Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
DroneZ^ #92345 üzenetére
Hali! egy jó kis amcsi V8ason nem gondolkoztál?
nekem jeep cherokeem volt utoljára V8al és bár az (ki tudja lehet a műszaki állapota miatt is) fogyasztot vagy 25 litert, de jó kipufogóval megsépkelve a hang brutális volt
álló helyzet üresben nagy gázra mozgott a kasztni jobbra balranagy rajság!
-
-
Kornel
veterán
válasz
Mágus2 #92343 üzenetére
jó kérdés, többfajta verzió van.
eladom a splash-t, lesz szűk másfél millám, ha úgy van, akkor egy az egybe veszek belőle valamit, de lehet kell a zseton másra is, akkor ideiglenesen kell majd valami olcsó autó, pl. egy escort(#92344) Bdanyy: még most is gondolkozok rajta
sőt akár egy priuson is
de legújabban az sx4 sedan-t is nézegetem, viszonylag nagy, elég új, és made in japanszóval fogalmam sincs mit akarok
-
rgqjx
aktív tag
Ezt is egy örökzöld lesz, mikor turbóst hasonlítunk szívóhoz?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #92363 üzenetére
A tiédet azért rendesen meg kéne pöckölni hogy partyban legyen
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Nem, a 7.9 hülyeség, annál jobban megy, 7.4 körül van azt hiszem 100-on. De persze szívó,
245 PS@6600
297@4200
Annyira nem basz oda, forgatni kell, 0-100 -ra a 4 kerék ellenére sem annyira acélos, de menet közben megvannak a lovak nyilván, csak forgatni kell. De inkább csak kellemes, mint vadállat, tesztekben is azt írják.
De azért megyeget szépen [link] [link]Azért ha ezt megnézed, nem 7.9 az a 0-100
[link]
De lehet ez meg van pöckölve.Egyszer összeakadtam egy automata 3.0R outback-el, M1-M7 bevezetőn trafinál lassított, utána meg parketta, láttam oda fog lépni én is visszaraktam kinyomtam a szemét, közöm nem volt hozzá, nagyon elment...
pedig az ótómat volt.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Na egy hete hoztam haza az autót, eddig 400km ment bele, elég vegyesen volt használva (városban, vidéken, kis szerpentin, magasabb fordulaton is járatva), fedélzeti számítógép szerint eddig 8.0 liter a fogyasztás, ha nem téved túl sokat, akkor elég jó
Holnap megyek a szerelőhöz megbeszélni a dolgokat, remélem már nem nagyon lesznek váratlan hibák (új motortató bakot találtam ebayen, szállítással 50€, nem is vészes).
Egy kis csendélet, élvezet vezetni kanyargós utakon, szerencse, hogy itt van a közelbe, fogok még arra járni az tuti
-
válasz
EQMontoya #92362 üzenetére
Na várjunk. Erre a kocsira gondoltál? Mert a 7,9s 0-100 és a 237km/h bocsánat de elég csicska.
Ezt egy 200-220lovas könnyű kasznis TDI (Ibiza 6k1, Golf mk2 stb) is tudja még torsen nélkül is.
Szemléltetésképpen itt van egy "keménykedő hülyegyerek" barátom öreg Audi 1.9 tdi-je. Ez is több mint 1500 kiló és egy napi használatban lévő full utcai autó. Nincs kidobálva belőle semmi és ahogy látod a motor sincs benne agyig felhúzva, nem nagyon füstöl.
Szóval marhára nem kell beszarni a Legacy 3.0R menetteljesítményeitől.(#92363) bitpork: Bizony, ott van nyomaték is.
[ Szerkesztve ]
-
érdekes: Magyarország a Škoda gyarmata
-
máyköl
veterán
-
zsoltee10
addikt
Buburól jut eszembe. Subaru Outback? Az is tetszik. Annak milyen lehet az automata váltója? Esetleg gázt tetetek bele, bár évi 10ekm-nél többet nem futna, ahogy számolgatom...
-
Ace owner
addikt
Üdv!
Ha valaki lát vagy hall eladó Golf-Jetta mk2-ről kérem tudassa velem.
A keret 170k + papír,biztosítás stb..
1.6benzin kizárva, többi jöhet. -
máyköl
veterán
Üdv!
Lassan aktuális lesz az autóvásárlásom.Két kiszemelt van, melyiket ajánlanátok inkább?
Skoda Fabia vagy Ford Focus?
Mindkettőből az első széria... -
-
EQMontoya
veterán
válasz
DroneZ^ #92350 üzenetére
Pedig a GS430 egy olyan v8, ami civilizált, de nincs benne annyi elekromos biszbasz, mint az LS-ben vagy az S-klasseban, szóval egy jóval olcsóbban fenntartható autó.
De ha báránybőrbe bújt farkast szeretnél, akkor Subaru Legacy H6. A hatos boxer egy kuriózum (911, ugye), megy is rendesen, szép a hangja, a fenntartásba se halsz bele, és 4 kerékkel olyat fordul, hogy öröm nézni. A keménykedni mellédálló TDI-s hülyegyereknek meg nagyon elkeni a száját.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
!Overdose! #92360 üzenetére
Akkó talpon rohad el...most jobb?
-
!Overdose!
őstag
válasz
bitpork #92353 üzenetére
W210 nem kicsit rohad, hanem nagyon, ráadásul olyan helyeken is, ami nem csak az esztétikát érinti (bölcső). Illetve vannak azért elektromos hibák is bőséggel. Én nagyon-nagyon szeretem a típust, de senkinek nem ajánlom. Vegyesben egyébként ezek sem fogyasztanak sokkal 12 felett. Fenntartani egyébként nem is olyan vésze ezeket leszámítva.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
runner 125 #92358 üzenetére
És miért nekünk kell eldönteni hogy Ő akar-e rá áldozni?
Én a kérdésére válaszoltam. Nem mondhatod hogy nem beszéltem a saját brand-em ellen. A merciről is őszintén megaszontam a fogyasztását.
-
runner 125
nagyúr
válasz
bitpork #92357 üzenetére
Egy lassan 20 éves vajdaálom (hm, még süteménynévként is helytállna) szerintem nem nyerőpálya, de kb egyik sem ebben a kategóriában. Persze, értem én, haver vesz egy új 645i-t, nyilván megvan a feelingje, könnyen ecsábulhat az ember, de a tizenéves nagy benzines autó 90%-ban pénztemető lesz.
-
-
DroneZ^
őstag
Próbálok mindennel számolni. Ezért gyűjtöm az információt.
Az audi az alu karosszériával és az alkatrészárakkal nálam kiesett, bár aztmondják műszakilag bírja a strapát.
Mennyit eszik vegyesben az a merci?
-
footy
addikt
Kia Magentis, Hyundai Sonata 2.0CRDI-vel van valakinek tapasztalata? 2006-2008 körüli évjáratok érdekelnének leginkább.
-
válasz
DroneZ^ #92345 üzenetére
A 645 elég friss technika. Szerintem 15 körül kell számolni egy 5+ éves v8-tól.
Motorikusan a lexus 430-460 nagyon jó, viszont egy tömítés vagy klíma probléma is ezeöccáz ojróba fájhat könnyedén. Az A8 jó, és lehet kevesebbel is menni, de a 3,7 állítólag nagyon nem eltalált karakter a 4,2 mellett. Töretlent nagyon nehéz találni, az alu kaszni meg el tud rohadni ha nem a dedikáltan aluhoz való szérszámmal nyúnak hozzá. Audi futóműve elég érzéken és nem is ócsó ha eredeti alkatrészekkel nyomatod.
Merci E420+ gáz? Kicsit rohadós fajta, de 2 milla alatt hozzá lehet jutni és akkor marad zsozsó még rálocsolni is.
Vagy E430[ Szerkesztve ]
-
DroneZ^
őstag
válasz
!Overdose! #92347 üzenetére
Műszakilag tökéletes, csak egy kicsit régi az a 92-es dizájn
-
tomiii.
aktív tag
a mondeokban levo 3 literes V6-ok milyenek? egyik ismerősöm kérdezte, de én csak sierrákban vagyok otthon, ezekről ne tudok semmit
-
DroneZ^
őstag
Hali mindenki!
Egyik ismerősöm nem olyan rég vett egy BMW 645-öst. ( 4,5L V8 ) Bevizsgált, nagyon kevés km-rel. Az autó finom de mégis dinamikus használat mellett vegyesben 12-14L között fogyaszt. Magunk sem hittük el, ezért tankolásos/leosztós módszerrel is kiszámoltuk. Igaz.
Nem kell pörgetni, egyáltalán.
Ez a dolog megihletett és elkezdtem keresgélni szivó benzines V8-asokat. Viszont tapasztalatom, ismerősöm nincs sok segítségül. Így a spritmonitorra és a gyári adatokra, tesztekre hagyatkoztam. Eljutottam az Audi A8 3,7/4,2-ig de azok 15L alatt nem mozdulnak. Nem igazán találtam hasonló paramterű autót, lehetne méretre kisebb de nem találtam. Ezért írtam ide, hátha van közületek olyan aki jártasabb a témában és esetleg tud pár alternatívát javasolni. Alapvetően egy kicsit olcsóbb kategóriában mozognék, a 6-osok még drágák. A válaszokat előre is köszönöm! -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Kornel
veterán
-
-
fokukac
nagyúr
válasz
neduddki #92327 üzenetére
Egy volt kollegámnak volt egy Nissan Almerája anno. Olyan 1999-2000 körüli.
Na, annak volt egy olyan hibája, hogy időnként kiakadt az óra. Attól függően, hogy a mutató éppen hol állt, leesett vagy balra, vagy jobbra, vagy nullával mentél, vagy 200-zalÉs az a legviccesebb, hogy olyankor nem mérte a megtett kilométereket se. Egyszer én vezettem haza Villach mellől, és kb. 300 km-t ment csak a számláló. Így könnyű órát tekerni...
A magyar használtautó-vásárlók álma: jó állapotban lévő autó kevés kilométerrel -
válasz
Kornel #92322 üzenetére
Állapot függő a nem túl soktól qrva soknál is többig terjed a skála. Ford Escort-ot csak akkor vegyél (kivéve mk7) ha van a baráti körben de még inkább a közeli rokonságban karosszérialakatos. Azok már 8-10évesen rohadtak mint az állat. Milyenek lehetnek most? Pedig amúgy egy komfortos autó lenne egész kulturált beltérrel kényelmes ülésekkel csak ugye a rozsda. Ha olcsón szervizelhető de már élhető dízelt akarsz maradj a kiforrott stabil adagolós de már közvetlen befecskendezésű turbódízel motoroknál. Common rail motorból az öregek közül egyedül a Fiat féle 105lovas 1.9 jtd-t merném bevállalni mert azon javítható minden és cr motorhoz képest olcsóért is van hozzá alkatrész. Amúgy meg alap, hogy tédéií.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Bazz, ez ennyivel csattant?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ford 1.8 DI milyen? (escort, focus1)
vagy valami 1.9 TDI inkább?
mennyit lehet ezekre rálocsolni?
ford-ban van kettőstömegű?
gondolom 1.9 TDI-kbe van. -
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
Nem járt (jár?) ezekre valami adó kedvezmény odaát?
-
Declare
őstag
Elhiszitek ezt a videot?
Mennyire kemeny
-
Declare
őstag
válasz
parandroid #92309 üzenetére
Most minek kenje össze a megizzadt 150 kg os test a mekis burgerböl kifröcsögö zsirral a premium bört?
Jo lesz arra a legoccob kinai 100%polyester huzat is
-
neduddki
nagyúr
HI!
na mit muvlegtek 2 oldaon kerezztul???:- )
udv
neduddki
-
Typhoon47
senior tag
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
Félreértés ne essék, nagyon kevesen használják ott ki. Legalábbis amennyiszer én láttam, teljesen makulátlan plató bélése (enni lehet róla kategória) volt mindenkinek. Az európai pickupok persze szűk kisteherautók, ne abból indulj ki.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
"4 kerékhajtással?"
Sztem a nagy részük RWD laprugó, és merev tengely
-
fokukac
nagyúr
válasz
bobsys #92308 üzenetére
Rosszat hasonlítasz.
Egyrészt, az űrhajó civic nincs Amerikában, hanem a sedan-hoz kéne hasonlítani.
Másrészt az az alap civic 1,4-es motorral megy, ami kicsi ahhoz a kasztnihoz, másrészt szerintem az amcsiknál ilyen kis motorral nem hozzák forgalomba.egy rendes motorral 5,6-tól indul, és inkább 6,3, jól felszerelve pedig 7,2.
Na, ezt már lehet hasonlítani.
VAgy, ugyanez az Accord-dal:
22 ezer dollár = ~5.25 millió Ft.
Nálunk az Accord 7,9 millától indul -
-
bobsys
veterán
válasz
parandroid #92309 üzenetére
Szerintem ez valtozoban van. Az uj Fordok kellemesek belul, Chrysler is szep mig a Chevi szodaval elmegy.
-
parandroid
félisten
válasz
runner 125 #92306 üzenetére
És az usában minden fapadosabb is. Azokat a fullplasztik belteretk, amiket ott egészen komoly modellekben is megengednek maguknak, európai ember nemigen viselné el modern autóban. Nem véletlen, hogy az európai modellek a prémium szinonimái arrafelé (mondjuk jó drágák is az amcsi autókhoz képest).
p
-
bobsys
veterán
-
válasz
runner 125 #92295 üzenetére
USA-ban minden nagyobb, azt meg valahogy el kell vinni
egy családban több autó van
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
Typhoon47 #92299 üzenetére
Hm, értem én, sőt alapvetően bejönnek az ilyen all in one megoldások, racionális döntés lehet, - annak aki valóban kihasználja. Ezért is írtam, h vajon ott mindenkinek kell egy 2 tonnás plató 4 kerékhajtással?
Biztosan kényelmesebb autó, mint a japán pick-up ok, igaz eddig nem sokban ültem (L200, Navara, B2500) de mind mind olyan szinten fapados, "teheruatós" feelinget nyújtott h az nem igaz. Teherautónak, mezőre, vadászoknak, fakitermelő brigádnak remek, de családi autónak nem tudnám elképzelni.
-
bobsys
veterán
válasz
fokukac #92301 üzenetére
Add hozza a sales taxet (itt 6%de ugye allamonkent valtozo) meg meg mondjuk egy ezrest mindenfele egyeb dijra mint pl. dealer fee
(#92295) runner 125: mar irtak, elfer benne mindenki, de a platora barmit felraksz ha szukseged van ra. Jol nez ki, kenyelmes vezetni, magasan ulsz, latsz mindent.
Új hozzászólás Aktív témák
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Windows 11
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Megtollasodik középkategória
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest