Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
qdak
addikt
válasz latyak17 #63460 üzenetére
Ez am a logika, 1 stabilabb ultetett futomube kossenek bele.
Sosem ertem h miert faj vkinek ha az auto jobb lessz?!
Nekem nincs leultetve, de igy is felnyomta a kasztni merevitot a kipufogoig 1 faja fekvorendor...
Ugyaningy nem ertem h ha 1 lathatosagi utolagos led ert gagyognak, v + lampaert.
Csesztessek a betoroket, ne 1 honap utan kapjqk 1 papirt ismeretlen tettesel, hiaba tudjak ki volt....[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz latyak17 #54680 üzenetére
Az elsőt úgy szarhatták telibe, mint ahogy a fotóról is látszik.
Más részből szerintem irreálisan drágák, legalábbis ennyi pénzből biztosan nem egy Golf-ot vennék, mint ahogy történt is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Balupapa
senior tag
válasz latyak17 #54213 üzenetére
nincs, de ha a golfra akarod tenni ezt a méretet nem szép, de legalább bután fog kinézni
átmérőben sokkal kisebb mintha váltó lenne....
15collra nem lehet alapozni azon a vonalon ahol elindultál. 16 lenne az ideális....vagy esetleg 165 45 r17 v 185 35[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
whitezo88
nagyúr
válasz latyak17 #50666 üzenetére
(tudom hogy ez vicc, de) sok ilyen van, csak azt nem értem miért pedig ezt kreszen megtanítják. barátnőmnek vagy 5 éve van jogsija, bár keveset, sőt alig vezet. de nem tudja megkülönböztetni hang alapján a dieselt és a benzint (motort), pedig ez szerintem elég alap dolog. meg megnézném ki tudja hol kell betölteni az olajat, meg ilyeneket.
-
!Overdose!
őstag
válasz latyak17 #49438 üzenetére
Elég jól ismerem a Golf-okat, nekem is volt. Az 1.8-ast valóban kihagytam, az is egy vállalható alternatíva lenne, de nem fogyaszt érdemben kevesebbet, mint egy GTi és a menetteljesítmények között azért van különbség. Ezek a 90, illetve 110 lóerős TDi-k pedig elég megbízhatók és olcsón van hozzá szinte bármi. Nincs olyan drága alkatrész benne, ami meghibásodás esetén motorcserét indokolna.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
aero.
veterán
válasz latyak17 #49438 üzenetére
tdi meg ugye traktorba való
Ne kezd te is.
Az 1.4 pont azért fog ha nem is többet, de ugyanannyit enni, mint az 1.8-ad, mert kevés. Ellenben ha letaposod neki nem hinném, hogy ugyanaz a reakció.
zo8800: pont városba kell neki, országúton jól fogyasztanak a legtöbb benzines.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz latyak17 #46431 üzenetére
akkor hamarabb kell gázszűrőt cserélni, hamarabb égnek be a szelepek, etc.
lehet azt mondani, hogy ilyenek úgyse lesznek, de nem igaz, mert az átalakított autók alapvetően benzinre vannak tervezve, a gáz magasabb égéshője és kisebb kenőképessége miatt bizony előfordulnak ilyenek. -
Xero
nagyúr
válasz latyak17 #45446 üzenetére
Nyilván logikátlan így is, de ezek a pár száz ezres pótlék bontó szökevények kiesnének a szórásból. Ha a te hátsódba durran bele kedden ez a srác, akkor lehet Te is másként látnád a dolgot. Odafelé még mókás volt és egy jót vigyorogtam rajta, de amikor megtudtam, hogy jó pár órával később még mindig nyomta és nem igazán foglalkozott a fék hiányával, akkor már elgondolkoztam.
-
8th
addikt
válasz latyak17 #45381 üzenetére
Seat Arosa (Lupo) SDI? Sima közvetlen befecskendezésű adagolós szívódízel motor, egyszerű az egész mint egy faék hengerfejesedésre sem hajlamos. Ha eléri a motor az üzemi hőmérsékletet tiporhatja a muter kedvére nem nagyon tud benne kárt tenni. 5,5-öt eszik only Budapest üzemmódban 3,8litert városon kívül. Kicsi autó belül mégis tágas jól lehet vele parkolni és forgolódni szűk helyeken, a nőknek általában a formája is bejön. Kis pénzből annál bolond biztosabb kisdízelt nem kapsz. Ha mégis megadná magát 1/3 árért van hozzá minden mint egy PD vagy CR dízelmotorhoz.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Kornel
veterán
-
giigz
veterán
válasz latyak17 #45376 üzenetére
Arra a Puntora pl. átírás 52k + erre jön olaj, szűrők, folyadékok, vezérlés, ez az, amaz... A vételáron felül legalább 200-300k kell a zsebbe ilyen "olcsó" autóknál is, és ez tény.
Szerk.: Ráncfelvarrás (2003) előtti 206-ot én személy szerint nem vennék, de ettől függetlenül még lehet jó vétel, meg jó kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
válasz latyak17 #45370 üzenetére
Akkor valami kis köbös benzinest nézegessetek, ami gombokból fenntartható. Stift vagy Punto stb...
Szerk: még Ford Fiesta amit mernék ajánlani, egyszerű mint a faék, megbízható és ócón fenntartható.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz latyak17 #45362 üzenetére
ha mindképp cserélni akar, akkor vegyen egy ilyet.
elég jól fogyaszt
4 csillag se vészes...[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz latyak17 #45362 üzenetére
És amúgy mennyit megy egy évben? Biztosan érdemes váltani? Szerintem pont ezekből a kisdízelekből nehéz olyat találni, ami igazolhatóan keveset futott, hiszen alapvetően azért veszik, mert sokat és olcsón akarnak vele menni. Ha meg javítani kell, az jelentősebb kiadás, mint egy benzinesnél, kell egy komolyabb futásteljesítmény, hogy megérje elgondolkodni a váltáson. Azt se feledd a költségeknél, hogy jelentkezik egy átírási díj, plusz a Polo jobban tartja az árát.
Egyébként a konkrét darab csomagtérajtó illeszkedése a jobb oldalon gázosnak tűnik, a többi első blikkre rendben van. Az viszont elég hihetetlen, hogy 10 évesen 83e km van benne. Csak összehasonlítás gyanánt: anyum Twingója városi-elővárosi forgalomban (napi 2x10-15km) fut éves szinten 9-10 km-t. Ez a dízel Punto még ennyit sem ment...
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
válasz latyak17 #45362 üzenetére
Pénzt mennyit szánna rá?
Mert oké h nem akar 120k km fölé menni, de a valós km-t és állapotot általában meg kell fizetni. Amit linkeltél az meg inkább a vicc kategória. Már csak azért is, mert városi rohangálósnak, rövid távokra dízelt venni öngyilkosság.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz latyak17 #45168 üzenetére
Ja nem, nem a pihenesre gondoltam elsosorban, hanem a vilaglatasra. 19 evesen nem a tengerparton kell uldogelni, hanem valami olyan orszagban maszkalni, ahova most meg van energiad elmenni, de nem tul draga. Kozel-kelet, India, ilyesmi.
Tengerparti nyaralashoz meg en is tul fiatal vagyok, pedig van koztunk par ev.while (!sleep) sheep++;
-
Xero
nagyúr
válasz latyak17 #45165 üzenetére
17-19ey€-val indult a nézelődés. Osztottam szoroztam és a költségeken kívül meghatároztam a legvégső limitet 22.5e€-nál, de csak akkor ha Euro5. Ettől függetlenül még mindig 50-50-en áll a dolog. Meglátjuk.
Ebben tényleg minden benne van amit csak akartam (coupe, 200le+, nagy iDrive, Logic7, sport ülések).Egy sí hét nekem pedig többet ér azért sok mindennél. A különbözetből pedig kihozok legalább három utat Fro-ba.
szerk: Sőt a különbözetből idén végre el tudnék jutni Zermat-ba mondjuk és mellé belefér még egy 3Völgy is.
[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
válasz latyak17 #45132 üzenetére
Jó kis cucc. Azért kérdezz utána picit, mert ezek a sportos gumik (T1R, Neova 08, RSR) azért nem olyan komfortosak a mindennapokra. Értsd: vízen nem olyan jók, hamarabb kopnak, zajosabbak, stb.
Persze szerpentinen olyan tapad, hogy az asszony melltartója is szétreped az oldalerőtől.
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
válasz latyak17 #43476 üzenetére
Hi!
exclecet nevegye
udv
neduddki
mod: MekMek: 3asnal mar nem hangosaz otopajja, de soakig birtad a seatot megytt az eszed???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz latyak17 #42222 üzenetére
Nem volt az. A turbót és a porlasztócsúcsokat leszámítva lényegében megegyezik a két motor. Persze vannak egyéb eltérések is (a 110 lovason már csak kettős tömegű lendkerék van, más a kipuf.leömlője, az ecu is a nagyobb alkatrészekhez van hangolva, bizonyos esetekben más dugattyúkkal szerelték stb...) de ezek a teljesítmény szempontjából lényegtelenek nem kap emiatt nagyobb terhelést a motor. Egyébként is túl vannak méretezve. Például a 90lovas verzió adagolója bármilyen okosítás nélkül gyári állapotban tökéletesen kiszolgálja a 110lovas motort is. Nem egy isminél az van fent a gyári helyett mert épp abból találtak jó állapotút. A hangyaf@xnyi eltérések miatt szinte minden alkatrészük csereszabatos. Jó cucc az nem kell tőle fosni. Vagy egy tucat taxist ismerek személyesen akik 110lovassal dolgoznak egyszerűen azért mert a gyengébbik motor egy Passat súlyú bódéban már nevetségesen kevés és mert szar lehet úgy vezetni, hogy folyton azt kell lesni nehogy beessen a fordulat 1900-2000rpm alá mert onnan fél óra mire magához tér a motor. Amelyik taxis "messze elkerülte" anno a 110lovas verziót az igazi fillérbaszó lehetett és nem tudta vagy nem akarta kifizetni a felárt a jobb motorért. Egyéni szoc.probléma. Mondok jobbat. 2007-ben összehaverkodtam egy Győr környéki futár gyerekkel aki hordta az alapanyagot hozzánk. 160lóra fel van pöckölve a AFN Cordoba Vario-ja. Azóta bejárta vele egész európát és semmi baja nincsen vele. Ha 6évvel ezelőtt volt benne közel 200k most mennyi lehet? 700-800ezer km? És még mindig azt a kocsit hajtja! Hülye lenne lecserélni. Annyi pénzért nem kap takarékosabb, megbízhatóbb, fürgébb de legfőképp olcsóbban fenntartható dízel kombit semmilyen márkából.
mod: Miért kellett 100k-nál újjáépíteni a motort? 100k az semmi. Annyit anno faterom 1.3 Samarája is elment generál nélkül pedig az a kíméletes bánásmód ellenére is az utolsó csavarjáig egy hulladék szar volt.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest