Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacuss20
senior tag
Üdv
!
Simson Star blokkban a hajtókarnak ( még bronzperselyes felül) eredeti, akárcsak a főtengely. Mennyi a megengedett oldal irányú mozgás alul?
Az újabbak látom fullon ki vannakhézagolva lent itt viszont még a sonkába bemarás van mindkét irányból gyárilag.
-
Tamás9x
őstag
válasz
KTMHobby3 #75895 üzenetére
Huhh nagyon szép géped van neked is
szeretem az iylen kis cirkálókat.
Ne érts félre, nagyon szeretem, már nem válnék meg tőle, és hálás vagyok, hogy megszivatott, mert sokat tanultam belőle, DE tilsztelem annyíra a másikat, hogy nem szivatom meg feleslegesen, ha megdícséri, és kedvet kap hozzá, nem fogom bíztatni, mert a gyári motornak kecsegtető ára igaz, de köszönő viszonyban sincs azzal amit a képen láttál, illetve a menet tulajdonsága sem, 3/12HP a diferenciál. -
KTMHobby3
tag
válasz
Tamás9x #75894 üzenetére
Semmi irónia nem volt benne. Nekem nagyon tetszik. Szomorú vagyok hogy Te csak a rossz oldalát látod. A felépítése nagyon jó, a többit meg, valahogy biztos meg lehet csinálni. Az én motorom is nagyon gyenge volt, kicsit feltuningoltam, azóta öröm vele a motorozás. A dobfékekkel sincs semmi baj, ezek a könnyű motorok dobfékkel is simán meg tudnak állni. Nekem egy 32 éves (veterán) KTM Hobby3-am van, szeretek vele motorozni, szinte minden nap használom, ahogy az időjárás engedi. Ma is motoroztam, úgy érzem, feltölt energiával.
-
Tamás9x
őstag
Őket még nem néztem, köszönöm
KTMHobby3: Remélem volt benne gy kis irónia, mert el kell hogy szomorítsalak, jól néz ki, a váz kellően merev, de a teleszkópok oylan 60-ig megteszik, felette már minősíthetetlen, de ebbe bele szól a gumi is... üresen 90 kiló vagyok erre szokott ha túrázok rámenni 20-30 kiló táska.
A műanyagnak köszönhetően sehol nem rohad, DE zörög, így ragasztani kellett egy pár helyen csavaroknál, dekni...
Gyári állapotban, olyan 3HP 50cc ami PZ16-os karbival kb semmire nem jó, RPM limit nélküli CDI- vel és normális karbival, ki lehet belőle hozni 5-öt, akkor már a max sebessége GPS szerint, 50-55, De súlytól és környezettől függően lehet variálni az áttételezést, 428-as lánc az erőátvitel.
Fogyasztásod marad 2 liter alatt.
Majdnem 1:1 megeggyezik a Honda Monkey blokkjával, szinte csereszabatos elég sok alatrész, nagyon kis masszívnak ismertem meg, sok helyen találkoztam ezzel a blokkal.
A jelenlegi konfig bővel túlteljesíti ezeket az értékeket.Fékek: Elől hátul dob fék, amik meglepően nagyon jól fognak,(még..) de én rengeteg morot féket használok, így lehet egy 2T robogót nem fogna meg rendesen, egy tárcsa előre nem ártana, hátul bármiylen sebességnél lehet satuzni a keteket.
Dönthetőség, kanyarodás: Mintha egy nagymotoron ülne az ember, benned van a "Jani" Döntöd mint a nagyok, kopik a lábtartó, amíg egyszer be nem akad, és jön a baj, szépen és jól kanyarodik. szerintem nagyon szélesek a lábtartók, és túlságosan hátul vannak 174cm vagyok hosszú távon már nem kényelmes. Egyenes hát.
Kábelezés, az igazi gagyi kínai vacak, világítás az igazi kínai vackokat meghazuttoló vacak, vásárlásnál azonnal kuka az összes izzó, és ledet mindenhova.
Króm: ahogy kivitted rohad mindenhonnan, az első év arra jó, hogy gyűjts egy kis pénzt, és majd télen homokfúvás-festés
Más nagyon nem jut eszembe, jelenleg 4000Km van benne 0km-es korától nálam van.
A legutóbbi túrám 2*332km volt Nyh-Mór-Balaton-Mór-Nyh Nem hagyott ott sehol, a defekt ami aggasztott nagyon.U.i.: Nem minden ami arany ami fénylik, amennyi munka belement, nem kezdeném újra, körbe nézném mosolyognék, és vennék valami min, 250-es 4T-t mert kijönne az árból.
-
nyogo83
Topikgazda
Nemreg elojott a tema, hogy hol lehet szemelyesen raktarkeszletrol vasarolni Pesten.
Meloba jovet valoszinuleg eltort a kuplung rugom, mivel alapjaraton erzem hogy remeg a motor, hatuljat felemelve mar alapjaraton is forog a kerek, illetve nehezen indul el... marhara orulok
Foleg, mivel 2 napja szedtem le a deknit, pont a benne levo kuplung csapagyat cserelni.
A lenyeg: felhivtam a Szentmihalyi uton levo SB Motor Kft-t, van nekik raktaron boltban tobbfajta rugo (gyari, 3 fajta erositett), kontraszt rugok, 2-3 fajta kuplung, harang, komplett kuplung szett is. Arak egyaltalan nincsenek elszallva.
Egyeduli gond, hogy hetkoznap vannak csak nyitva 9-17-ig, de legalabb nem kell rendelgetni ilyenkor ha surgos.
-
Tamás9x
őstag
Kérdeztem már, de most aktuálissá válik a téli leállással a motorgumi csere.
Tömlős 17" elől:2,25 hátul:2,5 abroncsaim vannak, e helyett valami jobb minőségűt keresek, ami azért egy jó 5 évig csak ki-ki szolgálna
Nézegettem mi férne el benne, de rugó utat számolni, mérni, mennnyíre lehet megbízni a ballon szélességében, hogy el fog e férni... oldal fal merevség, mert mégis csak 115kg max-al fogom terhelni fullra pakolva...
A vegyek gyárit mondatokon túl vagyok, 16-18 colban vannak normálisak 17-be ilyen kis fos mopedeket találtam. -
mycso
veterán
válasz
molnarpeter #75883 üzenetére
Itt telephelyen belül, 1-2 szervezetnek van elektromos robogója (nem tudom milyen típus), viszont nem elégedettek vele, ezért is jött a 4 ütemű szóba.
Telephelyen belül van saját kútfejünk.A kereten pedig nem tudok változtatni, ennyit adnak rá.
-
purpledonkey
tag
válasz
energy4ever #75884 üzenetére
Akár 600-ból is [link]
ez még nem lithium akksis, de picit drágábban már van az is -
Zoli bácsi
őstag
Köszi a múltkori, kötelező tartozékos válaszokat!
Megint bajban vagyok...A nemrég házhoz szállított robogóm (Liberty 125, 2019) gyári hátsó dobozában nem fér el a meglévő sisakom. Elég nagy sisak kell, meg a meglévő zárt sisakomon van ilyen légterelő szerű dudor, valószínű ennyi a bibi, kb 2cm rés van hogy nem tudom a dobozt bezárni.
Nézegettem, legolcsóbbak ezek a nyitott sisakok, aminek nincs áll része. Sosem volt ilyenem, mindig zárt sisak volt (anno Kiskőrösi..Gondolom sokaknak mond még valamit).
Ha megnézem a meglévő méretét, lehet netről rendelni, egyeznek a méretek?
Jó lehet ilyen nyitott sisak robogóhoz? Vagy mit ajánlotok, ami olcsó? Lényeg hogy elférjen a gyári Piaggio dobozban.Csak jó időben használnám, igazából ötvenes gépet akartam, de nem került sokkal többe a 125-ös, azért lett, jobban elbírja a 125kilómat. Meg ugye van "A" jogsi 32 éve...
Elég ha annyit tud vígan pöfögve, mint egy jó ötvenes üveghangon, szerintem 80-nál többet sosem megyek vele.
Kinőttem a száguldásból, beleléptem az ötödik X-be.... Futkosni, pecázni járni vettem a gépet, meg ugye akinek volt motorja, az mindig vágyik egy kétkerekűre, akkor is ha robogó!
-
energy4ever
addikt
válasz
molnarpeter #75883 üzenetére
666.804Ft-bol?
-
mycso
veterán
Sziasztok, bár az összefoglalót átfutottam, ott inkább általánosságokkal találkoztam.
A robogók eddig nem képezték az életem részét, igazából nem sok mindent tudok róluk.Munkahelyemen, belső telephelyi helyváltoztatáshoz szükségem van robogóra, az alábbi kritériumok szerint, mi az amit TI a legjobb megoldásnak tartanátok:
- ÚJ
- 50ccm
- 4T
- 2.000 EURNézelődtem neten 1-2 honlapon, nekem mindegyik robogó ugyan olyannak tűnik
-
energy4ever
addikt
Itthon is kaphato teligumi letezik ami felmegy a choira? 80/90–10 34J
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Tamás9x #75878 üzenetére
Ha a "hentes koteny"-re gondolsz (Tucano-t hasznalnak legtobben), akkor igen, nagyon megtudja dobni a komfortot, kevesbe fazik a labad, illetve ha fel is csapkodnak az autok, nem leszel saros.
A "labter futes" igazabol ugye csak annyi, hogy a labadnal egy sima szellozot hagynak a burkolaton, igy a burkolat alatt levo, hutoradiatoron keresztul halado menetszel jut el a labadig.
Nem valami sok, raadasul csak a fentebb emlitett labtakaroval van ertelme, hogy erezz belole valamit jelentosen.
Pont a mukodesi elvebol adodoan csak vizes blokkos gepeknel van ilyen. Girela Runnernel vannak ilyen racsok, viszont a vaz kialakitasa miatt nemigazan tudsz labtakarot felrakni ra.
Kymco Grand Dink-en is van, ha jol remlik. Viszont kerdes, hogy neked bejon-e, mert az a robogok Multipla-ja
Nekem bejon(a Multipla is), mert iszonyat kenyelmes, nagy csomagtere, labtere van, igazi igaslo kb.
Mas tipus most nem ugrik be aminel ilyen van, de van ertelme annak, amit szeretnel.
-
Tamás9x
őstag
Városban rohangálós variátoros és lábtérfútéssel rendelkező motorok közül mit érdemes venni? Munkába járós télen nyáron használatos eszközt szeretnék. 2*5km a teljesítendő táv.
Esetleg van értelme ilyen fűthető "szoknyát" venni? -
.OM.
aktív tag
válasz
energy4ever #75876 üzenetére
Nézegettem, lehet igazad van.
Aprilia Scarabeo 50 és Aprilia SR50 tetszett meg. Automata váltó és elég nagy kerekek. Kb 10-15 évesen 100-180e körül kaphatóak.
Elvileg évi 10e ft alatt tudnám biztosítani, és relatíve olcsón szervizeltetni.
Sok helyen írják, hogy ezek tudnak 70-80 km/h-t tartani - ettől még vezethetem AM-es jogsival? Rendőrök szeretik az ilyet? -
energy4ever
addikt
450 nagyon nagyon keves! Annyiery kinait kapsz csak.
Piaggio Zip 50-es van kb ilyen arban. De azis mar kinai tulajdonu, es kiskereku.
Adadveteli szerzodes, biztositas papir kell.Ahogyan Nyogo83 is irta, jobban jarsz hasznaltal, mint uj kinaival.
Aprilia SR 50, piaggio typhoon. Hiaba kiskerekuek, brutal jo futomuvuk van. Ajanlott mindketto.(SR-bol csak vizes, a levegos mar nem ajanlott!) -
nyogo83
Topikgazda
Vezetni vezethetned, mert 50-es elvileg, viszont ez inkabb rendes valtos motor, nem robogo ill. automata.
Errol a Junak illetve Romet markarol annyit, hogy hiaba a marketing szoveg, meg a "tortenelem" amit leirnak a markanevrol, az a mult. Par eve valami kinai gyarto megvette a neveket es polcon levo tucat kinai blokkal es alkatreszekbol raknak ossze modelleket.
Ha ebben az arsavban keresgetsz ujat, akkor esetleg a Keewayt tudnam maximum ajanlani, van itthoni markaszervize ha jol remlik, olcso es regi tipusokhoz is elerheto alkatresz ellatottsaga van.
Viszont mivel nagyreszt mar csak negyutemu robogot fogsz kapni 50-esben es ha foutvonal is cel neha, nem tudom milyen sulyu, mekkora ember vagy, de elegge gyengecskek es nehezen lehet majd a forgalom ritmusat tartani.En megprobalnek ennyi penzbol esetleg egy fiatalabb hasznalt japan/olasz ketutemu robogot venni es azt vasarlas utan ha szukseges, rendbetetetni egy szervizben(uj gumi, hajtas, fekek stb. stb).
Most hirtelen nem sorolok/linkelek hasznalt piacrol tipusokat, hogy esetleg mit kellene megnezni (gondlom majd a tobbiek is ajanlanak tipusokat), de ha hasznaltauton raszursz 300e limitig, latni fogod nagyjabol. (azert eddig, hogy a maradekbol ha valami van leszervizeld, de meg igy is sok a maraked 150e).
Este fele ha addig a tobbiek nem irnak, par tipust bedobok en is. (Aprilia SR, Piaggio, Yamaha, stb)
-
.OM.
aktív tag
válasz
nyogo83 #75873 üzenetére
Pesten, betonon használnám. Többnyire főúton, néha buszsávban.
Újonnan a Junak 904 néztem ki, de abban sem vagyok biztos, hogy azt vezethetem AM-mel, illetve az nem automata.
Jó lenne robogónál nagyobb kerekű megoldás. Újonnan max 450e Ft férne bele.
De azt sem tudom, hogy pl kell-e biztosítás rá..
Hú de kezdő vagyok..
Köszi a segítséget! -
nyogo83
Topikgazda
Szia!
Ha irsz egy keretet, hogy kb mennyit szansz ra, illetve ez a 15km nagyreszt varos/falu/ket telepules kozott tervezed, akkor mar van valami kiindulasi alap ami alapjan tudunk ajanlani esetleg konkret tipusokat is.
99%-ban mindegyik robogo "automata", szoval ezzel nem lesz gond
-
.OM.
aktív tag
Sziasztok,
AM/B jogsival szeretnék egy kismotort munkába járáshoz napi 15 km összesen. Lehetőleg automatát.. Szereléshez egyáltalán nem értek. Ne kövezzetek meg.
Tudnátok ajánlani gépeket? Inkább újat vennék.
Köszi,
.om. -
CartmanLand0
senior tag
Vasárnap tettem meg vele, az első hosszabb távot ( 30KM kb ). Eddig csak rövidebb távokra használtam 2-3KM. Nagyon szépen ment, nem volt vele problémám, volt bazi nagy hosszú emelkedő is, azon is szépen felmentünk kb 50-el.Reggel viszont szivatott picit. Eddig első rugásra indult, vasárnap viszont első rugás után azonnal lefulladt, és utána nem akart indulni. Rugtam rá 20at kb, de semmi. Fogtam, hirtelen ötlettől vezérelve levettem a gyertyapipát, aztán visszanyomtam erősen. Utána második rugásra indult. Nem tudom ennek volt e köze hozzá vagy sem, de utána elindultam vele, és szépen lenyomta a 30KM-es utat hiba és gond nélkül.
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Karbi beállítással szívok. Most hogy hűvösebbek vannak nem úgy akar menni a gép hidegen. Beindul szépen (manuális szívató) elveszem, jár szépen. utána elindulok vele 30 méteren keresztül okádja a füstöt aztán ha kiégett ez szépen felpörög bírok vele menni de elérek az utca végére meg kell állnom és utána egy csomót kell játszanom a gázzal mire felbírom pörgetni. Kis gázadásra is leesik a fordulat meg akar fulladni. Szerintem a levegő csavarral kellene valamit csinálni meg az alapjárati fúvókával de én már mindkettőt minden variációba végig próbáltam és eredményt elérni nem sikerült.. persze nem gyári semmi 70es alu henger dellorto 19phbg meg ilyenek vannak a piaggiomba. ötlet? -
nyogo83
Topikgazda
válasz
macilaci78 #75868 üzenetére
Valoszinuleg nem fog megsertodni a hajtomu ha 10W40-est raksz bele, az kaphato [link]
Egyebkent 2006 utani Zuma (BWS) modellekbe mar a gyari eloiras is 10W40-es, konkretan Yamalube YMS-4AP10-40.Meleg oldali viszkozitassal boven el lehet ennyit terni hajtomunel, foleg egy olyan robogonal ami mar nem 2-3 eves. Meg igy is valoszinuleg ezerszer jobb lesz neki, mint a benne levo vagy azokhoz kepest, amiben 10 eve nem csereltek es kb ilyen capuccino szeru cucc van benne.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
nyogo83 #75770 üzenetére
Nézem a Bárdi oldalán a hajtóműolajakat a BWS-be, de nem találok 10W30-at.
A Bárditól fogok rendelni pár dolgot a kocsihoz, ezért lenne jó innen. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #75865 üzenetére
Hivatalosan mar az elsosegely keszlet sem kotelezo.
Mindenesetre erdemes vagy venni egy "A" tipusu kifejezetten motoros csomagot, vagy osszeallitani.
Ha jol remlik az a szabaly, hogy a hianya miatt nem buntetnek, viszont ha valamilyen baleset tortenik es ennek a hianya miatt meghiusul a segitsegnyujtas, akkor mar bajban vagy.Amit esetleg kerhetnek, az a lathatosagi melleny. Ezt most hirtelen nem tudom, hogy kotelezo vagy nem, de nalam volt hogy a rendor kotozkodott mert nem volt pont nalam es elengedett figyelmeztetessel, hogy ha megigerem, hogy a kovetkezo benzinkuton veszek egyet
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #75865 üzenetére
Úgy tudom, nem kell gyári, de legyen meg benne minden, ami a gyáriban és szavatossági időn belül legyen. Én a használtan vett autóhoz vettem komplett új szettet, mert a benne lévőnek lejárt a szavatossága. A szavatossági idővel nem rendelkező dolgokat meghagytam, a lejártakat kihajigáltam.
-
Zoli bácsi
őstag
Hali! Egy rendszámos (125 ccm) robogóhoz milyen kötelező tartozékok vannak?
Jó pár éve nem volt motorom, úgy gondolom az elsősegély készlet kötelező, ha jól értelmezem akkor a tartalék égőkészlet már nem kell, legalábbis autóhoz már nem kérik.
Elsősegélykészletből gyári kell, vagy elég ha összerakok kötszert egy csomagba? ("mentős" vagyok) -
Predator2
addikt
Helló
Anyumnak nézelődök/nézelődnék használt robogót. Semmi extrára nincs igazából szükség. Boltba járós járgány lenne, rövid távokra. Nagyon maximum a mellettünk lévő faluba menne át vele, de azt is nagyon ritkán. (10-10km).
Olcsón jót, megbízhatót, alacsony fenntartási költségekkel.
Mi az amit érdemes nézegetni ilyen célra szerintetek?THX
-
KTMHobby3
tag
válasz
energy4ever #75858 üzenetére
Abszolút igazat adok Neked. A kereskedők variálnak ezzel hogy el tudják adni a motorjaikat. Megkérdezik hogy milyent szeretnél és ahhoz igazítják a válaszukat. Az meg egyszerűen nem igaz hogy egy motor gyors és nem fogyaszt. Persze ha képes 100-ra, de csak 50-el mennek vele, akár igaz is lehet. 100-nál biztos hogy nem elég a 3 liter.
-
Tamás9x
őstag
válasz
sityupityu #75859 üzenetére
Hol lelek iylen helyet ahol szóba is állnak velem?
-
válasz
energy4ever #75858 üzenetére
Le kell az adott motort padolni, az eldönt mindent.
szerk: Mondjuk motoroknál eleve sohasem (a robogóknál nem vagyok biztos benne) a főtengelyen mért teljesítményt adták meg.
-
energy4ever
addikt
válasz
Tamás9x #75857 üzenetére
A gyari KW manapsag kegyetlen angy kamu.
Aprilia RS4-50 2KW, es megy 100-at GPS szerint!? Ne rohogtessenek mar...
Az en GSXR-em megy 140-et, es meg jobban is gyorsul mint a tobbi 11kw-os. Na, persze azis csak papiron 11KW.
Rengeteg ilyen van. Kivancsi lennek a valos ertekekre. Szerintem kozel a duplaja, ha nem tobb... -
Tamás9x
őstag
100 kilóval terhelve, egyenes úton szélcsendben megvan a 100Km/h GPS szerint, 2-2,5 ös fogyasztással. ez PZ19-es karbival PZ16-al olyan 1,5-1,8 volt a fogyasztásom, max 70-75Km/h
Városban eltötyögve, szinte alapjáraton 2 liter alatt.
Ez a kinek mennyit megy óra vagy GPS szerint? mert nekem GPS 100-at Óra 130- al teljesíti, tehát leakad a mutató. De ha már felveszem a táskát, vagy szembe szél, akkor 70-80 a max. Emelkedőn képes visszesni oylan 50-ig.
Lehet megoldás lenne visszafogyni 65-70kg-ra ami a verseny súlyés a gép is jobban menne
Az 5,8-ban nem vagyok biztos, le kellene méretni, de még nem találtam erre való helyet.
Most kapott 24-es PWK karbit, aminek "gyárilag" lennie kellene rajta, kíváncsi leszek.. -
Tamás9x
őstag
válasz
energy4ever #75854 üzenetére
De ez az a hoda másolat blokk, rengeteg márka alatt árulják, eszméletlen kis gadaságos és baromálló szerkezet. Cserébe gyenge, és nem eszik semmit
-
energy4ever
addikt
válasz
Tamás9x #75852 üzenetére
Egy 50-es D50B-s blokk erosebb mint ez, csak az 11ezernel tudja ezeket az adatokat, szoval rendesen szetforognak.
Sajnos meg tuninggal sem fogja tudni azt, amit alapbol tud egy papiron "11" KW-os maibb 125os motor.
Nem lenne jobb az egeszet lecserelni?Amugy nem ez a blokk van a honda monkey masolatokban? Csak Skyteam felirattal...
-
Tamás9x
őstag
válasz
Tamás9x #75852 üzenetére
Nem jót linkeltem:
Model:1P52FMI
Displacement:119.7ml
Compression ratio: 9.36:1
Primary reduction: 4.059
Bore*Stroke:52.4mm*55.5mm
Max. Net Power & Rotating Speed: 5.8kw/7500r/min
Rated Power & Rotating Speed: 5.6kw/7500r/min
Max.Torque & Rotating Speed: 8.5N.m/5000r/min
Min. Fuel Consumption:≤367g/kw.h
Idling Speed:1500r/min
Ignition:CDI
Starter:Electric starter/Kick starter
Lubrication: Pressure/splash
Transmission: 4 speed -
Tamás9x
őstag
válasz
energy4ever #75849 üzenetére
Model:1P52FMI-F
Displacement:124.65ml
Compression ratio: 9.7:1
Primary reduction: 3.350
Bore*Stroke: 52.4mm*57.8mm
Max. Net Power & Rotating Speed: 6.2kw/7500r/min
Rated Power & Rotating Speed: 6.0kw/7000r/min
Max. Torque & Rotating Speed: 9.3N.m/4500r/min
Min. Fuel Consumption: ≤367g/kw.h
Idling Speed: 1500r/min
Ignition: CDI
Starter:Electric starter/Kick starter
Lubrication: Pressure/splash
Transmission: 4 speedEröltetett levegő + olaj hűtés.
Most olyan 80-90 között tud tartósan utazó tempót tartani, ezt 100-110-ig megs zeretném növelni, de az áttételezésben már nem enged többet, erőben. -
nyogo83
Topikgazda
A Suzuki GN/GZ/GS/TU 125-os blokkjahoz, illetve az erre a blokkra epulo kinai masolataihoz is van rengeteg 150-es szett. Efole en nem mennek, mert ez a fajta blokk kb a strapabirossagra lett tervezve, kar lenne megroviditeni az eletet a durva kihegyezessel.
A 150-est siman elviseli, ismerek futart aki igy hajtja mar jopar eve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Autós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cyberpunk 2077
- A hónap végén jön a S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy Enhanced Edition
- Ukrajnai háború
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Quadro FX 570 eladó
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest