Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
LED es temakörben tud valaki segiteni?
Kicsereltem a kocsimban (Astra H), a belsö vilagitast + rendszamtablat LED re.
2 problemam van. Az egyik, hogy elöl a ket terkepolvaso lampa közötti hosszukas LED (ami ajtonyitaskor automatikusan felkapcsol), az folyamatosan vilagit (csak este lehet latni, nagyon gyengen, de vilagit...valami kis feszültseget kaphat allandoan. Ezzel erdemes foglalkozni?)
A masik, hogy a csomagtartoban nem tudtam kicserelni az izzot, mert ha beteszem a ledet es kinyitom a csomagteret villan gyorsan 4-5-6 ot es elsötetül. Ha visszacserelem az izzot, egyböl nem vilagit, ha csukom majd nyitom a csomagteret akkor utana vilagit. A led mindig ezt a villogast jatsza aztan sötet. Masik foglalatban jol müködik, tehat nem a leddel van a hiba.
Valakinek ötlete err?
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #90296 üzenetére
HI!
ena godolloi kapszkodo elott soxor elkovete, sot pest fele igen gyakran a kapaszkodon is mikor balalgok felfel, sok evvel ezelott az OBB-hez iranyitottak/ott is ez volt az alalspont/, most kifejzetten a kozlkedesrendeszethez ragaszkodtam es ezt a vlaszt katam
udv
neduddki
p.s. elmlet: ez ittenkerem ayarorszag.... Bikini utan szabadon
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
parandroid
félisten
válasz neduddki #90293 üzenetére
Elvileg elő sem fordulhat ilyen helyzet, hiszen az eleve szabálytalan, aki nem húzódik ki a belső sávból, gyakorlatilag lenne rá alkalom bőven. Ahogy most újraolvastam a vonatkozó jogszabályt, explicit nem tiltja, de hogy egy ott közlekedő rendőrautó, vagy akár autópályafigyelő kamera szeme láttára nem mernék ilyet csinálni, az is biztos. Lehet, hogy te találtál valakit, aki szerint lehet ilyet, ugyanígy lehet valaki ugyanezen a szerven belül, aki szerint nem (elég hozzá az, hogy ne legyen jóban a kollégával, aki szerint igen), ügyvédet fogadni, és küzdeni a szabálysértési eljárásokkal, fellebbezgetni, és a végén bíróságra járni, mindezt egyáltlán nem egyértelmű kimenetellel viszont legyen kedve annak, akinek hét anyja van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
HI!
na jo ha ennyir eeroskocc: orfk kozlkedesrendeszet hovataso allaspontja: fojjmatos /savvaltas nelkli/ haladas eseten elhaladhatok melelte, mer tnem szamit elozesnek
udv
neduddki
mod: pont a 3sav kapcan merutl fel a erdes sokaccora, es pont a 3savos peldat hozta fel az ornagy, aki azt mondta h aerrol papir is kell akkor a sajtoszovivo kozlemny fog kiadni, na azt mar nem kertem, nekemm ennyi is eleg volt
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
kalmanchris
tag
Igen ez elég bosszantó, hogy vannak akik 100-110-el beállnak középső sávba pl. fehérvár és bp között és onnan kirobbantani sem tudod, mert neki ott kényelmes menni. Nem kell a kamionok miatt sávot váltogatni, meg ilyenek. Jellemzően a női vezetők többségéről beszélünk, tisztelet a kivételnek, vagy a rémülettől eltorzult arccal "mellkasomon a kormány" vezető férfiakról. Ekkor jönnék én a céges boxerral és kénytelen vagy km-eken keresztül mögötte menni, mert ugye teherautóval nem mehetsz a belső sávban 3 sáv esetén... Villogtathatsz, bármi, néz rád hülyén - ha sikerül elmenni mellette - hogy mit akartál
-
kalmanchris
tag
válasz szőröscica #90257 üzenetére
Nem érezted az iróniát a hozzászólásomban.
-
-v-
addikt
válasz neduddki #90285 üzenetére
Enyem a jo, multkor utananeztem ... hiaba van az, hogy M7-esen 3 savoson csorgok 110el a legkulsoben, ha valami balfasz 100al megy kozepen, es elmegyek mellette, az jobbrol elozes .... index, at a legbelsobe es onnan elozhetem meg, az a szabalyos. Az lenne...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
!
na akkor vna ket ellenttes velmeny, anyto erulok vna kozte jo:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
parandroid
félisten
válasz neduddki #90273 üzenetére
Elvileg nem, ha jól tudom, gyakorlatilag is max csak akkor szoktam, amikor kétfelé ágazik a pálya, és én a jobbra vezetőben megyek, ő meg a balra vezetőben, és a kettő között már valami jól látható felfestés is jelzi, hogy vége a dalnak (vastagabb, vagy sűrűbb festés, vagy egyenesen záróvonal). Persze ez sem egy életbiztosítás, de amikor 120-as korlátozás van, amit mindenki tart is, akkor nem fogok lelassítani és megtolatni magam azért, mert egy kamion 80-90-nel Nürnbergnél Berlin felé megy, én meg Passau felé, és ezért tőlem balra kerül. Egyébként láttam már karón varjút, amikor valakinek a legbelső sávban az utolsó pillanatban jutott eszébe, hogy mégis másik autópályán folytatná, és váltott 4 sávot, de az ilyenek jellemzően nem lassú járművek, még ha életveszélyes idióták is.
dluinet: Ez csak lakott területen belülre vonatkozik, nem?
"(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."
(Kiemelés tőlem.)
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz neduddki #90281 üzenetére
igazad van
de gyenge, én simán M10-ig csináltam volna a helyükben
Az ilyen módon haladó jármű mellett fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #90280 üzenetére
H!
ha az m a malust karja jentneoi akkor az 4 fokozatu
udv
neduddki
p.s. ijjen gyava a banda hog ynem mer allatfoglani???:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz Nordik #90277 üzenetére
míg el nem éred a B10-et 2-vel rosszabb kategóriában leszel, mintha nem történt volna kár
aki B10-ben volt az 2 év alatt visszakerül, aki M8-ból kerűl ilyen miatt M10-be, az legjobb esetben is 20 évig 2-vel rosszabb kategóriát fizet, ami igen sok pénz
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zolikaDB
veterán
Jujjcsi, agyfasz level 99.
Lehet bedobom az android-ájfón vitat, es tokonrugom magam, mert van androidom es ajfonom ill. labam es tokom. -
neduddki
nagyúr
JHI!
na mindign elfejtem megkerdezni: oropajjan elhaladhatok-e a tolelm balra levo savban lassanbna halado oto mellet?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
giigz
veterán
válasz Nordik #90271 üzenetére
Emiatt nem kell paráznod, hidd el nekem, semmi rossz nem fog történni. Fizetned sem kell, és mint írtam, úgy gondolom keresni sem fog. Ott hirtelen nyilván zavarta őt is a dolog, de ez csak pillanatnyi állapot, abszolút nem fog vele foglalkozni utána.
Nekem is volt egy kisebb csattom pár hete, városban külső sávban mentem 55-60 körül, egy BMW a belsőből előzés közben simán rám húzta, nem tudtam hova menni, satuztam egyet, de nem volt elég ahhoz, hogy ne legyen kontakt... Szép kis csattanás, azt hittem az autó komplett eleje odalett... Aztán amikor kiszálltam, már láttam, hogy a BMW bánta jobban... Valahogy pont olyan szögben találkoztunk, hogy nekem az oldalsó indexem ért a legjobban az ő hátsó sárvédőjéhez, ami neki berepedt, lejött a festék, nekem pedig semmi nem lett, még az indexbúrám sem repedt meg, csak egy picit kék lett a másik autó festéke miatt, de egyébként semmi nem látszik meg... Azon meg lett egy nagy horpadás, újra kellett fényezni... De pl. én alapból siettem, megbeszéltük, adott egy telefonszámot, aztán csak azért hívtam másnap, h megmondjam neki, részemről le van zárva, nekem nem lett semmi károm... A te eseted is hasonló lehet, nem lett semmi kár, szerintem nem fog vele ő sem foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
Köszi a válaszokat, kíváncsi leszek a fejleményekre, ha egyáltalán lesz.
Sajnos én ilyen vagyok, hogy mindenre ráparázok és nagyon vigyázok más értékére, valahogy nem láttam rendesen a másikat, sötét volt a parkolóba.
Ha már itt tartunk, bár velem nem történt még soha ilyen ezért bátorkodtam megkérdezni a dolgokat. Ha én okozok valami kisebb kárt és írunk kárbejelentőt akkor a bónuszom milyen módon mászik el? Teljesen visszakerülök egy darabig A0-ba vagy a jelenlegi nem ugrik feljebb X évig?
-
giigz
veterán
válasz Nordik #90266 üzenetére
Ha azt mondta, hogy majd megnézi, az azt jelenti, hogy magasról leszarja.
Szerintem ezzel te se foglalkozz tovább, ha a tieden sem látszik meg, megúsztad, ennyi. Majd ha keres, akkor mond meg neki, hogy nem érsz most rá, visszahívod, aztán írj nekem pü-t, vagy ide a topicba, megmondom mit csinálj
Biztosítózni meg ilyen hülyeség miatt eszedbe ne jusson, nem kell ezzel foglalkozni, ha nem lett sérülés.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz szőröscica #90267 üzenetére
Rendben, de most ilyenért, hogy tényleg egyáltalán nem látszódik semmi és még a lökkösök se nyomódtak el fizessek neki vagy ezért ugorjon a bónuszom? Vicc az egész... persze én is ideges lennék, de rám is nyitottak már ajtót mikor benn ültem a kocsiba, semmi baj nem lett, megbeszéltük és kész.
-
Nordik
őstag
Mi van olyankor ha letolattam picit egy kocsit, csak a lökkösünk ért össze, tényleg nem vészes, az enyémen semmi nem látszódik, az övén se, bár az övé alapból is tiszta karc és ütődés volt.
Barátommal voltam, a faszi meg pont lent volt és látta, egyből oda futott és elkezdett üvöltözni én pedig normálisan mondtam neki, hogy töltsünk lapot, beszéljük meg, de elment, azt mondja majd holnap megnézi.
A lényeg, hogy barátomtól eltudja kérni az elérhetőségemet és nem is akarok meglépni ez elől, igaz tényleg nem látni egyik autón se semmit. Ilyenkor mivan?
[ Szerkesztve ]
-
-
Typhoon47
senior tag
válasz szőröscica #90257 üzenetére
Kikapcsolva maradt a szarkazmus érzékelőd!4!
"Education is important but big biceps are importanter"
-
neduddki
nagyúr
válasz szőröscica #90257 üzenetére
HI!
ellenben romaban vezetni egy elmeny en nagyin biertam, akr csak kretan:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szőröscica
addikt
válasz kalmanchris #90246 üzenetére
Ha egyszer jártál volna Franciaországban autópályán hosszabb távon, akkor tudnád, hogy miért vannak ott óriási dugók forgalmasabb időszakokban... Nem a lerobbant autók miatt, annyit súgok...
Ellenben a szegény, meg sem említett olaszoknál a csúcsszezonban sincsenek akkora dugók mint a franciáknál. És ez sem az autók megbízhatóságával függ össze.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz kalmanchris #90253 üzenetére
Ja, én csak azon csodálkozok milyen világos a bőrük színe.
Give them hell Ukraine!
-
giigz
veterán
válasz kalmanchris #90246 üzenetére
"Ki is ment a jobb oldali tompítottam a vissza úton."
Pedig én már mondtam, egy japánban az izzó sem ég ki...
-
kalmanchris
tag
A franciák fele - min kb ennyinek van francia autója - nem is indulnak el hosszabb utakra emiatt, valamint rendszeresek a dugók az autópályákon, mert már kevés a leállósáv a lerobbant autóiknak, a szervízhálózat túlterheltségéről már nem is beszélve. Ezt a népet! Nem veszik észre hogy németet, vagy japánt kell venni? Szegény olaszokat már meg sem említem...
(#90244) giigz: én bevállaltam a francia f.sommal Londont. Ki is ment a jobb oldali tompítottam a vissza úton.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #90220 üzenetére
Igazi japán? Mondj egy példát
Az "igazi francia" sem romlik el... Az enyémben pl. még francia alaktrész nem romlott el... Német, spanyol, olasz gyártmányú már igen, de még francia nem. Ezt csak azért írom, mert ugye manapság a japán sem teljesen japán, de ugyanúgy a francia is nem francia alkatrészekből van összerakva... Pl. nekem a kocsi legfőbb részei Bosch márkájúak, ECU, injektor, a különféle érzékelők meg GM, Bosch, ilyesmi... Elvétve látok Valeo francia alkatrészt, ami Valeo, az inkább a műanyag burkolatok, féktárcsa, ilyesmi...
Na mindegy, a lényeg annyi, hogy mindenki azt vesz és annak örül amit akar, mindenből ki lehet fogni jót is és rosszat is. Ha meg az ember szereti a kocsiját, akkor leszarja mennyit költ rá.
(#90226) [rvilike]: Már vártam ezt a stílusú hozzászólásod!
(#90243) Qru: Értem, ez egy példa. Az a lerobbant tréleres Yaris is egy példa amit a minap láttam. Mindenre van példa. Neked a Subaru vagy Honda az amiben megbízom, én meg a 16 éves Renault-omban bízom, és mernék is vele menni egész Európában, mert tudom, hogy nem hagy cserben. (Miután gyakorlatilag minden új benne )
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
A BMW és az Audi fiatalosabb, a Merci öregesebb gyártó (az új A Klasse, valamint a CLA, GLA, meg az új C és E is azért már más tészta, de azok meg Mo-n újan azért nem olyan gyakoriak), márpedig az idősebbek általában kevesebbet mennek, így ritkábban cserélik le az autót. No meg ugyanezért céges autónak is népszerűbbek az előbbiek, mivel a cégvezetők is általában a dinamikusabb, fiatalosabb autókat kedvelik azonos kategórián belül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kalmanchris
tag
Szerintem az Audi és a BMW sokat fejlődött ebben a szegmensben, főleg az előbbi. Mercinél nálam rossz irányba mennek el design terén. Kinti tesztek is rendre jobbnak hozzák ki a másik két márkát - legalábbis amiről én tudok - mint a mergát. Az árát viszont nagyon tartja. Én ezzel magyaráznám.
-
Nkboy
senior tag
válasz kalmanchris #90234 üzenetére
Én meg az vettem észre kint, hogy amíg a pályán látok elmenni 10 Audit, Bmw-t, addig csak 1-2 Mercit. Ez miért van? Vagy csak én voltam rossz helyen, és rossz időben?
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
nagyúr
válasz kalmanchris #90234 üzenetére
bár az AUDI TT-vel lenne így, de sajnos több jobb kormányos készül belőle, mint bal
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
parandroid
félisten
válasz kalmanchris #90234 üzenetére
A régieket már lelakták, és elvitték a keletiek, az új meg nem egy népszerű modell, szív is emiatt az Opel eleget.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kalmanchris
tag
válasz szőröscica #90231 üzenetére
Ami feltűnt nekem, hogy mennyire kevés Astra-t látni németbe, olaszba és csehbe, ahol én megfordulok. Miközben itthon szinte népautó.
(#90232) DeFranco: Tudjuk nálad mindig kész életmentő cucc van az autóban és egy kávéautomata
[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #90229 üzenetére
Már Olaszországban is a német és japán autók dominálnak.
Bár azért persze van bőven új olasz kocsi is, de többségében már külföldieket látni. Amit én nagyon sajnálok, mert nagyon tetszenek nekem a játékos, fantáziadús olasz autók, míg az élére vasalt ing jellegű németeket kevésbé kedvelem.Melack: na, az szívás.
Érdemes egy assistance szolgáltatást kötni. Netrisk angyal plusz évi 10 rugó, és ad egy biztonságérzetet.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #90228 üzenetére
Konkrétan el is tört a hűtésre szolgáló cső. Ha mobilról tudnék linkelni képet, mutatnám.
Íme: http://1drv.ms/1kUd9bJ
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
parandroid
félisten
válasz kalmanchris #90221 üzenetére
"Tény, Magyarország teljes mértékben német piac orientált."
Talán Franciaország és Olaszország kivételével ez egész Európára igaz. A britek még egy érdekes népség, nekik megvannak a saját perverzióik. De az azért nem véletlen, hogy a közép- és prémiumkategóriában nemigen tudsz nem német autót mondani. Suv ugyanez, itt a japánok még tartják magukat, az egyterű, valamint a kompakt és a kisautó azok a kategóriák, ahol még megférnek a franciák, meg van pár olasz modell.
De lehet böngészni az eladásokat országonként, tanulságos.
Szóval az, hogy több német és japán áll az út szélén az valószínűleg azért van, mert alapból jóval több szaladgál belőlük. A kettő pedig nem statisztikai minta, még palacsintából sem, nemhogy autóból.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Melack
veterán
válasz Kornel #90220 üzenetére
Már otthon
A Nubira német kasztni, német motor, japán fék, koreai gyártó amerikai fennhatosaggal (III. Nubira már részben Chevy).
Mindenki:
Nem akartam én háborút, hazafelé láttam német, olasz és amcsi kocsit is lerobbanva. Kurvara idegesít, hogy egy cca 2.500 Ftos alkatrész miatt "fő meg" a 4 hónapos pici lány meg a feleségem. Ez jobban zavart. Apósomnak ugyan ilyen kocsija van - üti vágja, de gondozza. És megy rendesen, de ő meg tudja szerelni, én nem, mert nem értek hozzá. Jah, és neki meg a csomagtartóban van a tartalék termosztátVIBO: Daewoo Nubira III 1.6 SX 16V
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
sasa134
addikt
-
giigz
veterán
válasz sasa134 #90218 üzenetére
Látod, pont ezt mondtam. Nem lehet általánosítani. Lehet egy japán marad az úton, lehet egy francia, ezt nem lehet tudni, főleg nem több 100k km-t futott használtautóknál.
Nekem pusztán az nem tetszik, hogy úgy van beállítva a távolkeleti autó, mintha az nem tudna elromlani, a francia/német autó meg mintha egy másodrangú elfuserált szar lenne. Ez ennek a fórumnak a sajátossága.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
14 éve vagyok német autó használó, Vw, Audi, most lesz japán. nem lehet általánosítani, de a piac nem hazudik: egyéb gyártók (francia, olasz) beàraztàk magukat, elég megnézni az árakat, meg az eladásokat is. Lehet hazudni magunknak, csak nem érdemes!
Belefosni a ventilátorba és azt mondani, minden modern autó egyforma eséllyel romlik, szimplán nem igaz. Vannak jó, rossz, rosszabb konstrukciók, modellek, évjáratok - ez akkor is így van ha egyszerűbb az ellenkezőjét állítani.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
giigz
veterán
válasz sasa134 #90215 üzenetére
Igen, úgy veszem észre, hogy "50-50%". Ugyanolyan eséllyel robban le egy francia vagy egy japán autó, nem látom okát, miért robbanna le kevesebb japán/koreai mint bármilyen más. Az csak egy példa, hogy én 2 Yaris-t is láttam, a lényeg azon van, hogy szerintem semmivel nem biztosabb egy távolkeleti autó, mint egy európai.
Azért mert neduddki azt mondja, lett 1-2 seggnyalója is, nem csak távolkeleti autó létezik, és lehet venni európait is. Manapság mindig ugyanazokat a Mazda, Toyota, Honda autókat ajánlják itt egyesek, mintha nem is lenne más, és csak azok a szent és sérthetetlen autók. Itt egy példa, hogy a koreai is le tud állni, sőt ezen a fórumon kívül ezzel tisztában is vannak.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #90211 üzenetére
+1
-
Typhoon47
senior tag
-
giigz
veterán
válasz Melack #90208 üzenetére
Én csak arra akartam ezzel célozni, hogy minden autó ottmaradhat az úton, újtól kezdve a 20 évesig, franciától japánig... Vannak ezek a távolkeleti mániások, mint pl. neduddki, aki mindenkinek elvakultan koreai vagy japán autót ajánl, és sokan el is hiszik neki, hogy majd arra semmit nem kell költeni, a távolkeleti autó soha nem romlik el, stb. stb. Aztán a valóság az, hogy pont ugyanolyan eséllyel hagyhat ott az úton egy koreai is, mint egy japán vagy francia... Én az elmúlt 2 évben mióta saját autóm van és többet autózok, vagy csak jobban figyelek, mert régen buszból/vonatból nem annyira vettem észre, szóval idáig az út szélén 2 autót láttam, mind a kétszer Toyota Yaris volt. Az egyiket akkor rakták a trélerre, pár hónappal később egy másik Yaris motorterében meg matattak nagy értetlenséggel, na meg keresték a vonóhorgot, de nem találták...
-
Melack
veterán
-
giigz
veterán
válasz bitpork #90206 üzenetére
Ha most megcsináltatja, az többet nem fog elromlani
Elvégre koreai, és azt már megmondták itt a fórumon a megmondó emberek, hogy japán vagy koreai autó soha nem romlik el... Ez is biztos user error lesz, mert csak francia hagyhat az úton, koreai vagy japánnál ilyen nem létezik.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #90172 üzenetére
Itt is jelen vagyok
Csörög zörög leállitáskor, inditáskor és alapjáraton. Annyira nem volt vicces a csere, az alkatrész ( lendkerék, kinyomocsapágy, kuplungszerkezet) volt ~190e + még a munkadíj.
Az, hogy meddig bírja, lábfüggő, ~150-250e km-t szokott elmenni. Nálam 169-nél halt be.
Melack:
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Melack
veterán
SOS valaki be tudna vontatni Budapestre? Alsónémedi tábla előtt pest felé elszállt a termosztát. Köszönöm a segítséget!
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
VIBO
őstag
válasz runner 125 #90200 üzenetére
LOL
De legalább színes
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest