Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz slett27 #222002 üzenetére

    Azért egyáltalán nem mondanám bonyolultnak. Nekem Z18XER van, közel 4 éve vettem a kínálat legaljáról, viszont ismerőstől, így pontosan tudtam, hogy az eladás előtti másfél évben mik voltak javítva és mivel számolhatok én.

    Ez idő alatt ha az üzemanyagot nem számolom, minden mást viszont igen (biztosítás, adó, matrica, szervizek, stb) akkor havi átlag 20 ezer Ft a fenntartása. Ennél jelentősen olcsóbban már nem tudom mit lehetne üzembentartani.
    Mindezt úgy, hogy műszakilag teljesen jó állapotban van a kocsi.
    Ebben 290 ezernél voltak cserélve az okoskerekek, vezérléssel stb, most van benne 365 ezer km.

    Ilyen korú autóknál bármikor bejöhet egy nagyobb kiadás a teljesen kopó alkatrészekre is, legyen bármennyire is egyszerű és olcsónak mondott típus.

    Esetleg nézz G Astrát Z14XE motorral. Hengerfejes ne legyen aztán más baja nem igazán lesz, viszont 2-3 deci olajfogyasztás ezer km-ként a jobb állapotúaknál is garantált.

    Abban az ársávban ahol keresgélsz igazából nem is aktuális állapotot kéne venned, hanem ellenőrizhető előéletet az elmúlt pár évre visszamenőleg, hogy milyen javítások voltak elvégezve. Az alapján lehet tervezgetni, hogy mi várható majd.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés