Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
mobilefan
aktív tag
Ebben igazad,az valahol kimaradt nekem,hogy új autóról van szó
qru: Hát én csak a saját példámmal tudom ezt mondani,hogy ténylegesen 1,5 lityó a különbség a haver II punto-ja és az én bravo-m közt.
Másik haverom apjának van G astra igaz az 1.4 16v 90le,ugye jól tudom ,az meg horrorisztikusan eszik pláne ha klíma van akkor meg meg se nyekken a gázra...
Persze hozzá kell tenni,hogy az 1100kg vagy annál több....
Anyám B vectrája is 1.6 16v 101le,dinamika nem igazán jellemzi.
Bár ugye az is 1200kg azt hiszem.
A jazz nem rossz arányaiban, nincs 1 tonna, de 80le.
Kb mint a punto.
Én azt mondom,hogy nekem megér 1,5-2l különbséget ez a kocsi,mondjuk egy puntohoz képest.-
-
vjpeti
tag
Felesleges vitát indítottam el az 1.2 HTP "megvédésével" Mivel itt akinek jobb van, az leginkább fikázza, hogy az nem megy, szar, alulmotorizált. Még talán jogosnak is mondhato. De kinek milyen igényei vannak. Van aki beül, és elmegy munkába vele meg vissza. Néha kitéved országútra, megy 90-el, pályán 130-al. És? Ha neki az elég, legyen boldog vele. Kicsit úgy van ez az egész beállítva, mintha htp fabiák tartnák fel minden zöldnél az elindulni készülő sort és ugyanezek előznének 2km/h sebességkülönbséggel.
-
Laraxior
titán
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
a_tesz
Korrektor
Ezt tényleg nem, de itthon sem ez a jellemző, bár kétségkívül több ilyen esettel találkozni a magyar autópályákon. Vannak barmok, de sajnos sokan autózás közben vezetik le az egész napos/hetes/éves feszültséget, meg itt próbálnak kompenzálni a kisebbrendűségi érzésükön. Kéne rá egy jó módszer, hogy az ilyeneket kiszűrjék a rendszerből, de véleményem szerint ez majdnem egyenlő a lehetetlennel különböző történelmi okokból...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
#25954560
törölt tag
válasz a_tesz #35986 üzenetére
egy picit talan az is benne van h amivel 200-zal utaznak, azzal nem gond elerni azt a tempot. mire en mondjuk negy szemellyel felkuzdottem magam egy 1100-es zastavaval a 113.5 km/h-ra, akkor tenyleg frusztralo volt ha kijott elem egy kamion az autopalyan 90-nel. az mr2-vel ha le kell lassitanom nem zavar, mert par tiz masodperc alatt ugyis felgyorsulok ujra.
-
Xero
nagyúr
válasz a_tesz #35986 üzenetére
Én is ott szeretek közlekedni, de most nem feltétlenül előzésre gondoltam.
Valós példa:
Siettem.
Haladtam, de a 30e-s büntetési határ alatt bőven. Emberünk haladt a belső sávban egy Octaviaval. Nyíl egyenes volt az útszakas. Láttam, hogy ott van és azt is láttam, hogy bőven előtte (az ő tempójában még legalább 15-20mp-re) egy kamion. Ennek ellenére mikor már majdnem az ő vonalába értem hirtelen beugrott 100-al a belső sávba. Én satu, szentségelés, de letojom. Megvártam, hogy elhaladjon a kamion mellett, gondoltam ugyan ilyen ruganyosan fog távozni a külsőbe. De nem! Emberünk két percig haladt 100-110-es tempóban a belső sávban. Az utolsó percben már komplett fényorgona játékot játszottam neki,de semmi. A második perc végén valamilyen indíttatásból észrevette magát és sikeresen megtalálta a tőle jobbra lévő üres sávot.Ezt kint sem csípik...
-
a_tesz
Korrektor
Sajnos ez ilyen, a nagy Németországban is így működik, a korlátozás nélküli részeken is, attól, hogy te 200-zal haladsz, ugyanúgy betolja eléd a külsőből. A nagy különbség, hogy a németek ezen nem frusztrálják magukat, nem mennek a lassabb autó mögött fél méterre, nem villognak, hanem lassítanak, megvárják, amíg befejezi az előzést, utána pedig gyorsítanak. Valahogy sokkal jobban esik ott közlekedni autópályán.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
!Overdose!
őstag
Azzal semmi, amíg kihúzódik a külsőbe, ha egy gyorsabb jármű érkezik mögötte és nem kezd el önkéntes rendőrt játszani, aki a világ pénzéért sem engedne el, elvégre 130km/h a korlát és neki alanyi jogon jár, hogy Budapesttől Szegedig használja a belső sávot...
Más: Ma délután Zuglóban egy Punto II rükvercben haladta a forgalomban utcákon és kereszteződéseken keresztül. Megdöbbentő látvány volt. Gondolom beragadt a váltója.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
bitpork
nagyúr
válasz a_tesz #35982 üzenetére
Na majd ha lesz itt drájvbájvájör, akkor lesz nemulass mindenkinek Amikor a rendőr a felüljáróról, távigazgatóval fogja a kocsit leszabályozni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Xero
nagyúr
válasz a_tesz #35982 üzenetére
A gond azokkal van, akik 100-110-el tépik balra a kormányt pont mielőtt odaérnék a saját kis 130-140-kémmel. Ezek valamilyen szektába tömörülhetnek, ahol módszeresen nevelik le őket a tükör használhatáról, esetleg ha véletlenül mégis belepillantanak egy óvatlan pillanatban, arra a helytelen távolság és sebesség felmérés a megoldásuk.
Nem gond, mert van fék az autón, engem csak felbosszantanak, de csak egyszer találkozzanak egy szétlőtt agyú északról érkezett suv-os hölggyel és a kalapjukkal együtt a nyúltagyacskájuk is a szélvédőre fog kenődni.
-
a_tesz
Korrektor
válasz bitpork #35975 üzenetére
Kellemetlen szitu, ha teszem azt, 10 km/h különbséggel utolérsz egy másik autót (te mész 135 km/h valós sebességgel, ő meg 125 km/h valós sebességgel, de a hibás méretű gumik miatt mindkettőtöknek 130-at mutat a sebességmérő), és kimegy eléd? Ha csak elveszed a gázt, kb. el is vesztetted a sebességkülönbséget, még fékezni sem kellett. Lenne sok jó megoldás, de amíg a fejekben nincs rend, lehet itt 2 x 8 sáv is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Sotho
őstag
-
Balupapa
senior tag
maganszemely hany autot hozhat be 1 evben kulfoldrol? van valami korlatozas?
_-=*WheelWhores*=-_
-
TaaT
nagyúr
válasz bitpork #35975 üzenetére
értelmetlen köbcentiben korlátozni vmit mivel az 1.2TSI összességében dinamikusabb haladást biztosítana ugyanannak az autónak mint az én 1.6-os szívó benzinesem (amúgy a totalcar szerint már az én autóm is alulmotorizált az 1.6-al, és ők 16-os kerékkel mondták ezt )
Egyszerűen tisztában kéne lennie az embereknek saját maguk de legfőképpen az autójuk korlátaival
Give them hell Ukraine!
-
Integra
titán
válasz bitpork #35975 üzenetére
az itt a baj, hogy eleve nincsen 3 sávos autópálya, csak minimálisan. ha pedig van, akkor is a nagy része 130-cal vagy a belsőben kolbászol (azt se tudja merre van és mit csinál, valahogy oda tévedt a szerencsétlen), vagy a középsőben.. ilyen a mentalitás errefelé...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #35975 üzenetére
jól mondod, 5 emberrel tényleg kevés egy 1.2, de egyedül, vagy ketten, szerintem bőven vállalható.
fogyasztás kérdésben meg valóban város/országút nyersz egy kicsivel, autópályán akár bukhatsz is egy nagyobb motoros verzióhoz képest ugyanannál a kocsinál is.
lényeg, hogy mindenki felhasználási körének megfelelő motort válasszon, akkor nem lesz elégedetlen.
ha sokat fogok pályázni, nyilván nekem is cserélnem kell majd, de nem fogok azért mellékutakon menni addig, amíg 1.2-es kocsit hajtok, mert valaki szerint az balesetveszélyes -
bitpork
nagyúr
Mindent lehet, amíg másokat nem kényszerítesz hirtelen fékezésre és irányváltásra. Én tempomat110 körül szoktam menni, de szigorúan a külső sávban. Ha lassabb járművet érek utól, akkor meg tempomat kikapcs, megvárom íg bemehetek a belsőbe és akkor telitalppal megelőzöm.
Az 1.6 az a határ szvsz ahol a klíma + 4-5 ember még nem teszi a kocsit vállalhatatlanná egy előzésre. A már korábban említett 131-gyel előzés pl igen is veszélyes, mert elég ha vki a gyári méretű gumiját nagyobbra cseréli, és már is mehet 135+t, úgy hogy az óráján meg sem látszik. Ekkor már lehet kellemetlen szitu, ha utolér egy ilyen előzőt.
Az igazán jó megoldás szerintem az lenne ha lenne külön teherautó meg kamion sáv. A középsőben lehet szöttyögni, ki mennyivel akar, a belső meg gyorsforgalmi.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #35970 üzenetére
Így teljes a kép. Felháborító volt, hogy bár hajnaltól intenzíven havazott Kelenföld egyes részein még délután kettőkor nem volt eltúrva a hó és a hókotrók kvázi fele a telephelyen állt mert bár napok óta a csapból is az folyt, az illetékes főokos elvtársak nem számítottak ekkora hóra. LOL! Magyarország 2013. Esik 10-15cm hó és 1:1 megbénul a főváros közlekedése. Szánalmas. Normális helyeken fejek hullanának ezért nálunk milliós prémium jár a főokosoknak év végén.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
giigz
veterán
válasz bitpork #35962 üzenetére
Autópályán is lehet menni 90-nel, ha valakinek úgy tetszik, ha jól sejtem te sem mész mindig 130-at.
Az meg totál hülyeség, hogy 1.6 alatt ne lehessen autópályára menni, de gondolom (inkább remélem) ezt te sem gondoltad komolyan. Ford Focus 1.0 120 paci miért ne mehetne autópályára?
No offense
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
facebookról loptamrip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mobilefan #35964 üzenetére
Ki mire/merre használja. Javarészt városban meg csordogálni 1-2-3 fővel országúton a Puntóval jársz jobban a kissebb fogyi miatt.
Legalábbis nekem az 1,6 16V GAstra után nem érztem nagy visszalépésnek a Jazz-t (1,2 8V) de a kútnál annál inkább örültem -2 literes fogyi miatt.#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz Integra #35945 üzenetére
Nem akarok trollkodni de mi a baj azzal ha valaki 131-el kezd el előzni egy külső sávban haladó lassabb járművet?
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
_NCT
addikt
Ez nem tom mennyire kam, de azért jól megcsinálták
-
Zewa
senior tag
válasz mobilefan #35964 üzenetére
Használtan más tészta, de újonnan jelentős árbeli különbségek vannak, voltak.
Kis motor valóban kevesebbet fogyaszt csak nem arányosan mert sokkal "nehezebb neki" az autó.
Városon kívül minimalizálódhat a különbség, autópályán akár megváltozhat a mérleg.
Új autónál viszont súlyos százezrekkel tudja megnyomni és vagy spórol rajta vagy vesz egy felszereltségi szinttel jobbat rajta."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Xero
nagyúr
válasz Motion_Blur #35963 üzenetére
Abból is az 1.6 16v az ideális. Az eszik a legjobban a benzines palettáról.
-
mobilefan
aktív tag
Hy All !
Olvasgattam itt a fabia alapján kikerekedett sztorit ,kis motor vs nagy motor.....
Én egy 1.6 16v bravo-val járok a haverom meg egy II-es puntoval 1.2 16v szintén.
A 2 kocsi közt kb 2l fogyasztás különbség van de lehet,hogy sokat is mondtam.....jobb az 1,5-nek is.
A bravo-val ha hosszabb úton megyek klímával ! akkor se eszik 7 lityót,kb 6.7l. Nem vicc,nem kamuzok.
A punto ua.-ezek körülmények közt eszik 5.8 - 6.4 közt a haverom elmondása szerint.
Városban így télen bravo-val 5-10km 9.1 liter, punto-val ua. 7,4 - 7.5.
Szerintem sokkal jobban megéri az 1.6-os mert klímával is dinamikus marad,és 3 személy esetén is tud menni.Persze normális körülmények között,mert nem verseny autó
A punesszal azért már meg kell gondolni bizonyos dolgokat,főleg klímával autópályán
Kényelemről nem is beszélve,bravo tágasabb - szélesebb - hosszabb.
Meg nekem jobban is tetszik,de ez már magán véleményHa tehetném egy HGT-t vennék,de szét hajtott mind......
-
-
Motion_Blur
félisten
Én is vezettem régebben 1.1 60 (inkább talán 55...) lóerős 206-ost. 2 emberrel, megpakolva már közúton is halál volt, minden kisebb emelkedőn hátrafele akart menni annyira gyenge volt.
92 lovas Swift megváltás volt utána
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bitpork
nagyúr
bájoló: Már hogy ne lehetne 130 felett menni?! Az más kérdés hogy nem lenne szabad, de amíg nem ül rendőr difóltban az anyós helyén, addig lehet.
A kis motorokat meg nem pusztán a piaci igény hívta életre. A kib@szott környezetvédelmi szabályozás: minden gyártónak kell ilyen modell hogy a nagy összesített co kibocsájtási indexe alacsony maradjon. Más kérdés hogy sok-sok hülye elhiszi h ilyen motorral lehet kicsit fogyasztani és közlekedni rendesen egy időben.
Integrának igaza van abban hogy ezeket nem lenne szabad felengedi pályára. Csak mondjuk 1.6 liter felett, ahol már garantált hogy a kocsi nem forogja magát csapágyasra a 130-s tempótól.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Zewa
senior tag
válasz Kickass #35958 üzenetére
A 12V-be viszont lehetett. 64ló, kell ennél több magyarázat?
Váltókiosztása viszont ügyes városban teljesen közlekedhető. Aki meg gyakrabban kimegy főútra, pályára, autóútra, értelemszerűen nem ilyen varrógép motoros járműt választ."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-v-
addikt
válasz vjpeti #35941 üzenetére
Persze igazad van, nem összehasonlítani akartam, csak azt mondom, mivel az egy turbódízel, ott talán tényleg beszélhetünk ilyesmiről, hogy valamelyest meglepetést okoz, mert alul van nyomaték, ezért egész elfogadhatóan megy.. egy szívó 68 lóerős fabiánál én nem tudnék ilyesmit mondani.. de persze ez szubjektív.
"Persze, de melyik az a gyártó, akinek nincs alulmotorizált típusa a kisautójából?"
Persze ez igaz, de amúgy a VW lássuk be nem állt a motortechnika csúcsán, amíg el nem kezdődött ez a TSI-s időszak.. elég ócska, elavult szívó benzineseik voltak, és a skodákba meg pláne a legősrégibb elavult motorokat tették...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Hehe, engem ilyenre akart rábeszélni a kereskedő anno a Polo helyett.
mod:
Zewa:
Ne zavarjon, de mi az egyel korábbi generációs Jazz-hez hasonlítottuk, nem az újhoz...
Amúgy meg totális elbeszélés van egymás mellett. Teljesne mást érteteki ki Integra szavaiból, mint ami a valós mondandója lenne.
Ti azt szajkózzátok, hogy kell olcsó motor, mert csórók vagyunk és ezt azzal nyugtatjátok magatokat, hogy ez is elég. Amiben van is igazság. Én is csóró vagyok azért járok 1,2 8V-vel.
Ő viszont azt mondja, hogy balesetveszélyes az ilyen gyenge motor, amivel nem egyetérteni hülyeség, mert ez tény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #35945 üzenetére
Minden bizonnyal marha sokat mennek vele autópályán. Aki hülye az egy erősebb autóban is gyökér.
A mienk <1% alatt volt a pályán futott km-t tekintve. Miért akarna 130-ról előzni?Integra: Faxxág, arra kell használni mindent amire való. Fóbia itt Pécsen teljesen jól el van, igénytelen, A-B-be elvisz, olcsón.
Jazz nagyon nem egy kategóriában evez. Olcsó kisautóknál mindenhol van harmatos gyenge alapmotor.
Mai árakat nézünk a Jazznek 3,6 millió az alapáram 90le-S, 1.2-es motorral.
A Fabianak meg 2,6 millió 1.2-es 70 lovas motorral. (16lóval erősebb 1.4-es +220e ft)"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #35943 üzenetére
Egyetértek. Szörnyű az az összeállítás. Vezettem anno én is pár 10-100km-t egy ilyen 1.2 három henger csoda Fábiát. Az egy dolog, hogy nem megy, de ahogy ezt előadja az még pocsékabb. Nekem is egy igen vékonyka autó van a seggem alatt jelenleg, de kapásból 100kg-al könyebb, 10LE-vel erősebb és egy hengerrel több (206 1.4). Ha egy ilyen Fábiába valaki anno klímát is rendelt és ne adja az Isten egy meleg nyári napon 4-en akartak benne utazni, nem tudom elképzelni hogyan tudtak értelmes keretek között eljutni A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
tag
válasz Integra #35945 üzenetére
Persze, de melyik az a gyártó, akinek nincs alulmotorizált típusa a kisautójából? A vw nem azért csinálta az 1.2-est mert direkt gyengét akart, hanem mert ez volt a leggazdaságosabb (ennyivel is olcsóbb lehetett) Az 1.6-os motor -1 henger. Nem kell csomó új gyártósor meg évekig tartó fejlesztés, se alkatrész (dugattyú stb).
A kamiont meg tudja előzni 131-el is, hiszen azok 90 (vagy 95? nem tudom) le vannak szabályozva. Én sem szoktam 130nál többel előzni, se menni, pedig még egy 100-assal meg tudnám toldani a sebességet. Amugysem lehet 130nál többel menni Erről amit irtál az jut eszembe amikor megyek a belsőben (előzök) 130-al és beáll mögém valami 1.6-os fos és elkezd levillogni.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz vjpeti #35944 üzenetére
most elmondom megint, ilyen motor nem való ilyen autóba, egy szar az egész ahogy van. az hogy a vw beleteszi, mert bele akarja, ettől még szar marad, ezt érted? nem lesz erősebb, gyorsabb, biztonságosabb, dinamukusabb és azt is érted, hogy attól is szar marad, hogy valaki megveszi? mert maga sumahér is beleülhet, akkor sem lesz erősebb, gyorsabb, biztonságosabb, dinamikusabb
az ilyen autók a biztonságos közlekedést is veszélyeztetik, mert autópályán nem tudnak 130-ról gyorsulni egy előzéshez ötödikben, visszakapcsolni meg nem fog szerencsétlen, mert vagy szétküldi a váltót negyedikben, vagy hirtelen túl sokat fogyasztana neki, és ezért nem. így 131-gyel bejön a belső sávba, mert neki is kell kamiont előznie, teljesen érthető.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vjpeti
tag
válasz Integra #35943 üzenetére
Azt nem a gyártó dönti el hogy milyen motor legyen benne, hanem a piac, ahhoz próbál alkalmazkodni. Kapható volt 2.0 benzines is, mégsem vette senki. Ilyenek az igények, 1.2-ből meg 1.4 tdiből fogyott a legtöbb. Ugyanígy van a swiftekkel, abból is majdnem mindenki 1.3-ast vett. Olcsó kisautókba nem vettek nagy motort, a csúcsmodellt meg csak ritkán, mert annyi pénzből megvehette az 1 vagy 2-vel nagyobb modellt ugyanabból a márkából.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
Minden stimm, kivéve a színt, (kék) beltér alsó színét (fekete) leszámítva.
Ambiente, tehát egy jobban felszerelt modell. 4xlufi, szervó, 2x e.ablak, hűthető k,tartó,áll. kormány, ABS.Ez ami nálunk van talán ha összesen 1000km-t tett meg életében 2nél több személlyel.
Én se vennék de nyuggereknek, anyukának városba, teljesen jó, ennyi pénzért.ps.: 1.9dízel, v 1.4 16V 101lovas benzinessel már egy egészen élhető autó.
Gyártották 1.2 6v motorral is. Bő tonnás súlyhoz, 54lóerő.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
vjpeti
tag
Én nem azt mondtam hogy nem megy, hanem hogy felül nem megy. De normális hétköznapi használatban, ha nem forgatod 3-3.5 fölé, akkor 1.2-es létére nem rossz. Ezt én annak tudatában és tapasztalatában írom hogy az enyém nem 16 hanem 8 alatt van 100-on, és 3-szor olyan erős. De pl 1.3-as Swift II-höz képes kis fordulaton nagyon dinamikus.
[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
tag
-
Xero
nagyúr
A pályás szivatásról nekem mindig a Grip-es ragasztós játékok jutnak az eszembe.
M5 G-Power autobahn
M6 G-Power autobahn[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
Anyám most egy ilyennel jár. Most télen 7,5 teljesen reális. Alattam némileg kevesebb. Normálisan, forgalom ritmusában autózva. Anyum melóhelye, ~6km-re van, így éppen csak bemelegszik.
Melegen, többet autózva vagy nyáron némileg kedvezőbb. Klíma működése mondanom se kell hogy érezhetőa motorerőn illetve a fogyasztáson is.
Nyomni neki nem érdemes mert úgy sem megy, cserébe elkezd komolyan szittyózni.
Autónak a gyenge pontja valóban a motor de cserébe olcsó, viszonylag biztonságos és 130e km alatt kopó alkatrészeken kívül mást nem kért. (mindemellett egészen autó érzetű tárgy)
Havi átlag 800km-re 90%városban anyukának sztem megfelelő.#35922 Qru: Jazz nem is annyiba kerül mint a Fóbia
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
TaaT
nagyúr
Most szemeztem a totalcarról...
"10 éves skoda fabia 1.2HTP 64LE
Semmi különös igénybevétel, normális öreguras autózás...
Amivel elégedett lehetek az a fogyasztás, 6 országúton 7.5 városban."
gondolom ezek a nyári értékek
Give them hell Ukraine!
-
_NCT
addikt
Megszokták ezt.....Bíznak az angyalokban és a vasban. Meg magukban úgy 10%-ig
Tudod, a fő,hogy guruljon.... Mellékesen megjegyzem ez is elég idegbeteg balfasz módon nyomja...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz whitezo88 #35904 üzenetére
ne csodálkozz ezen, motoron azért 250 felett már cibál keményen, mindegy, hogy rágyógyultál a motorra ráadásul olyan csőlátásod van, hogy hiába látod mi történik, az agyad nem fogja fel... ez életveszélyes így. de az audis legalább figyelt.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_NCT
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest