Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #178391 üzenetére
Ne vegyél Aurist. Nincs belőle keveset futott. Dízel helyett használták mindenhol nyugaton. Ami magánkézbe volt és másodautónak annak meg nagyon komolyan megkérik az árát. Amúgy meg hülyén hangzik, de egy Prius/Auris HSD 200e km semmit nem jelent. Ha bele meg a külseje rendben van ahogy az enyémnél is, akkor a hajtás nagyon egyben van még ennyinél is. Múlt héten mértem be a nagyakksit 180k km után. A 14 block (26cella) közül a legnagyobb eltérés 0,1 V. 0,2 voltig még 100%-nak mondják.
Ha mégis találsz alacsony futásút 5-6 millió alatt akkor az gyanús, nagyon meg kell vizsgálni.
Mondjuk kár bármelyik Suzukit egy Executive Aurishoz hasonlítani. Újkori árokhoz képest 5 millió differenciál van ami azért látszik nagyon sok helyen.
Amúgy tök jó ez a felütés most a Totalcar cikkében. Passatot egy Suzuki áráért? Igen, van annyiért egy ilyen 4 éves kocsi, mint egy új GLX Vitara vagy S-Cross. Ezt kell mérlegelni, hogy melyik éri meg jobban. Mondjuk 180-at futott Passatnál már sok minden ki fog jönni idővel.Fogyasztás ha érdekel az Aurisról akkor pontos adatokkal nagyon szívesen megtárgyalom veled privátban. Nem fárasztom itt az embereket vele
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
batai15
félisten
válasz focvis #178392 üzenetére
Még mindig az SX4 scross lenne a garancia méret és teljesítmény miatt a cél ,de igazából a kis Swift nagyon bejön külsőre ,főleg pirosba. Most pug 206sw van ,attól belül nagyon csomag tartó kisebb de az sem sokkal kb 80 literrel papíron . Egy gyereket tervezünk ,és még egy tető boxal nyaralás is teljesen jó lenne azzal.
Csak 2 dolog zavar ,na jó 4: egyrészt swiftből mindenképp GLX kellene , az 1.2cvt 4.4 az 1.0 at meg 4.6 ,na már most egy gl+ automata scross meg 800-1m mel kerülne többe..(valamennyit úgyis hitelezne az ember ) aztán az racionálisabb lenne. A vitara élőben nem jött be , SX4 scross már tetszik kivéve hogy magas illetőleg a beazos dolog se adja.
További dolog hogy az autó kategória nyilván kis autó ami picit zavar hiába nincs benne kevesebb hely mint egy közép kategória kocsiban legalábbis csomag tartón kívül,nincs benne még könyöklő sem és valahogy zavar ki mondva hogy 1.2 benzin utóbbi viccesen hangzik mert a pug is gyárilag hiába 2.0 HDI csak 90 le ,mióta chipes azóta megy normálisan.
Múltkor már ki tárgyaltunk azt is hogy számomra racionálisabb lenne egy új autó ,és ennyi pénzért kicsit ockodok bármi használtol is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz batai15 #178387 üzenetére
Az 1.0T hibridet városban vezettem, próbaúton kb. 2 km-t. (Városi autónak gondoltam megvenni, de túl sokat kellett volna rákölteni).
Apám 1.2-esével többször mentem már Zalaegerszegről a Balatonra; ez egy kanyargós, dimbes-dombos útvonal. Simán felmegy az emelkedőn, nem nagyon érzi meg. Kiforgatva qva jól harap, kár hogy leszabályoz 6000 után. (És meglepő módon nem akar felborulni kanyarban, pedig ránézésre ezt nem gondolnád egy Ignisről. )Az 1.0T - nekem, a fülemnek - elég varrógép volt és nem éreztem benne különösebb erőfölényt.
Ki kell próbálni vásárlás előtt! Az Ignisszel sem mentem 120-nál gyorsabban.
-
batai15
félisten
válasz Doki16 #178390 üzenetére
Hát az auris sincs elvetve azért de csak ott van a tudat hogy ha már annyit gyűjtöttem akkor már csak egy 0kms kellene...
Nagyjából 1 literrel enne szerintem kevesebbet nálam az auris ,bár sajnos nem tudom ki próbálni ,de mivel többnyire 30km megyek vele egyszerre szerintem nem 4 5 litert enne nálam amúgy se feltétlenül 90el megyek mindenhol .
Pálya használat már releváns ott meg állítólag 5.6 liter körül eszik mint a dízelem . 1.4 booster automata meg 7el lazán el van , normálisan menve meg 7 alatt is állítólag .
Mondjuk ha találnék egy relatív keveset futottat panoráma tetővel patika állapotban akkor inkább auris kellene kombiba .
Csak hát zavar hogy ha már ennyi pénzt kiadok jó darabig nem szeretnék rá költeni , és azért egy 200 ezert futott kocsinál ez a veszély mindig meg van :( sajnos azé nem vagyok olyan vastag hogy pár évente csereljem a kocsikat . (Na jó eddig évente de azok nem érték el a milliót sem )[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #178389 üzenetére
Ózdról hoztuk el a Mátrán keresztül és végig jött mögöttem az autópályán 140-el faterom. Olyan kicsi a kasztni, hogy simán viszi ez a kis motor is. Ahonnan anyukám jár be elég dimbes-dombos. Konkrétan 6 km-en van benne 150m szint. Igen lemértem barométeres Garminnal
De ez városba való nem pályára. Nem érzem magam olyan komfortosan benne 130-nál mint a Passatban vagy az Aurisban. Mondjuk az automata váltónak köszönhetően alacsonyan van a fordulat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #178383 üzenetére
Anyukámnak 1.2 automata van. Nagyon jó motor, imádom vezetni. Tök jól megy ahhoz képest. 4 "sebesség" kicsit furcsa, de egy nagyon megbízható és tényleg hihetetlenül jól fogyasztó kocsi. Csak városban van használva és 4,6 az átlag. Tehát nagyon eltalálta a Suzuki azért szeretik ennyire ezt a kis szívó benzint.
(#178380) Tom1939: Persze, nyilván valamivel többet eszik, de simán megéri a többlet erőt.
Spritmonitor:
1.0T: 6,21
1.4T: 7,03Elhanyagolható. Sima szívó Vitarám evett 7 litert.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz batai15 #178383 üzenetére
Apámnak van Ignis 1.2 (90 le); tényleg tök jól megy, viccesen fogyaszt (vegyesben 5 környékén, tengerpartról 4,85-tel fordult meg, autópályán, gondolom azért nem padlón küldte, 74 évesen ).
Vezettem pár hónapja egy Swift 1.0T hibridet; az 1.2 inkább kéne, élvezetesebb vezetni, szebb a hangja; pedig a nyers adatokat tekintve az 1.0T a gyorsabb. -
batai15
félisten
válasz Janusz001 #178381 üzenetére
Azért ki próbálnék én is egy 1.0t Swiftet sok helyen el vannak tőle ájulva hogy a régebbi sport szintjét hozza. Mondjuk ugyan így az 1.2tol is ,de valahogy már rosszul hangzik nekem ki mondva hogy 1.2 90 le ,na meg kíváncsi lennék hogy mehet klimaval mondjuk dombon felfelé ... Holott lóerő kg arányban nagyjából ott van mint most a 2.0 dízelem chip után ami olyan 110 le.
Sajnos csak ülni tudtam benne ,nem tudtam se az 1.2 se 1.0 próbálni. Az 1.4 booster viszont nem kétséges hogy elég jó lehet meg bőséges Kraft. -
Janusz001
őstag
válasz Tom1939 #178380 üzenetére
Engem a 95 lovas skoda rapid ezres turbós 3 hengeres is meggyőzött, szedi az is a lábát, a suzukiban meg azt hiszem 110 paci az 1.0T. Meg emlékeim szerint nemsokára lesz motor frissítés, az 1.4T kap részecskeszűrőt ami - lóerőkben fog jelentkezni, az 1.0T -ben pedig jelenleg is benne van ha jól tudom. Mondjuk úgyis ősszel/télen lesz esedékes a rendelés, addigra meg már csak részecskeszűrőset lehet kapni, árak is gondolom változni fognak emiatt.
-
őstag
válasz Doki16 #178378 üzenetére
Hát az eladási érv a legjobb, ha jól tudom nagy többség 1.4t-t választ, valószínűleg használt autóként is az lesz népszerűbb. Szerintem kér azért a plusz paci enni (nekem 1.4t van), de megéri Nyaraláskor durva hegyi utakon felfelé full emberrel és cuccal is röhögve vágtat (és ilyenkor az 1.3 jazz ami követ ugyanannyit eszik majdnem mert majd megszakad az erőlködéstől).
De aki szívóról váltott 1.0t az sem nagyon panaszkodik... Megy azért az is rendesen.
-
batai15
félisten
válasz Janusz001 #178376 üzenetére
Ha ki tudod gazdálkodni akkor mindenképpen 1.4 T. Egyszer menj fel egy olyan helyre ahol jól jönnek a lovak ,vagy pályára aztán majd meg látod akkor hogy kevés .
Egyébként sem kér feltétlenül többet az 1
4 mint az 1.0 fogyasztásban .
Az 1.0 swiftbe való nem vitaraba . hiába papíron van elég ló,forgatni is kell ahhoz . -
Doki16
addikt
válasz Janusz001 #178376 üzenetére
Korábban ezt írtam amikor valaki ugyanezt kérdezte
Ha belefér az 1.4T én inkább azt venném. A tartalék bármikor jól jöhet és eladni is könnyebb lesz majd. Meg a nagy kasztnihoz azért jobb a nagyobb motor is. Egy ismerőmnek pont ilyen kocsija van mint amit írtál. Imádja az automata váltót, de már megbánta, hogy 1.0T motorral vette.
Jelen esetben a plusz pacik nem kérnek enni, de bármikor kellhet egy kis erőtartalék.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Janusz001
őstag
Napi 10-15km város, valamint heti 1 alkalom 50-50km autóútra elég a sima háromhengeres 1.0T Suzuki Scross? Alföldön használnám, utópályát évek óta nem láttam, nem tudom megéri azt a +400e felárat az 1.4T. Ültem 3 hengeres Skoda 1.0T motorral szerelt Rapidban, engem meggyőzött. Mindenképpen újban gondolkodom 5 millióig.
-
kalmanchris
tag
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
Mk2 fókára szerintem kevés lesz a pénz. C4 nem tetszik? Nem rohad, az 1.6 16v pedig jó motor, kettős tömegű, EGR, közvetlen befecsi nélkül.
-
-
batai15
félisten
Viszont tudtommal van az 1.6ban is kettős tömegű.,igaz benzines esetén jóval tovább bírja mint dízelesbe.
-
batai15
félisten
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
Hát 1m körül 407 pug is van 2.0 dizelbe benzinesbe ..
Ezt neked kell eldönteni hogy meg éri e vagy sem .. bele látni egyikbe sem lehet sajnos , hiába megbízható konstrukciók ezek,ráadásul ezek sem mai autók ,ha megint ilyen 15 évre tervezel akkor pár évest kellene venned .. aza baj a mai autóknál már nem a rozsda adja fel sokszor egy autónak a végső kenetet hanem a sok kisebb élet tartamú alkatrész amik az olcsóbb előállitas , súly könnyítés stb stb végett vannak plusz bonyolult technika az emisszió és egyéb dolgok végett . Szóval én vitatkoznék Qruval mert szerintem nem a kasztni a neuralalgikus pontja már egy autó élet tartamának .
1m körül veszel autót az nem fog kiszolgálni ilyen hosszú időn keresztül maximum úgy hogy rengeteg költesz rá ami nem feltétlenül éri meg . Ennyi pénzzel inkább olyan 5 évre tervezz akkor még teljesen jók az említett autók is.
Mk2 fokát mondanám 1.6 benzinesbe a 101 lovas valóban jó konstrukció , még fogyasztás is so so . Pot mutterék újonnan vették igaz 180 e van csak benne ,többször meg járták már olaszt is , minimálisan kelett rá költeni ,inkább csak a kasznira azt is mert ők voltak hibásak .[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FoglaltEzis #178367 üzenetére
Hosszú távra tervezve az ép kasztni a legfontosabb. Még egy motor generál is sokkal olcsóbb mint egy rozsdás kasztnit megmenteni (ha egyáltalán lehet). Szóval az autónézést alulról kezdeném ebben az esetben, hogy nincs-e rohadás az autó alján.
Focus mk2 1.6-ból csak a 101 lovas a jó választás, a 116 lovas nem olyan megbízható motor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FoglaltEzis
újonc
válasz batai15 #178324 üzenetére
Értem, köszi!
Tegyük fel, hogy van 1 millió forint a vásárlásra, és még 200 az egyébre, így is a HDI-s Peugeot-ok és az 1.6 benzin Mk2 Focus? Valami olyan kellene, ami nem fog szétrohadni, és törődéssel elmenne egy jó 5-10 évet, kb mint az Ibiza tette. Kb 15.000km/év a használat, ezt elvileg kellene bírnia egy gondosan szervizelt kocsinak, nem?
A mostani is hibátlan műszakilag, csak a kaszni adta fel a harcot -
Doki16
addikt
Szerintem most már kellően el lett riasztva szegény Tibbike ettől a kocsitól
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz xEon1337 #178356 üzenetére
Ha cserélték évente vagy 10000 kilométerenként az olajat akkor ennyi futásnál még talán van benne egy jó 30k km gondtalan élet
Amúgy már csak a robotizált váltó miatt se venném. A C3-ban hülyét kaptam tőle annyira lassú és béna volt. Bár a C4 valószínűleg jobbat kapott, de akkor is ott van benne a fölösleges bonyolultság.
Tényleg szép jól felszerelt példány, de én sem venném a Prince motor rossz híre miatt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
Ez a C4 milyen lehet? Motor váltó páros számok alapján tetszetős.
-
Integrale
veterán
válasz LuckyL #178343 üzenetére
Stiloban (is) elmennek azok az 1.6-os motorok 4-500e Km-t mechanikai gond nelkul, ott a motorvezerlo okozza a hibajelensegeket.
Az az 1.6-os egy ezer eves valami, amit 94-tol gyartottak abban a formaban, ahogy a Stiloba kerult (elotte 8 szelepeskent vagy 20 evig) egy szog egyszeru, ketto vezermutengelyes 16 szelepes motor."Bad reklám is reklám too"
-
batai15
félisten
válasz kalmanchris #178348 üzenetére
Tudsz adni egy kontaktot ?lehet megyek majd Bp úgyis , aztán ha sikerül le beszélni mindjárt másabb lenne ,mert a környéken 30at mondanak rá nekem .
-
kalmanchris
tag
válasz FoglaltEzis #178320 üzenetére
Hátsó híd kb 50 ezer munkadíjjal, ha otthagyod a régit. Egyszer kívánja az autó életében a cserét. Ennyit bőven elköltesz egy hagyományos hátsó felfüggesztésre is.
Kormánykapcsolót - ha már COM2000-es, kb 2003-tól - egy tízesért javít pesten egy erre szakosodott fórumos emberke,de ügyes kézzel saját magad is javíthatod. -
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #178345 üzenetére
Ne. A dizel nagyon nem dijazza ezt a hasznalatot. Plusz az s60 egy borzaszto helykihasznalasu auto, hatso sorban alig van hely es beszallni is nehez, csomagtarto pici, de legalabb kicsi a nyilasa, igy meg kihasznalni is nehezkes.
Ha mindenkepp volvo, akkor toltesi lehetoseg eseten v60 phev, nemileg dragabbak es 2-4x ekkora futasuak, de legalabb nem olod meg a technikat rovid uton.
A hosszabb utakat nem reszletezted, ha autopalyan nem akarsz 180-nal veretni tartosan, hanem normalisan 130-140korul mesz, akkor priusban vagy auris hibridben is gondolkoznek ebben az arkategoriaban. Vagy kvazi barmilyen (lehetoleg plugin) hibridben, varosozni az es a villany idealis. Marmint ha a varosozas alatt azt ertjuk, hogy aktivan dugozol, nem pedig azt, hogy nem tudsz 50 fole gyorsitani, de amugy haladsz folyamatosan. -
tibbike01
őstag
Mit gondoltok erről a Volvóról?
2 személynek, 75% városba, évi 10-12 ezer km. Kb havonta egy-egy nagyobb útra 8-900km.
-
Gombinyó
őstag
-
őstag
válasz kisza25 #178341 üzenetére
el nem tudom képzelni, hogy nem tudják kezdettől fogva hogy szar az egész, de mégis gyártják, a nők meg megveszik a forma miatt...a jókis uniós bürokrácia szabadította ezeket az emberekre
alig tudsz már egy normális benzinest venni, ami oké hogy többet eszik picit, de 10 évig kutya baja akkor is ha városban megy többet
1.6 benzin szuper motor volt renultnál, vw csoportnál, fordnál, mindenhol...talán a fiatnak sikerült megkavarnia kicsit azzal a dupla vezérműtengelyes megoldással, de azzal is csak sok km után volt gond...amennyire emlékszem a stilos időkrecryptot minden termékemért elfogadom
-
NB2
aktív tag
válasz LuckyL #178337 üzenetére
Persze, az enyém is úgy jött... Csak éppen újabban félév és pluszokat hallok, ami azért valljuk be elég hosszú idő. És abból azért tényleg hamarább van jutalékuk a forgalmazóknak, ha a meglévőt adják el, nem pedig egy majd fél év múlva beérkezőt. (a vásárló is inkább hajlik a rögtön/viszonylag hamar beleülhetekbe)
-
őstag
válasz kisza25 #178338 üzenetére
szerintem csak az van kifizetve amit forgalombahelyeztek (amit kedvezményesen kapnak tesztautónak), vagy amiben biztosak hogy pár nap alatt ugyis eladják
a többit nem szokták kifizetni és a papírjait sem küldi le az importőr, pont azért, hogyha nem tudják eladni, akkor adott esetben másik szalon át tudja kérni a központi rendszeren keresztül
ugyanez van az alkatrészekkel, látják egymás készletét és ha sok idő lenne lerendelni, át tudják kérni a másik szalonból (persze cska ha átadja, de átadja mert neki is az a jó ha forog a készlet)cryptot minden termékemért elfogadom
-
NB2
aktív tag
válasz LuckyL #178335 üzenetére
Szerintem inkább úgy a pontos, hogy ami itt van készleten Mo-n - ha lehet - azt próbálják meg eladni!
Én amikor tavasszal voltam itt-ott, akkor az egyik szalonban azt mondták, hogy van raktáron minden felszereltségből, azért próbálnak idomulni a felhasználási igényekhez. Valljuk be sokan azért elfogadják a készleten lévő autó, mert a: megkapod kb 2 hét alatt b: elég kevés kompromisszumot kell kötni.
-
őstag
válasz kisza25 #178332 üzenetére
Tudod amit lerendel azt ki is kell fizetni, lehet előbb el kell adni készletről, hogy rendelni tudjon, ha már nagy a készlet.
most komolyan ezt honnan találtad ki? ki mondott neked ilyet?
ne viccelj már, azt rendelsz amit akarsz, kifizeted az előleget, szalon továbbítja, aztán mikor megjött az autó kifizeted ez egész árat, az importőr kiadja a papírokat és lesz rendszámod
ne találjunk már ki baromságokatcryptot minden termékemért elfogadom
-
BaLee
addikt
válasz kisza25 #178332 üzenetére
"Tudod amit lerendel azt ki is kell fizetni, lehet előbb el kell adni készletről, hogy rendelni tudjon, ha már nagy a készlet."
Ez biztos így van, de ha én egyszer új autó vásárlásra adnám a fejemet és lenne egy elképzelésem akkor nem tudnának rám sózni egy raktáron lévőt, ha bármiben is kompromisszumos ahhoz képest, mint amit elképzeltem. Hiába olcsóbb. Használt autóknál amúgy is rá van kényszerítve az ember, hogy itt-ott engedjen az igényekből mert 90%, hogy pont olyat amit keres nem fog találni.
Amúgy a márkakereskedésekről annyit, hogy 4-5 éve (akkoriban nem nagyon mentek az új autó eladások), mikor apám a vállalkozásba akart venni egy dobozos autót végigjártuk a szombathelyi márkakereskedéseket, első körben konkrét elképzelés nélkül, árban volt egy cél. Elsőként bementünk a Citroën & Peugeot márkakereskedésbe, nem foglalkozott velünk senki, egy köszönés sem hagyta el a látszólag nagyon elfoglalt kollégák száját, pedig ügyfél nem nagyon volt. 5 perc ácsorgás után inkább megnéztük a kiállított kocsikat, akkor sem jött oda senki, végül visszamentünk a pultokhoz és szóltam az egyik nagyon elfoglaltnak tűnő munkatársnak, hogy esetleg valakitől lehetne érdeklődni az új autókról, érdekes hangnemben visszaszólt, hogy meg kellene várni az értékesítő kollégát (akkor voltunk ott 15-20 perce). De hogy hol van, mikorra várható, ne adj isten szólna neki, hogy valami barom betévedt és lehet, hogy el lehetne adni neki egy autót, na azt nem. Nem vártunk az értékesítő kollégára inkább eljöttünk.
Átmentünk a Renault kereskedésbe, amint beléptünk odaléptek hozzánk, hogy miben segíthetnek, elmondtuk, már jött is az értékesítő kolléga, átbeszéltünk mindent, kávéval kínált minket, fél óra múlva meg lett rendelve egy autó ami pár hét múlva érkezett és elég jó árat kaptunk rá...
-
kisza25
félisten
válasz vzsryl #178329 üzenetére
Tudod amit lerendel azt ki is kell fizetni, lehet előbb el kell adni készletről, hogy rendelni tudjon, ha már nagy a készlet.
Amikor a kia proceedet vettem nagyon erőltették a készletet, az egyel magasabb felszereltségű kombit odaadta volna 3,15M-ért és a proceed volt 3,1M, csakazasszonynaknemtetszettakombi és az közösen vett autó voltAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Demertin
tag
Sziasztok!
Új autó vásárlása előtt állunk. Kövi hónap elején lenne esedékes a dolog, a keretünk mindennel együtt 4,5 millió forint, szóval maga az autó 4,3 max. Ketten vagyunk asszonykámmal, ill. a 2 eb is állandó utazótárs. Havi szinten átlagosan olyan 800-1200km között megyünk, ebből 1x autópályán olyan 400km, a fennmaradó rész pedig sima főút, 90-es tempóban. (városban alig használjuk, biciklivel hamar el lehet érni mindenhova). Felszereltség szinten nincsenek nagy igényeim: tempomat, klíma, első 2 elektromos ablak, USB csatlakozó, lényegében az alapok. Kértem már árajánlatot Honda Jazzre, 1,3-as kézi váltós Trend felszereltség. Ez náluk az alap, bár így is bőven több dolog van benne, mint amennyire szükségem lenne. Metál fényezéssel kaptam is 4.350.000-es ajánlatot. Tetszik is az autó, de minél többet böngészi a netet a párom, egyre több opciót talál, valamivel olcsóbb árban (én már leadtam volna a rendelést a Jazzre). Ilyen pl:
-Corsa most Best felszereltséggel 3,8-ért
-J Astra 4m felett valamivel nem túl sok extrával
-Fiat Tipo Lounge
-Suzuki Balenot GLX 4-ért
-KIA Ceed 4,4-ért de az teljesen fapad, stb.Ezek közül egyiket se tenném a Jazz elé, de mivel 2-n vagyunk, nem csak az enyém a döntés. Ezeken kívül esetleg más opció? Vagy mondjuk tippek mivel győzzem meg?
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #178327 üzenetére
Én azért kérek kettőt, mert eladom, és tudok venni egy Proceed 1.6T-t belőle. Ha már nem kívánhatok többet, akkor megoldom okosban...
(#178328) Qru: Tényleg léteznek olyan vadökörállatmarhák, akiknek nem kell a jóember pénze, de hát a kifutót el kell adni, különben a főni nem ad prémiumot... Szar ez a kereskedői politika...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #178326 üzenetére
A raktáron lévőket akarták ráerőlteti de olyan nem volt ami tetszett volna neki (1.4T automata 4wd), ezért rendelni akart de akkor meg kifogásokkal álltak elő (nyári leállás, jön az új modell (új Eruo6-os GPF-es?)) ami nem volt szimpi neki így otthagyta őket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
válasz FoglaltEzis #178320 üzenetére
Nem azt mondtam hogy csak a dízel ,de a HDI motorok eléggé megbízhatóak .
Amúgy 1m körül néznék Mk2 1.6 benya fokát a helyedben . -
batai15
félisten
válasz grizlisandor #178322 üzenetére
Meg lett csinálva az is kokany módon ,eladtam az első embernek aki szembe jött ,igaz ,az el volt ájulva tőle. Elmondtam hogy mi a szitu mi volt hogy volt , 540be elvitte aztán annyi. Később meg talán össze törte . Nem volt amúgy rossz üzlet neki mert csak a felnik vatta új nyári gumival plusz valto felújítás 500volt siman. Plusz új klíma rendszer előtte felújító futómű nagy zene etc.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FoglaltEzis #178320 üzenetére
Esetleg újabb Ibiza 1.9 SDI is érdekes lehet. Elmegy 5 literrel, és nincs nagyon minek elromlani (nem common rail, nincs turbó, nincs kettőstömegű), mondjuk nem is versenyautó.
-
FoglaltEzis
újonc
válasz batai15 #178319 üzenetére
Húha, csak a dízel a járható út? Eddig kerültem, mert nem volt indokolt a váltás benzinről, és reméltem hogy mivel lassan de biztosan távolodik a piac tőle, én is megúszom (sok ismerős panaszkodott rájuk hogy nagyon költséges ha elromlik a benzinessel szemben).
Megnézem a Rio-t, illetve a 206-ot, utóbbi mindig is tetszett, csak róla is hallani költséges történeteket (hátsó híd, kormány elektronika, vezérlő számítógép, stb), ezért eddig nem néztem közelebbről.
Amúgy mennyi lenne az az összeghatár, amiért már biztosabb kézzel lehet választani, és mondjuk csak egy 100-150ezres első szervízzel kellene számolni?
(Nyilván kell minden kocsira költeni, nekem is volt többszázezres köröm a mostanival, ezt kéri, ezt kapja, ha a motorjára kellene most megint ennyit költeni megcsináltatnám inkább, mint egy új, de a kaszni harmada elporlad lassan, értelmetlen kb nekiállni összevarrni)[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
I8Igen ezt akartam írni én is , 4 literrel el van ha jó a motor sokáig elmegy.
Csak benzinest írt .
Én amúgy ja Peugeot dízelt mondanek vagy bármit ami meg tetszik ,de remélem mindenki tudja hogy ezek 14+ éves autók aztán költeni kell rájuk .
Én 600 ért vettem a 2.0 HDI dizelt(206sw ,full felszereltség kb ) ,ami kb a kínálat közepe teteje volt akkor .
Motorilag tökéletes de már elment rá vagy 300 ezer plusz még most jön csapágyak és kormány kapcsoló .
Viszont júliusban is le tudtam vele egy cc 3000kmes etapot Montenegróba , sehol nem hagyott még ott igaz folyamatosan javítatva van . Igaz én az Audi után azért vettem hogy kb 2 3 évig szolgáljon ki hogy utána vegyek egy újat vagy fiatalt .csak azért írom ezt a költős dolgot mert akinek 600 ezerje van kocsira nem feltétlenül örül meg tud fizetni egy kiadást ha kell ,utána meg jön a szara kocsi sztereótipia.
Én már bele törődtem ezekbe és nem akarom hogy bárhol is lerohadjon elég volt az Audi mikor 2 hónapot ált aztán sz@pas volt az az időszak .[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz FoglaltEzis #178314 üzenetére
Kicsit hozzádobsz és már tudsz venni egy 10-11 éves Kia Rio-t. Az erősebbik 1.5 crdi elég jól megy és jól is fogyaszt. Olcsó a fenntartása. Láncos a motor és még nincs benne DPF.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
Le akarom cserélni a Meriva A-t 2-3 hónapon belül. Van egy kormánymű és egy jobb féltengelycsukló kopogásom. Szerintetek megcsináltassam, vagy hagyjam így? Beszámítással fogok megválni tőle, nincs kedvem az eladással szórakozni. Az egész csere olyan 120k lenne kb, most cseréltem benne toronycsapágyakat, fékcsöveket és stabpálcákat, ezeket muszály volt.
-
t1
addikt
válasz FoglaltEzis #178310 üzenetére
Vegyél egy 1.4 HDi 206-ot.
-
Qru
MODERÁTOR
Azt jól ovlastam ki a felszereltségi listából, hogy Vitara 1.4T GL+-nál a holttér figyelő csak a 4WD-s verzióban van benne?
#nincsbennetarcsi
-
batai15
félisten
válasz FoglaltEzis #178310 üzenetére
Ebben az ár sávban szintén csak nagyon öreg autókat kapni ,én inkább dobnék egy kicsit hozzá hogy fiatalítsunk kicsit .
-
FoglaltEzis
újonc
Sziasztok!
13 év után leváltanám a 25+ éves Ibizámat, mert megette a rozsda (későn lett fedett kuckója sajnos, és erősen hajlamos is volt rá)
A keret 600.000.- (plusz átírás, első szervíz)
A felhasználás 30% városi, 70% autópálya, napi 50km kb
Nem vagyok versenyző típus, de szeretem tartani a 110es tempót ha lehet.
Igények: biztonság»megbízhatóság»fenntartási költségek»kényelem(szervó, klíma)Maradnék a benzines vonalon, és mivel egyedül használom a méret sem lényeges (amíg nem megy a biztonság rovására). Valami olyan gépet keresek, amivel hosszú évekig eltudok közlekedni, természetesen minden törődést megfog kapni, plusz az elődjéhez képest már fedett helyen fogja tölteni az éjszakáit (napközben sajnos továbbra is az ég alatt a cég előtti parkolóban)
Tudnátok segíteni pár típusra leszűkíteni a rettenetesen bő palettát amit a keresők fedobnak?
Nem vagyok otthon a használt piacon, ezt a kis csodát is apámtól kaptam anno, hűségesen szolgált végig, persze mindent megkapott a zárt garázson kívül. -
bododani
senior tag
-
8th
addikt
válasz bododani #178301 üzenetére
Első generációs Punto Van. Fillérekbe kerül hozzá az alkatrész és talán kevésbé rohad mint a kortársai. 150ért veszel egyet aminek egyben van a bódéja egy százasból minden kopó fogyó szart kicserélsz rajta és boldogság van. 1.1 motorral csak budapesten belül hajtva elment hét literrel.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
bododani
senior tag
Hali! 3-350 ezer ft. körül milyen dobozos vagy kisfurgont ajánlotok használtan ami megbízható? Egyáltalán ilyen árban érdemes gondolkodni?
" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest