Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz latyak17 #11417 üzenetére
regadó+ papírok( 12000 a forgalmi, 6 v 8k a törzskönyv)+ biztosítás+ vagyonszerzési illeték. A gond ott lehet, hogy regisztrációnál NKH-s vizsga van, ami szigorú.
A 16-s gumik drágák , de én a futóművet félteném elsősorban.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Laraxior
titán
válasz latyak17 #11417 üzenetére
munkatársam ugyanilyen 3as golfot hozott be németből..ill a faterja, az van neki most, csak az 1.4-es. Drágább volt a ráköltenivaló mint az autó maga. 410 lett a vége, és ő is valami hokipénzért vette
ez az: pont mosóba voltunk
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
válasz latyak17 #11424 üzenetére
Eredet vizsga is van, hiszen a nevedre veszed az autót és használni akarod, aminek előfeltétele. Ha alkatrészként hozod be, akkor nem kell eredet vizsga.Az az igazság h kicsit később ( az elkövetkező hetekben) fogok tudni neked válaszolni, mert, most van folyamatban a főnököm kocsijának az itthoni forgalomba helyezése, és most a vámosoktól megy az NKH-hoz.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz latyak17 #11485 üzenetére
A benzinest nem ismerem. A 75 v 70 (v mittomén, kérem kaccsolja ki) lovas dízel szereti a hengerfej tömítést, cserébe 5,5 literrel elmén.
Amit nagyon nézz meg, az a küszöb. Barátom vett egyet a fent említett csodából, és utána kis híján küszöb mentén csuklott össze mert meg volt rohadva nem kicsit.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Laraxior
titán
válasz latyak17 #11485 üzenetére
Megkérdeztem neked a Golfot, ami munkatársamé. 170k volt az autó, és tényleg 410 lett a vége, de neki a regadó még anno 120k volt, most mintha ez olcsóbb lenne már.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
Balupapa
senior tag
válasz latyak17 #11509 üzenetére
"fel lehetne rá tolni egy vr6os kipuvéget az sokkal jobban állna rajta "
igen, tegyél rá vr6 koptatót, karbonmatricát, mélyládát. ledet, leont, m3 tükröt, éndzsöl ájzt, szpojlert, dircsiszürcsit
és mehec a diszkó elé csajozni
vr6: jaja 195/45R16 v 175/55
szerk : t1 priv ment
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
ati012
őstag
válasz latyak17 #11522 üzenetére
Ország másik fele
Berettyóújfalui vagyok (Debrecentől 35 km, román határtól asszem 20km).Ha ott laknék akkor tudnék segíteni. De így nem nagyon.
De ha kérdésed van akkor írhatsz privátba, volt már G3-al dolgom.Ajtók éleit nézd meg, meg a küszöböt, padlót. Ezek szerednek rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz latyak17 #11522 üzenetére
Én ex-Szhelyi vagyok 20 évig otthon laktam, aztán kirepültem a családi fészekből
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz latyak17 #11809 üzenetére
csak ez 105 LE ...lenne, ha elindulna
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Nordik
őstag
válasz latyak17 #11817 üzenetére
Én diákként egy 20 éves Clio-ba vágtam bele, eddig minden apróbb javítást el tudtam rajta végezni, felesleges ennyi idős autót fényezőhöz stb. hordani ha nincs komoly baja a karosszériának. A motorjával sincs különösebb probléma, a kötelező dolgokon kívül eddig még nem cseréltem semmit. Tehát folyamatosan próbálom szépítgetni, foglalkozni vele és ameddig komolyabb autóra nem lesz pénzem addig tökéletesen megfelel. Remélem meghálálja a gondoskodást.
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #11817 üzenetére
ha fontos pénz, akkor valami olyat kerestem volna ami egyszerűbb mint a faék és nem rohad ennyire int az ekorabeli fiatok, persze van pörsenés mentes példány, de ez nem annak tűnik.
de sok sikert majd számolj be hogy haladsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
válasz latyak17 #12186 üzenetére
Nem tudom mit szívtál, de nekünk is adhatnál belőle.
Ilyen kis futásteljesítményre CR dízelt? Szívó benzinesnél az a ritkább, ha nem fut el 3-400e km-t a motor megbontása nélkül.
Mod: Ne keverd ide a kamrás dízeleket, mert csak fiatal autó jöhet számításba.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Antonio
senior tag
válasz latyak17 #12186 üzenetére
bnőmnek most is egy huszon-egynéhány éves nissan bluebird-je van valami őskövület dízelmotorral elmegy az bárhova csattogva zörögve előbb rohad el a karosszéria ... mint hogy leálna ... na de, ne hasonlítsuk egy mai modern dízelt egy hót egyszerű régi dízelhez ...
[ Szerkesztve ]
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Typhoon47
senior tag
válasz latyak17 #12189 üzenetére
ezek nem 20-30 éves szívódezsők, hanem precíziós TDI-k. ezeket fele annyit nem bírnak mint benyás társaik, mondom ezt úgy hogy nekem is TDI mondeomvan és imádom, de 250kkm-ig megy a móka utána kurvára zsebbenyúlós az egész...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
8th
addikt
válasz latyak17 #12186 üzenetére
Pontosan. A kis ccm-s benzineseket nem arra tervezték, hogy 400-500ezer vagy mégtöbb kilométert fussanak vele. Ezekbe jó esetben beletesznek 300-350ezret az elvetemültebbek max 400-at és vagy a bontóban végzik vagy elkerülnek valami balkáni országba ahol tovább ütik vágják őket amíg azok csak vonszolni képesek magukat. A dízeleket alapból magasabb futásteljesítményre tervezik erősebb anyagokból, jobb illesztéssel stb... Meg kell nézni egy félmilliót futott 1.8T és egy ugyanannyit futott 1.9TDI VW motor dugattyúját és hengerfalát, hogy melyik van jobban megkopva. Látatlanba megmondom a benzinesé. Holott a dízel nagyobb mechanikai terhelésnek van kitéve.
(#12223) Typhoon47: Pár éve volt szerencsém egy Audi A8 3.3 V8 TDI acél motorblokkot közelről megsasolni. 270.000km-nél bontották szét az autót mert kiflibe hajlott egy fán de a hengerfalon nulla kopás. Nem viccelek, mint ha új lett volna. Dugattyú szintén. Az, hogy az autógyárak bő egy évtizede a rájuk kényszerített emissziós normák miatt rossz irányba mentek el a fejlesztésekkel az csak egy dolog. Attól még a mai dízelek is mechanikusan tartósak csak az üzemanyag ellátó és a befecskendező rendszerük egy bughalmaz, egy technikai zsákutca. A Common Rail egy szar. Mindenki szidja a pdtdi-t. Mert a cr befecskendezés olyan qrvajó mi? Na meg ez a kettős tömegű lendkerék. Menjen az anyjába aki kitalálta. Alapjáraton van értelme mert valóban nem rázza annyira a kocsit de fordulaton ugyan olyan simán jár az egytömegű lendkerék is. Ráadásul a kettős tömegű lendkerék sokkal több nemkívánatos rezonanciát okoz a főtengelyen mint a sima. De sebaj. Legyártjuk a szar selejtet (lásd pl vw konszern) aztán majd jót kaszálunk az ügyfeleken.
(#12225) !Overdose!: városba benyást? Én max országúti cirkálásra vennék benzinest mert ott nem jön ki annyira a dízel alacsonyabb fogyasztása. Seat Arosa 1.7 SDi. Kicsi, fordulékony, minden suzuki árszinten van hozzá és 5literrel vígan elvan városban. Az való városba nem a 7-8litert különösebb erőfeszítés nélkül bekapó 1.6 benzinesek.
...
-
zsid
senior tag
válasz latyak17 #12219 üzenetére
Feketét sehol sem olvastam.
Azért hordják a melósokat javarészt ablak nélküli furgonokkal, mert ha ablakos és személyt szállít, akkor Németországban b@sztatják őket. Nekik is kell menetlevelet írni, és a rend éber őrei számon kérik rajtuk is a pihenőidőt ( amit ha pl Németországban tartanak , akkor számlával kell igazolniuk, ha jól tudom). Ha megnézed az M1-est éjjel, rengetek furgont/trélert látni, amiben az ülésen alszanak. Azért nálunk, mert Ausztriában és Németországban ezért csekket kap és még el is zavarják a legközelebbi szállóba.
Viszont az áruszállítókat ( már akik tényleg árut szállítanak) nem nyaggatják ennyire ( gondolom, mert nem másik 8 ember életével játszik a sofőr ).<tRucKdriFteR>
-
aphra2
senior tag
válasz latyak17 #12363 üzenetére
Alapvetően akkor van értelme ha az adott motorból van gyárilag nagyobb teljesítményű , magyarul még elbírja,
De ez se oly egyszerű, mert a kuplung , féltengely , váltóban difi , lehet gyengébb.
A mérték megválasztása a lényeg , ill azért már vannak tapasztalatok , hogy mi mit bír vagy nem, hosszabb távon.
Nagyobb tuningnál nem árt beszerezni 4-5 hengerfejet,....szükség lesz ráProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Varoz
addikt
válasz latyak17 #12431 üzenetére
Bármennyire is szomorú, de szerintem jogos.
#12434
Így már ziher, hogy jogos. A tábla a mögötte lévő parkolót jelöli, ahol te áltál meg.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
sunahunter
senior tag
válasz latyak17 #17792 üzenetére
A fő állapotát hangról ki lehet szűrni. Ezen motorok nem szólnak olyan erőteljes hangon mint a Fiat hasonló korú motorjai, más a kettő. Ezért a hangja ha kalapácsként kattog, felejtős, meg hiába van nyár, regel 8 körül próbáld indítani, ne tudja az eladó, hogy mikorra mész. Be ne melegítse véletlenül előre.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest