-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15080 üzenetére
Na micsoda véletlen, ez nekem szépnek tűnik egyébként. De hát amíg az ember nem látja élőben, illetve nem próbálja ki nem lehet tudni.
-
CL Smooth
tag
Erről valami vélemény? Lehet ezt holnap megnézem.
-
CL Smooth
tag
Nagyon észnél kell lenni. Amikor elindulsz olyan adrenalin, hogy azt érzed megfulladsz úgy ver a szíved. Nekem valami ilyesmi érzés volt. És nagyon vigyázni kell a nézelődéssel, 200 felett akkora a menetszél, hogy eltöri a nyakad a bukó ha nagyon kidugod a fejed. Egyszer egy sima kapucnis pulcsiba voltam csak, amúgy felveszek motorosdzsekit utasként is. A pulcsi 2db kis pamut kötözője úgy csapdosott a szélben, hogy vörösre csapta a nyakamat. Volt olyan szakasz ahol tulajdonképpen végsebesség körül voltunk az R1-el, haver szerint 300 közelében, nem vicc. Pontosan nem lehet tudni mert valamivel rövidebb áttételt tett bele és nem mér teljesen pontosan, de eléggé a vége volt. A haverom így közlekedik, ha én vezetek nyilván nem megyek így, nem is mernék, de neki aztán mondhatom, ha látja hogy be vagy szarva rátesz egy lapáttal.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
A legtöbb motoron csak kényszer megoldás az utas szállítás. Bár azért vannak kivételek, de azok a mocik annyira nem tetszenek. Tavaly nyáron volt pár Balatoni kiruccanás motorral és mint utas voltam, R1-es yamahán. Haverom simán kerékre vette 2 személlyel a leállósávban. Gondolhatod mennyire örültem. 250 alá nem nagyon ment a mutató, leállósáv és belső sáv mikor hol. Ahol hely volt. Belső sávban szalagkorlát és az autó között előzések. Körbe vagyok véve ilyen őrültekkel. Bár a speed gépen 10 perc után engem is elkapott a verseny drukk és már tetszett még utasként is.
Nekem B-s jogsim van egyébként, de nem sok 50-est hajtottam. Amíg napi rendszerességgel látok rengeteg rendszám nélküli leonardot és hasonló nagy köbcentist rohangálni, nem gondolom, hogy túl nagy rizikó lenne. Bár megvannak a hátrányai. Én egyébként sosem izgultam azon, hú ha mi van ha megállítanak. 1. sosem állítanak meg, 2. ha még is, akkor sincs semmi ha nem vagy részeg meg egy bunkó paraszt. Legalább is én ezt tapasztaltam és Budapesten élek. Lehet van egy két vidéki faluban, pár túlbuzgó rendőr aki erre pályázik, ott lehet gáz, én nem tapasztaltam semmi negatívumot ez ügyben pedig hátam mögött van pár km. Este meg nagyon kell figyelni, de igazából mindig, ha 2 keréken ülsz akkor nagyon kell figyelni minden repedést, kavicsot, poros útfelületet. Ezt a 15 év kerékpározás alatt is megtanultam. Tudni kell hol milyen erővel szabad fékezni. Legjobb ha ismered az útvonalat ahol csapatod, én általában úgy szoktam. Minden repedést jól ismerek.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15067 üzenetére
Bizony!, Speed gépen én is a tankot támasztottam, ezért érdemes az utasnak is kesztyűt húzni. Rendesen bedurran a tricepsz! De ezt a KTM-en nem tudod prezntálni mert ott derékszögben ülsz, sokkal veszélyesebb mint a speed, legalább is utas szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Tökéletesen értelek. Egyébként én is utálok utas lenni. De azt hozzáteszem, egy kényelmes robogón kevésbé van halálfélelem utasként. Nyilván nem megy úgy mint egy nagy motor. Én amit rohadtul utálok, egyik haveromnak van egy KTM Duke 640-es gépe. Vezetni óriási élmény, nekem különösen tetszett mert Downhillezek már kiskorom óta és imádom a Cross/Supermoto gépeket. Olyan mint a DH bringám csak van benne egy nagyon erős motor! De amikor felültem a haverom mögé, akkor egy rémálommá változott az a légkalapács! Ráadásul az egy őrült, úgy megy mint egy elmeháborodott. A legnagyobb para, hogy attól félek lerepülök a motorról, ami nem lehetetlen, mert olyan szögben ülsz rajta, hogy a lábtartón függőlegesen van a lábad és nem tudod magad előre felé tolni. Csak ülsz egy 10 cm-es sámlin és imádkozol, hogy az eszeveszett gyorsulás közben nehogy az ülés mögé ülj.
-
CL Smooth
tag
Szerintem azért ki lehet fogni jó gépeket olcsóbban is. Nem azt mondom, hogy Tothgerának nincs igaza az aerox-ok ról, viszont én már vettem olcsón jó motort. Tény, hogy nem árt ha kicsit értesz hozzá, mert könnyen átverhetnek. Az is igaz, hogy a robogók zöme Olszból behozott lelakott gép, amit itthon kipofoznak. De most őszintén, kit érdekel hanyadik dugattyút rakták bele, ha az jól meg van csinálva és működik normálisan? Engem az sem zavar ha nem csillog villog, jó ne úgy nézzen ki mintha lesz@rták, lehányták volna, de nem dől össze a világ ha nem szalon állapot külsőre. A probléma inkább ott kezdődik, ha balesetes motort akarnak rádsózni aminek eltekeredett a váza vagy villája vagy mindkettő. Na az probléma, de azt érzed is mert instabil lesz a masina. Motorjáról meg azért nagyjából meg lehet mondani milyen állapotban van ha kipróbálod és tisztába vagy vele, hogy annak az adott típusnak kb mit kell tudnia ha jó.
-
CL Smooth
tag
Egyébként igazad van, tényleg ne robogóval csajozzon az ember, ámbár hozzáteszem, van azért olyan robogó amivel lehet meglepetéseket okozni. Mint nemrég írtam volt pár éve egy 180-as runnerem, na az ahogy külsőre kinézett, a legkevésbé sem volt csajozós motor. Sokan le is nézték mikor odagurultam, hát mi ez a romhalmaz mondták nekem, nem tudták mi lakozik benne, csak azt látták egy sz@ros robogó ami ráadásul még kopottas külsővel is rendelkezik. Én melóba járásra használtam jó időben, meg a környékünkön rohangálni, a Széchenyi hegy lábánál lakom és jó pár ismerősöm lakik fent a hegyen, nyáron rengeteg összejövetel szokott lenni, ahova csak úgy felugrani gyalog, kerékpárral, bringával nem egyszerű feladat. Autóm meg nem volt és nem is akartam. Egyik ismerősömnél kerti sütögetés volt, mikor odaértem már ittas volt a társaság, viccelődtek is szegény runneren a haverok, mondtam az egyik lány ismerősömnek, hát gyere elviszlek egy körre ezzel a romhalmazzal, nesze itt a sisak. Annyit mondhatok szegény lány remegve szált le. Semmi túlzás, tényleg, majd egy tanknyi benzint hajtottam ki aznap este ,mert egymás után vittem a csajokat , haverokat. Jó biztos rátett az ittasságuk is a feelingre, de mocskosul ment a gép. Akkor már eléggé éreztem a masinát, kezeim között volt egy ideje, gyakorlatilag nyél gázon közlekedtünk, 140 körül. Emelkedőn 2-3 autót kielőztem felfelé. Pislogtak az autósok is meg az utasom is. Jó buli volt. Mondták is a csajok, hogy te milyen jól motorozol, majd besz@rtam a röhögéstől! A napokban gondoltam rá kéne megint egy bráner! 125-ös ön gondolkozom, de lehet 180-as lesz belőle. Egyébként volt utána jó pár robogóm, nagyobb 4 ütemű is, Bár a leo 250-es nem volt rossz, de egyik sem közelíti meg a 180-as runner feelinget!
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15040 üzenetére
Igazából azért kérdeztem mert 125-ös gépem még nem volt. 180-as hoz volt szerencsém pár éve. Egy barátom tartozott pénzzel és tartozás fejébe adta a 180-as runnert. Külsőre elég lelakott volt, viszont mielőtt az enyém lett 100 ezer lett ráköltve a blokkjára, nagy generál volt. Tehát az egy műszakilag rendben lévő 180-as volt, kegyetlenül ment. Úgy ahogy mondod, tudatja veled, hogy ez bizony nem egy libakergető. De vajon a 125 milyen lehet a 180-as hoz képest? Volt aki azt mondta majdnem ugyan az volt aki meg lehúzta a 125-öst, persze lehet aki lehúzta azért tette mert szét volt már hajtva. Én most ezt néztem. Ha 150-be oda adná és tényleg egybe van akkor lehet ezt megvenném.
Még gondolkoztam a 150-es Aprilia sr-en, de akkor már inkább a vizes 125-ös.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #15001 üzenetére
Szia. 125-ös és 180-as runner között kb mennyi a teljesítmény különbség? 2 üteműekre gondolok. Úgy rémlik, hogy neked volt az is. Kb mik a tapasztalataid? Van értelme 125-öst is venni?
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14313 üzenetére
Megnéztem ma az SR 150-et. Hát szegény több sebből is vérzett, ezért ott maradt. A hátulja sajnos lötyögött jobbra-balra. Nem nagyon durván de azért érezhetően. A villája bal száránál meg ömlött az olaj. Tiszta olaj volt a fék nyereg is. A motorja viszont rendben volt. Szép egészséges 2 ütemű hangja volt és tisztességesen ment is. Keresgélek tovább.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14311 üzenetére
Volt szerencsém a 180-as runner-hez is. Értem miről beszélsz. Az egyértelmű, hogy a runner sokkal jobban ment. Mind gyorsulásra mind végsebességre. De ettől függetlenül bőven nem volt rossz az a levegős 150-es sem.
A kerék megmozgatásánál természetesen a blokk mozgását fogom figyelni. Pénteken kiderül. Remélem nem lesz vele baj.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz CL Smooth #14309 üzenetére
Nekem volt egy 150-es 2 ütemű piaggio skipperem, abban szerintem ugyan ez a blokk van. Az elég jól ment. Végre annyira nem, de elég agresszíven gyorsított. 100-110 körül volt a vége. Mondjuk azzal más bajok voltak, vagy a villája vagy a váza nem volt kóser mert kanyarokban nagyon instabil volt. Az szó szerint egy életveszély volt azzal a blokkal és azzal a szar futóművel, szerencsére jól kiszálltam belőle.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #14308 üzenetére
Tudom, hogy jobb egy vizes, és a 180-as Runner jobb lenne, de ez most nekem nagyon kedvező árú lenne, mivel amire bizniszelném azt fél áron szereztem. Durván 90-100 ezer ft-ba lenne. Annyit meg megér. Próbáltál már ilyen 150-es 2 ütemű levegőset? Annyira azért nem lehet rossz. Valami 18 LE. A hátsó kereket mindenképp ellenőrzöm, köszi!
-
CL Smooth
tag
Sziasztok, Aprilia SR 150-el van valakinek tapasztalata? Pénteken megyek megnézni egy ilyet. Esetleg valami tipikus hiba ennél a típusnál van? 150-es kétütemű, abban biztos vagyok, hogy egy igazi kis méregzsáknak kell lennie, szóval ha nem húz brutálisan akkor valami nem oké.
-
CL Smooth
tag
-
CL Smooth
tag
válasz Tothgera30 #10096 üzenetére
Köszönöm az infot. És vajon ez a két csavar elérhető úgy is ,hogy nem bontom szét a mocit? Mert a karburátort látom, el is érném egy csavarhúzóval bár nem rémlik hogy lenne rajta csavar. De majd mindjárt jobban szemügyre veszem. Esetleg gyertya nem okozhat ilyen hiba jelenséget? Egyik ismerősöm azt mondta ezek a kis kétüteműek nagyon érzékenyek a gyertyára.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #10073 üzenetére
Ezek az olaszok nem viccelnek, kb mint a trágyával úgy bánnak ezekkel a szerencsétlen motorokkal. Olyanok ezek mint a cigányok csak éppen több a pénzük.
Ja és lenne egy kérdésem is, az areám már megint szarakodik pedig nem rég rakattam rendbe. Karbi tisztítás, légszűrő betét csere, görgő és szíjcsere volt. Tulajdonképpen megy ugyan olyan jól csak az elindulással vannak gondok. Ha már megyek vele remekül gyorsul és jól reagál a gázadásokra, de amikor lelassítok egy bizonyos tempónál lassabbra vagyis elég lassúra és újra gyorsítani szeretnék nem reagál a gázadásra. Csak a csőgázra reagál pár másodperc gondolkozás után, de akkor megindul ahogy kell csak azt nem értem miért nem teszi ezt rögtön? De pl amikor teljesen megállok és pöfög kicsit utána megint jól indul de menet közben ha lelassítok és újra gyorsítok nem reagál. Vajon mi a szösz lehet ez? Gondoltam a gyertyára is mivel lehet elég régi, vagy a karbi már megint?
-
CL Smooth
tag
A múltkori elcsúszásom óta észrevettem, hogy kicsit ferde a kormányom. Amikor az első kerék egyenesben van akkor egy kicsit balra van fordítva. Ez most vajon elgörbült vagy csak fel kell lazítani egy csavart és egyenesbe állítani? Aprilia areáról van szó.
-
-
CL Smooth
tag
válasz Gergello #9742 üzenetére
Hát remélem azért rendbe jön, annyira nem vészes. Simán tudok menni vele csak picit fáj. Viszont ha már a sérüléseknél tartunk a könyökömmel nem voltam szerencsés. Az mondjuk nem motorozásnál történt hanem egy box edzésen, egy rohadt nagy luftot ütöttem és teljesen kinyújtva rándult egy nagyot. 3 napig mozgatni alig bírtam, majd durván 1 hét alatt teljesen rendbe jött. Ezért dokihoz sem mentem vele. Gondoltam sima rándulás volt. Nem is volt vele gond egészen 1-5, 2 évig amikor elkezdtem súlyzózni és súly visszaengedésnél szúrt. Meg néha egy sima szatyor cipeléskor is fájt amikor le akartam tenni. Elmentem hát dokihoz nézzék már meg, doki nem látott rajta semmi rendelleneset, röntgenen sem látszott semmi. Mondta azért csináljunk egy mri-t is. Na ott aztán jött a meglepetés, 2 helyen volt eltörve és részleges szalagszakadás utáni állapotok vannak, illetve a porcfelület durván egyenetlen és kopott. Mondta a doki ezt már így utólag nem műtik meg, de kapok injekció kúrát meg szednem kell a zöld kagyló tablettát.
-
CL Smooth
tag
Az út ahol elestünk teljesen le volt fagyva még gyalog is majdnem elestünk rajta, amikor robogónak gázt adtam el sem lehetett vele indulni úgy csúszkált a kereke. Toltuk 100 métert majd kissé bosszankodva de jól bezabáltunk és nevettünk a saját faszságunkon.
-
CL Smooth
tag
Én is pár napja előszedtem a masinát, bár ne tettem volna mert tegnap este el is csúsztunk vele. Sörözés után haverom kitalálta, hogy még menjünk át hozzá pizzát sütni meg filmezni. Én sokat nem ittam csak pár sört a haverom viszont annál többet. Egy köpésre lakik a sörözőtől gondoltam simán elrobogunk oda. Milliószor mentem oda robogóval még sokkal cifrább állapotokban is úgy hogy azt gondoltam semmi baj nem lehet. Ő a hegyen lakik és egy két oldalról erdővel szegélyezett úton haladtam ami bizony szépen le is fagyott. Az egyik kanyarban éreztem is ,hogy kicsit mintha megcsúszott volna a segge majd mentem tovább megint egy kis csúszás ekkor meg kellett volna állnom vagy legalább is nagyon lassan menni. Már majdnem oda értünk kb. a házuktól 100m-re egy teljesen egyenes szakaszon egyszer csak mint a villámcsapás kicsúszott a segge és már a földön csúsztunk szerintem 40-50km/h körül mehettünk.A legkevesebb sérülés a robogón lett egy kb 10 X 5 cm-es horzsolás az oldalán A legnagyobb kár a 2 napja 30 ezer ft-ért vásárolt nadrágomban keletkezett ami mind a 2 térdénél rongyosra szakadt. Még a kesztyűm sem volt rajtam mert otthon felejtettem pont most pedig mindig rajtam van. Sérülések szempontjából nagyon nagy mákunk volt mert mindketten horzsolásokkal meg enyhe zúzódásokkal megúsztuk. Nekem a 2 térdem lehorzsolódott meg az egyik tenyerem illetve az egyik térdem belilult és kicsit sántítok, a havernak a jobb lábát megégette a kipuffogó és neki is a tenyere lehorzsolódott. Rajtam volt sisak haveron az sem szóval ez jó tanuló pénz volt. Hülyék voltunk de megúsztuk. Az biztos hogy még egyszer nem ülök robogóra 0 fok körül. Amikor felkászálódtunk az útról még a robogó fekve is ketyegett, le se fulladt.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz Teasüti #9586 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt mondom de valami bődületes baromságokat beszélsz itt össze vissza. Miért kéne egy járdaszegélyről leugratni amikor le is tolhatod nyugiba? A robogó a jó minőségű utakat szereti, mivel nincs nagy kereke és a rugóút is kicsi. Szerintem neked inkább valami 80-as vagy 125-ös yamaha dt kéne nem pedig robogó. Amúgy meg ha veszel egy használt robogót az alap, hogy le kell szervizelni mert nagyon ritka esetben kapsz tökéletes állapotú gépet. Gyakori hiba a görbe villa ilyenkor valamelyik irányba húz a robogó, nem jó az egyenes futása. Illetve kanyarokban eléggé bizonytalan. Ezt könnyen észre lehet venni mert eléggé egyértelmű jelei vannak. Motorikusan is általában zörög csörög ha valami nagyobb gáz van. Viszont ha rendbe van rakva sokáig megbízható társ még akkor is ha csak csőgázon hajtod. Ez persze csak az olaszokra és japánokra vonatkozik kínai csodákra nem annyira. Ja és ha gyári kipufogó és légszűrő van rajta akkor a hangjuk nem vészes, és egy jó minőségű vizes 50-es legalább 80-at megy vagy akár többet is.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz bajnokpityu #9353 üzenetére
Ha a héten nem tudok haverral leegyeztetni időpontot akkor megy a táborihoz. Sürgősen meg kéne csinálnom mert lenne egy jó cserém, beszámítják egy 180-as runnerbe elég jó áron de üzemképtelenül csak fillérekért.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #9347 üzenetére
Nekem nincs nagy rutinom a motorszerelésben, de a haverom már sokat szerelt motort csak mostanában alig tudom elérni. Legrosszabb esetben tolnom kell egy jó 10km-t, mert itt a közelben amik vannak méregdrágák és az előző robogóm is harmadszorra szedte szét és még akkor sem orvosolta a normálisan a problémát. Amúgy a henger kopottsága lehet hibaforrás? Vagy az nem valószínű?
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
BUÉK mindenkinek! Lenne egy kis problémám. 50-es vizes 2 ütemű apriliám megadta magát. Már előtte is picit gyengécske volt alig ment 70-et de amúgy könnyen indult és szép hangja is volt. Majd most azt csinálja, hogy vagy elsőre vagy jó pár rugdosásra beindul, picit ketyeg alapjáraton majd leáll. Ha húzok egy kis gázt nem pörög fel, csak leáll. Lehet hogy már ennyire szar a henger? Amikor beindul nincs rossz hangja, nem zörög semmi. Egy másik fórumon a membrán hibájára hívták fel a figyelmem. Nem zár rendesen vagy törött. Esetleg valami javaslata lenne valakinek? Egy haverommal szeretném megcsinálni mert a szervizekből már elegem van, sokszor átvertek. Nem is értenek hozzá. Megbízható szerelőhöz meg kb 10km-t tolnom kéne.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Sziasztok. 1 kérdés ha szar a gyertya kábel vagy gyertya akkor az okozhat fulladozást? mármint hideg időben. vagy egyáltalán mik a tünetek?
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5672 üzenetére
Ja igen igazad van a villát illetően. Bizony hivatalosan csak az új kasznis ba 2003-tól!
Viszon úgy olvastam, hogy a 2000 utániakban még a variátoron meg a gyújtáson is változtattak, picit jobban gyorsul. Ezt egy tesztben olvastam. -
CL Smooth
tag
Hát szerintem olyat ne nagyon vegyél aminek nincsenek papírjai. A papírokon meg ellenőrizd az alvázszámot és a motorszámot. Gondolom a papírjain rajta van mikori évjárat. De az biztos, hogy a 2000 utáni runnerek már hátul is tárcsafékesek és 13-as kerekük van hátul. illetve az újabb típusú olajos villával vannak szerelve meg persze 12l-es a tankja nem 6. Aztán asszem 2003-tól vagy 2004 től pedig kicsit újítottak a kasztnin, az ülés picit más és a hátsó idom is kicsit más és megjelentek a sárga grafitszürke, piros szürke és teljesen grafit szürke színek.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
-
CL Smooth
tag
Szerintem 100 nál többet nem érnek pláne igy télen, kis 10-es kerék, levegős. 1 kiló max. Ha el akarja adni oda adja annyiért is. Az eslőt amit linkeltél azt ránézésre érdemes megvenni, a másodikat nem venném meg annyiért semmiképp, az már nem gyári. esetleg még ez amit már régebben is belinkeltem.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5656 üzenetére
De viszont a kabát nyáron nem túl jó ötlet, de ezt az inget ha fel veszed nem rohad rád úgy mint egy kabát mivel hálós, lélegző anyagból csinálták, gondolj bele a bicajon még tekersz is és megizzadsz. Muszáj olyanra csinálni ,hogy elviselhető legyen. Persze lehet motorozni egész évben de azért mégiscsak a tavasz meg a nyár a szezonja. Szóval jó időben egy ilyen cucc praktikusabb szerintem. persze nem kötelező felvenni, de aki megtapasztalja milyen az amikor egy csúszás után a fél felsőtested egy nagy seb lesz, az lehet felveszi vagy nem ül motorra.
-
CL Smooth
tag
válasz (Kolombusz) #5651 üzenetére
Kedves Kolombusz, nem úgy gondoltam a dolgot, hogy a legdurvább freeride pályán menjen le egy kezdő és az 5m-es north shore ról ugráljon. Ez tudod olyan mint egy sí pálya, vannak a kezdő pályák kezdőknek és olyasmi mint a fekete pálya a síelésben tudod a profiknak. És ha nem mész gyorsan akkor a profi pályán is le lehet menni.
A barátnőmet is rá tudtam venni hogy kipróbálja pedig sosem bringázott előtte (komolyabban). 22 éves 48kg-os lány és láss csodát még él! Ezeknek a bicajoknak nagyon jó a futóműve , féke és ha a testmagasságodhoz megfelelőt választod könnyen összeszoksz vele. Nyilván a profi szinthez több idő kell, de ez minden sporttal így van.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Na ez kicsit off, de ha már szóba hoztam a bicó témát , szóval akit érdek megnézhet pár videót a másik kedven hobbimról. 1 évben 1 szer ki szoktunk menni Ausztriába haverokkal. Konkrétan Leogang a hely neve egy kerékpáros park van ott. Mennék sűrűbben is, de hát a pénz.
1
2
3Amúgy nagyon ajánlom mindenkinek hogy kipróbálja ezt a szerintem gyönyörű sportot!
Mivel sajnos nagyon drága egy olyan kerékpár ami szükséges ehhez a sporthoz ezért sokan nem próbálják ki sosem. De itt lehet bérelni is védőfelszereléssel együtt és nem olyan veszélyes az ára (30euro) ha azt nézzük ,hogy hozzánk vágnak egész napra egy több mint fél millás kerékpárt. -
CL Smooth
tag
Mivel Mountain Bike Downhill-t is csapatom már kisgyerek korom óta szóval nálam egy felső test protektor ing is alapfelszereltség , jó az is tény kerékpárral az erdőben sokkal őrültebb vagyok mint a motorral az utcán, de motorozáshoz is van hogy felveszem, nyáron is, és meglepően szellős a cucc és könnyű.
180-as runnerhez ezt is ajánlanám. nekem egy ilyen van.Ez konkrétan egy Troy Lee ami igen drága kb 60 ezer, de ugyan ez van sixsixone ban ami 37k.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
A sisakkal ne vicceljünk! Ez a leg fontosabb az összes védő felszerelés közül. Szóval tanácsolnék valamit, a sisakon ne spórólj. Nem azt mondom ,hogy a leg drágábbat kell megvenni. De A leg olcsóbbat se! Pláne mivel egy 180-as runner-t szertnél hajtani. Az olcsó sisak csak kis sebességhez ok, 100 meg fölötte már nagyon zajos dobálja a szél a fejed egy fos az egész. Én egy Lazer-t vennék vannak egész olcsón és az nem rossz minőség!
Pl ez kb. 30 rongyNekem pl ez van.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5623 üzenetére
Hát ez nézőpont kérdése, én pl 2,5 milláért inkább a gp800-at venném mint egy gsxr 600-at. Mivel nem akarok 270-280 al menni, és nem is szeretnék görbülni azon a seggrakétán , hanem kényelmesen utazni. Gp800 is megy 210-et az szerintem bőven elég, biztos nem lehet vele olyan kanyarokat venni mint a gsxr-el de nekem nincs is rá szükségem.
-
CL Smooth
tag
válasz bajnokpityu #5629 üzenetére
Ha értesz a karbi állításhoz akkor csináld meg te, de ha nem akkor szerviz. ja és kérdeznék is valamit. nekem is volt aerox-om de 100-as és hiába cseréltem a görgőket könnyű vagy nehéz tökmind1 de nem akart 7-8 ezernél többet forogni és nekem azt mondták azért mert valami tiltás van benne és ahhoz hogy többet forogjon valami tuning elektronika vagy mi a tököm kéne ami nem korlátozza a fordulatot. Most akkor ez hülyeség? Te mit csináltál vele hogy 11-et pörgött?
-
CL Smooth
tag
Szia! Én azt tanácsolom, hogy olyan motort megvenni amiről tudod hogy baja van csak abban az estben szabad ha tényleg nagyon olcsón adják, ami annyit jelent, hogy ha meg is csináltatod akkor is olcsóbban jössz ki mintha elve egy jót vennél. Máskülönben nem éri meg a vesződség és akkor inkább nézz egy hibátlant. Akad szép számmal.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5617 üzenetére
Én úgy éreztem a 180-as nak a 100-110 a kényelmes utazó ahonnan még meg tud ugrani ha kell. kb 120 ig gyorsul jól onnan már alábbhagy a lendület és komótosabban kúszik fel 145-150 re kb. De mivel vizes ezért huzamosabban is bírja a nagyobb tempót.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5617 üzenetére
Úgy emlékszem volt hozzá valami 180-as henger is nem?
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5614 üzenetére
Egy nagy runner nek annyira nem gond a távolság mert ne igazán tolnak le vele hanem inkább még te előzgetsz.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5609 üzenetére
Hát a nexus az egyik legszebb dívány robogó ez nem vitás. Volt szerencsém hozzá. ha lett volna A-s jogsim lehet el sem adom.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5601 üzenetére
Emlékszem még talán 1 éve ez fent volt a használtautón és nagyon szemeztem vele. De aztán nem ezt vettem.
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5596 üzenetére
Jó lenne, csak éppen papírjai nincsenek, legalább is nem láttam hogy említené. És úgy már annyira nem jó vétel 200-ért szerintem. 3 literes fogyi meg ja kamu.
A nagyobb aksi szerintem elfér a sisaktartóban. Mondjuk még le kell pontosan mérni. -
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5588 üzenetére
Nem igazán kell nekem a csomagtartó! Ha nagyon muszáj viszek magammal egy táskát.
A gyors lemerülést úgy szeretném kiküszöbölni, hogy teszek bele egy külön aksit a zenének amit aztán feltöltök ha lemerül. Ami nem egy robogó aksi, hanem egy legalább 25 Ah nagy motor aksi vagy van még nem túl nagy de nagy teljesítményű aksi 30-40 Ah körüli ami már elég sokáig meghajt egy hangszórót meg egy kis erősítőt! De szerintem a 25-ös motoros aksi is megteszi, a robogó aksi asszem 4 Ah. Meg aztán nem is szívesen kötném rá a robi áramkörére, azt inkább békén hagyom és teljesen külön álló rendszer lesz.
Menet közben nem fogom hallgatni.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Szerintem jó poén, meg nem is most kéne, hanem majd szezonban. Én tavasztól őszig nem ülök autóba. Esetleg ha nagyon muszáj mennem valahova és mondjuk esik. Amúgy Csak motor! De mondjuk a hifi nem is a hétköznapokra kéne, hanem össze röffenésekre amik mondjuk nyáron elég sűrűn vannak. Sütögetés fent a hegyen és oda autóval nehéz feljutni pl.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Fingom nincs mennyi festék kell hozzá, de gyanítom nem túl sok, mivel nem nagyok a felületek, pár idom aztán kész. Szóval inkább a minőségen van a hangsúly nem a mennyiségen. Nekem jó a gyári fényezés is, én inkább azon gondolkoztam, hogy egy minőségi hifit építek a sisaktartóba. Csak még pontosan meg kell tervezni mert kell egy pót aksi is ami nem túl nagy de erősebb mint a robi aksi mert szeretném ha pár órát kibírna azért. Valami ilyesmit szeretnék de még gondolkozom hogy kéne. lehet fejegység helyett kis erősítő és egy mp3 lejátszó kéne.
-
CL Smooth
tag
Előfordulhat a runnernél ,hogy a hátulja kicsit kotyogni kezd, ez a 125-ös 2t és a 180-as 2t re jellemző mivel elég nagy a rezonancia. Ezek ilyen gumi szilentek amik elhasználódnak és erre még rásegítenek a jó magyar utak, szóval az még egy jellemző probléma lehet!
A hátsó rugós tag sem egy túl masszív darab, szóval annál is jellemző az elhasználódás.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz runner 125 #5575 üzenetére
Tévedésben vannak azok akik azt hiszik azért mert ő vesz pár tuning cuccot a mocira, majd azt visszakapja eladáskor! Egy igazán profi tuning az esetleg ér plusz pénz, persze ehhez bizonyítani is kell hogy tényleg benne van. De általában a tuningolás saját szórakozás céljára jó ,de nem ér tőle többet a moci! Sőt van aki még a gyárit szívesebben megveszi!
-
CL Smooth
tag
Ez is egy malaguti F12, ebben 125-ös Rotax blokk van, ez kb 35-40 LE
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
A legszebb robogó amit szerintem gyártottak az a derbi gp1 [link]
Érdekesség , egy igazán profi tuning mester az olasz Cristofolini
Ez a motor egy malaguti F12 , kicsit átalakítva, 4 db henger, 350CC, 2 ütemű kb 100 LE!!
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
válasz bajnokpityu #5557 üzenetére
Budapesten tudok pár helyet.
-
CL Smooth
tag
Nos csuda különbségek nem lesznek, bármelyiket is veszed, ezek az 50-es levegős mocik kb. 60- 70-et mennek ha jó állapotban vannak. a 10-es kerekek miatt sem érzel majd futóműben hatalmas eltéréseket, de mondjuk a stalkert én a ballonosabb kerekei miatt is ajánlottam mert azok azért valamivel komfortosabbak mint a 10-es virsli. Mondjuk még a typhoon 10-esei is ballonosak nem virslik.
-
CL Smooth
tag
Nekem azért a rendes motorok jobban tetszenek, pl egy Sherco Supermoto [link]
vagy egy Husaberg [link]
Csak a robogó kenyeret nem kér csak amit beletankolok. meg ezek üzem órásak és nagyon hamar generálozni kell őket, de speed motor viszont nem kéne. Csakis supermoto annak van jó futóműve. Meg elég nekem a 140-160 nem akarok én 280 meg 300 al száguldozni. -
CL Smooth
tag
Elfogni még nem fogtak el, de már volt hogy igazoltattak.És még nem volt gond. De 1 évben kb 1 szer ha bele futok egy igazoltatásba. Amúgy Budapesten lakom és a nagy köbcentis robik java része rendszám nélkül rohangál. Sok ma már az 50-es ből is a nagytestű szóval a rendőrök úgy vannak vele robogo aztán kész. Ha meg is állítanak vagy azért mert szabálytalankodsz, vagy azért hogy ellenőrizzék e nem lopott. Igazából ez az amit egyből lekérdeznek hogy nincs e bejelentve hogy ellopták. A köbcentibe nem igazán szoktak belemerülni. láttam én már pizzás gyereknél piaggio beverly 500 at rendszám nélkül na az azért már durva. nekem is volt szerencsém sok robogóhoz mivel 2 barátom is ezzel foglalkozik és tavasszal meg nyáron csinálnak pár kanyart olaszból. Szoktam venni párat jó áron aztán szezonban elpasszolom, van egy tárolóm ahol egy 3 db kényelmesen elfér. Ez a leo is tavasszal eladásra kerül addig meg használom. 2 éve vettem egx idomsérült gilera nexus 500 at és szereztünk hozzá jó áron idomokat, kész lett és nem bírtam ki hogy ne hajtsam meg, még balcsin is lent voltam vele, szerencsére nem fogtak meg, na ott már tényleg nem nagyon tudtam volna mit mondani. Egy másik haverom már vagy 3 éve használ egy 400 as burgmant rendszám nélkül. Mondjuk az már tényleg pofátlanság, de ő tudja.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
ja persze mert ez az új runner [link] Ennek már elöl 14-es kereke van! Hátul 13-as. Viszont az újakból már csak az 50-es készül 2 ütemű blokkal a nagyobbak már csak 4 üteműek!
Nekem most egy aprilia leonardom van ebből a 250-es változat, ez egy yamaha motoros 4 ütemű gép kb 22 lóérő és nagyjából azt tudja mint a runner, mondjuk a 180-as kétütemű runner picit azért agresszívabb de ez sem rossz, igazából a leonardo a kényelemről szól a runner meg a sportoságról! ez is nagyon szerthető, a lámpája klasszisokkal jobb mint a mi a runneren van ráadásul a motor beindítása nélkül is felkapcsolható, az ülés sokkal kényelmesebb, a futóműve lágyabb sokkal komfortosabb. és a hangja nekem egy spport dob van rajta kb így szól : [link]
Gyári dobbal azért nem ilyen jó a hangja! használtauton kb a runnerel van egy árban : leonardo 250
Volt 150-es is az azért szerényebben ment annak 100 volt a vége de azt hegyen völgyön.
Abban rotax blokk van! -
CL Smooth
tag
Nem nem olyan drága egy tengely, de valószínű nem csak ez lenne, hanem azon a motor hamarosan nem lenne épp idom meg minden letörne róla, fékkar miegymás. Persze te dolgod mit csinálsz , de egy kerekezni ne egy 180-as runner-el akarj megtanulni. erre a célra általában olyan járgányt szoktak használni amit nem sajnálnak. Lehet ütni vágni. Egyáltalán egy kerékpárral tudsz egy kerekezni? Talán ott kéne először kezdeni, a lényeg a súlypont megtalálása. Amúgy könnyűnek néz ki egy dirt pályán az ugrálás is kerékpárral aztán kipróbálva már más a helyzet. Nos az utazó tempója véleményem szerint lazán egy 100 km/h, a leg nagyobb ereje 80-120 km/h között van. Ez persze ora szerinti adat a valóságban ez kevesebb, de mondjuk minden óra csal. valójában 130 km/h a 180-as runner végsebessége de az óra kb 150-et mutat. Víz hűtéses szóval bírja a huzamosabb nagy tempót. Fogyasztása 6 liter akármit csinálsz vele, azt meg nehezen lehet kibírni hogy ne húzd neki, meg ahogy igy olvasom a hozzászólásaidat szerintem te sem fogod kibírni hogy ne húzd neki, ebben rejlik a veszélye is hogy általában gyorsan hajtasz vele mert nagy élmény.
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Bizony, meg az sem mind1 hogy a runner kb alapjáraton pöfög 60-al szóval mondjuk 60-70 nél túlhúzod és hanyatt vágódsz, hát abból nem tudom mi sül ki de sok jó nem. A joggal meg lehet ezt kis tempóban is gyakorolni amikor még gond nélkül leugrasz róla mint egy bringáról.
-
CL Smooth
tag
Ezeket visszább már leírtam mire figyelj, szóval azokra, ja meg természetes ,hogy ne lötyögjön a villa ezt behúzott első fékkel tudod ellenőrizni mint egy kerékpáron. Szerintem szólj egy ismerősnek aki ért hozzá hogy tuti ne legyen gond. ja még arra készülj fel ha kerekezni is akarsz, annak lesznek következményei még akkor is ha nem esel el vele.
A hátsó tengely azt nem fogja tolerálni sokáig, elgörbül. Aztán a kormánycsapágy is tönkre fog menni, és a villa is elhasználódik, folyni fog az olaj, nem arra lett tervezve. Úgyhogy ezek be következnek ha kerekezésre is használod. És tényleg fontold meg , egy kis jog ot kapsz kb 30-40 ért kerekezni gyakorolni ami mind1 hogy néz ki, a runner teletankolva kb 110 kg ha ez rád esik egy darabig nem motorozol. -
CL Smooth
tag
Ránézésre ezt nem lehet el dönteni csak bizonyos dolgokat, én gyári állapotút javaslok, nem át festetett, persze ez sem jelent semmit, mert a gyári állapotú is lehet rossz motorikusan.
Sajnos látnok én sem vagyok, úgyhogy csak akkor lehet eldönteni érdemes e megvenni ha megnézted és kipróbáltad! Az hogy mi van hirdetésbe írva vagy ,hogy mit mondanak a telefonba az nem mindig fedi a valóságot! 200 ért most télen lehet venni jót nyáron nem hiszem, akkor 200 tól indulnak és 250 körül kezdődnek azok amik rendbe vannak és papírjai is vannak. -
CL Smooth
tag
Egy teljes generál bizony akár majdnem annyiba is belekerülhet mint amennyiért meg tudod venni használtan a runnert, de akkor van egy új mocid, ami sokáig üzembiztos.
Éppen ezért érdemes odafigyelni, hogy ne szart vegyél, de ezt sajnos nem lehet megmondani látatlanban hogy ez majd mennyit megy el, a jó ég tudja, ha jó állapotú akkor feltehetően még sokat, de ugye a km óra állás sem garancia semmire mert lehet órát visszatekerni meg cserélni is szóval inkább az állapot a fontos amit látsz és hallasz nem az hogy mit mutat az óra! nem értem a kérdésedet a pirossal kapcsolatban.
ja és én ezt venném igy ránézésre, mert szép gyárinak tűnik, de persze meg kell nézni, kipróbálni és utána lehet véleményt mondani.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Hát újonnan a kipufogók nem olcsók, még az 50-es re sem. De a 180-as ra minden drágább.
A kipuffok 50-től indulnak! Hát amiket már leírtam azokra figyelj amikor mész motort venni,
lehet nem árt ha egy tapasztaltabb motorossal mész venni. Elvileg ha egy jó állapotút veszel meg sokáig kiszolgál, de előbb utóbb persze minden elromlik, elhasználódik. A henger egy 180-as ban 50 ezret simán ki kell bírjon ha rendesen kapott jó olajat és hidegen nem hajszolták, tehát függ az előélettől, rendes használat mellett még szerintem 50 ezernél is többet kibír a henger. A főtengely már kevesebbet bír ki, akárcsak a variátor Ezekből kb 2 db-ot elhasználsz míg hengerből 1-et. Ezeket hamarabb kell cserélni. Nem olcsó mulatság az sem. De viszont ha felújítod nagyon sokáig kibírja! A gyári henger olyan 50-60 körül van a főtengely is olyan 60 kb egy variátor az kb 25-30.[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Ja és amit belinkeltél, azon igen az olajos villa van. És hátul is tárcsafékes, bár már át lett fényezve, nem a gyári szín, lehet össze volt törve, talán kicsit drágábban néz egy gyári fényezésűt!
-
CL Smooth
tag
Helló! Na szóval azért, az autót és a motort ne hasonlítsuk, az autóvezetésnek nem sok köze van a mocizáshoz. Ha valaki el boldogul egy 200 lovas autóval az nem jelenti azt hogy nem töri össze magát egy 20-30 lovas motorral, ez két külön világ! Ha nem lenne az a 10 ezer benned az 50-es robesszel, most azt mondanám ne vegyél 180-as runnert elsőre.
Most lehet sokan nem értik ezt a nagy óvatoskodás, hiszen ez nem nagy motor csak egy robogó, de akkor is veszélyes és pont. Láttam ám hogyan törte össze magát 1-2 gyerek mert ez csak egy robogó címszóval felült egy ilyenre 0 tapasztalattal.
Amúgy a kerékpározás is sokat segít bármilyen furán hangzik, sokan úgy akarnak motorozni hogy szinte még egy bringával sem tudnak biztonságosan menni. Amúgy mountain bike-ozom gyerekkorom óta downhill-t csapatom. Másik hobbim, ami nagyon sokat segít abban hogy balesetmentesen motorozzak.
Na mind1 ennyit erről, szóval, hogy a kérdésedre is válaszoljak. Michellin Pilot sport ezt a gumit ajánlom, ennek kb 9-10 ezer forint/db az ára, tehát kb egy 20-as egy garnitúra.
Ja még annyit mondanék, ha most akarsz megtanulni egykerekezni, hát az talán nem a runnerel kéne kezdeni, hanem a kicsivel, de ahogy érzed. A runner jóval könyebben kiszalad alólad! Ja és a videókban elég felelőtlenek a srácok, mondjuk már jól begyakorolták de akkor is szóval az csak érdekesség de nem követendő példa! Védőfelszerelés nélkül nehogy megpróbálj ilyeneket gyakorolni, ( legalább egy gerincvédő, egy kesztyű és természetesen a sisak ami zárt, nem bili)! Én a kerékpáros védő felszereléseimet használom, van egy teljes felsőtest védő protektoros ing (ami nem melegszik rád mert vékony hálós, ráveszel egy hosszú ujjú pólót és nyáron sem nagyon rohad rád este meg egyáltalán nem! Van térdvédős lábszárvédőm, a kesztyű és persze a sisak! Persze mindenki maga dönti el mit vesz fel, én azt mondom megéri ezeket magadra aggatni. egy 50-es nél még talán túlzásnak tünhet bár nem biztos, de a 180-as nál nagyon ajánlom! Ja és a kipuffogó! Amit belinkeltem oédalt ott amúgy bármit megtalálsz árral, de azért megmutatom. Rezó nem olcsó mulatság egy jó kémény, és ahhoz állítani kell a karbin is az optimális működéshez, de meghálálja mert pörgősebb lesz tőle, némi erő növekedést tapasztalsz. -
CL Smooth
tag
A villa! Ára 567 euro :
[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Állatok! [link]
A videó elején érdemes megfigyelni milyen jól dönthető a gép! -
CL Smooth
tag
Ajánlok egy oldalt, itt minden van ami csak kellhet a robogóhoz! Rengeteg tuning cucc!
Scooter Center
és egy másik Scooter attackKb ezen az áron be tudja szerzni neked az összes itteni cuccot az egümotors is!
Egü[ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
az 50-es ben 80-ig van az óra, a 180-as ban 160 ig van. lehet kapni nagyon profi telót bele állítható és ahhoz jár nagy féktárcsa előre, az a villa nem olcsó mulatság 100 ezernél drágább szerintem. Elég szerintem ha az olajossal veszed akkor az jó lesz, nem kell cserélni ez a tuning villa csak akkor kéne ha feltuningolod a gyári cirka 20 lovat mondjuk 30-ra, akkor elkel egy komolyabb futómű de akkor hátsó rugóstagot sem árt cserélni komolyabbra! Amúgy elég megbízható gép, ha jó állapotút veszel sokáig nem lesz vele gondod, persze mindig kapjon jó minőségű full synt 2t olajat és akkor nem lesz gond.
Ja és még annyit, hogy ennél a robogónál nagyon nem ajánlom hogy kopott gumival használd pláne elöl, de hátul is gáz mert esőben ilyen erővel úgy elkaparhat kanyarban mint a sicc. Egy kis 50-es kávédarálón is jó ha jó a gumi de ugye a tempó miatt 180-as nál csakis kiváló minőségű gumit szabad rá venni! Michellin Sport![ Szerkesztve ]
-
CL Smooth
tag
Szia! Nos nekem volt 180-as runnerem. Annyit tudok róla mondani, hogy először is tisztelettel kell bánni vele, nem véletlenül viseli a robogók királya címet! A 180-as fxr az 2 ütemű és nagyon durván megy. Látom írtad volt már robid, elsőre ezt senkinek sem ajánlanám mert nagyon csúnya vége lehet. Pillanat alatt 100-on van és óra szerint 150km/h a vége. Ez nem vicc! A vxr az igen 4 ütemű és az 200 köbcentis bár volt belőle régebben 180 as is. Egyébként az is nagyon jól megy valamivel szerényebben mint a 180-as 2 ütemű de az is durva. A teló az első szériás kétüteműekben a fordított zsírral feltöltött ami hát nem annyira komfortos, de amúgy nagyon stabil azzal a villával is a gép csak nem szereti a rázós utakat amiből azért akad. Szóval célszerű az újabbikat venni amiben az olajos hagyományos villa van. Amúgy még a villán kívül van különbség az pedig a 12 literes tank a 6 helyett és az hogy hátul már 13-as kereke van és tárcsafékes hátul is. Szóval azt érdemesebb venni.
180-as kétütemű fogyasztani szeret, nekem 6-ot evett és ez nyáron, télen a 8-at is bekapja. Nem nagyon lehet lejebb vinni, a 4 ütemű vxr olyan 4-4,5 körül fogyaszt.
De akkora feeling az a robogó hogy én sosem sajnáltam tőle a benyát. Az autósok néztek amikor emelkedőn 80-nál kielőztem 2 autót majd 120-al mentem be elé. Sok robogóm volt szinte az összes ismert típusból volt már, de a leg stabilabb a runner ezt állítom. A legnagyobb gondom a robogó futóművekkel nekem az, hogy szinte mindegyiknek elkönnyül az eleje nagyobb tempónál és olyan érzésed van hogy a szél mindjárt arréb teszi az elejét és ez kicsit para érzés, ez olyan 90-100 körül érzékelhető. Nos a runneren azt éreztem ,hogy minnél gyorsabban hajtok annál nagyobb erővel préselődik bele az első kerék a betonba, szóval 120-130 nál is olyan biztonságban éreztem magam ,hogy simán cikáztam a sávok között is akár. Kellő ereje van bármilyen helyzetben, még városon kívül is bátran hsználható mert egy 100- as tempót olyan lazán tartasz vele mint egy 50-es al a 30 kb, és 100-ról még elég jól megugrik ha kell.
Mindenképpen papirosat javaslok venni mert ha eladásra kerül az jól jön, illetve ugye pár év múlva jön az 50-es re is a rendszám elvileg és akkor papír nélkül nehezen lehet majd eladni. Hogy milyen papírok kellenek hogy meg legyenek ezt már leírtam olvass vissza.
Na ha valami még érdekel kérdezz nyugodtan. -
CL Smooth
tag
Vásárláskor ezekre figyelj: [link]
Illetve ha 4 ütemű a gép akkor is ugyan ezek érvényesek csak azzal a különbséggel, hogy az egyáltalán nem füstölhet!
4 ütemű az valóban kevesebbet fogyaszt, de 50-es 4ütemű az harmat gyenge. Én azt egyáltalán nem javaslom. 4T-ből minimum egy 125-ös. -
CL Smooth
tag
Ha már Magyarországon egyszer le lett rendszámoztatva a moci, akkor nem elég ha a forgalmit megkapod hanem a törzskönyv is szükséges.
-
CL Smooth
tag
Ha nagyköbcentis robit veszel akkor mindenképpen legyenek meg a rendszámozáshoz szükséges eredeti okmányok, mert ez később jól jöhet eladásnál még ha te nem is rendszámmal akarod használni. 50-es robihoz pedig elég egy sima adásvételi amit írtok a motor megvásárlásakor. A rendőrnek ezzel iagazolod, hogy tiéd a motor, illetve az 50-es biztosítás is legyen meg. Más okmány oda nem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Titokban új Ryzent kaptak a Socket AM5-ös alaplapok
- One mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Opel topik
- Google Pixel topik
- Filmvilág
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- További aktív témák...