Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Szólánc.
- ID&Trust létezik vagy csak álcég?
- MárkaLánc
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem. Első autó vásárlás előtt állunk és némileg elbizonytalanodtam. Hasraütés szerűen kitaláltuk, hogy 600-1m + átíratás a max. Jött is a TC, majd a megvilágosulás, hogy Honda Jazz A tökéletes, épp ki is jön. De minél többet ülök a dolgon, annál inkább nem tudom, hogy első autónak érdemes addig elmenni?
Úgy értem, hogy kb. semmit sem lehet, tudni, pl.: hogy mennyit fogunk járni vele, mennyire kell a rakodási lehetőség stb.Azt tudom, hogy nekem újra meg kell tanulnom vezetni, asszony, meg most van benne.
Míg nekem fontos, hogy elférjek benne a majdnem 2 méteremmel, addig a felségem pont a másik irányból ki is szeretne látni belőle. Éppen ezért lett érdekes a Jazz és a 2-es Mazda.
Nagyjából ezeket is sulykolják a különböző online lapok, de itt meg azt látom, hogy van élet ezeken kívül is.Nincs autószerelő cimbi, sem idő, hogy magam ássam bele a lehetséges problémákba, ezért fázom a régi, de olcsó autóktól, csak nem tudom, hogy a fentiek mennyivel megbízhatóbbak.
Szóval alapvetően egy városi "szaladgálós" érdekel, ami legalább 4-5 ajtós, hogy alkalomadtán többen is beférjünk. Könnyű legyen vezetni és ne kelljen havonta cserélni rajta valamit.Én inkább a drágábbra szavazok, de nem tudom, hogy a kedves oldalbordám mit fog művelni vele amikor nem vagyok mellette, mennyire törvényszerű, hogy az első autót úgyis "elhasználjuk".
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
rbalint88, diegho és agabe, köszönöm a tippeket!
Még rágódom az ajánlatt autókon, tuti befutónak tartottam a Jazz-t, haver is ült egyben és szerinte élhető, pedig pár centivel talán magasabb is. Octaviat, Focust "ismerem", előzőleg neki ezek voltak, igaz dízeles kombik, de ez most lényegtelen,tény hogy nem rossz a helykínálatuk.
Leginkább Focusokat néztem, ez pl. nagyon szimpatikus, de úgy érzem, hogy itt van valami hiba. Vagy szimplán a sport felszereltésgnek köszönhető ez is színes belső?
Amúgy lehet, hogy hülye a kérdés a FAP az rendes piac? Kérdezem ezt azért, mert akkor egy hétvége alatt beülhetnénk több autóba és kicsit jobban képbe lennék, hogy melyik milyen hellyel rendelkezik.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok újra!
Feleségem melóhelyén lenne egy eladó Almera 2004 1.5 benzines, ferdehátú. KEKKH-en is leinformált 188e-s kmóra állással. 102e kmig pecsétezett szervizkönyv, J-s rendszám. Képek és elmondás alapján rendben van mindene. 2012 óta évi 10-11 ezer km került bele. 830e a kikiáltási ára.
Ez kb. jó ár érte? Mert ha igen, akkor lehet, hogy a napokban meg is nézzük valamikor, hogy mennyire férek be, ha igen, akkor foglalóznánk is.
Bár pont az utóbbi napokban döntöttem el, hogy egy Focusunk legyen, de ilyen árban ennyire klappolót biztos nem lehetetlen találni, de azért keresni / kivárni kell és ahogy olvasom, azért nem annyival jobb, hogy heteket várjak rá.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz szőröscica #146858 üzenetére
Holnap meg is nézzük, ha le tudjuk tornászni 770 környékére, azzal elégedett lennék.
Bár egy Almerás rokonnal mennék megnézni, de ha esetleg tudtok egy Nissan szervizt, ahol rá tudnak nézni, akkor oda is elgurulnánk vagy igazából bármelyik márka szervíz jó erre?Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz Manitou #146877 üzenetére
Köszi, ezek fényében nem is voltunk sokat a kocsi mellett. Kiderült, hogy volt egy apró koccanása amiért kicserélték az első lökhárítót, kapott új utángyártott lámpákat, de gyanús volt az "új" motortartó gumibak is. Itt-ott jól látható módon javították a rozsdát, valszeg még szép jégesőt is kaphatott. Belülről sem tűnt jobbnak. Nem mintha adtam volna érte akár 700-at is, de annyiról már hallani sem akart.
Más. Szerintetek, az mennyire ésszerű. hogy ha kimaxolom a limitet, de cserébe mondjuk vinnék egy ilyen Focust?
diegho
Amúgy egész jól elférek egy Almerában, a magasággal nincs baj, mögém nyilván senki, nekem inkább oldalra lehetne egy picit több helyem. Azt hiszem, hogy te is erre gondoltál, így már jobban értem.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok,
ma estem megyek megnézni ezt a Fusion-t, ha esetleg valakinek van vmi tuti tippje, vagy rálátása, hogy miért ne lenne jó, az ne tartsa magába!
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz andrisbandi #147096 üzenetére
Megvolt körbenézés, kipróbálás. A fazon tipikus kereskedő volt, kulcsmondata a "Nem számíttattam volna be, hogy ha nem jó." Alapvetően nem volt baj, viszont az idejébe nem fér bele, hogy elmenjünk egy állapotfelmérésre, annak amúgy is csak 5-6mós kocsinál van értelme.
Kívülről rendben volt, jobb a küszöbnél alul épp hogy volt egy minimális rozsda. Jobb első kerékdob színre fújva, a miért nem derült ki, de a motorháztető alatt nem volt semmi nyoma, esélyes, hogy csak valami horzsolás lehetett. A motor szépen járt, belül / alul nem volt látható semmi olajfolyás. Hangra egész "sportos" volt, a hátsódob cserélve lett valamikor, valószínűleg a középső szelel egy kicsit.
Az egyik féktárcsa szemre már csereérett.Belül egész jó állapotban volt, nagy kopások nem voltak láthatóak, de mindkét hátsó ajtó belül karcos volt. Kellemes meglepetés volt, hogy elől, hátul is jól el lehet férni, de persze ez is inkább 4 személyes, de az Almerához képest egész tágasnak érződött.
Tesztkör alatt nem tapasztaltunk semmi kirívót, leszámítva, hogy jobbra húzott az autó, egy kicsit "szitált" a kormány. A dinamikával nem volt gond. Klíma működött. Elmondás alapján németbe jártak ki vele rokont látogatni.
Összeségében jónak hatott, de ha számolok egy kis minimális alkut, akkor is mérlegelve bizonytalan vagyok.
Szóval, hogy ha azt nézem, hogy kell egy kötelező vezérlés csere (mert hogy szervizkönyv van, legalábbis valameddig vezetve), egy középső dob, minimum egy új féktárcsa, de gondlom illendő egyszerre cserélni ezeket. Jobb futómű, hát igazából bármi, lehet, hogy csak egy centírozás kell.
A kocsihoz 4 Kleber téli gumi jár, így nyári garnitúrát is kell venni, ill. a tank is szinte üres. Akárhogy is nézem 1,1-1,2m szerintem, mire a parkolóba tudnám, menet készen.Nekem nem tűnik az év bizniszének, Ti mit gondoltok?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Tudom, hogy így nehéz kérdés, de alapjaiba véve megérhet 900k-t egy 2007-es Almera? Szépnek szép, 1420k km-el, csak az a bajom, hogy sedan, pedig számomra most lehet, hogy ez van a legjobb ár érték aranyban. [link]
Persze, hogy azután jött ez is, hogy eldöntöttem, hogy Focust akarok. De ennyiért ilyen fiatal darabot nem láttam még.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz Vesztor87 #147319 üzenetére
Igazad van, erre már fel lett hívva a figyelmen és nagyon elkanyarodtam a városi kisautóktól. Nem lennék amúgy annyira ellene a Swiftnek sem, de nagyon kevés van belőlük. Legalábbis jó állapotban, de leginkább jó felszereltséggel. A GC-ben még központizár sincsen.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Mentünk megnézni ma egy pár Focust, de nem voltak szimpatikusak, ill. asszony látott egy 2004-es ferdehátú Megane-t és azonnal szerelem volt.
Végülis kevés km, jó felszereltség egy kis púposodás volt alul a kerékdobnál.
Jött a próba kör és itt jön a kérdés is. Normális hogy az 1.6-os benzines, 113 lovas motor érzetre inkább ~75?
Ismerős vezette, próbált vele gyorsulni, de azt tapasztaltuk, hogy padlógáznál megtorpan egy pillanatra, majd inkább komótosan kezd el gyorsulni. Pl. az 1.6 Fusion egy kimondott szöcskének tűnt mellette.Illetve járó motornál az ablakok csak szakaszosan működtek, nem lehetett nyomva tartani a gombot, hogy végig le vagy feltekerje.
Ez vajon normális?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Jó reggelt!
Jazz Sport, bár a felszeretségek való kutakodás eddig nekem mindig felemás sikert hozott, de linkelt Jazz estében totál nem értem a dolgot. Amennyiben nem tévedek a sport, a színezett hatsó üvegeket, spoiler szettet és a alufelnit takarná, de mintha itt egyik sem lenne jelen.
Ugyan tudom mi lesz a válasz, de hátha: ennél a Civicnél ugye Ti is úgy látjátok, hogy a jobb első lámpánál eláll motorháztető?
Amúgy fura, mert így nekem mindenhol másol épnek tűnik a karosszéria.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok, egy kis segítségre vagy még inkább tapasztalatra lenne szükségem.
Jelenleg egy 2003as 5 ajtós Civicet hajtok. Magával a géppel nincs nagyon probléma (van igazából, de nem vészes, mindegy is most).
Amikor egy éve vettem még úgy voltam vele, hogy pont beférek, de most már úgy látom, hogy pont nem.
Amik zavarnak/fájnak, hogy nem látok ki rendesen a visszapillantótól, amikor az asszony lehatja a napellenzőt, konkrétan nem látok semmit jobbra, nem hogy a táblákat.
A beszállás az kb. olyan, hogy szabadesésben zuhanok amíg az ülésig le nem érek, kiszállni egy fokkal jobb, a kezeimet még nem műtötték, a húzódszkodás még megy.
De hogy a nagy láb itt is visszafogott rúgni, arra végképp nem számítottam, pár óra vezetés után bicegve is alig járok, mert végig vissza kell feszítenem a talpam, ha meg felemelem a sarkam...mindegy úgy nem megy.Otthon bejelentettem , hogy a következő autóm egy Ford Galaxy lesz, ami annyira nem aratott osztatlan sikert, hogy most ott tartok, hogy ML270 (280?) vagy XC60 vagy mi lehet még amit megérheti venni és nem inkább egy új törlesztőjét fizetni?
Nem vagyok amúgy csak kb. 195 centi, de sajnos, nem túl jók a térdeim. Évi kb. 10k-t megyünk teljesen vegyesben, de szívesen kipróbálnám, hogy milyen a dízel, az automataváltót viszont nem akarom elengedni.
Ami jó, hogy ha Audi, Merci, Bömbi vonalon nézek ki valamit, akkor van akik végig tudják fogni a kezemet és utána is (behozatalatól az alkatrészig).Ill. máj. végén jól megnézem magamnak az új S-Cross-t, de félek, hogy méreteiben az sem lesz optimális.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Tom1939:
Eredetileg Jazz-t akarunk mi is, tényleg valószínűtlen a helykínálat, de nem több, mint a Civicben.bitpork:
Köszi a tippet! Olvasom olykor a blogod, nekem is bejön a Q7, de ahogy látom 3,5-től indul, nem vagyok biztos, hogy annyival jobban tetszik.Kickass :
Jól hangzik, nem baj, ha olykor néha zsebbe kell nyúlni, csak legyen is jó.Ha elférek egy S-crossban, akkor szvsz az lenne az okosabb döntés, akár részletre is, hiába tetszenek jobban a "nagy" autók.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Tegnap sikerült megnéztem egy pár új autót, nem lettem boldogabb.
Suzuki S-Cross / Vitara párosból csak az utóbbiból volt jó kilátás, kár, hogy velem 3 személyessé alakul (na jó, mögém egy gyerekülés befér). Ha jól értettem most várható egy facelift a Vitarából és nem kell már az S verziót venni az 1.4t-ért.
S-cross, bár helyből ugyan azt kínálja, máshogy lejt a szélvédő, így rosszabb helyre kerül a visszapillantó. Vitarára nincs meg konkrét ár, de az S-Cross-ból kiindulva az is 5-6m közé esik automataváltóval.
A Skoda is csalódás volt. Az Octavia minden szempontból kicsi volt elől, de még a Superb-nél is értetlenkedtem, mert hiába a nevetséges lábtér és a magasabb fejtér, ennek is alacsonyan van a szélvédője. (úgy tudom, hogy az egyel régebbi, jobb ebből a szempontból).
Kodiaq bejövős, de ez nem fér bele a keretbe.Honda, mind ugyanolyan, jó tér kínálat, de rossz kilátás.
Nagy meglepetés volt viszont a Seat Ateca, simán jobb pozíciót tudtam belőni magamnak, mint bármelyik másikba. A Vitara után ez lenne a következő lépcső, de ez meg már 9m, ezt már sehogy sem tudom igazolni magamnak.
Az egész abból indult, hogy a szerelő ismerős inkább lebeszélne a 10en éves terepjárókról. Felmerültek a Suzukik és vagy 10k euróért már meg lehet csípni akár 2015-ös Superb-et is. Aláírom, hogy gondozásmentesbb lehet egy pár éves Skoda, ez szimpatikus nekem is, csak azért abba is le kell ülni.
Úgyhogy most nem is tudom, hogy hogyan tovább. Megnézem a 2-es faceliftes Superb-et, hogy mit kínál.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Kb. 194-195 körül, és úgy tűnik hogy ez pont annyival több, hogy már nem érdemes foglalkozni vele.
Beültem egy Rav4-be, de abból is szar a kilátás. Ma voltam a Kia-ban is, meglepő módon a Sportage egész jó volt. 4 hónap és 8,6m ha automatát szeretnék, ha biztonsági csomagot is, akkor 10m.
Amúgy szimpatikus az autó, bár ahhoz képest sok a műanyag.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz bitpork #162792 üzenetére
Ezt sajnos én is csak megerősíteni tudom. Ettől függetlenül, ha nem is mindenbe, de sokba beültem és ettől függetlenül áll a fenti. Amúgy a ki-be szállás miatt szerettem volna egy nagyobb hasmagasságot, ezért fókuszáltam jobban a SUV irányba.
LuckyL
Ugye? Konkrétan nincs készleten szinte srhol, mert a felárat a többség nem akarja megfizetni. Pedig én is úgy érzem, hogy már simán jobb is lehet egy tök átlagos automata, már ami a fogyasztást illeti. Illetve nincs egyáltalán kőbe vésve, hogy ez márpedig 2 év múlva elszaródik és jöhetnek a milliók.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Csak feltételesen, van valakinek tapasztalata Mitsubishi Outlanderrel? Élhető a technológia, illetve igaz lehet, hogy pusztán elektromosan klímával ilyen 12kmre csökken a hatótáv?
Útvonaltól függően 14-20km oda vissza a meló helyem, nem is szoktam autóval járni, mert épp, hogy gyorsabb, mint a tömeg, cserébe méreg drága a parkolás, de így nagyon szimpatikus alternatívának tűnik.
Szerk.: PHEV variánssal szemezgetek
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Rendes biztonsági utascella van már bennük, 5 csillagos NCAP.
Más
Régóta foglalkoztat a kérdés, a Ssangyong Rextonnal mi a baj? Mm az újjal. Csak mert soha nem kerül szóba, ha valaki SUV-ot keres, pedig 10-13m között elég jól felszerelt, belül is minőséginek tűnő monstrum. Rossz szervizhálózat vagy pusztán a markából fakadó presztízs hiány? Tényleg érdekel.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz scream #178907 üzenetére
tboldi-t csak megerősíteni tudom, szinten ~193 centivel nagyon is jó volt a helykínálat, végül csak azért lett 7gen Civic, mert nem tálaltam olyan Jazz-t ami tetszett 1m környékén. Ugyan szerettem a Civicet, de több probléma is volt vele és már nem akartuk megmenteni. Továbbá városban a parkolás nem mókás vele, mert akkora fordulóköre van, mint egy XC90-nek kb.
Nem vagyok egy kicsit sem szakértő a témában, de szerintem annyit már rég nem érnek amennyit kérnek értük.
Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest