Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #37599 üzenetére
jo hat Hungaroring-re/Kiskunlacházá-ra/Tököl-re is kijarogattak emberek ilyen 18"-s króm felnis meg ándörkár neon kit, strobi fény... stb showcar-kal recingelni (motortuning=direktszűrő), aztan kb csak az nem nyomta le azokat altalaban, aki nem akarta
ha ott vmi qrva lepattantnak nez ki, akkor az altaban nagyon megy
ami meg csili-vili, az meg sehogyvolt ez a járműszépségverseny-s majomkodás is, ott se volt a teljes mezonyben 2 auto se osszesen, ami vhogy ment is volna, mert arra mar nem volt ammo
de csomagtarto tele hifi-vel, meg neon mindenhol, meg foldig ultetve (spoilerekkel) meg buszfelni rajta, csillog-villog a motorter, meg orankent letorlom a port rola, meg ha raszall a legy ujrapolirozom az autot, annyira fanatikus vagyok... idiotak[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz
Rivaul #37585 üzenetére
Jópárszor szedtem le 206 ajtó kárpitot, szóval volt miből tanulnom.
Két megoldás van:
1. Célszerszámmal és ronggyal kipattintani.
2. Fűtött garázs vagy hőlégfúvó, lapos fejú csavarhúzó és rongy.Eddig egy pattant el nálam, de akkor idegből téptem, mert felfeküdt a bitumen lapozáson a kárpit és az Istennek sem akart csöndben maradni. Azóta is van egy nagy zacskó bolhám tartalékba, de nem akar fogyni.
-
Rivaul
addikt
válasz
golya32 #37592 üzenetére
Ez esetben én nem találom soknak. Kor arányában még teljesen megfelelő is lehet. Ezt egy jó megjelenésű családi autónak vehették. Nézd meg a belső képeket kb 2-3 gyerekülés stb. Az ördög sosem alszik de most annyira nem kételkedek.
8th
Azok a tempók, a hideg kirázott[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
mycso
veterán
válasz
Dare2Live #37587 üzenetére
Pont ma cseréltem izzót (M2), mert kiégett a jobbos és akkor már párban cseréltem.
Jobbos egy olyan 30 másodperc, a balosban után gyártott a dobbetét és kissebb a luk, mint jobb oldalt, ott vagy 1.5-2 percet sz@rakodtam, tehát mondjuk 2-2.5 perc az izzócsere.
Nyilván van olyan autó, aminél még gyorsabb, meg nem kell az autó mellett guggolni és vakon csinálni az izzócserét, de azért a videóban szereplő "szakemberek", hát hogy is mondjam....a hozzáértés teljes hiányával küzdenek.
(#37589) Rivaul : az első képen lévő felni bejövős.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz
Dare2Live #37587 üzenetére
Pont a videóban az első 407-est nézegetem napok óta. [link] Hiába akarom a mondeót, octáviát de nem tudom kiverni a fejemből annyira tetszik.
MMA87
Én már csináltam mindent a patenttal. Garázsba, nyáron, télen, imádkozás közben... De főleg az utángyártottakkal mindig a fejemen kötött ki az a bizonyos álarc -
_NCT
addikt
válasz
Rivaul #37585 üzenetére
Én úgy olvastam fórumokon, h ez a jelenség hidegben van meg, fűtött garázsnál könnyebb vele bajlódni, esetleg ha az adott részt óvatosan meg tudod melegíteni messziről gyengébb hőlégfúvóval vagy hajszárítóval. De amúgy jah ez a patent se tudom hogy pattant ki 2 bagett meg csiga zabálása közben a fejükből
-
Rivaul
addikt
Így van. Ha már említed a patentokat nah azt kötözném fához méhek alá aki kitalálta ezt a fajtát... Akárhányszor kell leszedni a belső kárpitot egy fél zacsi patent mondja be az unalmast, ahogy felpattintom még becézgetem is de rögtön hullik ki a fele
Még a kerékjárati dobbetét is azzal van feltéve
-
_NCT
addikt
válasz
Rivaul #37580 üzenetére
Persze, épp ezért írtam, hogy mindegyik autó szerelésénél az út eleje és vége ugyanaz, csak az nem mind1, hogy milyen útvonalon járod azt be. 102 lépésben, vagy 5-ben. 6 csavarral, vagy 10 csavarral és 5 patenttal, ami mondjuk a hidegben simán eltörik, aztán szívhatod a fogad. Én épp ezért nem is akarok elmerülni a francia autók szerelésében, nem is értek hozzá, de valahogy nem is érzek rá késztetést, hogy megtanuljam. Alap dolgokat megcsinálom és kész. De vezérműszíjat nem cserélnék
Igaz én nem rég óta vagyok francia tulaj, nem tudok véleményt mondani róluk, talán annyit, h baromi kényelmes és öröm belefeküdni az ülésekbe minden nap. Elektronikai hibákat sem tapasztaltam eddig, mindig pöc-röff indul, amit cserélni kellett, azt egy németben vagy japánban is kellene, kopó alkatrész volt eddig. Majd talán 1 év múlva mondok róla valamit.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz
AMD Power #37577 üzenetére
Nem nagy kaland a szerelésük se..természetesen vannak mind két oldalon furcsa megoldások..és ebben a franciák az élen járnak de ha rájössz a trükkre akkor utána szépen megy minden mint más típusnál
pl az olajleeresztő csavar feje mai alapból a torxhoz hasonló fejjel rendelkezik de olyan elcseszett méretbe hogy a földön nem létezik hozzá kulcs na azt kinyitni
szopóálarc, de ha egyszer kint van vissza már egy normális csavart teszel és öröm és boldogság utána... sok ilyen apró trükk van..amit egyszer kell megoldani utána nincs baj velükEttől függetlenül én nem tartom se jobban se rosszabban szerelhetőnek semelyik más márkához képest a francia gépeket
-
Rivaul
addikt
Azért ez nem teljesen igaz. Bár milyen szerelőt megkérdezel nem lesz őszinte a mosolyuk a francia hallatán. Pedig ők értenek hozzá. Míg egy németnél 3 csavarral leszedsz valamit addig a franciánál 2 tenyérnyi lukon vakon egy burkolat mögött kezdheted a csavarozást... Nálam a gyertyacsere úgy kezdődik hogy jön egy 60 centi hosszú 4 részen csuklós kulcs amivel a blokk aljából indulhat a játék
-
_NCT
addikt
válasz
AMD Power #37577 üzenetére
Szerelese is olyan,h emberek gyartottak,emberek szervizelik. En is tapasztaltam a heten a francia mernokok agymeneset,de ha 1x megtanulja az ember,akkor ugyanugy szerelheto mint nemet vagy japan tarsai.Mindegyik ugyanolyan ut,csak az nem mind1,hogyan jarja be az ember.
-
Rivaul
addikt
válasz
AMD Power #37577 üzenetére
Cseréltem már, komplett kipuff rendszert, váltópálcát, teljes belső teret, fél futóművet, fél elejét+oldalt, stb... de egyedül csak az olajcserénél nem voltam nyakig vágásokkal
Ennek ellenére ha agyon rugom sem hagy ott sehol s bátran megyek vele akár napi 700km-t is.
-
-
Rivaul
addikt
válasz
AMD Power #37574 üzenetére
A franciával annyi a baj hogy túl sok mindent passzíroztak bele. Kelleténél több csavar, komplikáltabb megoldás. Az újaknál sok elektronika, felszereltség s ez megbosszulja magát. Én imádom a citroenem, remek autó s már másnak is vettem ugyan ilyet. Semmi főbb baj nincs velük de sok mindent én szerelek rajtuk s az valóban halál. Egyszerűen több törődésre van szükségük mint egy 6 csavaros német vasnak ez tény. De ha van gazdája annak a jószágnak akkor remek kis autók tudnak lenni. Azt hozzá kell tenni hogy lehet bár milyen márka, törődés nélkül mind egy xar lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Kár érte: [link]
-
válasz
Dare2Live #37555 üzenetére
Németországból akkor hozhatsz netto (áfa nélküli) áron, hogyha oylan cégedre veszed aminek van érvényes uniós adószáma. Ez esetben eladáskor kell befizetned (és a vevőnek felszámolnod) az áfát.
A nemrégiben változott adószabályok miatt egyre több használtautó áfás magyarországon is, mivel amennyiben egy cég operatív lízingre vásárolja az autót, az áfát visszaigényelheti és az operatív lízing lejártával a finanszírozó áfa felszámítása mellett fogja eladni a kocsit.szerk: értelemszerűen ha magánszemély vagy akkor németországban a bruttó áfás árat kell fizetned, itthon viszont nem kell áfát fizetned
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
Németből használtautóknál brutto vagy netto árat kell nézni? Áfát Magyar használatbavételnél fizetek? (Mert tudtommal MOon haszáltnál nincs áfa)
pl [link]
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz
AMD Power #37547 üzenetére
Te is tudod jól hogy nincs értelme vitába szállni felesleges..minden gyártónak van ipari hulladéka a németeknek is..egy autóról vagy egy adott típusról alkotott vélemény után kijelenteni hogy hulladék..mind1 nekem jó a francia sz@r 15éves autóm még mindig visz A-ból B-be hibák nélkül.. és én pont díjazom ezt a hozzá állást főleg itthon hogy a Das Auto-n kívül nem létezik más márka így nincs áruk így én egy 96os tdi golf 3 árán ülők át mondjuk egy full extrás megane,306,xsara és így tovább
(#37548) Dluinet: ezt a 98-07 ig sz@rok kérlek reklámozd több helyen jövőre autó cserém lesz és nem szeretnék sokat adni a 2004-es évjáratú m2-es megane-ért
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
-
-
-
-
Rivaul
addikt
Egy kis csúszkáláshoz [link]
-
Integra
titán
válasz
bitpork #37539 üzenetére
ne akarj 50 centit, ez a kb 20-30 is brutális volt... kamion dzsihád, mindenki bénázik, semmit sem látni, felborult autók, árokba csúszott kamionok.. régen láttam ilyet.. visszafelé meg ömlött a havaseső, szembefújta a szél, kamionok szélvédőig mindent beterítettek, mert addigra már felsózták az egész pályát (délelőtt persze aludtak megint, ahogy szoktak...) bp-ig tömött kamionsor megint.. ez nagyon nem volt ma vicces. ráadásul mindezt ma az intivel csináltam, nem a suv-val, hiba volt, azt hittem nem lesz gond.. soha többet, mikor hazaértem, leállítottam a motort és az agyam vele együtt kapcsolt le nullára.
-
-
Integra
titán
a mai m1-es szakasz tatabányától egy "élmény" volt... visszafelé este meg egészen pestig.. idén nem szeretnék ilyet többet..
-
qdak
addikt
hat nem tudom, ha lattad volna a mazdam, friss muszakival, 1 fill kibelezett kipuf, sportdobbal, mar az ucca elejen lehetett hallani ha jottem, felni, szarfutomu, 0 kezifek, folytassam meg?
ablakcsere se rossz xdszlotty szted a korforgalomba 2-3 kerekezes mien hatassal van ra ? xD
kornelka xD
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #37533 üzenetére
Nemtudom, nem szoktam nézegetni naponta. Bár pár napja belezörgettem az EGIS kornyékén éjjel esőbe pár akkora szakadékba hogy rendesen belementem, mentem benne aztán kijöttem. Csattogott rendesen.
(#37532) giigz:Fentebb olvashatod az indokot, lett pár szálszakadt gumim.
-
Szplöttyy
senior tag
Na srácok ma kerékcsere közben megláttam, hogy a jobb hátsó lengőkarom ELTÖRT
Kb ~7-8centi "széles" lehet abból tartja jelenleg 1-1,5centi. Nagyon boldog lettem tőle, kitudja mióta ilyen. De "szerencsére" 9400ft a lengőkar, 600 az első és 1500 a hátsó szilent. De akkor már ki kell majd tavasszal cserélni a túloldalt is.
-
hdman
őstag
WHAAAAT?
-
Xero
nagyúr
Nyilván én is így játszom már meg. De anno simán átment ezekkel is a helyi legszigorúbb központban minden nemű kenés nélkül.
Aztán legutóbb a szerelőmnek adtam oda mondván nincs kedvem szórakozni vele, meg úgyis esedékes volt 1-2 javítás. Gondoltam legalább így még annyi esélye sincsen, hogy szórakoznak a futómű-felni-kipufogó triumvirátus miatt. Ebből persze csak a futóműhöz vannak papírjaim.
Az lett a vége, hogy őt is elzavarták a felnik miatt.szerk: 206 klubban egyébként van aki komplett első ablakokat cserél vizsgára pikk-pakk.
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz
Rivaul #37516 üzenetére
nem halal komolyan irtam
azt meg keveset latott isminek megmutatod h az 1.4 es hogy huuuuuuuuzzzzzzz
amugy motor szam teren nem tommia hejzet pl 1 motor cseret azonnal lekel jelenteni? v h van ?
xero: vizsgara feldobod a teli garniturat, azt go vagy feltekered vkinek a sima kerekeit, de beszeltem olyannal aki lampaburat kert kolcson vizsgara asd
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Fel nem tudom fogni hogyan tudnak egy tipusidegen motort belepapírozni. Tudom-tudom nincs papír, de akkor jön a vizsga. Nyilván én vagyok túl balek és én vagyok az akit még a nagyobb kerék miatt is elhajtanak (szerelték ilyennel is a modellt, igaz nagyobb motorral).
Szóval szívesen leülnék egy ilyen tulajjal pár sör erejéig, hogy tanítson. Mert biza, ha ez papírozva van az nem ennyiért menne el.
-
ati012
őstag
Okmányok nélküli, forgalomból kivont autót átlehet vinni a határon?
Romániába kellene; tréler van.Valami extra kell? Vagy csak simán átviszem?
-
tresh
veterán
válasz
Dluinet #37501 üzenetére
Minden nepper trükk benne van, ha követed a tanácsait, akkor kizárt hogy rossz autót vegyél.
Ha céltudatosan mész autót venni és meg van a konkrét típus és nem vagy lusta utána olvasni kérdezni átolvasni a fórumba leírtakat róla (angol/német/magyar) akkor nem kell csoda könyv meg tippek trükkök tanácsadás mit nézzél...az azoknak jó akik km és csicsa alapján vesznek autót és utána szidják a márkát mert egy raklap trágyát vett..
-
qdak
addikt
válasz
Dluinet #37504 üzenetére
en ilyenekre gondolok: rossz erzekelo, kiszedve az ego, visszatekeres, nem hinnem h nekialna szetbontani az autot, szoval sztem vannak amit sztem nem lehet eszrevenni, ennekellenere bizti h kisseb sz eselye, h szart vegyen ha tud vmit, de akkor meg ott van ha vki ravan indulva 1 kocsira, es kiesik 1-2 dolog amit meg kene nezni, ha megnezeti azt se tennem 100 asnak, foleg ha kifog 1 olyan szervizt aki tudja h az illeto eljott x km t h megnezesse a kocsit, azt lehet az eletbe nem latjak tobbet.
en a papirozast, 1 ceggel szoktam vegeztetni, hazhoz hoznak mindent, par napon belul, apropenzer.
-
válasz
DeFranco #37498 üzenetére
Vegyed meg az autóstitkok könyvet online, egy-két óra múlva már olvashatod is a gépeden.
Ennél részletesebb használt autó vásárlási tanácsadó nem létezik, a legapróbb részletekig le van írva minden.
Minden nepper trükk benne van, ha követed a tanácsait, akkor kizárt hogy rossz autót vegyél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest