Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CL Smooth
tag
Szia! Én kb 10 éve foglakozom robogókkal, hobbi szinten. Szeretem őket szerelgetni is illetve rengeteg robogó megfordult a kezem alatt. Amit tudnék neked tanácsolni először is, hogy a kínai csodákat felejtsd el! Nagyon gyenge minőségűek, és sok gondod lehet velük, de ami a legrosszabb, hogy nincs hozzájuk alkatrész! Sok esetben csak legyártatni lehet hozzá igen borsos áron! Szerintem a kínai robogót felejtsd el ha jót akarsz magadnak! A legtöbb szervíz ha meglátja már eleve nem fogalkozik vele, ezt tudom. A japán és olasz gépek mindenképpen jók! Egy olasz robogó sportosabb motorral rendelkezik mint egy japán. De ugyan olyan megbízható. Az olasz robogóban talán az elektromos vezetékek nincsenek olyan precízen elvezetve mint a japánon, de nem vészes. Azt hogy milyen motort lenne érdemes venned, ehhez tudni kéne mik az igények fogyasztás, menetteljesítmény szempontjából illetve akarsz e 2 személlyel menni. Ha fontos hogy keveset fogyasszon mert mondjuk melóba jársz vele illetve sokat mész, akkor mindenképpen 4 üteműt vegyél. A 125-ös 4 üteműben szerintem elég gyenge, vehetsz pl 200-as gilera runnert 4 üteműt, 3-3,5 litert eszik, max 4 liter de akkor csőgázon mész vele. És nagyon erős 21LE 130km/h körüli sebességre képes, gond nélkül repít 2 személyt is. Illetve aprilia leonardo 150-es 4 ütemű az is nagyon jó gép, sőt van belőle 250-es 4 ütemű az meg pláne jó gép, fogyasztása kb az mint a 200-as runnernek. Esetleg ha kell az hogy nagyobb kereke legyen aprilia scarabeo lehet jó választás itt 4 üteműben van 125, 150, 250
és még 500-as abs-es is! A 125-ös tulajdonképpen szinte alig eszik kevesebbet talán fél literrel mint egy 200-250 köbcenti körüli 4 ütemű, de cserébe jóval gyengébb!
Viszont egy kínai 4 ütemű 150-200 köbcentiben is nagyon gyenge tud lennni, Kipróbáltam többször is kínai 4 üteműket és nem hittem el milyen gyenge egy olasz 4 üteműhöz képest. A kétütemű gépek az igazán sportos robogók, főleg nagyköbcentiben. Viszont jóval nagyobb a fogyasztásuk. Egy 150-180 köbcentis 2 ütemű nyáron 6 litert is elfogyaszt, télen ez lehet 7-8 is! Viszont az élémény az nagyobb, sokkal pörgősebb masinák, erősebb gyorsulás, agresszívebb motorok és a tuningolásra is sokkal fogékonyabbak, de ezt csak akkor tudnám ajánlani ha nem számít annyira a fogyasztás, és fontos ,hogy egy igazi vadállat robogód legyen. talán egy kis kompromisszum egy 125-ös vagy 100 köbcentis 2 ütemű, ott még azért a fogyasztás annyira nem ugrik meg és megvan a 2 ütemű feeling. olyan 4-4,5 literrel elmennek ezek a masinák ha jól be van állítva. pl runner 125 kétütem, illetve yamaha aerox 100-as 2 ütem, malaguti f12 100-as kétütem.
2 ütemből Gilera runnert ajánlanám 180-as 2 ütemű, aprilia sr 150 kétütemű, illetve piaggio skipper 150-es 2 ütemű. Én olasz robogókat ajánlottam neked, ezeket én jobban szeretem, szerintem az olasz robogó az igazi robogó. De persze a japánok közt is vannak jó gépek és azok is megbízhatóak, de olaszt szerintem robogóban érdemesebb venni. Autóban már nem annyira. Motorokban viszont nagyon jók![ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz CL Smooth #4524 üzenetére
Ja és a szervíz kérdés. A 4 ütemű hátránya ,hogy sokkal bonyolultabb mint egy kétütemű, ebből adódóan költségesebb lehet egy javítás ha a motorjához kell nyúlni. sokszor duplája is lehet. De ha ha értessz a motorokhoz akkor nem hinném hgy át tudnak verni, és észreveszed amikor egy széthajtott motort akarnak rádsózni, azért elég egyértelmű jelek vannak, füstöl mint a gyárkémény (megjegyzem a 2 ütemű az füstölhet elég rendesen ha hideg, ez nem feltétlenül hiba, de amint bemelegszik ennek drasztikusan csökkenie kell az a normális.)
alapjáraton zörög csattog és természetesen erőtlen a gép! Illetve pár perc alapjáraton ketyegés után lefullad. A lefulladás nem egyértelműen szar motor miatt van persze, lehet egy szarul beállított karburátor vagy nem rávaló kipuffogó miatt is. De kopott hengernél is álltalában elmegy az alapjárat.
Ja és még annyit a kínai gépekről, hogy sok embert azért dönt melettük mert ugye jön a kérdés. Újat vagy használtat? Nos igen a kínai robogó álltalában annyiba kerül újonnan mint egy 5-6 éves olasz vagy japán. De ennek ellenére én azt mondom nem szabad engedni a csábításnak mert százszor inkább az 5-6 éves olasz vagy japán mint egy vadzsi új kinai szemét![ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ha nagy emelkedőkön nem használod , illetve nem szállítasz vele utast akkor, elég lehet a 125-ös 4 ütem, de ha nagyobb emelkedő jön ott elanyátlanodik kicsit, és lehet hogy kerülgetnek majd az autók. Figyelj a kymcot én annyira nem ismerem, lehet nem olyan rossz erről nem tudok egyértelmű véleményt mondani. Viszont mindenképpen zsákbamacska szerintem. Én biztos nem vennék. És itt most nem csak a motorjáról van szó, hanem a futóműve, az egész tervezése nem lehet olyan mint egy Piaggio-é vagy yamaha-é, innen onna összelopkodnak a nagyobb márkáktól és lesz belőle valami. Új motort akarsz venni?
-
CL Smooth
tag
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4538 üzenetére
Lehet nem volt teljesen egyértelmű a fogalmazás, de azért mondtam hogy zsákbamacska mert olyan csudajó biztos nem lehet egy kymco! Lehet nem olyan szemét mint egy keeway és társai, de egy gilerával, apriliával vagy yamahával nem hasonlítanám össze. Mert valószínü a közelükbe nem ér! Bár nekem még nem volt kymcom ,de nem is lesz az is biztos!
A minarelli blokkot úgy tudtam csak a yamaha aerox ba tették, hogy minden kisköbcentis japánba olasz blokk lenne ezt most igy nem tudom lehet igazad van.Nem azt mondtam hogy gond van az elektromossággal hanem azt, hogy elektromos vezetékek kicsit igénytelenebbül vannak elvezetve az olaszban mint egy japánban, ezzel már találkoztam. A vákumcsövek, benzincsövek meghibásodásával én sűrün nem találkoztam. Talán egy esetre emlékszem. Persze ettől még lehet igazad van és a japánban tartósabbak. Az olaszok itt ott kicsit slendrihánabbak mint a preciz japánok, ez egy dolog. De egy olasz robogónak sokkal nagyobb feeling je van szerintem mint egy japánnak. És azért igencsak megbízhatóak. Bírják a gyilkolást is.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4543 üzenetére
Bocsánat ha megsértettelek, gondolom neked kymcod van. Ezért vagy ennyire melette.
Azt akarod mondani, hogy egy kymco az ugyan olyan jó mint pl egy gilera, aprilia, yamaha?
Erről van szó? Mert én ez az amit megkérdőjelezek. -
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4544 üzenetére
Minden rendszámot kap? 50-es is? Ez mondjuk már sokszor említették, de ez nem hiszem hogy bekövetkezik!
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4549 üzenetére
Na a politikát ne keverjük ide, szerintem. Meg ettől az ország kettészakadós dumától már nagyon rosszul vagyok. Ez is mint a legtöbb szar a szociknak köszönhető.
De ennyit erről. Én meg arra akartam kilyukadni kedves persuader, hogy volt már szerencsém
jó pár kínai csoda robogóhoz, keeway hez leginkább. És kivétel nélkül mindegyik egy nagy fos. Rettenetesen ócska minőség, ezek után a tapasztalatok után kicsit vonakodva fogadok egy kymco nevű jószágot, amiben azért szerintem van logika. De az meg egyenesen nevetséges hogy van pofályuk majdhogynem egy árban adni a nagy nevekkel. Ezt nehogymár megmagyrázd, hogy egy kymco ugyan olyan jó mint egy gilera, vagy aprilia. Ez képtelenség, lehet nem olyan gáz mint egy keeway ,de egy kymco-nak vajon mennyi pénze van tesztelgetni, fejleszteni egy piaggio hoz képest? Nem lehet olyan jó ez teljesen egyértelmű szerintem. Azonkívül hol van már nekik olyan gyáruk ahol olyan precízen lehet gyártani mint pl egy yamahánál vagy piaggionál. Vagy minden kymcot honda meg yamaha gyárakban készítenek? Mert ez esetben lehet esetleg elhiszem hogy nem olyan rossz, de akkor sem kéne olyan áron mint ahogy adják.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4552 üzenetére
Nem kínai hanem koreai, na ez most máris jobban hangzik! Ha vehetsz ugyan annyiért egy gilerát akkor inkább kymcot veszel? Ez tök logikátlan. ha 1/3 lenne árban akkor már megérteném. De így? Na jólvan többet egy szót sem szólok a kymco-ról!
Elolvastam ez a törvény módosítást az 50-es ről. Erről az a véleményem, hogy egy olyan korrupt országban mint Magyarország, ez ilyen egyszerűen nem fog menni. Akármikor tudok most is műszaki vizsgát intézni egy műszakilag totálisan alkalmatlan gépjárműre ha rendesen megfizetem. Akkor miről beszélünk? Majd pont az 50-es robogókkal fognak itt szórakozni.
Szerintem ezek után is el lehet intézni hogy 50-es re vizsgáztassanak egy 125-öst pl. Csak meg kell fizetni az árát. -
CL Smooth
tag
Illetve azért még várjuk ki a végét. Mert én még abban sem hiszek hogy ez a törvény be lesz vezetve ténylegesen.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4555 üzenetére
Jó igaz, ennek a kormánynak amióta hatalmon van csak a bénzbehajtás a legfőbb gondja, amit persze nem az ország érdekeire fordítanak. Elképzelhető, de sok hírét még nem adták idáig. És ha tényleg ilyen közel lenne akkor már azért több helyről is hallani lehetne róla szerintem. Amikor valami közlekedés szabály módosítás van azt azért beharangozzák.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4557 üzenetére
Majd megkérdezem egy rendőrtől az utcán, hátha tudja miben sántikálnak.
-
CL Smooth
tag
Ez biztos hogy így lesz, ez is majd nálunk lesz a legdrágább az unióban. Jól megadóztatják a
kismotorosokat. Nem az lényeg hogy a nem jogosultak ne ülhessenek rá nagyobb köbcentire. Csak a della, fizessenek még az emberek. Én akkor is szopatni fogom őket a nagyköbcentis robogóval, nem fogok azért motorosjogsit csinálni hogy ráüljek egy nagyobb robogóra. Biztos meglesznek a kiskapuk. -
CL Smooth
tag
Bár azt aláirom, van akinek nem szabadna ráülni nagyköbcentis robeszre, ez is úgy van mint a többi motorral, előbb a kicsin kell megtanulni. Lehet ,hogy csak robogó ,de egy nagyköbcentis kétütemű mondjuk tud meglepetéseket okozni.
-
CL Smooth
tag
Én azt tapasztaltam, amikor a rendőr megállítja a robogóst, azt leginkább azért teszi ,hogy lekérdezze nem körözik e a robogót, nem lopott e. Ez érdekli őket leginkább. Az összes többi ez után jön. Ha pl utast viszel arra is szarnak rá ha van az utason bukó. Meg úgy álltalában az a tapsztalatom szerencsére ha normálisan közlekedsz nem foglalkoznak a rendőrök a robogósokkal. Olyannyira nem, hogy én tavaly nyáron 2 hónapig egy 500-as nexus al járkáltam rendszám nélkül. És nem állítottak meg egyszer sem.
-
CL Smooth
tag
Most nem azt mondom ez nem rizikós, persze ez azért már az, de ez is mutatja mennyire érdekli a rendőröket a robogós. Én nem tudtam ellanálni a csábításnak, volt egy nagyon jó vétel egy enyhén sérült nexus olaszból jött, jó áron. Láttam benne üzleti lehetőséget megvettem. Amig kerestem rá vevőt addig, nem bírtam ki hogy ne használjam, levizsgáztatva nem volt. Teljesen üzemképesen ott állt a tárolóba. Nem lehett kibírni hogy ne menjek vele.
-
CL Smooth
tag
Jó persze én nem azt mondtam mindent tudó szakember vagyok, csak azt hogy hobbiból foglalkozom velük. Néha adok veszek ha valami ismerősöm szól hogy van vagy vannak jó vételek. Mindkét ismerősöm aki foglakozik mocikkal, robogót azt szinte csak olaszt hoznak, én is inkább ezekkel a mocikkal találkoztam. És kövezzetek meg de én csak úgy tudtam a japánok közül yamaha aerox ban van minarelli. Nyilván egyszerűbb a kymcoba is belacsapni egy jól bevállt mocit mint legyártatni valami újat. És ez még oké, de akkor is drága, és nem hiszem hogy minőségben egyenértékű egy gilerával vagy apriliával. Én azt próbáltam mondani hogy nem hiszem hogy jó üzlet egy kymcot annyiért megvenni mint egy nagyobb márkát, arról nem is beszélve mi lesz később. mennyit veszít az értékéből. Abban az esetben lehet értelemes alternatíva ha jelentősen olcsóbb és tényleg jó minőség.
-
CL Smooth
tag
Kicsit utánaolvastam ennek a segédmotoros rendszám dolognak. Több helyen is egyöntetű valászok vannak. 2009 január 1. től megkezdik az előkészületeke. Ez még nem azt jelenti hogy 2009 től már rendszám lesz az 50-es gépeken. Mivel kb 600 ezer ilyen motorról van szó ez igy elég nagyfokú szervezést és lebonyolítást igényel. 2011 január 1. re van kitűzve az időpont a rendszám bevezetésére az öszes segédmotoros kerékpáron. És itt még történhetnek változások. Illetve a legnagyobb gondot a rendszámok kiadása és a műszaki alkalmassági vizsga jelenti. Ezért még itt nincs eldöntve , hogy kire bízzák ennek lebonyolítását.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4600 üzenetére
Nem akarom, ez igy igaz. De ez a dolog egyenlőre még nem honap lesz. Azonkívül meg aki képes olyan motort megvenni ami 50-es nél nagyobb ,de nincsenek meg a papírjai a levizsgáztatáshoz az meg is érdemli ,hogy utána beguritsa a roncstelepre a motorját. Engem egy dolog miatt zavar ez a rendszám, hogy ha megszűnik az a kiskapu amivel 50-es ként használhattam mondjuk 150-est. Most azért kénytelen leszek sok pénzért nagymotoros jogosítványt szerezni. vagy legalább akkor lenne egy ilyen kis kiegészítő vizsga mondjuk b-s jogsi mellé hogy mondjuk megcsinálhatod 250 köbcentiig olcsón. Miért kell nekem 100 akárhányezerért nagymotoros jogsit csinálni mert felülök egy nagyobb robogóra? Szerintem ez igy nincs rendjén. Az 50-es motor meg életveszély a közlekedésben, mert csak kerülgetnek a közlekedés többi résztvevői. Minimum 125-150 köbcenti kell ahhoz hogy biztonságosan lehesen közlekedni és emelkedőn is megmaradjon a dinamikus haladás. Az út szélén pirinszkázni 40-el nem egy életbiztosítás.
-
CL Smooth
tag
válasz CL Smooth #4601 üzenetére
Meg persze a fentartási költségek is megugranak, ha nem 50-es ként használom. Ja és azért az sosem árt ha vannak erőtartalékok a motorban, nem csőgázon kell menni ,hogy éppen hogy ne toljanak le az utról. 50-es ben olyan hogy erőtartalék nem igazán létezik. Még egy érv a nagyobb köbcenti melett.
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4602 üzenetére
Ebben iagzad van. Persze ne hozzanak szemetet ide, és az is jó lesz ha a kis mocik mind műszakilag átnézve kerülnek az utakra. De biztos nem fogok egy 50-esre visszaülni azért mert jön a rendszám. Illetve nem fogok egy csomó pénzt befizetni különböző adókra. Pont ez a lényeg az olcsó fenntarthatóság. Ha nem marad meg valahogy a kiskapu , akkor lehet elbúcsúzok robogózástól. Vagy kamurendszámmal közlekedek. ugyanolyan típusból veszek 50-est meg mondjuk 180-ast. Levizsgáztatom az 50-est és rárakom a rendszámot a 180-as ra, még a motor színe is megegyező lesz. út szélén igazoltatáskor meg nem hiszem hogy köbcentit mérnek.
-
CL Smooth
tag
Hát igen, elvileg volt már szó arról hogy 125 köbcentiig legyen vezethető motor b-s jogsival. Bár erre nem sok esélyt látok, de ki tudja. Amúgy abban igazad van hogy persze lehet némely 50-es el gyorsabban menni, de erőtartalék az nem marad benne, esetleg egy rázós helyzetben jól jön ha el tudsz sprintelni onnan. Viszon kezdő meg tényleg ne üljön 50-nél nagyobbra ez is biztos. Nekem amúgy az a véleményem a motorozásról, hogy aki motorozni akar, előbb bringázzon kicsit előtte. Akár erdőben hegyről lefelé terep viszonyok között, persze ehhez nem árt egy jóféle kerékpár. Én mondkuk kisgyerek korom óta rengeteget kerékpározok, versenyeztem 6 évig. Downhill-t és cross countryt is csináltam versenyszerűen. És a mai napig sok km-t letekerek. Leginkább erdőben szoktam túrázni és durva terepen lefelé jönni. És rengeteg haszát vettem már motorozás közben a bringás rutinnak. Ennek is köszönhetően akármilyen motorra ülök nagyon hamar otthon érzem magam rajta, robogókon meg pláne hamar. pl. az egyik legfontosabb szerintem aki motorra ül hogy megtanulja az utat olyan szinten figyelni, hogy minen repedést, puklit, viztócsát figyelni kell. Illetve az első fék használata nagyon körültekintő kell hogy legyen, nagyon könnyen megcsúszik egy elsőkerék egy enyhén poros látszólag jó úton. Vannak tipikusan olyan útviszonyok amik látszólag veszélytelenek de mégis csúszásveszélyesek. És ezt autóval ilyen szinten nem lehet megtanulni pl mert ott ennyire nem érzékeny a csúszásra egy gépjármű. Kerékpárral viszont gyönyörűen meg lehet tanulni.
Meg úgy egyáltalán szokja az ember a 2 kereket. Szerintem sok motoros még kerékpárral sem tudna pl. szlalomozni bólyák között nem hogy motorral.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Én azt nem értem, mi a pláne abban, hogy vesz valaki egy kymcot, amikor van gilera, aprilia, derbi, yamaha, piaggio, vespa, malaguti. Szóval én elhiszem nem olyan rossz a kymco, de ezt nekem ne akarja senki sem megmagyarázni , ugyanolyan jó mint a nagy múltal renfelkező robogók. Elhiszem hogy jó, de nem lehet ugyan olyan jó minőség.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ne mondja nekem senki, hogy nem talál kedvére való, jó minőségű, márkás robogót. Csakis a kymco ami megfogta mert az olyan jó. Jó mondjuk az is igaz autóban is fogynak szép számmal a citroenek, daewoo-k, opelek, fordok, peugeot-ok, amiket az autógyártás szégyeneinek tartok.
-
CL Smooth
tag
Részben igazad van a büszkeségüket illetően. De , hogy műszakilag egy színvonalat képviselnek, na ezt nem hinném. A keeway-el kapcsolatban már találkoztam olyan borzasztó
dolgokkal, hogy az eszméletlen. Egyszóval egy rakás szar az egész. Én senkinek nem ajánlom, hogy bármiféle kínai, koreai robogót vegyen! Amikor lehet venni minőségi, jó gépeket akkor miért kell a nyakunkba venni ilyen szarokat? -
CL Smooth
tag
Nekem az a véleményem, hogy egy citroen, peugeot, opel, ford egyedül arra bazírozik, hogy a dizájnal csábítsa maga mellé a vásárlókat. Műszakilag egy fos mindegyik. Nem a régi autókkal van a baj, régen úgy általában jobb autókat készítettek, már ami a tartósságot illeti és ez igaz bármelyik márkára! Az a baj, hogy egy citroen pl egy c4 ugyan annyiba kerül mint pl egy wolksvagen golf V, amit pl nem lehet minőségben egy napon említeni egy citrommal. De ez igaz pl az astrára is. Fateromnak ez a munkája, hogy új autókat vesznek át, ellenőriznek le. Olyanokat mesélt már ,hogy az esztméletlen. A francia autók minősége egy rakás szar. És akkor még dícsértem őket. Wolksvagen, Audi, Mercedes, Bmw. Ezek autók.
-
CL Smooth
tag
Hagyjuk már ezt a megbízhatósági tesztet. Szerinted ez igy igaz? Még véletlenül sincs benne reklám ugye? Mert az újságírók mindig igazat mondanak! Talán a mazda megbízhatóságát elismerem, mert a német autón kívül egyedül a japánok tudnak labdába rúgni. Egy francia autót nem lehet egy német autóhoz hasonlítani minőségben. A francia autók elég kényelmesek. De a minőségük elég gyenge. pl a az új diesel motorok. hallgass már meg egy wolksvagen tdi motort meg egy citroen , ford vagy opel diesel-t. 1 évesen már zörögnek csattognak. Egy tdi meg még 8-10 évesen is selymesen jár. Erre csak anyit tudok mondani, amíg lószar van addig veréb is.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
-
CL Smooth
tag
Igaz, de nem mindegy mennyi idő alatt romlik el, illetve milyen az alkatrész ellátottság.
Mindenkinek szíve joga azt venni amit akar, aztán maximum bukik egy nem kevés öszeget.
Egy szakmai kérdésem lenne. Elektrónikai dolgokban nagyon nem vagyok képben. Robogóba kéne nekem xenon. Pontosabban 180-as runnerbe. Tudja valaki, hogy hol lehet ilyet kapni? Ha egyáltalán lehet. Olyan kéne hogy a tompított és a távolsági is xenon legyen. A fehér színű. Illetve kb. mennyibe kerül? -
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4634 üzenetére
Jaj de idegesek vagyunk. Amit mondtam azok tapasztalatok, itt a környékünkön is sokan beleugrottak ilyen szar minőségű robogók megvételébe, mert olcsó és új, aztán minegyik megbánta. Illetve nekem is volt szerencsém egy blade nevű gyönyörűséghez. 125-ös 4 ütemű fos. Én barom beszámítottam egy másik robogóba amit eladtam. Olyan idegsítő gondokkal küszködött mint a féktárcsa állandó lelazulása , a motor maga is szörnyű megbízhatatlan volt. Nagyon sok embertől halottam ,hogy panaszkodtak szuper minőségű kinai, koreai csodákra. Nem a hasamra ütöttem és kitaláltam. Olvas már bele egy pár más oldalon lévő robogós forumba. Rengetegen szídják ezket a kínai robogókat, tulajdonosok. Akkor azok biztos mind rosszul látják. De tudodmit amúgy tényleg nem érdekel, hogy te hogy gondolod. Ha szerinted jó egy kinai robogó akkor vegyél amennyit akarsz, aztán kész. Tényleg nem érdekel. Akkor most legyen ez tényleg a végszó!
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4636 üzenetére
Ja bocs, van aki más kárán tanul van aki meg még a sajátján sem. Amiket irtam ezek kézel fogható tapasztalatok. Az ha látom hogy esik szét 1 év alatt az a kinai csoda egy imsrősöm alatt minden ok nélkül az szerinted nem ok arra hogy meg legyen a véleményem arról a szarról? illetve a véleményemben benne van a 2 motorkereskedő barátom tapasztalata is. Biztos mind a 2-en segg hülyék és amúgy biztos jó az a kínai csak ők ezt nem vágják. Én sem szertem amikor az emberk dobálóznak olyan dolgokkal amikről tényleg fingjuk sincs ebben igazad van. De én nem úgy érzem hogy ez a kategória lennék. 10 évs koromban tanultam meg simsonnal motorozni, azóta motorozok, főként robogózok. Most 27 éves vagyok. láttam már ezt az , volt sok motorom el tudom dönteni mi az ami megéri a pénzét és miaz ami nem. És mint mondtam volt szerencsém a blade nevű gyönyörűséghez. Ami szintén az a kategória. Keeway em nem volt, azok után amiket láttam még szép hogy eszembe nem jutna venni sem ajánlani bárkinek. de mostmár tényleg leszarom az egészet és egy szót sem szólok a kínai motorokról, vegye az akinek 7 azaz 7db édesanyukája van.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ja és én senkit nem akartam megbántani a véleményemmel, nem lenézésnek szántam. csak jótanácsként ,hogy mindenki kerülje el jó meszire ezeket a kinai , koreai gépeket.
-
CL Smooth
tag
A suzuki szerintem is jó autó, mármint megbízható.nekem is volt egy 1 literes swiftem, friss jogsim után azon tanultam meg vezetni. Soha nem volt semmi baja, nagyon szerettem. Bírja a kiképzést. Van egy pizzafutár haverom, télen meg amikor hűvös, szar az idő egy 12 éves 1,3-as suzuki swift sedan al jár. Csak a padlógázt ismeri. Hidegen egyből padló. És az autónak semmi baja, pedig már ezt csinálja vagy 2-3 éve. Más autó már rég széthulott volna ez biztos. Hát a kasztni már hagy némi kívánnivalót. Kicsit vékonyka lemezből van, nem egy túl biztonságos autó. De tönkre nem megy. Ha netán mégis elromlana valami nagy ritkán, akkor az alkatrészt nevetséges áron be lehet szerzni. A daewoo, illetve mostmár SEVROLÉÉ, hát nem tudom, az nem kéne. Pedig nagyon veszik az emberek, szerintem sokan abban a hitben vannak ez tényleg egy chevrolet. Pedig nem sok köze van hozzá. Az a daewoo meg aztán gyártott mindent a mikrótól kezdve a kávéfőzőig, talán még vibrátort is.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4647 üzenetére
Na azért ez mindere nem igaz. Most konkrétan mire célzol? A daewoo ra, bocsánat sevroléra?
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4649 üzenetére
Igen sokmindent ázsiában készítenek. Márkás ruhákat rengeteget. A legtöbb műszaki cikeket, de sok gépjárművet is. Tulajdonképpen azt akarod mondani, tök mind1 ,hogy egy audit, volkswagent, fiatot vagy sevrolét veszek mert ugyan ott gyártják, és ugan azt a minőséget kapom? Mert ez nagy butaság ugye tudod. Viszont amin tényleg kiakadtam, kínában már találtak hamisitott volkswagent. Még autót is hamisítanak, na ez már kész.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #4651 üzenetére
Mikor mondtam azt, hogy minden amit kínában gyártanak egy szar? Ilyet egy szóval nem mondtam. Én azt mondtam a kínai robogók gyenge minőségűek. Ezt most is igy gondolom. De pl.egy odatelepült audi gyár vagy, valami márkás ruha gyártója, megköveteli a minőséget teljesen mind1 hol van az üzem.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Sziasztok egy kérdésem lenne, most akarok venni robogót és igazából cserélném, mondjuk ez tökmind1, szóval van egy gép de csak saccolni tudom az értékét én sokkallom az árát, esetleg aki kb tudja megmondhtaná szerinte mennyit ér. Egy suzuki katana robogó , elvileg 70-es full malossi tuningos vizes és elöl hátul tárcsás . 2004-es és 3000km van benne. De belinkelek képet is róla.
Ő az:[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Amúgy egy profi downhill mountain bike-ra cserélném ami fél millából lett építve, és most kb olyan 380 körül van a piaci értéke. Szóval szerintem szép -szép de 380-at ez nem ér.
-
CL Smooth
tag
válasz Gergello #5427 üzenetére
a tuning az most teljesen mellékes mondjuk mert azt nem kell beleszámolni egy motor árába, a gyari állapotú érték a mérvadó szerintem. Most lehet mondani akármit hogy mi van benne. És vagy benne van vagy nem. amúgy ja szerintem is olyan 250 körül van a reális értéke. na mind1. Az lesz, hogy vagy rádob egy kilót a robira vagy akkor nem cserélem el.
Köszi. Üdv.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Topiccsendőr #5431 üzenetére
Már bírom amikor jönek ezzel a full malossi dumával aztán jó ha van egy 40 ezer forintos sport henger a robin. ha lenne rajta egy teljes malossi mhr verseny tuning szett akkor még megérteném a többlet árat, mert az azért odabasz , megy vagy 130-140 et egy olyan 70-es gép és 21 lovas a henger! Nagyon nem mindegy milyen tuningról van szó!
-
CL Smooth
tag
Szia! Szerintem mindenképpen valami vízhűtésest próbálj meg venni. Azok picit erősebbek a levegősnél és jobban is mennek!Pl. Egy piaggio nrg mc2 [link] nekem is volt ilyen masinám és mondhatom, hogy nagyon szerettem, 50-es hez képest nagyon jól ment 90km/h és elég jól gyorsult emelkedőn is tartotta a 70-75-öt. Városban nem nagyon toltak le vele az útról pedig csak 50-es.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Amikor mész robogót venni pár dologra figyelj! A legfontosabb, hogy mindenképpen nappal nézd meg! Télen elég hamar sötétedik szóval minél korábban. Aztán könnyen induljon első rúgásra vagy önindítóval rögtön. ketyegjen alapjáraton egy darabig nem jó ha elmegy az alapjárat és leáll. Aztán amikor mész vele kanyarodásnál nagyon figyeld a kormány reakcióját nem szabad picit sem billegnie bizonytalannak lennie. Csinálj vele erőteljes fékezéseket persze nem túl nagy sebességről és figyeld hogy száraz pormentes úton csináld nehogy eldobd mert akkor már tiéd ha akarod ha nem. ha esetleg valami para van a villával a futóműve gáz lenne az erőteljes fékezésekkor besatuzhat az eslő kerék és az nem túl jó jel. és végezetül ne csörögjön a motorja.
Kétütemű mikor hideg füstölhet attól nem kell meg ijedni, de amikor bemelegszik már nem kéne nagyon füstölnie. Amúgy nem hülyeség télen robogót venni mert ha szerencséd van jóval piaci ár alatt megkapod mert általában a kutyának sem kell télen és sokan kiveszik belőle a pénzüket. Pl amit belinkeltem ráadásul ilyen patent állapotút nyáron 160 alatt meg sem mutatnak![ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Nekem volt nagykerekű robogóm is meg kisebb kerekű is. A nagykerekű robit vezetni olyan érzés volt mintha pl egy biciklin ültem volna, barátságos viselkedése volt csak szerintem picit túl könnyűek. Legalább is az 50-es meg 100-as, és szerintem bűn ronda. Én legjobban az aprilia leonardomat szerettem, annak volt súlya is és még a magas emberek is kényelmesen elférnek rajta! Annak 12-es kereke van de hidd el iszonyú jó a futóműve és nagyon kényelmes. Egy 150-est elég jó áron megkapsz. Annak a teljesítményére nem lesz panasz az biztos. Ez pl. picit drágább mint a többi 150-es de ez gyönyörű állapotú, persze kapsz ennél olcsóbban is. Ezzel a motorral 100% ig meg leszel elégedve az biztos, kényelmes jó futómű még 2 személlyel is, a motorja erős 90-100 as utazóz kényelmesen tartasz vele. Az első fényszórója a legjobb amit eddig robogóban láttam, beteríti az egész utat és már a motor beindítása nélkül is felkapcsolható! Ami a többi robogón általában nem így van.
Egyetlen egy negatívumot tudnék rá mondani, az pedig hogy nincs rajta berúgókar csak önindító, tehát az aksinak mindig jónak kell lennie. De ezen kívül egy tökéletes robogó, én bátran merem ajánlani neked.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ha esetleg kicsit több pénzt szánsz rá, akkor meg tudod venni a 250-es változatot és az aztán már tényleg komoly. Egy balatoni túra simán!
-
CL Smooth
tag
Ja még annyit mondanék, hogy ugye a leonardo 4 ütemű, tehát itt a füstölés semennyire sem megengedett! Egy picit sem füstölhet mert az gáz! Azt egyből hagyd is ott!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ninebot Max G2 E
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen