Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz
Tamás9x #75846 üzenetére
GY6-osból a régi fajtánál (QMI152 -> 157) simán át lehet pakolni a 150-es hengert, és még annak is a kisebb fúrt verzióit is (160-170?, tele van az aliexpressz különböző szettekkel). Persze a hengerfejet és a tömítéseket is cserélni kellene. A 180-as hengernél már a blokkból is ki kell marni egy kicsit .... youtube videók vannak róla....
Ezt a fajta módosítást senki nem veszi észreés elég olcsón meg lehetne úszni.
(Más motortípusoknál nem tudom, hogy van-e ilyen egyszerű megoldás.)Jó lenne nekem is egy ilyen blokk, de az enyémben már QMI153-as van, aminél megakadályozták az egyszerű cserét a tőcsavarok áthelyezésével
. Pedig egy 150-est én is ráhúznék. Nem is a száguldozásért, inkább csak a könnyedebb gyorsulásért, 2 személyes robogásért.
Szerintem egyébként még így sem lépné túl a 15LE-t.De egyelőre marad a variátor tuning, amivel nagyon sokat lehet szórakozni, akár gyorsulás (könyebb görgő), akár végsebesség (dob módosítás, szíj csere) irányában. Persze nem annyit mint a 2T-vel.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Formula-1
- LEGO klub
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest