Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
addikt
válasz Szplöttyy #34497 üzenetére
Rákerestem és tényleg. A PS a kevesebb, mert az a metrikus lóerő, a HP meg gépi lóerő. Angolszász területeken használják.
1HP=1.014PS[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
giigz
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #34494 üzenetére
O oreg baratom. En lennek a vilag legboldogabb embere ha ez a szeker menne annyit. Bar meg nem probaltam. A kep a semmi kozepen negyedik csogaz volt. Havon Korulbelul 20km/hval haladtam. De tetszik hogy a negyediknek 200 felett a vege. Ide nekem gti motor :-)
Varoz: Nem mas szabvany? Csak mert wikipedian meg mindenhol megvan adva mindket adat es a ps kevesebb mint a bhp. Pl az M13A motor mindenhol 92ps de 93/4bhp vagy loero. de majd Neduddki megmondja
Montion: Ne mar Meg a te stifted is epp bepekarcolna a ketszazba akkor en a 68lovammal mit szoljak?
Giiz: Ultem mar stiftbe 200felett(ora szerint) de az egy 1.6 sedan volt. De ha jobb ido leszmegnezem mi a vege. 150ig pikk pakk fent volt miltkor meg szar gyujtassal.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Varoz
addikt
válasz Szplöttyy #34492 üzenetére
De egyenlő. Németül van PferdeStärke.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Szplöttyy
senior tag
Ps /= Bhp/LE nem?
Amugy hogy ne csak kotozkodjek. Kicsereltem az olajat a vasban(castrol 10w40) meg gyertyakat gyertyakabelt szuroket. Mintha egy mas autoban ulnek A ridegtartas aldozatokkal jar az olajleereszto csavar olyan szinten bevolt rohadva hogy mar a motort tekergettem a kasztniba de meg se mozdult. Es valami fekete majdhogynem mez allagu dolog jott ki. Csere elott ment bele egy kis fekolaj. Ki is jott minden. A gyertyak szinten berohadva. Valami noname ketpolusu csodagyertya volt benne ment a helyere a jo kis bpr6es. Az olajszor 350forint volt kb a legszuro meg 400korul. Gyertyaknak 800darabja. Kabel szett 4ezer. Viszont felfedeztem egy takolast. Neztem elogyujtast es alapjaraton ugy 20fok korul van amitol 100as benzinnel nagyon gti de azert a gyari 3°+-1° tol azert messze all. Viszont allitani a gyujtaseloszo firgatasaval lehet ami szepen korbe van nyomva piros tomitovel. Nem mertem megbolygatni mert a szineringnel valszeg fosna az olajat. Ja es katalizator(meg) van alatta de lukas az egesz rendszer foleg a vege fele. De az alja egesz jo. Futomuben 1-3szilentnek csak a helye van meg hat az elso gatlok rohadnak. Ennek oromere teletankoltam 13ezerbol ugy hogy fel liter a labamra folyt mert nem fert a csobe se mar. Alig tudtam a kupakot ratekerni. Mindjart lesz ket kep is.
Smoke & Torque
-
bitpork
nagyúr
válasz werszomjas #34487 üzenetére
Az a baj h simán kikötik. Meg ha vki nagyban űzi akkor simán átprogramoz, vagy nagy értékűnél kicserél egy ECU-t, mert 5-8 millás kocsinál már 1 millát is nyerhet vele.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
werszomjas
addikt
válasz whitezo88 #34485 üzenetére
Azt tudom, Angliában is hasonló, beütöd a rendszámot vagy a MOT számát és már írja is, mikor volt műszakin, ha ott esetleg nem ment át, miért nem, min bukott meg, és persze mennyi km-nél volt a műszaki.
milomi> sokra megyek vele hogy ők lefotózzák, amikor autót akarok venni, én honnan tudom az előéletét? sehonnan.
[ Szerkesztve ]
üdv
-
kpal
nagyúr
Lada ez a COOL
-
whitezo88
nagyúr
válasz werszomjas #34483 üzenetére
szlovákiában jó ideje van egy teljesen ingyenes weboldal, beütöd a rendszámot és kiírja az előítéletét, mikor mennyért lett eladva, továbbadva. De itthon "fontosabb" dolgokra kell ugye a pénz.
-
milomi
tag
válasz werszomjas #34483 üzenetére
Miért már fényképezik műszakin ... egerbe.. volt aki lebukott... nem tudta a hülye hogy előzőleg 2 éve.. fényképezve volt az óra állása.... 180 000 km volt volt egy PUg Partnerbe...az új tulaj is vitte műszakira.. és csak 130 000 ezer km volt benne mindjárt bukta...
NFS World Nick Ewing1987
-
werszomjas
addikt
Szomorú hogy nem tudnak kitalálni semmi hatásosat a km óra állásának manipulálására.
Valszeg nem is nagyon akarnak
[ Szerkesztve ]
üdv
-
milomi
tag
-
8th
addikt
Kíváncsi vagyok ez mikor kerül fel újra 170ezer kilométerrel.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
milomi
tag
Akkor Astra GSI 16V m volt.. eladtam... vettem egy PUG 206 1.4 8V.... semmi gondom nem volt vele soha... de 75 ló volt..... szégyeltem nagyon... aztán vettem egy Bravo HGT-t,... és most .. mást szeretnék venni ! Semmi olyan dolog.. persze jó volna egy Erős autó... de hát a most munkám sincs.. szal váltani kell !
NFS World Nick Ewing1987
-
-
Varoz
addikt
-
Varoz
addikt
-
milomi
tag
400---500 ezerből milyen Dizelt lehet venni ? vagy benzint ??? amit nem kell mindég szereltetni de ne 60 lóerős legyen...
NFS World Nick Ewing1987
-
-
whitezo88
nagyúr
18i-nél hogy húzza ki így alacsony fokozatban addig?
[link] -
bitpork
nagyúr
válasz SyntaxeError #34453 üzenetére
Ha valós a km akkor bármi pénzt megér, mert még "bejáratós"
Más: ma azt vettem észre h Csongrád megyében a PoHu összevonta az audi-vw-skoda-seat szervizeket 1 helyre. Erről tud vki vmit?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
SyntaxeError
tag
Szeretnék én is érdemben hozzászólni a témához: Broáááffff
A kérdésemre továbbra is várnék árajánlatokat a BMW-vel kapcsolatban mert egy ismerősöm eladáson gondolkodik de csak ha jó áron megvalósítható.
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
bitpork
nagyúr
válasz bigmasterg #34450 üzenetére
Minden lehet, és abban itt mind 1et értünk hogy nem ismerjük az esetet eléggé. De jól esik szájkaratézni
Viszont a tv csinált egy animációt (ami persze lehet f@szság is) amin szimplán átment a kocsi a másik számba. A helyszíni beszélgetésekre hivatkozva mutatták.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Varoz
addikt
válasz hobizoli #34447 üzenetére
Szerintem az Astra elé teleportált, nyilvánvalóan.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Motion_Blur #34439 üzenetére
pedig sima túlélőösztön szerint gondolkodva inkabb elhuzom az arok fele, ami 0-val jon felem es nincs sulya sem, meg arra van hely kikerulni kivedeni, meg ido lassulni es tompitani az utkozest, mint a szembol 90-l erkezo 2t-nak menjek neki es 30cm-n lassuljak nullara, mert az utobbi olyan negativ G gyorsulast eredmenyez, aminek tulelesere az esely erosen konvergal a nullahoz
azert azt remelem te sem hiszed, hogy mentek egynesen ki-ki a savja kozepen, es a Touareg egyszercsak 90-l be akart fordulni balra derekszogben, mert akkor nem igy allna az sem a kepen
több drón kell ;P
-
profi91
tag
Srácok!
Valaki tud nekem bővebb infót adni a PÁV vizsgával kapcsolatban?
Olyan kellene nekem, hogy B-s jogsihoz, kisteher vezetéséhez (Unix) jó legyen.
Mi ennek a menete?
Orvoshoz el kell menni, PÁV-os igazolást kérni, utána meg NKH, vagy mi?
Aki tud valamit, kérem segítsen már! -
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #34435 üzenetére
pedig eleg baj az, hogy olyanok is az utakon vannak, akik már se lat se hall kepessegekkel mennek, meg azoknak jellemzoen az orvosijuk is kb abbol all, hogy:
-na jozsibacsi aztan, hogy' szolgal az egeszsege
-jol fiam, a jogositvanyomnat jottem meghosszabitatni
-oszt latja-e meg a tablakat...?
-latom hat, '56-ban a ruszkikat is meglattam mar ket kilometerrű is, fiam
-na jol van, itt a pecsetje, de aztan ovatosan szaguldozzon
-oooo, hat nem megyek en ki a falubol hiszen sehova mar...több drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
válasz Motion_Blur #34439 üzenetére
Nézd: lehet egyet nem érteni velem, de okom nincs a szégyenkezésre, mert én lennék az első ( a múltamat tekinteve valószínűleg az egyetlen ) aki tényleg szívesen venném ha a kezeim közé kaphatnám a touareg vezetőjét. Az meg nem engem minősít ha érzelmi alapon kezelsz egy olyan balesetet, amiről hiszem hogy a bekövetkeztét v annak eredményét lehetett volna befolyásolni.
A legmélyebb együttérzésem az elhunytak családjának.Akkor is tartom h én valószínűleg előbb kötöttem volna ki a jobb árokban mint a suv orrán.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Varoz
addikt
Nem igazán látom, mitől lenne nagy az arcom, szerintem tényeket írtam. Amúgy honnan tudod, hány éves huszár vagyok?
Mert arra lehet fogni, hogy persze mert fiatal vagy. Holott a kor csak egy állapot, nem érdem. Csak sokan erre alapoznak.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
TaaT
nagyúr
válasz bitpork #34431 üzenetére
Nem lett semmi bajuk, a nő kapott egy 100.000-es büntetést, és 4hónapos jogsi bevonást, amit le se szart mert utána ugyanúgy vezetett...
Amúgy ezt a reklámot idehaza is nyomathatnák mert nagyon jó always wear your seat belt
Give them hell Ukraine!
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem meg egyikőnknek se lehet halvány lila fingja se hogy mi történt ott. Szóval ilyet kijelenteni hogy az alapvető gond az Astra-sal volt... én szégyellném magam..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-v-
addikt
válasz Integra #34435 üzenetére
Nem igazán látom, mitől lenne nagy az arcom, szerintem tényeket írtam. Amúgy honnan tudod, hány éves huszár vagyok?
Tartom amit leírtam, és igenis van (vagyis csak lennie kéne sajnos) egy szint, ami alatt nem szabadna autóba ülni engedni valakit, mert nem alkalmas rá. Majd ha 70 éves fater leszek, akkor félsüketen 10s-es reakcióidővel
valóban, nekem sem kéne már autóba ülnöm, egyetértek, mert veszélyeztetném a többi közlekedőt.edit: félreértések elkerülése végett én a balesettől teljesen függetlenül csak arra reflektáltam, amit bitpork úgy általában a vezetésről írt pár posttal lejjebb.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
te is kaptál jogsit, nem?
ugyanolyan joguk van közlekedni mint neked vagy nekem.. a jobb sofőrök felelőssége az is, hogy a gyengébbekre vigyázzanak és segítsék őket. megnézném, hogy az itt belemakik közül hányan jártak életükben már akár csak egyszer is versenypályán és/vagy vezetéstechnikai tréningeken, vagy netán rendszeres látogatói ezeknek a lehetőségeknek, hogy tovább képezzék magukat... szerintem kb senki..
majd te is leszel 70 éves és ha autóba kell ülnöd és netán azt mondják hogy papikám na kifelé az autóból, akkor megnézem, hogy ekkora e az arcod, mint most huszonéves huszárként. nem kötekedni akarok, csak legyünk már kicsit toleránsabbak a másikkal az utakon.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
bitpork
nagyúr
Ez gyönyörű, remélem a nőnek meg a kölöknek nem lett baja.
[rvilike]: Én erre egy dolgot látnék segítségként. Minden jogosítvánnyal bíró embernek igen is el kellene menni PÁVra, és fél évente-évente be kellene tudni mutatni egy vezetéstechnikai tréning igazolását! Tudom drága, és nem mindenre megoldás, de talán adna egy olyan beidegződést amit ha nem is tud teljesen figyelni, de tudat alat fel tud használni egy ilyen helyzetben.
Odáig is elmegyek hogy pölö 80 éves apósom jogsiját is elvenném, hiába szeretem és becsülöm az öreget. Egyszerűen nem alkalmas már az útra. Úgy áll be a garázsba az astrával, hogy fel van akasztva egy függőón, hogy ha rákanyarodva hozzáér akkor korrigál mert különben a falat fogja koccolni Megmosolyogtató de szomorú hogy fizika-matek tanár és statikus mérnök diplomával inkább az ón helyét számolta ki, mint hogy gyakorolna egy rutinpályán vagy beismerné hogy már nem alkalmas a közúti közlekedésre.
Viszlát: ugyan ebben a hszben ott van az is h nem őt okolom! Bár úgy látszik h szelektív az olvasókéd Attól a véleményem még áll, de ha több fotót esetleg több információt kapok-kapunk, akkor én -sokakkal ellentétben- leszek az első aki beismeri hogy tévedett és revideálom az álláspontomat! És nem kell semmilyen csodaradír, vagyok annyira gerinces hogy azt is elismerjem ha tévedek. Én már csak ilyen selejtes vagyok.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Viszlát
addikt
válasz bitpork #34424 üzenetére
Idézet a #34418-as hozzászólásodból:
"És itt szvsz az alapvető gond az astrással volt:"
Milyen jól jönne ilyenkor egy varázsradír, igaz? Mellesleg teljesen mindegy, hogyan próbálod fényezni magad, miután ekkora ökörséget írtál egy ilyen baleset után. Nem voltál ott, halvány elképzelésed sincs a körülményekről, hanem fotók alapján osztod az észt. Arról meg ne én tehessek már, hogy milyen színben tünteted fel magad a fórumon.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
TaaT
nagyúr
A balesethez: ha az ember menetközben babrál a kocsiban és nem az utat nézi simán letér vmelyik irányba úgy hogy észre sem veszi, tökéletes példa erre amikor egy hülye picsa menetközben nevelte a hátsó ülésen lévő gyerekét és kisodródott balra, ahol a mi kocsink parkolt... a polo nekiment a házunk előtt lévő tűzcsapnak és felugratott faterék autójára
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz bitpork #34424 üzenetére
+1
Az a baj, az lenne a jó, ha a figyelmed és képességeid mondjuk 20%-át kötné le az átlagos vezetés/forgalmi helyzet. A maradék 80% az ottvan, hogy folyamatosan scannelje a többi autót, az előre nem látható eseményeket stb. Ha bármi történik nem fagysz le, mert a 10 eseményből ami tud mondjuk történni veled egy adott úton, 8-ra úgymond tudat alatt folyamatosan számítasz. Nyilván jobban veszel így bármi olyan helyzetet, mint az, aki szemmel láthatóan a képességei 100%-át kihasználja már akkor is, amikor csak Aból B-be kell menni, nem marad semmi "tartaléka". A 70 éves faterokól sok női sofőrön át itt elég sok drivert lehetne említeni.. de hát mindenki kaphat jogsit. -
-
SyntaxeError
tag
Nincs semmi értelme, de ez is egy "szép" magyar szokás.
Uraim egy valamit ne felejtsünk csak el: az nem hibázik aki nem csinál semmit.
Amúgy hogy a topic lényegét is vigyük tovább mi a reális értéke egy 2004 BMW 525i 60ezer kilóméterrel extra megkímélt fekete bézs bőrős szépségnek most?
▄▀▄ Az Apple egy életérzés
-
bitpork
nagyúr
válasz Viszlát #34421 üzenetére
Én speciel barlangban lakom És nem mondtam többet, mint hogy szvsz az astrásnak nem volt gyakorlata. Én már igen erősen karcolom a 750k km-t és igen, volt nem egy mentett helyzetem. Mindezt úgy hogy a rutinomat, Lengyelországban -26°c-ban és tükörjégen szereztem. Mivel nem egy olyan koccanás elszenvedője voltam már (kivétel nélkül, egyikben sem én voltam a ludas!) amikor a kár kicsisége semmi máson nem múlt, csak hogy én időben tudtam reagálni. Még így sem úsztam meg mert a vétkes fél nem tekerte a kormányt v nem nyomta a féket. Ezen kár pörögni. Attól hogy érzéketlen tahó vagyok a fokók alapján mást nem nagyon tudok elképzelni mint hogy nem látta (mert nem figyelte pl) a szembejövő autót-annak vezetőjét és annyira meglepte a mutatvány hogy nem tudta lereagálni. Vagy ő is beszélgetett esetleg a gyerekre figyelt. Mittomén.
Mindenki másnak: a vizsgán nekem azt mondták, hogya fejem és a szemem mint az anyacsavar úgy forogjon. A mai napig így közlekedek. És az eddigi összes balesetemről van határozat ami (egyébként 4- ebből 1 borulás Lengyelországban kamion által leszorítva) azt mondja hogy nem én vagyok a hunyó. És igen, ha egy nálam nagyobb kocsi jön szembe én plölö kihúzódok a jobb pdkához. És igyekszem a szembejövő autók vezetőit is szemmle tartani pont az ilyenek miatt.
Mégegyszer hagsúlyozom, nem az astrást tartom felelősnek! Bár ezt hiába írtam már le, ettől a Te olvasatodban én vagyok a f@sz, uh nem is koptatom tovább a billentyűket.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integra
titán
válasz bitpork #34418 üzenetére
ott voltál, hogy ilyen jól tudod, hogy az astra sofőr mit csinált? nagyon bátran kijelented a tutit, mögötte mentél netán? honnan tudod, hogy mitt hitt és mit nem? és hogy egyáltalán bármire is mennyi ideje volt? tudod, hogy hány km-t vezetett egy évben? hány éve vezetett? milyen rutinja volt? levezethetsz 1 millio km-t, lehet, hogy akkor is benyeled, ha olyan gyorsan a semmiből történik egy ilyen, hogy felfogni sem fogja az agyad.. neked ott reszeltek. mert te éppen ránéztél a melletted ülőre, mert éppen összenevettetek valamin.. ezernyi tényező van, erre te jól megmondod vakon 3 cikkből a frankót. licenszelt helyszínelő vagy vagy versenypilóta?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Viszlát
addikt
válasz bitpork #34418 üzenetére
Az alapvető gond az Astrással volt??? Honnan tudod, hogy egyáltalán látta-e a VW-t? Vagy te akkora király vagy, hogy 90-nél azt is megoldod ha egy teherautó mögül egyszer csak eléd kerül egy szembejövő? Mekkora ajtók vannak otthon?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
dJ Peer
aktív tag
-
Varoz
addikt
válasz bitpork #34418 üzenetére
"Nekem nem emberem! Ha az lenne akkor ott az árokparton fejbe lett volna lőve!"
+1 Bár én azért előtte ellőném a térdét, hogy érezze a törődést...
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #34417 üzenetére
Nekem nem emberem! Ha az lenne akkor ott az árokparton fejbe lett volna lőve!
És itt szvsz az alapvető gond az astrással volt: szimplán nem hitte hogy a barom átjön és amikor megtörtént nem tudta lereagálni. Ezzel nem azt mondomo hogy ő a hibás, csak arra akarok rámutatni h vezetni igenis veszélyes üzem, és ennek megfelelően mindig nagyon oda kell figyelni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
-
Integra
titán
válasz SyntaxeError #34410 üzenetére
mert szeretnek többnek látszani ők is. és csak szakavatottaknak tűnik fel azonnal, hogy kamu vas, köze nincsen az m-hez. ezt a kisebbségi véleményt meg benyelik. én sem égetném vele magam, de sokak csinálják. egészségükre.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #34408 üzenetére
azert 90 korul egy ijet siman ki lehet kerulni ezen a szeles uton
amugy sem hiszen hogy GPS buzeralas kozben vki megrantja balra a kormanyt, mintha sportosan a elozne
szerintem csak lassan atment egy metert, az F Astra-ban pilota meg lefagyott es varta a csodatlattam ilyet 20+ eve eloben is nagyon kozelrol
nagybatyam vezetett egy billencs IFA-t L50-st, ebben nincs kormanyszervo
nyari szunetben naluk voltam a Balatonnal, elmentem vele IFA-zni
mentunk a Balaton parton Balatonederics-nel, forgalom volt rendesen nyáron ahogy kell, a benzinkútnál megelozott minket egy zsiguli és bevagva elenk meg is allt a sor vegen mi is fék persze ezerrel, hogy ne menjunk neki
de vmi muszaki hiba lett a fekkel (ket-harom napja javitottak az IFA fekeit amugy) es behuzott az IFA balra kb 60cm-re a szembe savba
ott megalltunk es eppen neztuk, hogy ez miafaszvolt?, semmi baja nem volt elotte egesz nap a feknek
amikoris szembol pont jott egy nemet rendszamos Toyota Carina, kb 25-30m-re volt ekkor, es fekezes meg minden nelkul belement az IFA ott allo bal elejebe, az IFA lokharitoja bal A oszlop B oszlop dolgot azt rendberakta hogy kell
tok siman elfert volna savban, ha nem a vonalon megy, vagy csak felre huzza egy picit
a sofor a helyszinen meghalt, mogotte a lanyanak leszakadt a keze vallbol, Gyorben raktak vissza neki, teljesen felepult tudtommal
mi meg ott alltunk es vegig neztuk az egeszet gyakorlatilag, mert nem tudtunk hova menni onnan, es meg mondta is nagybatyam, amikor latta jonni a Toyota-t, ahogy se nem lassit se nem kormanyoz felre, hogy hééé, hát nem látsz?
és akkor bumm
hát nem...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz Motion_Blur #34394 üzenetére
Vagy nem. [link]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
hobizoli
nagyúr
vhogy nemtudom elkepzelni, hogy a F Astra nem tudta volna kikerulni a Touareg-t a padka fele huzodva
bent allnak a vonalnal kozepen
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
en iknabb ugy mondam, hogy fastra mait a gastra erkezes utan atneveztek...
udv
neduddki
p.s. persze ez csak nuanszy, de kozlebb ala valsodghoz
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
lorcsi
veterán
válasz Motion_Blur #34394 üzenetére
valamiért nekem alapból a G asztra jutott eszembe.. az f már annyira réginek tűnik mintha 90-ben is iylennel jártak volna a módszerváltáskor
eladó: vadi új soundcore motion+
-
whitezo88
nagyúr
itt egy kis kép pl [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest