Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
- Bambanő háza tája
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- leslieke farmerzsebe
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én nem szeretem így nézni, hogy az "árához képest mennyi a javítás költsége", mert ha 1M Ft a javítás, akkor az nekem akkor is 1M-be fáj, ha 2M-t ér az autó, meg akkor is, ha 8M-t. És az én anyagi helyzetem pont ugyanannyira terheli meg. Viszont, ha ez az 1M javítás 5 év után jön elő, az más, mintha 2 év után. Ugyanígy, ha szeretem az autót és már bizonyított; évekig hűen szolgált és nem hagyott cserben, akkor sokkal könnyebben kifizetem.
Volt autónk, kb. a vásárlási értékének a harmadát (igaz 4-5 évvel később) kifizettük javításra, mert szerettük. Következő autónál a vásárlási értékének a szűk harmadát kellett 2 év alatt kifizetni, úgy hogy az ment is a háztól. (Most hogy költségmentes, mert mindent megjavíttatunk rajta, mert tudjuk, hogy forgassuk a pénzt )
Röviden, én aszerint döntenék, hogy mennyire szeretem az autót, meg mióta van nálam és az idő alatt mennyire volt megbízható, bár ez összefügg erősen a "szeretem"-melhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
ha a feleségem harmadjára is meghúzza a kocsi valamelyik oldalát, akkor csere
kettő még lehet véletlen, a harmadik már azt jelenti, hogy túl nagy az autó“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
gg72
veterán
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Hát én így 3 hónap után, mert úgy érzem, hogy hiába csináltattam meg egy csomó dolgot rajta (1millió volt és eddig ráment 400ezer), még maradt számtalan olyan apróbb dolog (autórádió nem jól veszi a jelet, recseg 2 hátsó hangszóró, a távirányító csak közelről érzékel, beázik a két hátsó ajtó, 2 ajtóhatároló is cserés, ráférne egy alapos poilírozás, stb) , ami zavar és az az érzésem, hogy sosem lesz vége... Gondoltam inkább eladom és veszek egy olyat olcsóbban, amit előtte átnézetek és eleve több bizadalmam van felé... Nagyon gyorsan beleugrottam ebbe a vásárlásba, nagyon rossz érzésem van a kocsival kapcsolatban, olyan ez, mint amikor már nem bízol meg a társadban, minek tovább gyűrni a dolgokat?
-
tboldi
nagyúr
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Teljes mértékben tudok szabonagyur hsz-ével rezonálni, csak egy saját példával egészíteném ki.
Van egy WagonR-ünk, újonnan vettük 2004-ben, és most, 20 év után merült fel az eladása. Jó, az első 10 év svájci frank alapú lízinggel telt, addig nyilván nem akartunk megválni tőle. Pontosabban apum továbbra sem akarja elengedni, csak én és anyum látjuk úgy, hogy itt lenne az idő. Úgy alakult, hogy lett egy 4. autó is a flottában, ezzel 1 feleslegessé vált, és hát akárhogy is nézzük, mindig az a gondolatmenetek vége, hogy a Suzuki az. A klíma hiánya manapság már eléggé fájó, emellett szükség volna egy váltófelújításra és kuplungcserére, ami alsóhangon 200-250k Ft, de még lehetne féket is cserélni, új gumikat venni, miegymás, az autó meg ér jóindulattal kb. 600-at. Persze a másik 3-ra is lehetne/kellene százezreket költeni (és fogunk is), de a használati értékük, avagy az általuk nyújtott komfort és biztonsági szint is jóval magasabb a WagonR-énél, egyszerűen elértünk oda, hogy már nem éri meg tovább fenntartani...
...viszont apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Rég meghúztam, de valahogy inkább költök rá, mert ha vennék egy újabbat kezdhetném előlről.
A 2007-es Fusion 2016-ban került hozzám első tulajtól 137000 km-el 970000 Ft-ért. 2022.12 hóig semmit nem költöttem rá, csak az olaj, és szűrőcseréket. Aztán átléptem a bűvös 200000 Km-t, és minden előjött.
1.5 éve a lista a javításokról, kiadásokról anyag+munkadíjak.
Komplett kuplung, és egy jobb első lengőkar csere + futómű beállítás 232000 Ft
2023 május vezérlés csere 132000 Ft
2023 október kipuffogó dob, féktárcsa+betétek+2 hátsó lengéscsillapító csere 170000 Ft
Múlt hónapban fékfolyadék, váltóolaj csere, szelepfedél tömítés, és gyertya csere, hátsó dobfékek felújítása 130000 Ft.
Klímatöltés 20000 Ft
Minden alkalommal megfordult a fejemben, hogy el kéne adni, de most már 650000 Ft-omban van, de most olyan, hogy egy pár tízezer km-t el kéne mennie hibamentesen. Ha eladnám kb 8-900K-t érne, többet nem hiszem, hogy kapnék így 260000 km-el az autóban, hiába patent.
Karosszéria is szép, megvigyáztott, nem lelakott az autó, teljesen rozsdamentes.
Ettől függetlenül szeretem a kocsit, és tisztában vagyok vele, hogy ennyi km után ezek minden autónál előjönnek.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
félisten
válasz Bdanyy #222015 üzenetére
Én akkor cserélnék első sorban ha az autó nem felel meg az elvárásaimnak (ide mindenki tegye be, hogy ez egy működő klíma vagy éppen a kevés LE vagy valami technikai újítás) és nem bízok meg benne annyira, hogy el merjek vele indulni hosszabb utakra is bármikor.
A ráköltött összeg pedig sok mindentől függ nekem, egy olcsóbb autónál elég hamar GTK-ra lehet futni, de ha annyi kell hozzá, hogy a fentebb írt elvárást teljesítse kifizetném rá.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest