-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Vismajor01 #226498 üzenetére
:/
bontott motor esetleg -
ParmaBoy
kezdő
-
Vismajor01
addikt
válasz zgospel #226451 üzenetére
Átugrott a vezérlés, ajánlat amit kaptam, 1.2 millió
hengerfej tömítés készlet 268000ft
- hengerfej csavarok 25000ft
- hengerfejek felújítása, ha nincs elrepedve, törve 180000ft
+ a szelepek - motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fagyálló 40000ft
- gyújtógyertyák 8900ft/db
- vezérlés készlet 95700ft
- vízpumpa 37000ft -
Toyota WS váltóolaj 25000ft opcionálisan
- differenciálmű olaj opcionálisan 18000ft
- főtengely ékszíjtárcsa csavar 7000ft -
termosztát 28000ft -
vízhűtő 89000ft -
munkadíj 330000ftSamsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz lorcsi #226496 üzenetére
Az Ypsiloné, de hellyel-közzel ua., mint a 2-es Punto.
A MiTóban bár nincs city módja a szervónak (csak nehezedni tud dynamicba kapcsolva), viszont a vásárlást követő hazaúton elköszönt minden rásegítés, de egy új akkumulátor megoldotta, 2 éve nem is találkoztam a hibával.Deltákat régóta nem nézegettem.
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #226491 üzenetére
2 okoskerék van, darabja kb 50 ezer Ft. Kell mellé cserélni a 2 szolenoidot, és ha már úgyis ott van az ember, akkor erősen ajánlott a komplett vezérlést is cserélni vízpumpával. És ha már a vezérlést piszkálod, akkor miért ne cserélnéd a főtengelyszimeringet is? Viszonylag jól hozzáférhető helyen van egyébként, könnyen szerelhető, és egy akármilyen maszekszerviz is el tudja végezni.
De mégjobb, ha olyat nézel ahol ezen már túlvannak.6 éve az én kocsim előző tulajának 300 ezerbe került ez a mutatvány, független szervizben. Akkoriban viszont még 80-90 ezer volt egy ilyen okoskerék darabja. A szervizóradíjak meg a mai árak fele
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
BluGain
csendes tag
Sziasztok!
Első autóm szeretném megvenni a következők alapján:
Ár: 2-2,5 millió - több lehetőség is érdekel, örülnék olcsóbb verziónak is
Évjárat: 2012 és újabbak - Azt hiszem Casco csak 15 évnél fiatalabbra köthetőFelhasználás:
- BP munkába járás, Heti 2-3x 16km
- Kirándulás, Havi 1-2x átlag 150km
- Távolabb vidék, Havi 1-2x átlag 500km
Szóval havonta kb.: 250km város, 350km vidék, 600km autópálya
- Ha van értelme kocsival, akkor 1 éven belül egy külföldre költözés, ahol átiratásIgények:
- kezdődnek a szokásossal: biztonságos sok légzsákkal, olcsó, megbízható fenntartás.
- lehetőleg 350L feletti csomagtér, utazáshoz, költözéshez kéne. Vajon bringa beférne? - korábban egy 2002-es Avensis 520 Literjéhez voltam szokva :D
- ABS, klíma (bár talán ez kategóriaalap)
- inkább benzinest és benzin-hibridet vennék szívesen
- lehessen dinamikusan előzni (tudom relatív) - 130LE Avensis dízelhez voltam szokvaJó lenne:
- Tolatóradar
- ESP
- Bluetooth kapcsolat telefonnal (kihangosító pl.)
- Ülésfűtés
- Guminyomás-ellenőrző rendszerKöszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #226478 üzenetére
"H astra szívó motorjai emlékeim szerint nem túl jók nem?"
H Astrából a 116 lovas 1.6-os (Z16XER) talán a legelterjedtebb és a legjobb ezek közül, a 140 lovas 1.8 (Z18XER) ugyanaz csak erősebb és nyomatékosabb, meg ritkább. Az 1.4-et kerülném igazából, az 1.6 egy fokkal megbízhatóbb és erősebb is, ugyanolyan fogyasztás mellett. A vezérlés okoskerekeinek cseréje egy nagyobb költség, de ez átvizsgáláskor már jól hallható ha baja van. Kb 2-300 ezer km-ként egyszer jön elő.
G Astrából a nem TwinPortos 90 lovas 1.4-esek a legjobbak karbantartás szempontból, Z14XE motorkód.
2-3 deci ezrenkénti olajfogyasztással lehet mindnél számolni, az teljesen normális.Nekem az 1.8 H Astra fenntartása az elmúlt 4.5 évben átlagosan havi 19 ezer Ft volt, éves 10 ezer km futás mellé. Ebben minden benne van a benzin kivételével, tehát adók, gumi, biztosítás, szervizek, autópálya, mosás, stb. Nem tudom hogy ennél olcsóbban lehet-e üzemeltetni valami autószerűt
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #226475 üzenetére
Motornál egy kellemetlenség rémlik csak, a légszűrőház vagy a szívócső szétmállik, csere.
Váltó teljesen jó, nem hondás kapcsolási érzetű, de megbízható, csapágyprobléma nem jellemző.
Elektromos részt tekintve 3 hiba jut eszembe: a hátsó lámpák csatlakozóinál a test megolvadhat (egy áthidaló vezetékkel megkerülhető), a km-óra látszólag meghalhat (fel kell frissíteni a forrasztásokat), illetve az elektromos kormányszervó köszönhet el (szintén javítható). Igazából semmi komoly, más ~20 éves autónál is előfordulnak ilyenek.szerk.: Ja, meg a testkábel!
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz tboy93 #226475 üzenetére
10 eve van kettes puntom, semmi hibalampa nincs
jon megy teszi a dolgat
a hatso kerekjaratibsn megjelent sajnos a rozsda, de meg eleg kezdeti allapotaban..egyaltslan nem veszes
nygyon sajnalom eladni, de mar eleg kicsi, neha 3 an ulunk benneeladó: vadi új soundcore motion+
-
nagyúr
1 millió körül (csak autóra számolva, plusz kiadások külön) mit vennétek 25 éves nőként első autónak?
Én eléggé meg vagyok lőve, nagyon elment a piac. baseball sapi swiftből van ennyiért értelmes, nem porrá rohadt példány? WagonR, Ignis szerintem nem megemészthető nőként.
Felhasználási mód, napi 2x25km Szszm-BP XIII. Tud jól vezetni, de műszakilag nyilván nem sokat ért a dolgokhoz, azt majd megoldjuk helyette.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Shade45 #226469 üzenetére
Nalunk nem volt ebbol problema, de otthon toltunk 1x16A-rel. DC toltest egyszer kiprobaltuk, hogy tudja-e az auto
Szvsz annal lehet ez problema inkabb, aki mindig max toltesi teljesitmennyel akarja telenyomni az akkut. Ja meg gondolom foleg ejszaka toltenetek ti is, akkor foleg nincs gond. -
Shade45
senior tag
válasz rbalint88 #226304 üzenetére
Még egy kérdés az E-Golf-fal kapcsolatban:
Ha jók az infóm, akkor ez az autó sem rendelkezik akku hűtés-fűtéssel (lásd még pl Leaf).
Okozott-e már problémát ez a mindennapokban?
Leaf csoportban többször olvastam, hogy a nyári melegben való töltés pluszban degradálja az aksit a hűtés hiánya miatt, illetve ha hosszabb útra mennek vele, akkor a DC töltés lehet problémás szintén a túlmelegedés miatt.
-
kenguru99
senior tag
válasz hunited88 #226461 üzenetére
Erre a felhasználásra Magyarországon én biztosan valamilyen Suzukit választanék.
[ Szerkesztve ]
-
CP111
tag
válasz herrká #226427 üzenetére
UX? =>> vékony festék réteg, nulla alváz és üreg védelem.
*** Infláció mögé bújtatott vagyonelkobzás folyik a világban! *** Az elektromos autó olyan, mintha egy működő mikróhullámú sütőben ülnél! Gratula hozzá aki azt vesz! *** A "covid" oltás és az elektromos autó olyan, mint az orosz rulett! Sosem tudod mikor döglesz meg tőle! ***
-
mufi
senior tag
Pözsó 3008, 2012-es 1.6 benzines [150le], mit gondoltok róla?
https://www.instagram.com/the_parfumeour/profilecard/?igsh=MXVibW0wb29vb2x6ZQ==
-
sittes79
addikt
Sziasztok,
Gondolkozom elektromos autó vásárlásán, legfőbb oka, hogy ingyen tudom tölteni a munkahelyemen. napi 50 km teszek meg háztól házig. Érdemes már használtban gondolkodni? id3, mg4 kategóriákra gondoltam.
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #226452 üzenetére
Mindenkinek? 2 ev alatt 4x volt kiadva. És tudtommal arra használták amire én is szoktam : kozlekedtek vele
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #226449 üzenetére
Füst alapján lehet mindössze egy lyukas kartergáz cső is.
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #226449 üzenetére
3MZ-FE akkor a motorkód elvileg. Így hirtelen azt találtam róla, hogy a változó szelepvezérlésnek lehetnek gondjai (ez mondjuk bárminél előfordul előbb-utóbb).
Ha szarul jár a motor, akkor az simán lehet a rossz vezérlés miatt. Lehet egy komplett vezérléscserével megúszod. Így fórumon, látatlanban perszehttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Qru
MODERÁTOR
-
Vismajor01
addikt
válasz zgospel #226447 üzenetére
Beindul az auto, readyt kap, szarul jár a motor és füstöl a motorter, auto magát leallitja. Mitudomen mi a motorkod Lexus rx400h. Kedden kiolvastak/megneztek, de nem tudtak elsőre megmondani, csütörtökön megbontjak a motort
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #226441 üzenetére
Melyik motorkód? Mi a hiba?
Az elmúlt napokban nehezen tudtam esténként elaludni, úgyhogy unalomból elkezdtem nézegetni milyen V6-os autók kaphatók 3-6 millió között, és az maradt meg a fejemben, hogy mindegyik V6-nak a láncvezérlését előbb-utóbb ilyen kor és futás mellett cserélni kell, ami egy nagyobb összeg (néhány hirdetésben írtak számokat 800e és 1.2m között). Ezen túlmenően a Nissan 3.5-ös és 3.7-es V6-osáról azt találtam, hogy nincs típushibája se nyűgje. Csak itthon ilyen motorral szerelt autó nagyon ritka, Infinitiben is.
A Lexus GS300-ban lévő V6-ról találtam a vezérlésen túlmenően még valami ketyegő bomba problémát, de nem emlékszem már konkrétan mi volt.
Illetve a Mercedes V6-okról is a konkrét hibákra már nem emlékszem, csak annyit raktározott el az agyam, hogy a vezérlésen kívül van még valami baja.Oké, hogy ezeket 15-20 évente egyszer kell ezt így rendberakni, drágán, és utána golyóálló a következő időszakra. Csak hát na...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ParmaBoy
kezdő
válasz f4lcon #226439 üzenetére
Na igen, más az embléma, másak az árak, láttunk már ilyet. A
Toyota esetén ráadásul ott a 4+ akció, 4 év feletti kocsikra fix díjas csomagok vannak, aminél sokszor a maszekok árait is verik.Megnéztem, egy 2.0 hybrid c-hr esetén a közepes szerviz: "Motorolaj és olajszűrő csere, pollenszűrő csere, fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj + 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE * 0W16 olajjal --80 500 Ft bruttó." (a sima olajcsere 0w16-al 50.800ft)
Itt lehet szemezgetni: [link]
[ Szerkesztve ]
Diffidati Con Noi
-
addikt
válasz rbalint88 #226424 üzenetére
"a szervize tenyleg nem veszes"
Lexus szerviz Szigetszentmiklós (Reálszisztéma) óradíja 37500 nettó körül rémlik így fejből, 6 liter 0w-16 olaj meg 65 ezer volt
így jött ki egy 30 ezeres olajcserés átvizsgálás 200k-ra“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz herrká #226427 üzenetére
Én is V40-et cseréltem UX-re. A könnyebb beszállást felejtsd el, szinte semmivel nem magasabb az üléspozíció, mint egy sima alacsonypadlós autóban. A V40-ben kényelmesebb az ülés, nagyobb tartományban állítható a kormány, autópályán is picit halkabb. Csak nem tudta a Carplayt, nem volt automata és többet is fogyasztott (T3).
Próbáltam XC40-et is, na ebbe már tényleg úgy kell beszállni, mint egy SUV-ba és az üléspozíció is olyan "magasan ülős". A hátsó lábtér sokkal nagyobb, mint az UX-ben. Ettől függetlenül engem nem győzött meg, szokásosan pattogós, kemény "kis SUV" futómű, az ülése sem ölelt úgy körbe, ahogy vártam volna. Sokkal inkább választanék egy V60-at.
#226437 herrká: 2019 óta van minden évből van több árlistám az UX-ről, ahol láthatóak a felszereltségi szintek. Ha kell, akkor írj privátban és átküldöm őket emailen.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz rbalint88 #226424 üzenetére
UX tulajként ezt meg tudom erősíteni, más kávéház, mint a C-HR de árban ez nem tükröződik. Az azért megjegyzendő, hogy minden 10 millió alatti példány most a hahun Elegance/Comfort(Top) felszereltségű, előbbiben még ülésfűtés sincs, utóbbinál már jobb a helyzet, de azért még nem a teteje.
"Less but better" - Dieter Rams
-
hunited88
tag
válasz molnarpeter #226431 üzenetére
Hát sajnos egész hamar el is kelt úgyhogy aktuális a kérdés!
-
herrká
senior tag
válasz molnarpeter #226432 üzenetére
2.0 Diesel. D2. V-Dash által a 120-rol megbolondítva valahova. Mérve nem lett.
De szerintem már nagyon körbejártuk ezt a miért veszek másik autó témát. Igazából az volt a kérdés, hogy ha Kuga, akkor melyik? Az is eldőlni látszik. Köszönöm a válaszokat! Így már akkor csak döntenünk kell, hogy UX vagy Kuga Fhev? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #226432 üzenetére
Tippre a csoda csomag, D2 a VDO porlasztókkal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz herrká #226427 üzenetére
“Plusz ez már 9 éves és jönnek a költséges kötelező szervizelesek”
Ez egy nagyon erős önámítás ám, pusztán a számok mentén. A többi indokot értem, de ezzel kit akarsz becsapni?
Annak a 10 milliónak az éves kamatja röhögve fedezi egy dízel V40 fenntartási költségeit.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
addikt
10-ig vannak használt hibrid XC40-esek is ám csak úgy mondom.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
herrká
senior tag
válasz rbalint88 #226424 üzenetére
Köszönöm. Megfontoljuk. Nekem is szimpibb az UX, dehát... A többit már tudjátok
szabonagyur, nem xc. V40 hatchback. Megkivantuk az automata váltót, a könnyebb ki beszállást. Plusz ez már 9 éves és jönnek a költséges kötelező szervizelesek. És utána se fog többet érni mint most. Vagy egyszerűen kapuzárási pánik?
[ Szerkesztve ]
-
hunited88
tag
Sziasztok,
Autóvásárláshoz szeretnék segítséget kérni. A páromnak lenne.
Városi felhasználás ( gyereket hozni vinni bevásárlás ), minimális hosszútáv ( évi pár alkalom )
Rászánt keret kb 3M.
Jelenleg van most egy ajánlás kéz alatt.. 2017-es 40e km-es vw polo 1.0 Mpi motorral.Ti mit ajánlanátok?
-
rbalint88
addikt
válasz herrká #226423 üzenetére
A Kuga kb akkora, mint a mostani XC60-asotok. Az UX 11 v 13 centivel rovidebb.
En havi max 30-40ezer Ft sporolas helyett (varosi tavok villannyal a phev eseten, napelemrol ingyen toltve vs lexus 6literes fogyasztassal 600-800Ft-os uzemanyaggal, autopalyas fogyasztast azonosnak veve) inkabb a kockazatot csokkentenem es a Lexusra mennek, Kuga phev korai darabjai korul volt eleg sok problema, ezert is van lent az aruk.
Az UX egyebkent mondhatni alulertekelt darab jelenleg a hasznaltpiacon, gyakorlatilag nincs felara az alapjaul szolgalo C-HR-hez kepest. (2.0 hibridet kell nezni) Viszont a Lexusok ertekvesztese hosszu tavon alacsonyabb, a szervize tenyleg nem veszes es nyilvan a belteri minoseg is sokkal jobb, mint a Kuga eseten.
Teljesen zarojeles megjegyzes, en a Kugabol is sima hibridet vennek, mert tenyleg naponta kellene toltogetni - papiron 64km-t tud, gyakorlatban az 50km korul van, amibol telen hamar lesz 40km, a sima hibridek akkuja sokkal kevesbe degradalodik es egyebkent jol hasznalva az is el tud menni 1-2 km-t elektromosan. -
herrká
senior tag
válasz rbalint88 #226419 üzenetére
Nem akarom a fórumozók agyara menni. Röviden tehát. Mert képbe került a Kuga és úgy gondoltam, hogy jó ötlet lenne a konnektoros hibrid. Ezért elgondolkoztunk, hogy talán jobb választás lenne az UX-tol.
zgospel, ha nyugdíjas leszek nemsokára, egy fizetésből kell majd üzemeltetni. Ezért szempont a fenntarthatóság. Természetesen van tartalék, meg ha 10-et is költünk. De nyilván ha kevesebbet, az csak előny.
Nincs összehasonlítási alapom. Kb 30 éve dizelezek. Nem tudom mit tud egy turbós benzines vagy egy hibrid. Ki kellene próbálni. A Niro tippet köszi, megnézem. -
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #226421 üzenetére
Ha az tetszik nekem8
-
szőröscica
addikt
válasz szabonagyur #226416 üzenetére
A Corolla Crossnal undoritobb nagypapa autot keveset dobtak piacra.
-
zgospel
őstag
válasz herrká #226417 üzenetére
Nézd, ha van 10 milliód kocsira, akkor elég viccesen hangzik, hogy a többszázezres potenciális javítások (amiket egyébként kb 15 évente egyszer kell elvégezni) miatt esnek ki típusok a rostán. Most nem a BMWre gondolok a csapágycserével, mert az tényleg vicc.
Pláne ha jól értem akkor igazából csak az automata és a magas építés a szempont, az évjárat és a fogyasztás nincs kikötve.
A 150 lóerő kikötésben az a csalóka, hogy amit egy 150 lovas szívóbenzin menetdinamikában nyújt, azt egy 105 lovas 1.2 TSI is tudja. A hibrideknél pedig gyakran nem a rendszerteljesítményt látod, csak a benzinmotorét, így ~120-140 ló helyett csak ~100at látsz ezért kiejted a listáról, lásd CHR.Nem kéne az Xceed hibridet kiejteni, mert a hibrid se nem kokszosodik, se a DCT nem döglik benne. Ha már itt tartunk a Nirot is megnézheted, apám is nyugdíjas és ő nagyon éli a Nirot pont a beülés-kiszállás miatt.
10 millióból ezekből bőven-bőven a fiatal és magasan felszerelt példányok közül válogathatsz.
De egyébként sem kell mind a 10et a vételre költeni, hogy utána egy esetleges nagyobb szerviz százezreitől rettegj. Pl nézelődhetsz úgy is, hogy 6 m a vétel + 2 szervizre (ha majd előjön), a maradék 2 meg kamatozik addig is
2 millióból pedig egy japán V6-ot is nagyon szépen gatyába lehet ám rázni[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #226416 üzenetére
Haladtunk sorba, mint a boltba.
Két évem van a várhatóan gyenge nyugdíjamig. Viszont a nejnek még vagy 10 Ezért lenne jó a megbízható, viszonylag olcsón fenntartható jármű. Nem egy-két évre tervezzük. Viszont a Volvóra már nem szeretnék milliókat locsolni, meg alacsony, alig tudok ki-be szállni már. Meg az automata kényelme is jól esne.
Nem mennénk 10 fölé! Maradjon váratlan kiadásra! Hitel meg szóba sem jöhet. Amúgy tetszene is mindkettőnknek. De majd lesz valahogy. Igyekszem kevesebbet szemetelni ide.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz herrká #226414 üzenetére
Én értem, csak van itt BMW-től kezdve minden.
10M-ből azért sok minden tudsz venni, elmúlt pár évből.
Amúgy meg ha ennyire szerelem autó akkor meg el kell fogadni egy magasabb fenntartási költséget vagy éppen, hogy kell rá költeni.
A max 10-be a Corolla nem fér bele. De 4 - 5 éves Lexus igen.
De 12M-ért van új Corolla Cross, ami meg csak új, nem vetném össze 1:1-ben a Lexusal.
Ha Corolla Cross régebbi típus lenne simán lenne 10M alatt is belőle, de még nem az.
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #226410 üzenetére
Igen. Ezért is nehéz. Próbálunk közös nevezőre jutni. Egyszerű tetszik - nem tetszik. Így maradt ez a pár tipus. Ami tetszik, annál engedékenyebbek vagyunk Viszont pénznyelőt se szeretnénk. A legelején az egyszerű tetszik volt a szempont. Aztán mikor tájékozódtam, jött a kizárás. Keressünk akkor mást.. Az se nyert. Keressünk tovább...
Jó lenne a város miatt kicsi, de ha csak a nagyobb tetszik, elfogadja. Igazából nekem mindegy. De Ő fogja többet vezetni várhatóan, viszont családi autó lesz. Ezért gyűjtöm az infókat, tanácsokat hetek óta. Szinte minden autós csopiban rontom a levegőt.
Keret? 10 körül max. De ha kijön 7,5-ből, az mégjobb. Tehát kb ennyi a határ. -
Micsurin
nagyúr
válasz szabonagyur #226410 üzenetére
Látom nem érted
Ha asszony mondja meg mi a drága, akkor van ami 9 milláért sem drága de van ami már 6-ért is drága. Fordítok: nekem nem tetszik de nincs kedvem kimondani.edit.: csak azért ismerem a játékot mert mi épp ezt játsszuk. Van olyan motor ami használtan drága ~1,5-ért, van olyan amire lazán közli nem drága 3,2-ért szalonból.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
OPiiPO
veterán
válasz szabonagyur #226410 üzenetére
+1, Corolla Cross drága, de a Lexus nem - de ha a Zasszony áll mindezek mögött, akkor mesteri a terv
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
herrká
senior tag
válasz szabonagyur #226401 üzenetére
El bizony! Nehéz helyzet! Pár dolog biztos. Magasabb építés, automata, lehetőleg 150Le és nem kell nagynak lennie. Újabban hibrid előny, de melyik fajta? Ez már kérdéses.
Kezdődött az X1-el. Nagyon bejön. Benzin vagy gázolaj? Mindegy. Aztán kiderült a 100ekm koksz (1-300eFt), 200ekm vezérlés, csapágysor (2-2,5 misi + esetleg turbó).
GLA. Nagyon bejön! Mindenhez is ki a motort, vezérléshez is. 200-250 ekm környékén 2-2,5 misi.
Audi Q3, felfújt kis polszki. Nem!
Legyen valami KIA, Hyundai. Csak az Xceed tetszik. 60-80 ekm koksz. Ekkor vagy kicsit később kuplung. Százezrek...
Skoda nem tetszik.
VW, max a Tiguan, de inkább az se a szögletessége és a puritán belső miatt.
Toyota. C-hr hátsó ajtó, kilátás, 98Le - nem. RAV4 nem tetszik. Corolla cross drága.
Lexus UX tetszik, NX szódával, mert nagy. Végre egy megbízhatónak mondott típus. Cserébe kicsit idősebbek férnek a keretbe.
Ford Kuga. A nem hibridek nem szépek. A két féle hibrid közül kellene dönteni. Ez már nem baj, hogy nagy, mert tetszik. Szóval kb ide jutottunk pár hét alatt, hogy ez utóbbi három tipus maradt versenyben. A fenti vélemények csak a mi saját véleményünk, ne bántódjon meg senki!
De nem egyszerű közös nevezőre jutni a nejjel...Micsurin, a kanapé megvan, bátorság már nem annyira... És Ő fogja kimondani a végső szót. Én csak megpróbálom irányítani.
-
tboldi
nagyúr
válasz lorcsi #226404 üzenetére
Mert többé-kevésbé az is, csak megtoldották a padlólemezt 20 centivel és kellemesebb anyagokat használtak. Elvégre a Lancia az upmarket márka az olaszoknál, nem a Fiat.
De a műszaki tartalom azonos. A 120 vagy 150 pónis 1.4 T-Jettel nyugodtan vehető, a turbó és a leömlő repedésre hajlamos, de semmi komoly (pénzben sem), sőt a váltója sem a hírhedt M32, csak a féltengely ropoghat vagy rázhat.
Illetve digitális klíma esetén a kis lapátmozgató motorkák eltörhetnek a műszerfal alatt, rezsógombos kivitel esetén viszont nincs ilyen.3-4 közepes táskát a picike Ypsilon is elnyel, a Delta meg pláne. Bár a közepes szubjektív, meg az sem mindegy, hogy képes-e némi alakváltozásra a táska.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz szabonagyur #226401 üzenetére
A bátorságot és a kanapét egyszerre, hogy közölje asszonnyal mi lesz és kész...!
(nem komolyan venni)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- Láncfűrész topik
- Autós topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- CASIO órák kedvelők topicja!
- EAFC 25
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- OLED TV topic
- További aktív témák...