Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
A Homasita-ban kapható "Versaco" dísztárcsák milyen minőséget képviselnek?
-
gg72
veterán
válasz szőröscica #109479 üzenetére
Szóval nincs ajánlható alternatíva? A fekete felniktől irtózom, használt gyári dísztárcsákat most nézegetek.
-
gg72
veterán
válasz runner 125 #109481 üzenetére
Kösz, valszeg ez lesz.
-
gg72
veterán
Sziasztok! Az ősszel le szeretnénk cserélni a nagyon kedvelt, de már kissé koros (11 éves) 1.2-es Honda Jazz-ünket és mivel nagyon elégedettek voltunk vele, maradnánk ennél a típusnál, csak egyel nagyobb motorral. Használtakat (max. 3éves) nézegetek és 3.4M körül lehet kapni hibrid változatokat viszonylag kevés km-mel. Mi a véleményetek a hibridről, nem kell tartani a gyakoribb meghibásodástól?
-
gg72
veterán
[Korábban] már írtam, hogy Honda Jazz csere előtt állunk és egyre aktuálisabb lesz a dolog. Max. 3 éves Jazz-eket nézegetünk, ezúttal az lenne a kérdésem, hogy megéri-ez 1.4-est (99 LE) választani az 1.2-es (90 LE) helyett? Az a 9 lóerő nem tűnik olyan soknak, nekünk a mostani 78 lovas Jazz-ünkhöz képest az újabb 90-es is nagy előrelépés lenne gondolom.
-
gg72
veterán
Sziasztok! Hasonló cipőben járok, mint LaCupacabra fórumtárs, egy megbízható kis kocsit keresek főleg városi és kis távolságra történő rohangálásra (esetleg évente egyszer nyaralás Horvátországban, Ausztriában) 1.5M-2M körül. Korábban volt egy Honda Jazz-ünk (2002-es), azt imádtam. Most ilyeneket találtam:
- Toyota Corolla Luna 1.4 (2007)
- Honda Jazz 1.4 (2007)
- Subaru Trezia 1.3 (2013)
A Toyota/Honda párosban 200ezer körüli km van, a Subaruban 130, nyílván ez is a legdrágább (és legfiatalabb). -
gg72
veterán
válasz molnarpeter #219739 üzenetére
Hát nekünk sok nyűgünk nem volt vele, sőt, szinte semmi. Gyakran égett ki az izzó és azt nem tudtam egyedül cserélni, nagyjából ennyi volt.
Mazda 3 1.6 ill. Opel Astra H 1.4 (2009) jöttek most még velem szembe, amik szimpatikusak lennének. -
gg72
veterán
válasz szabonagyur #219745 üzenetére
Okés, de akkor mit helyette, te mit ajánlanál?
-
gg72
veterán
Sziasztok! Ha egy autónál azt írják, hogy a "rendezett külföldi okányokkal" eladó, akkor annak kb. mennyi a összköltsége, hogy a nevemen legyen?
-
gg72
veterán
Hasonló cipőben járok, mint slett27 kolléga, egy rosszul elsült használt autó vásárlás után keresnék vmi megbízható (nem röhög) kocsit 1M bezárólag, havi szinten 600-800 km megyek fele-fele városban és országúton, pályán. Ezeket nézegetem most:
- Nissan Almera 1.5
- Opel Meriva 1.4 vagy 1.7 cdti
- Suzuki Splash vagy Swift 1.2
- Mitsubishi Colt 1.3
- Honda Jazz 1.4Különösebb extra dologra nem vágyom, mondjuk talán az, hogy mivel alacsonyabb vagyok, jó lenne egy kicsit magasabb ülésmagasság. Szüleimnek egy Nissan Note-juk van, az pl. bejön ilyen szempontból.
-
gg72
veterán
válasz Ace Ventura #221949 üzenetére
Apósoméknak is van, nem is gondoltam rá, mondjuk alapból Fordra nem, pedig nekik sincs rá panaszuk. 🙂
-
gg72
veterán
válasz tboldi #221952 üzenetére
Splash/Aglia is a legszimpatikusabb nekem, amúgy mennyire kell félni ezeknél a futott 250ezres kilométerektől?
A kék Colt megvan még, a nagyobb baj, hogy még az enyém is, addig meg nem tudok cserélni...fogkefe21: Mit értesz "vasaló" Swiften?
vzsryl: A Note-nál a legnagyobb baj, hogy 1mill alatt nemigen van normális.
dj79: Köszönöm, ráánézek, amúgy Coltokból találok a legtöbbet nekem még elfogadható árban a hasznaltauto-n is, elég nagy a választék.
-
gg72
veterán
válasz this is life #221962 üzenetére
Kösz szépen, ez sokat segített.
-
gg72
veterán
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Hát én így 3 hónap után, mert úgy érzem, hogy hiába csináltattam meg egy csomó dolgot rajta (1millió volt és eddig ráment 400ezer), még maradt számtalan olyan apróbb dolog (autórádió nem jól veszi a jelet, recseg 2 hátsó hangszóró, a távirányító csak közelről érzékel, beázik a két hátsó ajtó, 2 ajtóhatároló is cserés, ráférne egy alapos poilírozás, stb) , ami zavar és az az érzésem, hogy sosem lesz vége... Gondoltam inkább eladom és veszek egy olyat olcsóbban, amit előtte átnézetek és eleve több bizadalmam van felé... Nagyon gyorsan beleugrottam ebbe a vásárlásba, nagyon rossz érzésem van a kocsival kapcsolatban, olyan ez, mint amikor már nem bízol meg a társadban, minek tovább gyűrni a dolgokat?
-
gg72
veterán
válasz kisza25 #222024 üzenetére
Általában ugyanazokat az útvonalakat járom és a szüleim Note-jában sokkal stabilabb a rádió, ill. a korábbi i30-asunkban is az volt.
Lehet, hogy ezt kellene tennem, de erre a mostanira már nagyon nincs ingerenciám rákölteni... Mondjuk az unokahúgom 2 éve vett egy lassan 20 éves Citroen C3-at és azon kívül, hogy megjelentek a küszöbön rozsdafoltok, csak tankol bele és olajat cserélnek, semmi baja és volt vagy 500ezer. Lehet tényleg csak az 1milliósokkal van a baj. -
gg72
veterán
válasz szabonagyur #222028 üzenetére
Akkor a rádiót hagyom, úgyis vettem bele BT-s adaptert és azóta a mobilról hallgatom leginkább.
dj79: Az autó karosszériája teljesen rendben van, nem rozsdásodik, a motorral voltak olyan problémáim, hogy indítás után pár másodpercig elkezdett dadogni, majd utána menet közben semmi baja nem volt. Ezzel voltam 3 szerelőnél is: az első 3 hónapra adott időpontot, a második rátette diagra, ez alapján kicserélte a gyertyákat, trafót, kitisztította az EGR szelepet, átnézte a tömítéseket, de a hiba maradt... Egy fb csoportban ajánlottak egy szerelőt, ő az élő adatokat megvizsgálva az okoskereket jeölte meg hibának, kicserélte, hiba javult, de még érezhető. Na, így jött el a pillanat, hogy innen nagyon már egy fillért sem akarok ráköltni, vígy inkább fogalmazhatok úgy, hogy fölöslegesen nem. Szolenoid szeleptisztítás vagy cserét mondtak most, vagy lambdaszondát, de ha így megyünk tovább, alkatrészenként az egész motort ki lehetne cserélni. Egy ismerős meg azt mondta, hogy mivel menet közben semmi hibája sincs, jól fogyaszt, nem eszi az olajat, használjam így. Ja, még a kormányzásnál érzem azt, hogy rossz úton nagyon mozog a kormány, szinte kitépi a kezemből, pedig az első futóműnél is cseréltettem már gömbfejet és jobb-bal axiált is, ez van még hátra. A Hyundai i30unk 0okrmányzása pihepuha volt ehhez képest. Ja, egy Citroen C4-ről van szó.
kisza25: Kösz, ezek tényleg jók, de ezekre még valóban gyűjteni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Az alábbi típusokból melyiket ajánlanátok havi szinten 600-800 kilométerre fele-fele arányban városi és országúti (pálya) használatra? 2006 körüli évjáratokat nézegetek.
- Nissan Almera 1.5
- Mitsubishi Colt 1.3
- Ford Fusion vagy Fiesta 1.4 (80LE)
- Opel Meriva 1.4
- Renault Clio 1.4 (habár lehet most egy ideig franciát nem szeretnék)
- ???Különösebb extra dologra nem vágyom, alapvetően ne legyen szervízigényes, persze ez egy 18 év körüli autónál lehet csak vágyálom... Korábban is kérdezgettem már e témában, de most biztos a dolog, sikerült eladnom az előző kocsimat.
-
gg72
veterán
Kösz, mindenkinek, igen, úgy tűnik, hogy elviszik ma. Nagy bukta volt anyagilag, de már nem nagyon volt hozzá bizodalmam...
Fusion van a családban, vezettem is, mondjuk autópályán éppen nem. Nem volt rossz, de lehet nekem elég lenne a Fiesta is. Egy 2002-es Cliom volt anno, pont 1.4-es, igazából nem volt vele bajom. Igazából az Almera vagy Colt felé mennék leginkább, ha találnék belőle vmilyen jobb példányt. Majd lehet linkelek néhányat estefelé.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Ha komoly, írj PÜ-t.
Nem nagyon izgat, hogy sokat forog pályán, azért olyan sokat nem megyek ve ott, kb 30-40 km-es szakaszokat.Qru: Van a közelben egy tetszetős Fiesta, azt lehet megmézem. Most felhívtam egy autós ismerősöm, ő az 1.25-öst motort ajánlotta inkább a Ford-ból.
-
gg72
veterán
válasz molnarpeter #222503 üzenetére
Köszi, megnézem.
Daihatsu Sirion 1.3 milyen lenne? Árulnak itt helyben egyet nagyon jó áron és állapotban, de vmi néha jelentkező EPS hibával...
-
gg72
veterán
Igen, az elektromos szervóval vn vmi baja, egyik gyújtásra bekapcsol, a másikra nem... Lehet a C4 nyűgjei után nem akarnék szívni vele, de mondjuk biztos lehetne még belőle alkudni,csak kérdés, hogy meg tudnák-e javítani és mennyiért...
Más. Ha már a Colt korábban szóba került, Smart ForFour 1.3 is jó lehet? Ahogy olvasom, ez is alapjában Colt technika és a design még jobban is teszik.
-
gg72
veterán
Egy 18 éves A150-es benzines 95 lovas Merci esetén, ha nincs elrohadva, milyen csontvázakat rejthet még, mire kellene figyelni, vagy inkább felejtős a történet?
-
gg72
veterán
válasz molnarpeter #222551 üzenetére
Köszi.
De továbbra is elsődleges marad akkor a Colt + ForFour 1.3 és az Almera 1.5 vonal. -
gg72
veterán
Már nem aktuális, tegnap megvettem dj79 fórumtárs Colt-ját. Eddig nagyon tetszik.
-
gg72
veterán
Az enyém 1.4es 88 lovas KFU motoros volt, és valóban nem tudtak rájönni az indításkor előforduló rangatozasra + volt még néhány típushibája, mint a műanyag és gumi karosszéria elemek oregedese, beázás, stb. Most egy 1.3 Colt van, hát elsőre is ezt kellett volna vennem és lenne most még pluszban pár százezrem... Drága tanulópénz volt.
-
gg72
veterán
+1 szavazat a Coltra (1.3), nekem 5 hónapja van meg, eddig tettem bele 5ezer km-t, megy szépen, erő is van benne, vegyes használattal nekem 5.5 körül van a fogyasztás is. Semmi gondom nem volt vele idáig, igaz egy itteni fórumtárstól vettem, aki gondos gazdája volt, de azt megelőzően is a családja használta, szóval ismert volt az előtörténete. Volt korábban Jazz is, ahhoz tudnám hasonlítani, annak mondjuk azért jobb volt a váltója, de elég hasonló a két autó karektere.
-
gg72
veterán
Ha esetleg valaki új autót venne 🙃 [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest