- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz herrká #226423 üzenetére
A Kuga kb akkora, mint a mostani XC60-asotok. Az UX 11 v 13 centivel rovidebb.
En havi max 30-40ezer Ft sporolas helyett (varosi tavok villannyal a phev eseten, napelemrol ingyen toltve vs lexus 6literes fogyasztassal 600-800Ft-os uzemanyaggal, autopalyas fogyasztast azonosnak veve) inkabb a kockazatot csokkentenem es a Lexusra mennek, Kuga phev korai darabjai korul volt eleg sok problema, ezert is van lent az aruk.
Az UX egyebkent mondhatni alulertekelt darab jelenleg a hasznaltpiacon, gyakorlatilag nincs felara az alapjaul szolgalo C-HR-hez kepest. (2.0 hibridet kell nezni) Viszont a Lexusok ertekvesztese hosszu tavon alacsonyabb, a szervize tenyleg nem veszes es nyilvan a belteri minoseg is sokkal jobb, mint a Kuga eseten.
Teljesen zarojeles megjegyzes, en a Kugabol is sima hibridet vennek, mert tenyleg naponta kellene toltogetni - papiron 64km-t tud, gyakorlatban az 50km korul van, amibol telen hamar lesz 40km, a sima hibridek akkuja sokkal kevesbe degradalodik es egyebkent jol hasznalva az is el tud menni 1-2 km-t elektromosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen monitort vegyek?
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...