Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz Integrale #178290 üzenetére
Golf4-nél ismerős szerelő azt mondta, hogy a gyárinak nevezett sem ugyanolyan, mint amivel az autó kigurúlt a gyárból, kb 3-5 évnél nem bír többet, szemben a gyári 14 évével, az utángyártott is kb annyit bír, ráadásul évi 5 ekm-et megy az autó
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Integrale
veterán
válasz diegho #178291 üzenetére
Ez nem teljesen igaz. Van a gyarto, aki gyari beszallito, ebben az esetben all az allitas.
Es vannak gyartok, akik kisebb-nagyobb sikerrel igyekeznek fedezni az alkatreszellatast.
Utobbirol van szo.
Esetemben pl. formara sem egyezik a gyari/gyari beszallito (Imasaf) es a tobbi utangyartott."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #178277 üzenetére
Ez nem azon fog mulni, hogy 16 vagy 8 szelep. Euro besorolassal tobb ezredfordulo koruli modellnel valtozott a kipufogorendszer, katalizator merete, helye stb.
Nekem pl 50e Ft a hatso dob, 60 a kozepso rezonatorral es 12 a ketto kozotti csoszakasz. (Katalizator 100 felett) Szoval nem santit az, amit ismerosod mondott, csak gondolom gyari, vagy ahhoz nagyon kozeli parameterekkel rendelkezo alkatreszekkel szervizeltette.
En ia vehettem volna 18-ert hatso dobot, meg 20 korul a kozepsot, aztan meg kaparom az arcom, ha hangosabb az auto. (Vettem ilyen olcso hatso dobot, felraktam, beinditottam, aztan mar szedtem is le.)"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz batai15 #178284 üzenetére
Hibridet meg tudom érteni. Én a rav4 hibridet nézegettem következő autónak, mert többet járok városban mint gondoltam (és annak jobb már azért a hangszigetelése).
xc40 kis hibridet éppen lehúztam az álomlistáról mert az automatája nem hagyományos mint a "nagyban" hanem duplakuplungos...
-
batai15
félisten
válasz footy #178283 üzenetére
Topikjaban jókat írnak róla ...
Fene se tudja:) sx4hez kell gyűjteni még legalább egy évig hogy kb 1 -1.5 m hitel kelljen csak fizetni :(
Lenne legalább 6 millióm aztán 8 körül már kapni rendes felszereltséggel Corolla Szedán hibridet aztán az fogyasztásban is jó meg kinézetben is.
4 körül nem tudom még auris hibridek de azokban is lesz vagy 180 e Km ami nem sok ,csak ha sokáig használom aztán végén ott leszek mintha vettem volna egy újat 0km-el.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz batai15 #178276 üzenetére
Mindkettő nagyon jó ár/értékű autó, azt neked kell eldönteni melyikre van szükséged, hosszú távra tervezve az scrosst venném, ha megteheted.
Crytec210: kb mindkettő nagyon soknak tűnik, teljes rendszert cseréltettem egy golf 4-en 24eFt volt[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
őstag
válasz batai15 #178276 üzenetére
Hát egy 1.4t scross automata azért teljesen más kategória mint egy swift (nekem az van, de nem utálom a swiftet, maga méretében kifejezetten tetszik). Ha meg tudod oldani a plusz egy millát akkor ár érték arányban nagyon megéri (1.4t-hez az automata váltó is erősebb, a több nyomatékhoz). Mondjuk az idő sürget mert az 1.4-hez is jön a részecskeszűrő (nem csodálkoznék ha lassan csak készletes lenne nélküle).
-
batai15
félisten
Én sem engedtem még el az autó témát .
Voltam múltkor suzuki szalonba meg mondom őszintén a kis Swift nagyon begyere .hátul tágasabb volt mint a vitara , szélességben sem kevesebb adatok alapján .
Igazából az bánt hogy még glxbe sincs könyöklő ,és csak 1.2 a motorja meg kicsi a csomag tér igaz évente egyszer kétszer van az sw is kihasználva .
Az SX4 scross begyere nagyon csak ugye az +1m gl+ automataváltóval mint a GLX Swift. -
rbalint88
addikt
válasz ati05 #178271 üzenetére
bármennyire rokon, sőt, pont azért még inkább, elvinném szervizbe, hogy mindenki képben legyen az autó állapotával. én akármennyire is rendben tartom az autóimat, legvégső esetben adnám el családon belül, nem szeretnék azért rossz szájízt, mert használt bármi beüthet...
-
ati05
aktív tag
válasz kisza25 #178265 üzenetére
Sokmindent néztem, a felsoroltak többsége kisautó, ezért néztem egy kombi daciat, ez még kijön 3 millió alatt.
rbalint88: sanderonak kicsi a csomagtere.
A Qashqai 2,5- ért adják úgy hogy beülök és megyek vele (most is ezt használják), rokon szervízeli, ő mondta ha mindenképp el akarja adni akkor rokonnak, mert olyan jó állapotú. -
veterán
A punto 2 tulaj ismeroseim allitjak, hogy a 16 szelepes 1.2-es benzin a több paci mellé jóval több szervízt kér és drágábbak az alkatrészek jelentősen.
Ez a 16 szelepes korabeli renault és egyéb márkáknál is ugyanígy van a komplexebb felépítés miatt?
Twingonál pl csak azt írtátok, hogy hangosabb a 16 szelepes, de jelentősebb hátránya azon kívül nincs.
Clioból is 16 szelepes 1.4-el írtátok élhetőnek.köszi!
Everybody lies.
-
kisza25
félisten
válasz kisza25 #178265 üzenetére
kíváncsiságból ránéztem a klíma alap a fiatokba,
A fiat 500-nál 3 fajta lemez felni és 9 fajta alufelni van, 4 fajta tükör szín és 6 fajta gyorsító csík, még a bicskakulcs is van 4 fajta az alapon kívül, fiat-os szelepsapka, hátsó spoiler, küszöbvédő, három fajta szőnyeg és az alap POP-ot néztem
batai15: meg csak az van ami készleten van[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
rbalint88
addikt
válasz ati05 #178263 üzenetére
3M a sandero mennyi a Qashqai? btw annak a bele se egy csoda, szóval csak akkor venném, ha maxi megkímélt és nem kell rá költeni most semennyit. mivel 7 éves autó, előbb-utóbb biztos kell majd rá költeni valamit.
ami a Qashqai mellett szól: nem Dacia, jobb ülések, jobb zajszigetelés, dupla power, menőbb SUV fazon, nem dögszagú az utastér gyárilag. -
kisza25
félisten
válasz ati05 #178263 üzenetére
a 3M az nehéz dió, én 3,5M-ig néztem tavaly és azóta még drágultak is, ezek mind 3M környékén vannak és újak:
fiat panda, fiat 500
suzuki baleno, suzuki swift, suzuki ignis
kia picanto
dacia sandero
skoda fabia clever
citroen c3
toyota aygo
opel corsa
renault clioA felsoroltak közül amit én merek neked ajánlani, az a három suzuki bármelyike, a kia picanto, és a fiat panda és fiat 500 és a clio, arra figyelj, hogy van olyan amelyikben alap felszereltségben nincsen klíma!!!
A suzukiknál a baleno kicsit nagyobb, mint a swift, az ignis, meg vagy tetszik, vagy nem, megosztó a külseje.
A panda is praktikus, a külseje annak is megosztó, fiat 500 szerintem a legkarakteresebb ezek közül, az kb mindenkinek tetszik.
A clio meg kicsit keskeny, legalábbis nekem abban volt a legkevesebb helyem elöl érzetre.
A suzukik könnyűek, jól mennek a kis 1,2-vel és nagyon parádés a fogyasztásuk[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
-
Rukongai
csendes tag
Sziasztok!
Városi használatra, évi kb 10 ezer km-re, milyen benzines autót ajánlanátok 600-900eFt között?
Nem kell nagy, pakolós autó, inkább megbízható legyen. -
batai15
félisten
válasz ati05 #178253 üzenetére
Hát nem egy kategória a kettő autó. Oké hogy új autó stb stb de azért a dacia logan nagyon nagyon akkor ajánlott ha mindenépp új autó fétise van valakinek és kis pénzű, meg semmi extra igény nincs maximum guruljon meg dudáljon.
Mivel dízelbe se sok a 110ekm pláne nem egy benzines esetében. -
ati05
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek melyik autó érné meg jobban:
Nissan Qashqai 2.0 benzin automata váltó 2011-es 110.000 km-rel, vagy egy új dacia logan kombi 1.0 sce motorral.Felhasználása: kb 8-10.000 km évente város, néha egy-egy hosszabb út autópályán, egyenlőre 1 gyerekkel hosszabb távra (5 év).
Félek egy picit a dacia összeszerelésétől,
minőségétől és a pici 3 hengeres motortól.A Nissant rokon hozta ki a szalonból, csak ő használta.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #178248 üzenetére
Magánszemélyeknek 10 év extra gari a motorra, váltóra - automatára is - és a turbora.
Én is Suzukit vagy Kiat mondanék. 1.0 ecoboostot ne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
siege5
aktív tag
Akkor marad a ceed, sajna swiftet 2 megyében sem találtam raktáron, jön az új generáció és mar nem szállítanak, az scrosst meglesem lehet megharcoltatom a ceeddel, megmondom őszintén valamiért ez a típus kimaradt.
[ Szerkesztve ]
-
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Új autó vásárlás előtt állok. Mivel nincs kimondottan igényem (legfeljebb egyfajta tartósság, jó lenne kb 15 évet kihúzna). Használat vegyes autóút ingázás és kisvárosi szöszmötölés. Évi kB 10000 km. KB 4.5 milla körül szánok rá. Nos ezek alapján elindultam a márkakereskedésekbe. Némi saját szűrés után maradt a vw polo 1.0 tsi 95le comfortline, ford focus 1.0 ecoboost 125le trend sedan, Kia Rio ex 1.4 mpi (bár ebből már alig volt pár darab, így nem biztos hogy lesz még pár héten belül), Kia ceed 1.4 mpi lx (i30 elv ugyanez de drágább ajánlatot kaptam rá).
Ezek alapján mire beszélnétek rá?Ui. 2004es alto 1.1, 99es Swift 1.0 a viszonyítási alapom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz hobizoli #178243 üzenetére
Az M13A WagonR-rel nem tudtunk 8-nál többet megitatni, mikor egy befogásra hajlamos ráfutófékes utánfutóval hoztunk Debrecenből egy 125-ös ETZ-t. Szintén pálya, szintén 140, 3 személy, mondjuk klíma nincs.
szerk.: Megkövetem magam, apum szerint 8,4 volt (ő vezetett), de akkor is kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Yiggdrasil #178240 üzenetére
nem feltetlenul
ha nem mesz naponta sokat, akkor nemtöbb drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz Yiggdrasil #178240 üzenetére
Szerintem azt kellene kiszámolni, hogy napi 2x20km melóbajárás havi 22 munkanappal nincs 1000km sem, utazni nem ezzel fogtok, némi bevásárlás-stb-vel legyen havi 1000km, az évi 12e km.
egyszerűség kedvéért 400-as üzemanyagárral számolva:
dízel 6l fogyasztással havi 24.000Ft
benzin 8l fogyasztással havi 32.000 Ft
benzin 10l fogyasztással havi 40.000 Ft
Tehát éves szinten egy turbót, kéttömegűt, magasnyomású rendszert és általában több futott kilométert felvonultató, kockázatosabb dízelt vennél vagy valami csöves benzinest havi átlag 8-16.000 Ft spórolásért. Abból éves szinten egy turbófelújítás se jön ki munkadíjjal, ha meg teljesen összeszakad a dízel, az jóval többe lesz. Arról nem beszélve, hogy (egyelőre csak) szmogriadókor nem tudsz bejutni vele BP-re, ha ez szempont lenne.
130-140-et az 1.2-es Suzuki Splash is vígan tartja, pedig az még magas is. Én azzal a lelkét kitaposva vagy dugóban állva (Margit híd-Budaörs) 8l alatt eljártam, egyszer volt 8,4, amikor nagyon hideg volt és extra dugók a karácsonyra bevásárló hordák miatt. -
Yiggdrasil
aktív tag
Közben felmerült egy kérdés:
Sokan ajánljátok a dízelt, én ezt eddig eleve elvetettem, mert még a szerelőm is azt javasolta, hogy nekem egy szívóbenzin jobb választás, a dízelt nem használnám ki (hiába autópálya és napi 20km ingázás egy irányba, de 10km rendes haladás, 5km 80-90es tempóval, és a maradék 5 araszolás, mert ugye az M1M7 bevezető sose üres).
Ezek szerint mégiscsak a dízel-vonalat kellene erőltetnem?
-
8th
addikt
válasz hobizoli #178222 üzenetére
6 liter alatt eszik atlagban az nem tud 130-t meg klimat meghajtani
na altasd magad, a lovak zabbal mennekKb. egy tucat autó jut hirtelen eszembe ami simán tudja ezt.
Még Petibá utcai rohangálósa is elvan hét literrel vegyesben pedig az egy nagy nehéz és igen erős családi tepsi nehogy már egy kétliter alatti dízel kisautó ne tudjon hat literes átlaggal elgurulni.Fővárosi fórumtárs 1.4 tdi polója: [link]
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
soldi3r
veterán
-
batai15
félisten
válasz hobizoli #178235 üzenetére
Számomra élő város a mérvadó .... Ritkán vagyok egy Bp szintű dugóban ..
Nekem így eszik 5.3 chippel a 2.0 HDI nem nyugis tempóban hajtva klímával .
Ezért is adtam meg múltkor hogy benzines fogyasztás 7 literig jó nekem is benzinesbe .
Viszont az a4em 1.8 20v 4 sebességes automata ilyen módban 9 -10 evett .
Havi 2-3k kmnel az már sok pénz volt fölöslegesen .[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz batai15 #178233 üzenetére
na ez az
a sok palyazas lehuzza
ezert mondom, hogy varosi fogyi a mervado(bb)meg a varos is mi?
Bp vagy vmi videki varos?
meg Bp-n hol es mikor?
reggel a Hungaria krt is all a dugo, az tuti nem tesz jot a fogyinak, 11-kor meg kb vegig mesz ugyanott 50-l zoldhullamban a Nepliget-tol a BS-igtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Yiggdrasil #178230 üzenetére
ezt a F szabalyt ideje lenne elfelejteni mar
nem a megmondoember haverod fogja helyetted szervizeltetni a nemetet setöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz diegho #178223 üzenetére
es varosban mennyi?
uyg ymnenyi az atlagde pont ezt irtam, hogy nem az autopalyas atlagfogyi lehuzos tempot kell csak nezni
a masik meg ahol arban o gondolkodik ott igen ritka a 6-s valto, meg a henger lekapcsolos technika, ami ebben eleg jo partner tud lennimondjuk pont Stilo-bol kapna 6-s valtos autot, annyiert amit szan erre, amivel az atlagot le lehet huzni palyazva, es nem nemetbol
több drón kell ;P
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz bitpork #178220 üzenetére
Nekem eddig az volt a fejemben, hogy az a normális
Ezek szerint ennél a résznél el vagyok tévedve. Mennyi számít átlagosnak kb?
Köszi a Leon-t, utánanézekhobizoli: Ezek szerint ezt nagyon rosszul láttam eddig, elnézést, tényleg nem vagyok egy nagy autó-mágus, beülök, használom, 10ezrenként viszem a szervízbe (szerelőmben megbízom, mindig cseréli amit kell, a végén kapok egy tételes listát, elteszem, kifizetem, ennyi), vagy ha fura hangot ad, havonta kitakarítom, lemosom, nekem kb ennyi az autó.
Köszi az ajánlást, na ez a típus pont az a kategória volt, ami a szép, jónak tűnik, de mindenki egyből lehülyéz ha azt mondom hogy gyertek, megnézünk egy Fiat-ot, mert hogy F-betűs autót nem veszünk mert a gatyám rá fog menni.
Ennek ellenére nekem tetszik a típus, megnézem őket, köszi!
Kickass: Köszi, megnézem ezeket a típusokat!
gaborbol: Valószínűleg igazad van!
Mivel nem szakterületem az autóipar, és nem is a hobbim, ezért lehet hogy rosszul állok a dolgokhoz, tisztában vagyok vele, hogy ez egy szakmaibb topik, ezért is kérem a segítségeteket, de légyszi a hozzá-nem-értésem miatt ne szóljatok le, megfogadom a kapott tanácsokat, és nem is ragaszkodom az elképzeléseimhez ha azok rosszak, szerintem ennél jobban nem tudok hozzáállni a témához
Akkor segítsetek légyszi újrakalibrálni a dolgokat. 850ezer a vásárlási keret, ehhez jön az átírás+szervíz.
Legyen biztonságos, megbízható.
Ne fogyasszon aránytalanul sokat. (itt mi a reális? 8-9l?)
Ne legyen egy anyagi rémálom a fenntartása.
Szeresse a napi ingázásomat (20-20km autópályán)
Legyen benne klíma, szervó, ABS
Ha nagyobb/kényelmesebb/megbízhatóbb mint a feleségem 307-ese akkor nyaralásokra, kisebb-nagyobb utazásokra is ezt használnánk, de ez nem szempont nyilván
Nyilván ha valamelyik kritérium nem fér bele, akkor elhagyom, kb ez a prioritási sorrend ahogy írtam.Ehhez továbbra is a Leon/Toledo/Stilo/Punto vonal az ajánlott? Eddig Suzukikat, Yarisokat, Hondákat, Peugeotokat, Cliot meg hasonlókat néztem, szívó benzinesben ezek szerint rosszul?
-
gaborbol
őstag
Ez egy forditott lista kene hogy legyen.
Van 850 kocsira meg 200k atirasra, elso szervizre, meg egy esetleges lerobbanasra.
Mi maradt?
Legyen biztonsagos?
Mi maradt.
Legyen megbizhato amennyire lehet.
Mi maradt?
Stb.
-
Kickass
őstag
válasz Yiggdrasil #178219 üzenetére
Az elvarasaidnak es a lehetosegeidnek eleg kicsi a kozos kereszmetszete.
Bar a fentebb linkelt 1.9 tdi vonal talan Leon/Golf 4 (van ennyiert?)/Toledo vagy akar olasz 1.9JTD Stilo/Punto/147?
Rozsdara erdemes odafigyelni. -
diegho
nagyúr
válasz hobizoli #178222 üzenetére
1.8tsi összkerekes 6-os DSG Scout-al mentem Svájcba és vissza. 2500km alatt kerek 7.0 átlagot dobott. Pályán tempomat 165-el ahol lehetett. Céges autó, én is meglepődtem mennyire keveset eszik, a másik sima octavia 1.4tsi 140ló 7es DSG kb 1 literrel alatta kér mindenhol.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Yiggdrasil #178219 üzenetére
6 liter alatt eszik atlagban az nem tud 130-t meg klimat meghajtani
na altasd magad, a lovak zabbal mennekaz hogy a jozsi feltolti a kepet a 4.8-s fogyirol, amit autopalyan ert el konstans 120-130-s tempoval, az meg nem a valosag
a valodi fogyasztas minden autobol varosban jon ki, ott siman bekeri a 8-9litert egy 1.3-s Swift is
az ugy felhuzza az atlag fogyasztast, hogy sok-sok-sok es megtobb km-t kell menni hozza autopalyan, hogy vhogy leizzadja 7 ala3 ajtos Stilo 1.9 8v vagy az 1.4 16v 6speed benzines
az tud atlagban 7-t enni
130-t elviszi
relativ jol is torik, ha szituacio lenne
6-700k-ert is mar tok jokat is kapsz belole, de tuti sulyos evekkel ujabbat, mint vmi agyonhype-lt nemetbol vagy japanbol800k korul szoktak lenni 140lovas 6-s valtos 1.9 16v JTD-k is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
bitpork
nagyúr
válasz Yiggdrasil #178219 üzenetére
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/seat/leon/seat_leon_1_9_tdi_signo_digit_klima_vonohorog_110le_tdi-14705706
Tessék. Rogyásig vannak a bontók, kicsit fogyaszt, van benne hely , klíma , ABS és szervó.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Yiggdrasil #178219 üzenetére
A 6-7 liter sok?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Yiggdrasil
aktív tag
Valamit rosszul csinálok.
Néztem már mindent (A2-től a WagonR-ig, Octaviatól a V40ig), ami tetszik azok botrányos állapotban vannak, amik meg vannak, azoktól mind a népitélet mind az ismerősök is óva intenek.
Eddig az elképzelésem is változott időről időre, viszont mostanra kialakult egy kép, ami szerintem abszolút megvalósítható, de mégsem sikerül.
Legyen megbízható, ne egy vagyon legyen hozzá a szervizelés (itt a prémium márkák, ritka típusok kiesnek)
Ne fogyasszon sokat autopályán (itt minden ami 6-7l fölött eszik kiesik)
Legyen benne klíma, szervokormány, ABS (rengeteg kiesik)
Bírja a 120-130as tempót (viszlát 1.3 alatti motorok)
Lehetőleg biztonságos kialakítású legyen (Swift 1 kiesett)
Méret, csomagtartó, stb full lényegtelen, minél kisebb, annál jobb kb.És ha eddig nem öltem meg a keresőt a hahu-n, beírom, hogy max 850ezer forint, és vége.
Tényleg ennyire botrányos ez az elképzelés? A héten befejezném ezt a kálváriát, ha kell lemegyek mucsaröcsögére is a kocsiért, de kezdek totál bekattanni ettől a témától, nem értek az autókhoz és már nagyon frusztrál a dolog.
-
q13579
senior tag
válasz Richard! #178186 üzenetére
Ha szempont a szívó benzin, akkor valószínű a japán, koreai vonalon kell maradni, ha 5-6 éves autót keresel.
A Ceed szerintem nagyon jó opció, annyi, hogy ha már választani lehet én biztos az 1.6-os szívó verzióra mennék rá. Ha elég a sima 5 ajtós, nem szempont a kombi, lehet találni jó árban, nagy kockázat nincs bennük... (Véleményem szerint itt is jobbat rakott össze a leányvállalat az anyavállathoz képest (ceed vs. i30).
Esetleg még szóba jöhet (most már) 2 generációval ezelőtti 3-as mazdák vége 2012 környékéről.
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #178210 üzenetére
pont ezert gondoltuk a 147 1.6TS-T-t is megokositani
csak ott a CR magasabb, hogy igy fujhato legyen, de van ra terv mar
1-1.1bar-n 240-250lo az teljesen fain
az a ivcc hogy megneztuk menyibe kerul egy gyari dugo (nem az alfanal), es csapszeggel gyurokkel tobe kerul, mint a Wossnertol a kovacsolt
hujevagy? nincsenek ezek maguknal180lojjra felokostott 1.9 16v JTDm-k tudnak 7sec alja idot huzni kiloig
egy ilyen 147 1.6T lenne 5.5-6sec korul, ha sikerul jol elindulni vele
az mar bekoszonne a GTA-knak is, mert az 6.3sec
DW futomu, 330mm-s 4dugos Brembo fekkel, az a Hring-n timeattack-n is jokat menneegy isminek a 156 1.9 16v 175lora felirva, slick-l, kipakolva az utasteret 2:08-s idot ment
futomu sem gyari kemnysegu volt persze, de azert egy dizeltol szerintem eleg jo
es ez csak egy szeria motor volt a szeria turboval, nem vmi 2056 meg 2260-s csigas ereszd el a hajamtöbb drón kell ;P
-
-
LógaGéza
veterán
válasz máyköl #177959 üzenetére
Köszönöm a választ neked is, megtörtént a generációváltás
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Richard!
addikt
Sorry, lejárt a szerkesztési idő...
Eddig az I30 a legbejövősebb, aztán az I20-Ceed-Corsa-Swift a sorrend. Ferdeszemű lesz ebbű, én mondom...
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Richard!
addikt
válasz molnarpeter #178198 üzenetére
Sajna a zesixnégy sem tetszik nekik...őszintén megmondom, meg is értem
rbalint88: Mindenképp normális autót szeretnének, normális tetővel, 5 ajtóval.
Ma kezdődik életed háralévő része
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest