Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6851) matyi19 válasza frovery (#6801) üzenetére


matyi19
őstag

Értem, esetleg egy típust....
Amogy láttam, nagy részük RG és egy szám :U

(#6852) darvinya válasza DarkByte (#6848) üzenetére


darvinya
titán

Kösz

Így már értem.

(#6846) Armagedown

WayteQ HD95CX By Native Tv (-ra állítva, de nem rákötve a Tv-re elindítani) és ekkor kezeli a felbontást és a képarányt.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#6853) frovery válasza matyi19 (#6851) üzenetére


frovery
senior tag

Ezeket bátran ajánlom:
[link]
[link]

Lényeg a 3×-os árnyékolás és a réz belső ér.

[ Szerkesztve ]

(#6854) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
A meleg idő (kánikula)befolyásolhatja-e a terjedést?
Több helyen panaszkodnak a környékemen,hogy napközben nézhetetlen a Mindig TV műsora.

(#6855) andatti válasza danee91 (#6850) üzenetére


andatti
senior tag

Köszi a választ és tényleg 100 kW... De látom fejlesztettek, mert a szentesi is adja már a családi csomagot is... bár hangolásnál nem látszik nekem csak az A meg a C...

(#6856) cigam válasza Kezdő vagyok (#6854) üzenetére


cigam
félisten

Nem.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#6857) azbest válasza Kezdő vagyok (#6854) üzenetére


azbest
félisten

Az előző nagy hőségkor néhány adótorony túlmelegedett és ingadozó volt a sugárzás/vétel. Ha a mostani 40 fokok előtt teljesen stabil volt a vétel, akkor érdemes jelezni a problémát az ügyfélszolgálatnak, esetleg itt.

(#6855) andatti

partwish írta a másik fórumon: [link]

2013.07.31 12.30: első körös lekapcsolás (5 gerincadó: Széchenyi-hegy, Győr, Kab-hegy, Szeged, Szentes + 33 átjátszó)

2013.07.31 délután: 6 átjátszó elindul digitálisan (Bakonyszentkirály, Bakonyszentlászló, Perőcsény, Csobánka, Pásztó, Szentgotthárd)

2013.07.31 12.30: a fenti 5 gerincadó és a többi 27 átjátszó állóképet sugároz 08.05-ig ("ez az adásmód megszűnt)