Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  Milyen pendrive-ot vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:59:05

LOGOUT.hu

Milyen pendrive-ot vegyek? Összefoglaló!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2051) andree04


andree04
aktív tag

Platinet USB pendrive 32GB EEGO
[link]

Érdekelne szerintetek megéri az árát,6000ft ért venném meg,és valami tesztet is kérnék hozzá,véleményeket.
Köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#2052) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
Ismerősöm ilyet venne:
[link]
Véleményt szeretnék kérni!
Ja,és ettől a bolttól venné meg!
Megbízható bolt?

(#2053) macska válasza Kezdő vagyok (#2052) üzenetére


macska
tag

Ha jól tudom, előreutalással működik, vagy anno működött ez a bolt. Most had ne nézzem meg. Ha csak előreutalás van most is, akkor én nem vennék itt semmit.
A pen drive-ról nem tudok semmit, én 3.0-ást vennék, és gyorsat, ma már.

macska

(#2054) Kezdő vagyok válasza macska (#2053) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Köszi a választ!

(#2055) #59070464


#59070464
törölt tag

Sziasztok!

Most hogy váltok LGA775-ről LGA1155-re, lehetőségem van USB3.0-ás eszközöket használni.

Szerintetek megéri lecseréli a Kingston R500 16GB-t Kingston Elite 3.0 16GB-ra?
Látom a honlapon, hogy USB2.0-ban: 30/20 (R500) vs 30/25 (Elite). 3.0-ban pedig 70/30MB/s. Valóban hozza ezeket az értékeket az Elite, mindennapi felhasználás során? Nem nagyon műanyag? Nagyon szeretem az R500-ban a gumis anyagát. Ugyanezt szerettem előtte a kék Corsair FlashVoyager-ben is.

Van valami jobb vétel ilyesmi áron?

[ Szerkesztve ]

(#2056) macska válasza #59070464 (#2055) üzenetére


macska
tag

A-data S102 Pro 32GB, 3.0-án kb olvasásban 100MB/sec írásban 50MB/sec (Fémházas, masszív, LED nincs rajta, de már nekem is jobb így, minek villogjon.) 16GB-os adatai az A-data weboldalán.Reális adatok.