Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8001) Kezdő vagyok válasza danee91 (#8000) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Erről az új muxról hol írnak?

+ kérdés:
Ha törlöm a csatornalistát,és lefuttatok egy új keresést,az nem jó?

[ Szerkesztve ]

(#8002) danee91 válasza Kezdő vagyok (#8001) üzenetére


danee91
senior tag

Talán mintha vki linkelte volna, de hát ezt ne vegyük készpénznek, majd ha látom a hírekben, azonnal berakom ide.

Sztem elég a teljes csatornalista törlés, és egy automata lefuttatás újra. Ha az sem, akkor gyári visszaállítás, és ismét automata keresés.

ANDROID SZOFTVER SERVICE, -CSERE (PM) // XIAOMI REDMI NOTE 5 AI 4GB/64GB - MIUI 12.0.3

(#8003) Kezdő vagyok válasza danee91 (#8002) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Most jól működik.

(#8004) Degeczi válasza Kezdő vagyok (#7997) üzenetére


Degeczi
nagyúr

"a szegedi adót vesszük,ott pedig az átállás már július 31.-én megtörtént"

nem egészen: júliusban még csak lekapcsolták az analógot, a digitális akkor nem változott, csak ősszel!
(vmikor szeptember közepén rendezték át)

(#8005) Watt25 válasza Kezdő vagyok (#7999) üzenetére


Watt25
veterán

Rosszul látod a dolgot. Az egyébként már 5 éve működő MindigTV-vel eddig nem volt gond. Valóban most több panasz jön az átállás óta, tehát maga az átállás picit bekavart nekik. Úgy tűnik valóban kell egy kis idő, amíg visszarázódnak a régi kerékvágásba a dolgok. De nem arról van szó, hogy 5 év alatt nem tudták jól beállítani. Csak most szúrták el egy kicsit, ami eddig jó volt. :)

Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/

(#8006) #93794560


#93794560
törölt tag

Nálunk tegnap volt az áthangolás, én töröltem a régi csatornalistát, majd új keresést indítottam. Így simán meglettek az adók az új frekvencián. Ezt mindenképp este érdemes csinálni, amikor végeztek, mert napközben összevissza adnak. Hol teljes adásszünet, hol pedig a régi ès az új frekvenciákon keverve jönnek.

(#8007) Kezdő vagyok válasza Degeczi (#8004) üzenetére