- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen mosógépet vegyek?
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DeFranco #42590 üzenetére
Na de itt rajtad kívül senki nem hasonlította össze őket. Csak annyit mondtam, hogy a amit 1 év keresés és kutatás alatt energiát beleöltél, azzal már akár építeni is lehet.
"Meg, de egy hamvaiból feltámasztottban nagyságrendekkel biztosabban." Ez nekem kevésbé érthető. Ha arra gondolsz, hogy húzott első nyúlványosat nem veszünk, akkor ez természetes. De ennyit le ellenőrizni nem kell 1 év. Lujzinál, 2 hét, és 8 márkaszervizes cseklista után megvolt a vásárlás. Gazsinál 2 után eldőlt, pusztán képek és eladói hozzáállás alapján.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
válasz !Overdose! #42587 üzenetére
Természetesen nem lehetetlen ennyiért civic-et venni de én itt a közkedveltebb darabokra gondoltam és azon belül is az 1.4 esekre hogy abból nagyon nagy mák kell hozzá hogy ne valami ólja zabáló sunfi pedál szettes,tuning bercis verziót találj jah és ami nem rohad
-
-
!Overdose!
őstag
Én, a legutóbbit szeptemberben vettem alku után 600k-ért. 2. gazdás, 98-as 5D 1.5 VTEC, tetőablakon és pár apróságon kívül fullos, kaptam hozzá 2 éves Michelin téligumikat is, ami még jó pár évig kiszolgál. Törött volt a jobb tükör behajtó mechanikája, nem működött a fűtőventilátor 1-es fokozata és ki volt égve 3db izzó. Illetve 2db még mindig ki van, mert várom a tavaszt a műszerfal megbontásához. Nem működik a 2. távirányító és van egy csúnya horpadás a bal első ajtón. Motor, futómű, fékek, gumik hibátlanok voltak. Olajat nem eszi, de még csak egy szilentet sem kellett benne cserélni. Használtautón találtam, felhívtam, megnéztem és el is hoztam. Azóta beletettem közel 15k km-t. Nem hinném, hogy 800k-ért ne lehetne találni hasonlóan jó állapotú Civic-et.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #42583 üzenetére
Ebből az effektív volt kb. 3 hónap. Maga a megnézendő lista összeállítása, megnézés, és a céltárgy kiválasztása 3 nap, megvétel két hét. Mire megtaláltam a megfelelő infóforrásokat, az volt sok idő. Cseszheted, ha nem tudsz "kihez" nyúlni.
Ez annyi felesleges utánajárás és energia pazarlás, ami soha nem jön vissza.
Ha belenyúlok valami szarba, és műszaki hibából vagy a szembe jövő hibájából feltekeredéskor meghal mellettem valaki (mondjuk a rongyból kihúzott alváz miatt, vagy mert nem nyílik ki az utólag cserélt be sem kötött légzsák), az sem jön vissza.
Ennyi idő alatt a bányászástól kezdve felépítesz egy akármilyen autót.
Ne haragudj, tényleg minden tisztelettel, de ez bullshit.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
csodaszép boyracer Xsara, a km-t szépen kicentizték, csoda hogy nem 199 999. [link]
bitpork: egy év valóban elég sok autóvásárlásra, bár nekem kb pár nap volt, szerencsére belenyúltam a jóba elsőre, de egy év autók százait is meg lehet nézni. Elkezdtem nézegetni a kocsikat, szűkítve a kört, a legszimpatikusabb tulaját felhívtam, oké holnap meg tudom nézni oké diag is ráköthető, elmentem fasza volt minden, tiptop, már vittem is haza.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
fiatal vagyok, ráérek, gyerekem nincs, és fent vagyok egy olyan fórumon, ahol még orrszőrnyíróra is találsz egy geeket. (no offense, pozitív jelző)
És így volt egy éves projekt.
Nem azt mondom hogy lehetetlen, csak azt, hogy a többségnek ez messze meghaladja a képességeit vagy a lehetőségeit.
A "zaj" meg nagy, a "szakértők" 90%-a inkább ne segítsen, mert véletlenszerűen nagyobb esély van jóba belenyúlni...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz whitezo88 #42577 üzenetére
tök igazad van de őszintén: egy laikus miből induljon ki? Az ország 80%-ának sem tudása sem ismerőse nincs.
Ha nincs rákúr meg gepprádd nekem sem lenne autóm.
(pontosabban lenne, egy GTK-ból felélesztett légzsákhiányos tekeredett kombifocus 950-ért végig vezetett szervizkönyvvel - ehelyett vettem meg a száz lóerős kazettásmagnót)
[ Szerkesztve ]
-
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
veterán
-
hobizoli
nagyúr
sokan arra fogjak ezt, hogy de a hybrid igy meg ugy es a GM sehol sincs technologiaban
pedig a GM 15eve gyartott full elektromos autot isha megnezed igazabol az a baj, hogy GM-nek nincs kis ccm-s kisfogyasztasu varosi autoja, csak ezek a csaladi cirkalok, meg a tank felepitesu SUV-k
es a kis autokbol sokkal tobbet el lehet adni, mert olcso gyartani, es arra van igeny, meg fizetokepes kereslet
amig egy SUV-t eladsz, 40kUSD-ert, addig 20-30 zsebcirkalo is fogy, amin a ossz profit sokkal-sokkal tobb
emiatt az osszes nagy luxusmarkat a kis fos tomegautokat gyarto cegek az idok folyaman szepen lassan kilora megvetteka Ferrari-t is igy vette a '60-s evekben a Fiat, ami okadta a 500-600-s kis gyoszoket, meg a VW az Audi-tol kezdve Lamborghini-g
több drón kell ;P
-
tresh
veterán
válasz !Overdose! #42570 üzenetére
Szervizkönyvet én is írok neked olyat amilyet szeretnél
Mutass már kérlek párat kíváncsi vagyok
-
zoo8800
veterán
válasz !Overdose! #42563 üzenetére
Eddig pont azokról beszéltek. Te meg felsorolod ezeket a nemtudommiket. Nem értem a kérdést
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Xero
nagyúr
válasz !Overdose! #42563 üzenetére
Civic-ek jellemzően szét vannak rúgva ilyen kategóriában.
Corolla-t nem szereti (ahogy én sem, pedig próbáltam a béka lámpás benzinestől kezdve a dízel verso-ig mindet). szerk: Hogy pontos legyek próbáltam Toyotából: Carine e, Avensis, Corolla 1.4, Corolla D4D, Corolla Verso D4D 1.gen, Corolla Verso D4D 2.gen, Auris D4D. Egyik sem lopta be magát a szívembe, bár tény, hogy a normál Corolla kasztniba a D4D jól szedte a lábát. De az már másik liga.
Almera pedig nagyon mezítlábas.Az autókról mint gyűjtő fogalom, kicsit más elképzeléseink vannak.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Kickass #42542 üzenetére
Mi az ál-tudományos ezen? Az amerikai autógyártás durván beleállt a földbe és ezt nem lehet kizárólag csak a válságra fogni. Fantáziátlan unalmas műszaki tartalmat tekintve kissé elavult és többnyire gazdaságtalan autókat raktak a vevők elé aztán nem értették miért nem veszik az emberek. Majd ha az amerikai gyártók is elérik az európai de főleg a japán gyártók szintjét gondolok itt elsősorban az összeszerelési minőségre és a megbízhatóságra akkor egycsapásra visszatérnek a vevők is. Ha a Pick-up és suv eladások nem vinnék a hátukon az eladásokat jó nagy szarban lennének.
mod: [link]
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
tresh
veterán
Hát igen abban nem valami acélos
Esetleg seat cordobák ?
Majdnem ilyenem lett 1.6 16v mocival (ami tényleg mint a svájci óra úgy járt ) csak sajnos le volt puffantva a segge
!Overdose!: 800k ból ? Ja van boyraceres 1.4es civic ami ha felnő majd 1.6 vti akar lenni...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Már cseréltem 2011 nyarán és megúsztam 70e-ből (nem gagyi perselyezős és/vagy zsírzógombos megoldással) Veresegyházon.
szerk: Két megbízható és bevált gárda van hátsó hídhoz:
Veresegyház
HarcMegane-t már bedobtam a listára, de egyből ki is szórta.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Tudom.. bár azért nem szeretnék hátsóhidat cserélni a 206-od alatt mert 120kba áll meg a komplett generálja 306om volt ugyan az a hátsóhíd
Amúgy ezért írtam a renault megane 1 ph2 öt ha esetleg játszik a francia vonal és nem túl elvakult a német oldal felé
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MunezXBK #42554 üzenetére
BP-ről autózni naponta agglomerációba és vissza. Havonta 1x pályán 200km oda-vissza. Mindez két főnek max 3-4 évre.
Most próbálom Seat felé terelgetni kicsit. Ez nagyon megfogott: [link]
(#42555) tresh: Ismerem a PSA motorokat és a konstrukciókat is, pont ezért nem erőltetném a 307-eseket. Lényegesen több széria nyűgjük van mint a 206-nak pl. A motor az kb kinyírhatatlan ez tény, de ha körülötte más hullik el az nem jó.
Persze ha odafigyeltek rá akkor nincs gond, de ezt nehéz kiszűrni. A szerelőm is 307-el jár, de annak az autónak a segge is ki van nyalva.[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Szerintem nem több a gond a 307 -el mint vele hasonló kategóriás autókkal kényelem felszereltség szinten szerintem ő áll a toppon ha a 800K-s végárat nézzük. Motorikusan az 1.6 16v -el a legjobb választás és az rendben is van de elektronikából fel lehet vele ülni a
szopókörhintára ez tény.. Esetleg ha más is szóba jöhet megane tulaj ként az m1 ph2 (99-03) es verzióját tudnám ajánlani ebből az árban jó felszereltségű példányokba lehet bele ülni és az 1.6 16v-s mocival szintén jó választás lehet ha nem ragaszkodik a német márkához. Ha igen akkor ahogy írták A3/G Astra -
-
Xero
nagyúr
Gyors kérdés:
Barátom keres autót úgy 800e Ft-ig.
Ami a tervek között van azok:
Golf IV 1.6, Audi A3 1.6, Astra G, Peugeot 307.Szempont a megbízható működős, normális belső és külső, relatív erős motor.
Egy 1L-es Polo 6N-ből ülne át, mert az már több sebből vérzik és a budapesti kiképzést sem bírja annyira. Ez viszont magával hozza a VW márka szeretetét.Nézegetem Neki a dolgokat, de egy-két ötlet még beleférne.
-
Revolit
senior tag
Ez vajon miert ilyen olcso?
[link] -
-
qdak
addikt
válasz lucifer31 #42540 üzenetére
e'kezet hia'nya: mert bonyolult elovarazsolni ' al meg nem szenvedek
rovidites: sztem az nem bun, bar neha szamot is irok
hibak: mert nem tudom h kell irni v osszecserelem v nem jol nyomom a gombot. a telefonon
nem szepen osszeszedett mondat: ami a szivemen a szamon
kb ennyi.
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz MunezXBK #42533 üzenetére
mod: kep: http://m.humormaffia.hu/ha-valasztanod-kene-a-csajod-es-az-otos-lotto-kozott/581703_379050695536516_1569352943_n/
xDezen mar meg se lepodok h baszogatjak az autosokat, kozvetlen v kozvetetten...
hozzateszem ha muszaki utan durranok a katyuba akkor oket buntetik h ott megkaptam aztan megse jo?! asd
bitpork, hat figy 4 csavarer nem kukacoskodok, foleg h ugyis attakarom rendezni, me nem tecik igy
meg azzal u is csak magam szivatnam.
amugy meg nalunk ezek az attalasok, lsd drl sosem mennek siman, o is azt mondta h szabalyos, de megis olvastam h vkit meg buntettek erte (bar lehet nem a szabalyos hejre rakta)zoo8800, nekem vmikor az eredeti is vakitolag 6, a kormolokat ne bantsd mar
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
válasz MunezXBK #42533 üzenetére
Ez most komoly? Akkor már nincs olyan h ha kicsit matt a lámpa akkor feljegyzik h enyje-benyje oszt viheted? Ugyan jónak tartom ha kiszűrik a veszélyesét, de azért ne egy drl v hasonszőrű picsaságok miatt csesszenek már ki az autósokkal! Ennyire kell a pénz?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
qdak
addikt
válasz MunezXBK #42524 üzenetére
nappalifeny, de nem sirt inkabb igy mondta:
h ha tudom szedjem le mert ugye foton laccik azt oket baszogatjak erte, amugy o is tudja h lehet, csak sok az okos font, en meg mondom lecsavarom, 4 csavar, hatra tolom a gumi moge addig.
vegulis ennyi, rendesek en meg nem akarom szivatni oket.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
whitezo88
nagyúr
breaking: a FuelSave nem fogyaszt kevesebbet sőt! még több is jött ki... ma húztam is vissza OMV100-at tankolni...[link] (minden sorban a fogyasztás az előző sor benzinéhez tartozik)
egy próbát megért összehasonlítva. viszont most már maradhatna a száraz idő mert a nyári gumi alsó hangon minusz fél liter.
-
-
qdak
addikt
válasz MunezXBK #42522 üzenetére
jaja az elsok, a hatso mind 2 okes, de nem is csoda ezeken az utakon., suly elol van.
meg 1-2 futomu alkatresz kell, meg az aljat levedezzuk teljesen, azt csao.
ugy tudom ha teljesen beut a telo, pl mint nalam, akkor eleg vszinu h vege.
kb 50 folere szaamolok, az nem 1 nagy cucc, meg aze a futomu legyen rendben.
ja meg a ledeket, azt mondtak h ha tudom inkabb szedjem le[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
válasz bitpork #42520 üzenetére
na hatha meg gondolkodik azon a mazdan, olyan lelkesen irtam neki
amugy sajna mobilon nem irja h mikori hsz, a szamokat meg nem figyeltem(ismerem)
OMEGA: tegnap bevittuk megnezetni muszaji elott, jobb elso telo 0 azaz nulla % os, biztos nem volt alapbol s jo mar de a regebben meselt katyuba durranasom megadta neki, azt mondtak, 7 % alatt nem lattak meg
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
-
stangli
senior tag
banánt banánnal hasonlítsuk össze és ne a luxust kategóriát az általad utoljára linkelttel...
Nos ha az első linkből indulunk ki, és összevetjük az általad linkelt luxus kategóriával, akkor azt láthatjuk, hogy
az első Ford F-Series 67,513 db-al,
amíg a luxus kategóriában, az első a Lexus RX 9072 db-al, így azt a következtetést is le lehet vonni, hogy a top 30-ba sem fér be a Lexus...Elég brutál, hogy ebből a dögből adják el a legtöbbet
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz profi91 #42384 üzenetére
hhidegen tipras-fejloves
ezt semmi se birjaazert a 400 ra nem tennem a kezem, lehet szerencsed is 200K s kocsit 2 evig kinullazod azt bonto...
de lehet barmi kozbe jon, itt nincs ilyyen h elore meg lehet mondani, lutri, orosz rulett, foleg ennyiertvan itt par kolega aki meselhet hogy lehet lapatolni a lovet, akar en is...
az ilyen olcson meg oldo nagy szovegu bandat meg kerulnem...
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
neduddki
nagyúr
HI!
ezek hujjek!!! es ez nem liftvek???:- (((
udv
neduddki
p.s. mi a peket csinaltatok ma ennyi rofoges:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #42505 üzenetére
Na igen. Állíts szembe egy Chevrolet Impalát egy azonos évjáratú és méretű Mercedes-el Audival vagy BMW-vel. Ég és föld minden szempontból. Az usa autóipar nem véletlenül döglődik pedig ottani életszínvonalhoz képest fillérekért dobálják a hazai tucatmodelleket mégse kell senkinek. Az európai modellek főleg VW mellett egyre inkább megy a Toyota, a Honda, a Mazda, a Hyundai sőt újabban már a Kia is miközben egyre kevesebb usa autó fogy. Egyre kevésbé kell az amerikaiaknak az amerikai autó. Ez azért csak jelent valamit.
(#42508) bigmasterg: mármint a Ford GT40 -re gondolsz? Azt gyártják jelenleg?
mod: ja megvan, a GT a GT40 utódja: [link]
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
8th
addikt
Ez a hazai pálya előnye. Többen is fórumoznak itt az usából remélem majd kijavítanak ha nem így van de úgy rémlik a saját autóik adókedvezményt élveznek míg az import autók nem ráadásul, hogy védjék a saját piacukat az ott újonnan üzembe helyezett import autókra még plusz büntetővámot vetnek ki. Ha lehet hinni a 16122 hozzászólás [link] szerzőjének ez a vételár 50%-a. Bár az alapján, hogy micsoda hülyeségeket hordott össze abban a hozzászólásban (mint például szervó és elektromos ablakok nélküli 2005-os Corolla stb...) ezt a számot fenntartással kezelem de ki tudja lehet, hogy igaz. Amúgy nem feltétlen kell európai autóban gondolkodni. Ha sportkocsi kell vehetsz kint egy Nissan 370Z-t is sport csomaggal ~36,000$-ért. Igaz ez csak 332lóerő pont fele annyi mint a Shelby GT500 de a gyorsulását leszámítva semmivel sem rosszabb mint az, sőt egy olyan pályán ahol sok múlik az autó kezelhetőségén, futóművén (pl. Laguna Seca Raceway) simán pariban lenne a GT500-al. Amúgy visszakérdezek. Mennyibe kerülnek itthon az általad linkelt autók? Mert a 0km-es 370Z-nek 13millió a listaára. De a friss ropogós 0km-es R35 GT-R is mindössze 31millió és az már nem holmi Challenger/Mustang szintű verda, hanem Ferrari F430, Lexus FLA, Porsche 911 GT2, Audi R8 V10 szintű kőkemény sportkocsi, bár ezeknél is egy hajszállal gyorsabb. És ez a kocsi 100 000 dollár odakint. Vond le belőle a vámot és kiderül, hogy alig lenne drágább mint a Shelby GT500 miközben ahhoz képest egy űrhajó.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Nkboy
senior tag
válasz bigmasterg #42508 üzenetére
[link]
Ha minden költséget beleszámolunk, még akkor is az európai árak alatt vannak. Saját véleményem az, hogy nem rosszak ezek a kirakat autók, a nagy nagy német autókhoz viszonyítva. De persze mindenkinek más az ízlése.A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
nemcso
őstag
válasz atti1848 #42503 üzenetére
A Ford dízel és turbo mivolta miatt jóval dinamikusabb, mint a Kia, ennek ellenére jobb a fogyasztása. Futóműve, menetstabilitása sokkal jobb a Ford-nak plusz ESP van benne. Nekem a vezetőülés is jobb volt a Ford-ban. Erősebb rugóinak hála a Ford hátuljába (lehajtott hátsó ülésekkel) simán, leülés nélkül vittem 6 mázsa cuccot, a Kia 4,5 mázsánál már igencsak lecsücsült. Mivel a Kia puttonyában sok műanyagfedelű rekesz van, bepakoláskor oda kell figyelni, hogy hova térdel be az ember a 100 kilójával, igencsak recsegnek a rekeszfedők. Nekem egyetlen plusz van a Kia-ban a Ford-dal szemben, a tempomat. Viszont felháborítóan szar a gyári bluetooth a Kia-ban.
Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"
-
Nkboy
senior tag
Én azért örülnék, ha ilyen kirakat autókkal kellene közlekednem.
Dodge Challenger 45,000$. Mustang GT500 50,000$ Hasonló menettulajdonságokkal, és felszereltséggel, mennyibe is kerül egy német nem kirakat autó? 30 milla körül?
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
atti1848
senior tag
válasz nemcso #42470 üzenetére
Még egy jó pont a Ford-nak. Akkor lehet kombit is fogok nézegetni, ha az sem fogyaszt többet, sőt még helyenként olcsóbban adják, mint a sima ferdehátút.
Nézegettem én is Kia Ceed-t, de akkor ha sokat fogyaszt már elvetve.Köszönöm a választ.
06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.