Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Egy EUR raklap kb mindenbe befér. Ha oldalra nyílik a hátulja, akkor targonca is oké (mondjuk ez felszereltség függvénye is). A két oldali ajtó és a benzin eléggé behatárolja, de újat, vagy használtat szeretne? Mennyit menne naponta kb?
Városi használatra van kitalálva az e-NV200, 8m az alap listaár, 50k a plusz tolóajtó [link], grátisz ingyen parkol.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Bati0501 #134656 üzenetére
jo dusan jar
13.5-s AFR kruzolva megcipozve meg 11 alatt is van, az mar igazabol fullad a benzinen
a max power 12.5-nel van, utana mar butul
1bar felett be szokas dusitani 12-re, vagy ha az EGT nagyon 800fok fole menne, mert az megvedi a motorta bal oldali piros muszer mutatja a szelessavu lambda jelet (AFR)
a kozepso a kipuff gaz homerseklet (EGT) -
Bati0501
őstag
válasz
Buster17 #134651 üzenetére
Nekem egy Grande Punto Esseesse (Abarth) sokkal jobban kellene.
Egy volt is eladó olyan szept. környékén ha jól emlékszek talán 2,5 misiért pár km innen....azzal vki nagyon jól járt. Alig volt pár éves az autó, alig volt benne km és olcsón is adták. Sőt, kb egy autóhirdető oldalon nem lehet találni ilyen autót.
Ez már nem éppen egy gyári verzió, de milyet lép és azok a puppuuupp: [link] -
Sátán44
addikt
A Suzuki Baleno szíjas, vagy láncos?
-
footy
addikt
válasz
Buster17 #134645 üzenetére
2013-tól van skyactive Mazda 3. Én a helyedben hozzátenném a különbözetet mert ez a széria sokkal jobb mindenben mint az előző.
-
Furgonokban otthon van valaki? Egy ismerősöm keres céges rohangálóst olyat ami személyautó méretű, kétoldalt tolóajtós dobozos és amibe befér egy szabvány eur raklap. Most jön a csavar: csak benzines játszik mert a Budapest táblát sosem hagyná el. Városon belül mozogna két telephely között. Ha esetleg targoncával rakodható az plusz előny de ha nem az sem baj. Én nem vágom a furgonokat gondoltam bedobom ide hátha.
-
Buster17
addikt
válasz
BigBlackDog #134636 üzenetére
~240€
-
Buster17
addikt
Hali
2012es mazda 3 mennyire rozsdásodik?
1.4 Civic mennyire lesz lomha? Előzni lehet még vele?
1.8as sajnos a biztosítás miatt már nem érné meg.Asx -ről mik a tapasztalatok?
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
MunezXBK #134630 üzenetére
Egy régi ismerősöm akkorát obizott egy Navara-val, hogy ihaj.
Bót'-ból vette, zsír újonnan, blokkot szét kellett húzni, 1.2 MFT, Ü.A. rendszer és befecskendezők 0.8MFT, 170.000-el adta el, és az automata váltó még el sem fingotta magát. Vett egy Fiat Doblo 1.3 MJTD-t, és boldogan használja.
Emlékeim szerint, 2008-as volt a kocsi, és nem a szomszéd tehenének a bolhája mesélte...szerk.: Nekünk a céges HILUX, olyat sem vennék már újba. Régebbi még csak-csak, az újak szintén trágyák..
-
Kobe
veterán
triviális kérdés
gépjármű átíratását csak személyesen lehet okmányirodában intézni, vagy pl ügyfélkapun keresztül elektronikusan is el lehet indítani ?
az alábbi passzus miatt kérdem
A tulajdonjog-változást az okmányiroda nyilvántartásba veszi, amelyről törzskönyvet állít ki, ha a kérelem, és a csatolt, illetve bemutatott okiratokban foglaltak megfelelnek a jogszabályban előírtaknak. § A nyilvántartásban nem szereplő a bejelentést elmulasztó korábbi tulajdonos(ok) tulajdonjogát az okmányiroda a törzskönyv kiállítása nélkül jegyzi be a nyilvántartásba. A jármű tulajdonjogával kapcsolatos kérelemre induló eljárásokban a kérelmet - néhány kivételtől eltekintve - a kormányzati portálon ( www.magyarorszag.hu) keresztül elektronikus úton is elő lehet terjeszteni.
-
Archer
őstag
válasz
MunezXBK #134630 üzenetére
"Tudom ott az akármelyik pick-up dobozzal de azoknak lóf@sz méretű platója van, alig fér rá valami, nem is értem miért látni belőlük egyre többet."
Ezeknek a dupla kabinos pick-upoknak ebben a formában nem sok értelmét látom, szimpla kabinos használhatóbb a hosszabb plató miatt viszont az meg csak két személyes és nagyon kevés van belőlük használtan, mert mindenki az öt személyeseket veszi újonnan. -
Archer
őstag
Igazából már hónapok óta nézegetem az autókat, hogy milyen lehetőségek vannak, ősszel szeretném a mostanit cserélni, addig kellene valamit kiokoskodnom (meg persze kérdés, a pénz hogy jön össze). Nagy értékű kerti gépeket kellene benne hurcolászni, időnként megpakolt utánfutót húzkodni, kistraktort rajta, esetenként elég vacak utakon, ilyesmi. Igazából egy ilyen platós kisteher lenne jó -Dyna vagy valami hasonló-. viszont az "családi" autónak alkalmatlan, két autót meg nem akarok fenntartani tehát ilyen minden egyben autó kéne. Esetleg még valami Renault Trafic méretű cucc is jó lenne, de azok aszfalton kívül elég esetlenek mindenhol, meg a hasmagasságuk is alacsony, mostanival is mindig attól félek, mikor ér le a teknő valahol.
Tudom ott az akármelyik pick-up dobozzal de azoknak lóf@sz méretű platója van, alig fér rá valami, nem is értem miért látni belőlük egyre többet.
Néztem én már mindent, Samurai, Vitara szerintem kicsi, Landcruiserből az újak drágák, a régiek meg azért drágák, mert azok még a régiek, Pajerot is néztem, de Hahun elég vacak a választék, rengeteg a km mindegyikben, meg a legtöbb 3.2-es. Nekem a Defender tetszene a legjobban, de abból választék sincs meg ami van, azok is ilyen özönvíz előttiek nagyrészt, ki tudja mennyi idő meg pénz lenne őket kipofozni.
Patrolból a 2.8-as hat hengerest néztem (mondjuk érdekes módon a többi gyártó meg tudja oldani négy hengerből). Fogyasztás gondolom hogy nem áll meg 6-7 literből, de jó lenne, ha közelebb lenne a 10-hez mint a 15-höz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #134626 üzenetére
Körbejártam korábban egyébként: PSA-féle nagyjából az automata váltása és a turbo lag maszkolására elég, de a Volvo V60 használható (az ára más kérdés
). A Mercedes-é is inkább finomabb menést eredményez, de érdemi hatótávval nem igazán rendelkezik, ha jól emlékszem. A V60-at el tudnám képzelni, helyi/környékbeli utakra villany elegendő, világ végére menet meg ott a D5. A Land Rover megoldását nem ismerem, össz-vissz egyszer rácsodálkoztam, hogy jé, dízelből okoskodtak ki hibridet
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
molnarpeter #134625 üzenetére
-
zoo8800
veterán
Én még csak most olvastam el a 5785165. benzin-dízel hitvitát a topikban. Nem volt rossz, de régebben még ezek is jobbak voltak
-
Balázzs
senior tag
Sziasztok!
Kicsi megbízható, olcsón fenntartható benzines autót keresek napi 5km-es távra két gyerkőc, ülésmagasítóval suliba szállításához. Eddig ezres suzuki swift és a k11 micra volt amiket nézegettem, de elég nehéz normális állapotban lévőt találni 300 ezer környékén. Ha van még ajánlott márka és/vagy típus jelezzétek kérlek.köszi
Balázs
-
SaNyEe
aktív tag
2003-as autó az 13 éves nemde?
Mekkora legyen? Nem mindegy, hogy téged kell vinnie városban, vagy bölcsitaxi 2-3 gyereküléssel, esetleg elléptek havonta túrázgatni, esetleg neadjisten nyaralni és férjen be a fél lakás is0 infó nélkül nem lehet segíteni, de a kis fogyasztás miatt valami kisautó ugrik be, mondjuk egy (micsoda meglepetés) 2006 - 2007-es évjáratú Suzuki Swift 1.3
-
Coyot
őstag
válasz
Dr.Zoo #134617 üzenetére
Portál híd teljesen felesleges, nem fogsz jót találni sehol, beépíteni meg megint szopó, szét kellene verni a hidat hozzá (vagy G hidakat alá az megint kb az autó ára
), de nem is ez a gond vele.
Hanem hogy versenyen portál híddal jellemzően extrém kategóriába indulhatsz csak, ott meg ugye inkább kell az egyedi épített 200++ lóerő (de inkább a több) meg a brutál csővázas 1tonnás, mecha csörlős szörnyeteg, hogy egyáltalán végig tudj menni és ne dőljön szét a technika.Amúgy marha jó hobbinak tartom, egyszer majd lesz egy rendes autónk is talán, de valóban nem olcsó móka - melyik autósport az...
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Coyot #134616 üzenetére
Sajnos csak volt, 2 éve eladtam..
Mama gyereket akart, és itthon egy fizuból nem lehet hobbizni. Legalábbis ahol én melózok, az Én szintemen ez már nem fér bele. De imádtam amíg volt. Könnyű volt, fordulékony, az 1.6 erőgép határeset volt, egyedül az volt a nyomorom, hogy nem portál hidas. A difizár a mai napig megvan, elkészült, de nem építettem be. A Samuhoz képest ment, mint a mérgezett egér.
-
Coyot
őstag
válasz
Dr.Zoo #134614 üzenetére
Vontatva melyik nem fog sokat enni? a nagyságából adódik a súlya ami miatt igen tényleg eszik, nem kell a böszme benzinest venni belőle aztán kész
Amúgy nekem valahogy nem jönnek be ezek a kisméretű kisbenzines terepjárók. Versenyen is ha nem vagy telebaszva ARB-vel nem sok mindenre jó az 1.3 as kis benzines, vagy az 1.6 os.
Hozzáteszem örülök hogy van még valaki a fórumon aki offroadozik
-
Coyot
őstag
válasz
Dr.Zoo #134612 üzenetére
Van egy kiválasztott autója amit jól választott ki (mivelhogy nagyot szeretne és az nagy - igen nagyobb a land cruisernél is), ez valami kényszerbetegség itt hogy csakazértis másikat ajánlunk?
Hozzáteszem a land cruiser jellemzően sokkal drágább is.
Marha kényelmes lehetett hogy a bukó mindig fixen hozzáért a tetőhöz, de rázósabb részeken legalább nem verted be a fejed
Én a becsövezett pajeroba viszonylag jól elférek pedig 185 magas vagyok. -
Bati0501
őstag
válasz
aero. #134605 üzenetére
Köszi szépen, sajna csak megtetszett, dízel lévén sajna nekünk nem jöhet szóba- attól függetlenül, h mennyire jó motor.
A benzinesekről meg azt hallani,h eléggé torkosak (nem tudom mennyire igaz), mi meg csak városban használnánk...De ennek az ára lepett, mert ennyiért még normális Golf sincs.
-
r0by
addikt
Kérhetnék pár tanácsot, hogy milyen autót vegyek?
A keret max. 1.4 milla és benzinest szeretnék, mert többségben városban lenne használva. Szempont még az alacsony fogyasztás az olcsó fentarthatóság, 10 év körüli legyen.Ismerős árul most egy 2003-as második generációs full extrás Avensist, ami nagyon tetszik. Viszont arról meg azt olvastam, hogy hajlamos az olajevésre
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Grande Punto mennyire jól sikerült gépezet? Kicsi autó létére elég nagynak tűnt, nemrég ültem egy dízel (talán 1,9?) verzióban. Valahogy az van a fejemben, hogy nem jó a váltója, széthullós autó a úgy ámblock a fiat... legalábbis nagyon régen valamikor az volt, de amit utoljára vezettem az egy 400+k km-t futott dízel Tipo volt. Egy 1,4-16v (úgy tudom ezekben 6-os váltó van) sok kockázatot rejt?
-
Coyot
őstag
válasz
Archer #134603 üzenetére
Az a kérdés a 200k körüli futásteljesítményből mennyi volt nehéz terep mert ott azért kapja rendesen az ívet és nem feltétlen a motor hanem a futómű - hozzátesztem a legjobb hidak a GR alatt vannak off-roadban rendszeresen használják épített autókhoz. Gondolom hosszú verzió kell annál tényleg nincs nagyobb.
Alvázat érdemes megnézni rendesen, mert ha terepen odabaszták valamihez ezeken is tud rohadni, ahogy minden ilyen terepjárón - műszakin meg előszeretettel fogják az ellenőrök megnézni, mert könnyű préda
Próbakörön én biztos kimennék vele a terep részt is tesztelni, kapcsol-e rendesen összkerék,felező,diffi zár (nemtudom ebben éppen van-e és hány darab). Terepváltó ne zörögjön, az még senkinél nem jelentett jót.
Mivel ez talán a legnehezebb a kategóriájában (2,2 tonna vagy felette) kajálni is fog, de ilyen eszköznél szerintem a vontatási teljesítmény számít nem az hogy 11 et vagy 13 at eszik-e.
Dr.Zoo:
Terrano az egy vicc és kicsi is. Hilux pedig platós kifejezetten nem szeretne platósat ahogy írta
Pajero amugy jellemzően nem rohad annyira mint mondod, itt is az alvázzal vannak a gondok, de az minden alvázasnál hajlamos rohadni - és nagyon-nagyon erősen függ az eddigi felhasználástól. -
Dr.Zoo
őstag
válasz
Archer #134603 üzenetére
Ha nem off-roadozni kell, arra szvsz tökéletes. Emlékeim szerint, a 3.3 dízel azért már eléggé szomjas, esetleg Nissan Terrano II? Ha vigyázva van benne a 2.7 literes Rönoár motorra, örök mint a nyomorúság.
Ha nagy kell, akkor HILUX, vagy Land cruiser. Szerintem.
A Pajero is jó gép, de szarrá vannak rohadva, a HAHU-n lévők döntő többségét a gitt tartja egyben. -
aero.
veterán
válasz
Bati0501 #134600 üzenetére
Fiat motor (Vectra, Alfa stb.), elég jól sikerült konstrukció. A C Vectrára épül az autó, a belseje (anyagok) gagyibb, mint a régi Saaboknak, de nem rosszabb, mint egy Vectráé. Ha egy szervizt tudok ajánlani, akkor az a Sziki-Car. Ők kívüről fújnak rajtuk mindent (specialisták) és átnézik az autót. Azt hiszem a központi zár elektronika szokott probléma lenni nagy ritkán.
-
Émbörök az üzemanyag gőzben!
Június 18. napja egy hét múlva itt van. PH-s autós találkozó lesz Siófok faházas nyaralóövezetében.
Mivel az elmúlt években a kifogásgenerátor házi verzióját vezette az "én nem is tudtam róla" kifogás, így a legforgalmasabb topikokba bemásolom ezt.Jelölt topikban minden információ megtalálható!
További jó autóbuzulást!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Whatch SE 2.generáció
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Politika
- iPhone topik
- Fejtörők, rejtvények, feladványok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Xiaomi Redmi A2 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 40000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest