt írják, hogy "A Clone+ többnyire már jól működik. A 3.2-es szoftverével előfordult kifagyás 2-3 hetente egyszer.
Ami biztosan nem megy:
Alcor 1800 és klónjai. (Wayteq HD90CX, Columbia 2500) Sajnos erre még nincs megoldás, annyira eltérő a Conax kezelésük.
"

Biztosan megéri?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#7102) darvinya válasza cigam (#7101) üzenetére


darvinya
titán

WiFi kártya. :U
Ugye 4 Tv/dekóder-hez 2 előfizú kell, ami alappal 36eFt/év.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#7103) Kezdő vagyok válasza cigam (#7089) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Tévedtem,a te általad mutatott képnek felel meg inkább a két szobába szétosztó csatlakozó.
Még lenne kérdésem:
miért fontos magánál a splitternél szétbontani a csatlakozást?
Miért nem elég magából a boxból kihúzni a vezetéket,lenn a szobában,és térerőt nézni a másik szobában,ahol a másik set top box van?

Ezzel az antennával jobban jártam volna:[link],mint ezzel:[link]?

[ Szerkesztve ]

(#7104) cigam válasza Kezdő vagyok (#7103) üzenetére


cigam
félisten

Mert a splitterben, az osztás miatt esik a jel, és nem attól, hogy a másik végén a box-ba be van-e dugva a csatlakozó.

Szerintem mind2 jó antenna, egyisk sem egyértelműen jobb a másiknál.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#7105) Kezdő vagyok válasza cigam (#7104) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Köszönöm szépen a segítségedet! :R

Úgy érzem,hogy a vitaindító kérdésemet nem tettem fel pontosan.
Mint régebben említettem,egy HDD/DVD rekorderre és pendrive-kra szoktam felvenni.